Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099987 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2070 : 07.04.13 - klo: 15.14 »
On se  :smiley: Tämäkin auto painaa sen verran et jos alas tullaan korkeelta huonossa asennossa niin jossain pamahtaa  :grin: Pystyttekö mielenkiinnosta punnitsee autonne ilman akkuja korin kanssa niin vois hieman vertailla  :smiley: ? Itse punnitsen ton auton tänään illalla ja laitan tänne..

s.heinonen : mittaan sen hiton wheel basen tänään takaata et saadaan vertaa ton RPMn conversion mitat vakioihin..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mikael76

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2071 : 07.04.13 - klo: 15.51 »
Eli oma e-maxx painaa 5280g vakio korilla ja 4Ah akuilla (633g akut yhteensä). Mitattu keittiövaakalla.
« Viimeksi muokattu: 07.04.13 - klo: 15.54 kirjoittanut mikael76 »
E-Maxx 3908 , 6s Turnigy Nano-Tech , Pro-Line 40 Series Trencher , Traxxas Front/Rear Center Driveshafts TRA5151R , Traxxas CV Driveshaft Set TRA5451R

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2072 : 07.04.13 - klo: 16.15 »
Mun E-maxx painaa ajokunnossa noin 5.2 kiloa mitattuna kalavaa'alla ja keittiövaa'alla. Ilman koria ja akkuja painaa 4.2 kg. Saa jo tollasellakin kokkareella aika paljon tuhoa aikaan, kun nopeutta on paljon  :tongue: Saa nähdä miten paino muuttuu, kun osia päivittyy alumiinisksi ja rpm osiksi pikkuhiljaa...

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2073 : 07.04.13 - klo: 17.15 »
Mun E-Maxx paino tyhjänä (ilman akkuja ja koria) 5073g
painoa tulee ainakin siitä että kaikki tukivarret on alua, runkopalkit on alua sekä taka ja keski ponjapanssarit ovat 3mm rosteria.

EDIT: kori painaa 138g eli auton paino korin kanssa, ilman akkuja on 5211g
« Viimeksi muokattu: 07.04.13 - klo: 17.59 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2074 : 07.04.13 - klo: 18.28 »
Ois yks todella siisti ja vähän ajettu harjallisella tekniikalla oleva emaxx, motit uusittu ja iskari tolpat alua.. Jos jollai kiinnostusta.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2075 : 07.04.13 - klo: 19.14 »
Sopiiko nää suoraa maxxin blukeihin samoilla tapeilla jne? Ilma mitää kikkailua?

http://fi.eurorc.com/product/1480/rpm-t-maxx-25r--33-a-arms---blue-11
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2076 : 07.04.13 - klo: 19.30 »
Sopiiko nää suoraa maxxin blukeihin samoilla tapeilla jne? Ilma mitää kikkailua?

http://fi.eurorc.com/product/1480/rpm-t-maxx-25r--33-a-arms---blue-11
Jos sulla on vakiobulkit niin menee normitapeilla jotka taas parista hypystä menee päreeksi.. Kandee oikeesti päivittää ne tapit samalla jos noinkin suurta päivitystä oot tekemässä. Saitko sun combos kuitenkin toimimaan ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2077 : 07.04.13 - klo: 20.08 »
Sopiiko nää suoraa maxxin blukeihin samoilla tapeilla jne? Ilma mitää kikkailua?

http://fi.eurorc.com/product/1480/rpm-t-maxx-25r--33-a-arms---blue-11
Jos sulla on vakiobulkit niin menee normitapeilla jotka taas parista hypystä menee päreeksi.. Kandee oikeesti päivittää ne tapit samalla jos noinkin suurta päivitystä oot tekemässä. Saitko sun combos kuitenkin toimimaan ?

Täytyypi juu sitte tilailla niitä tappela? E clipit tuntu olevan suosiossa?

Ja combo on p*skana edelleen mutta täytyy varmaa tilata tuolta eurorcstä se hoppywing ku näytti olevan tarjouksessa viel ja osamaksukin mahdollinen....
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2078 : 07.04.13 - klo: 20.10 »
Sopiiko nää suoraa maxxin blukeihin samoilla tapeilla jne? Ilma mitää kikkailua?

http://fi.eurorc.com/product/1480/rpm-t-maxx-25r--33-a-arms---blue-11
Jos sulla on vakiobulkit niin menee normitapeilla jotka taas parista hypystä menee päreeksi.. Kandee oikeesti päivittää ne tapit samalla jos noinkin suurta päivitystä oot tekemässä. Saitko sun combos kuitenkin toimimaan ?

Täytyypi juu sitte tilailla niitä tappela? E clipit tuntu olevan suosiossa?

Ja combo on p*skana edelleen mutta täytyy varmaa tilata tuolta eurorcstä se hoppywing ku näytti olevan tarjouksessa viel ja osamaksukin mahdollinen....

Ite pistin juuri tulemaan e clipit ittelleni.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2079 : 07.04.13 - klo: 20.36 »
Sopiiko nää suoraa maxxin blukeihin samoilla tapeilla jne? Ilma mitää kikkailua?

http://fi.eurorc.com/product/1480/rpm-t-maxx-25r--33-a-arms---blue-11
Jos sulla on vakiobulkit niin menee normitapeilla jotka taas parista hypystä menee päreeksi.. Kandee oikeesti päivittää ne tapit samalla jos noinkin suurta päivitystä oot tekemässä. Saitko sun combos kuitenkin toimimaan ?

Täytyypi juu sitte tilailla niitä tappela? E clipit tuntu olevan suosiossa?

Ja combo on p*skana edelleen mutta täytyy varmaa tilata tuolta eurorcstä se hoppywing ku näytti olevan tarjouksessa viel ja osamaksukin mahdollinen....

Pinnit: http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=4939X

Ja tolla Combolla saat ainakin kaiken irti heti tarvittaessa. Hyvä valinta kyllä  :smiley: Ossi Osamaksu maksaa  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2080 : 07.04.13 - klo: 20.45 »
Oma RPM Maxx painaa ilman akkuja : 4900g  :wink: Autossa kuitenkin Big Joet eli taitaa toi RPM olla aika paljon kevyempää kuin alumiini. Toki löytyy ohjauslinkit kevennettynä ja vaan 1 servo.. Kiinnostaisi tuo himiksen FLM, joka painaa salee ku synti  :grin:

Wheelbase takaa on: 450mm  :smiley:

Mitäs s.heinonen se on sulla ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2081 : 07.04.13 - klo: 21.06 »
Kiitti pinnilinkistä, kuukkeli ei tahtonu millää löytyy traxxaksen osanumerolla Suomesta nuita. Tilauksee läksi mullaki. Nehän passaa hyvin tän kans:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_363/products_id/113644/n/RPM-True-Track-Rear-A-Arm-Conversion-Black

Noi tulee kuhan etanaposti ehtii ameriikasta tänne härmään.
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2082 : 07.04.13 - klo: 23.58 »
Juuri näin, käytiin sitten perjantaina bashaamassa e-maxxilla asfaltilla 6s setupilla ja lopputulos oli tämä:
rosteri spooli kesti mutta traxxasin teräsvetari ei :wink:

ainiin mcly mulla on wheelbase n. 350mm, miten sul voi olla 450mm? puhutaankohan nyt samasta asiasta?
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2083 : 08.04.13 - klo: 04.01 »
Eiku sori.. 405mm oli siis mitta hexin päästä hexin päähän eli kyl se sit vähän leventää tuota  :smiley: Itellä sit noi Big Joet vielä niin vaikee tota on kaatumaan kyl saada  :wink:

Toi Spoolin kestävyys kyllä antaa paljon luottamusta kyl kesän ajoihin.. Pitäs hiekan pöllyy ja auton vetää sladissa  :evil:
« Viimeksi muokattu: 08.04.13 - klo: 09.19 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2084 : 08.04.13 - klo: 12.20 »
Leventää? Nyt puhutaan kyl eri asiasta. Jos olet mitannu hexien päästä päähän auton leveyden ni se on track. Wleebase on se mikä mitataan etu hexin keskeltä takahexin keskelle. Voin laittaa myöhemmin kuvan selvennykseksi.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2085 : 08.04.13 - klo: 13.21 »
Jotenki tajusin sun puheista tuon mitan vaikka puhuit koko ajan wheelbasesta  :laugh: Ei se kyl wheelbasea muuta yhtään tai jos muuttaa niin millin tai pari suuntaan tai toiseen. Idea noissa on vaan saada kestävämmäksi tuota tietyllä vakio aurauksella..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mikael76

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2086 : 08.04.13 - klo: 21.40 »
Eilen tilattu RCdirect:stä osia ja tänään postittettu ja seuranta koodi tuli samalla. Toistaiseksi nopeaa palvelua ja paketti lähti U.S. Postal Service:llä.
E-Maxx 3908 , 6s Turnigy Nano-Tech , Pro-Line 40 Series Trencher , Traxxas Front/Rear Center Driveshafts TRA5151R , Traxxas CV Driveshaft Set TRA5451R

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2087 : 08.04.13 - klo: 21.43 »
Wheelbase RPM:n kanssa on 335mm.

mikael76: Hienoa  :grin:
« Viimeksi muokattu: 08.04.13 - klo: 21.49 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2088 : 08.04.13 - klo: 21.58 »
halusin vaa tietää et muttaako wheelbasea maxxissa yhtään? ei näköjään. Kun huomasin et Revo autoihin saa myös tuon conversion mut minkäköhän auton mukaan se on tehty? E-Revon, Revon vai Summitin kun kaikissa on eri wheelbase.
Revossa 348mm. E-Revossa 358mm. Summitissa 377mm.

EDIT: Mulla wheelbase Maxxissa on 339mm. Ilmeisesti pidentyny pari milliä noitte aluvarsien myötä.
« Viimeksi muokattu: 09.04.13 - klo: 12.22 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2089 : 09.04.13 - klo: 08.24 »
halusin vaa tietää et muttaako wheelbasea maxxissa yhtään? ei näköjään. Kun huomasin et Revo autoihin saa myös tuon conversion mut minkäköhän auton mukaan se on tehty? E-Revon, Revon vai Summitin kun kaikissa on eri wheelbase.
Revossa 348mm. E-Revossa 358mm. Summitissa 377mm.
Villi veikkaus on tuo E-Revo.. Summitissa kukaan ei näitä halua käyttää, Nitroon sitä taas ei salettii ajateltu kun niissä muutenkin mennään enemmän alumiini edellä joten jäjlelle jää vaan yksi  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2090 : 09.04.13 - klo: 09.12 »
Äärimmäisen hyvä pätkä  :smiley: Kandee kattoo ehdottomasti.. Hieman hyvä ja huonoja puolia FLM:sta vs. vakio pienillä päivityksillä :smiley: Summauksena siis.. Toinen käy toiselle ja toinen toiselle  :wink:

Pätkästä löytyy myös pätevä kommentti liittyen siihen jos aina joku osa hajoaa  :grin:

Maxx FLM, Gorilla Vs Stock Plastic Chassis
« Viimeksi muokattu: 09.04.13 - klo: 09.35 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2091 : 09.04.13 - klo: 16.47 »
Jesh, eilen satuin kattomaan just tuon saman videon. Siis tuossahan vertaillaan täysin alumiinista FLM-Maxxia sekä täysin muovista RPM-Maxxia, en yhtään ihmettele jos tuo FLM painaa enemmän ;) lol. Oma maxxi varmaan on jotain noiden kahden välimaastosta.. 
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2092 : 09.04.13 - klo: 17.58 »
Jesh, eilen satuin kattomaan just tuon saman videon. Siis tuossahan vertaillaan täysin alumiinista FLM-Maxxia sekä täysin muovista RPM-Maxxia, en yhtään ihmettele jos tuo FLM painaa enemmän ;) lol. Oma maxxi varmaan on jotain noiden kahden välimaastosta..
Näinpä.. Lähinnä tiedoksi, että käsiteltävyys muuttuu aina kun osia vaihtelee ja toiset päivitykset sopii eri kuskeille  :smiley: Ton videon tarkoitus on myös tuoda sitä ajatusta, että jos joku osa hajoaa jatkuvasti niin aina ei syy ole sillee siinä osassa vaan ehkä huonosti asennetussa osassa tai sitten siinä mistä kaikista yleisin syy löytyy eli itsessä ja omissa ajo taidoissa  :smiley: Eli kaikki kandee ottaa huomioon kun alkaa päivittämään autoa. Parhain tapa on siis pohtia vaihtoehtoja..

Kerroppa himis yks asia mikä mua eniten kaivaa mieltä tossa FLMn rungossa.. Saatko sä tiputettua sun koriasi sillee että se runko tai lähinnä akut ei näkyisi siitä sivulta ? Meinaa jokaisessa videossa tai kuvassa mitä netistä lukee ja näkee on ne akut siinä näkyvillä ? Se on meinaa yksi niistä syistä miksi ite en ole tuota vielä harkinnut ostavani. Ja kun vakio on kestänyt niin hyvin, en ole käyttänyt kauheesti aikaa sen selvittämiseenkään ?

Pystytkö sä himis punnitsee ton ? Runkohan noista eniten painaa.. Lähinnä kun sun ja mun auton erot on lähinnä just toi pelkkä runko nykyään.. Ja toki renkaat mutta saisi hieman vertailua..
« Viimeksi muokattu: 09.04.13 - klo: 19.00 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2093 : 09.04.13 - klo: 20.14 »
Jesh, eilen satuin kattomaan just tuon saman videon. Siis tuossahan vertaillaan täysin alumiinista FLM-Maxxia sekä täysin muovista RPM-Maxxia, en yhtään ihmettele jos tuo FLM painaa enemmän ;) lol. Oma maxxi varmaan on jotain noiden kahden välimaastosta..
Näinpä.. Lähinnä tiedoksi, että käsiteltävyys muuttuu aina kun osia vaihtelee ja toiset päivitykset sopii eri kuskeille  :smiley: Ton videon tarkoitus on myös tuoda sitä ajatusta, että jos joku osa hajoaa jatkuvasti niin aina ei syy ole sillee siinä osassa vaan ehkä huonosti asennetussa osassa tai sitten siinä mistä kaikista yleisin syy löytyy eli itsessä ja omissa ajo taidoissa  :smiley: Eli kaikki kandee ottaa huomioon kun alkaa päivittämään autoa. Parhain tapa on siis pohtia vaihtoehtoja..


Kerroppa himis yks asia mikä mua eniten kaivaa mieltä tossa FLMn rungossa.. Saatko sä tiputettua sun koriasi sillee että se runko tai lähinnä akut ei näkyisi siitä sivulta ? Meinaa jokaisessa videossa tai kuvassa mitä netistä lukee ja näkee on ne akut siinä näkyvillä ? Se on meinaa yksi niistä syistä miksi ite en ole tuota vielä harkinnut ostavani. Ja kun vakio on kestänyt niin hyvin, en ole käyttänyt kauheesti aikaa sen selvittämiseenkään ?

Pystytkö sä himis punnitsee ton ? Runkohan noista eniten painaa.. Lähinnä kun sun ja mun auton erot on lähinnä just toi pelkkä runko nykyään.. Ja toki renkaat mutta saisi hieman vertailua..
Otin kuvan tuosta vakiokorista ja se tulee noin sentin verran ehkä tuosta rungosta yli. Koritolpat ovat toiseksi viimeisissä rei-issä.
 Crowdplezer-kori vaatii vielä trimmausta ja fiksausta että saan sen jotenkin järkevästi asemoitua. En ole vielä leikannut koritolpille reikiä elikä kori tippuu tuosta vielä noin sentin verran alaspäin. Vielä olisi varaa tiputtaa myös viimeisiin reikiin eli kori tulisi tuon ekstra 5mm alaspäin.
  Moottorillekkin tuntuu jäävän tarpeeksi tilaa hengittää ja jos lämmöt nousevat liikaa niin sitten vaan tuulilasiin reikää :afro:.

Kävin myös miettimään tuota akkujen ym. näkymistä  mistä Mcly kerroit niin johtuisko se siitä että monesti noissa FLM-buildeissa käytetään flm:n tai muiden torneja että niihin mahtuisi niitä isompia, pitempiä 1/8 iskareita?, ne tornit on varmaankin vähän korkeampia kuin nuo RPM:n ja näinollen koritolpat eivät tule niin alas kuin RPM:n torneilla (siis pelkkä oma-ajatus ei faktatieto).
TAI jengi vaan tykkää siitä että auto näyttää vähän juntilta ja nostaa korin ylös! :cool: a.k.a housut kainaloissa :laugh:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2094 : 09.04.13 - klo: 20.20 »
Toi näyttää kyl tosi hyvälle versus just nää "tulvahousu" meiningit  :grin: Oletko sä testannut tuota joustoa, että jos tuut vaan toinen kulma alas korkeelta niin ottaako toi RPMn koritolppa kiinni tohon tukivarteen ? Näyttää olevan meinaa aika lähellä jo  :wink:. Näin tapahtui meinaa mun charger korin kanssa kun tiputin koria "hienolle" tasolle.. STrucklle sen myin kun sen Nitropelin kori pitääkin olla korkeella et jäähy mahtuu hyvin ja kori oikeesti suojaa moottoria..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2095 : 09.04.13 - klo: 20.41 »
Toi näyttää kyl tosi hyvälle versus just nää "tulvahousu" meiningit  :grin: Oletko sä testannut tuota joustoa, että jos tuut vaan toinen kulma alas korkeelta niin ottaako toi RPMn koritolppa kiinni tohon tukivarteen ? Näyttää olevan meinaa aika lähellä jo  :wink:. Näin tapahtui meinaa mun charger korin kanssa kun tiputin koria "hienolle" tasolle.. STrucklle sen myin kun sen Nitropelin kori pitääkin olla korkeella et jäähy mahtuu hyvin ja kori oikeesti suojaa moottoria..
Kyllä tuo vähän ääriasennossa ottaa kiinni. Sentin lyhennys näyttäis riittävän :wink:.
 Punnailen auton kunhan lähdetään siskon luona käymään.. ei viitsis mennä prisman vihannesvaa´alle :cool:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2096 : 09.04.13 - klo: 20.44 »
Prismaan vaan  :grin: laita sit tuloksia niin vertaillaan.. En kyl usko että kauheesti on eroa.. Jos mun oli 4,9kg ilman akkuja ja Big Joejen kanssa niin sun on about 5,1kg vakioiden kanssa.. Se on mun veikkaus..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2097 : 09.04.13 - klo: 21.04 »
Nyt on sitte tilattu pinni setti e clipeillä, ezrunin harjaton combo ja rmp tukivarret etee  :grin:

Auts  :grin:
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2098 : 09.04.13 - klo: 21.08 »
Nyt on sitte tilattu pinni setti e clipeillä, ezrunin harjaton combo ja rmp tukivarret etee  :grin:

Auts  :grin:
Sitten ei jää ainakaan osista kiinni. Kandee alottaa eka hieman pienemmällä teholla ja sit nostaa pikku hiljaa niin luulis kestävän  :wink: ei siis muuta kuin kolvi käteen ja odottamaan combon saapumista  :smiley: ilmottele ihmeessä sit kokemuksia tuosta combosta ja millaset johdot siinä oli mukana että oliks hankalaa kolvaa kiinni ? Ajattelitko laittaa TRXn liittimet muuten ?
« Viimeksi muokattu: 09.04.13 - klo: 21.12 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Re: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2099 : 09.04.13 - klo: 21.14 »
Mulle tuo chargerin kori menee hyvin, mosakin jää korin alle. Ei siis tarvi mosalle tehä reikää... Mutta jos käy tuuri ja kesätöitä saan kunnolla niin ei kestä kauaa että maxxistani tulee C Maxx.

Tässä tullu "fiilisteltyä" yhen kundin 2x mamba monster motilla olevaa alu maxxia.. Maximit sillä oli vissiin 10-12s mitä voi käyttää, eli täysin järjetön peli... Varsinki ku miettii että täys alu auto +10ässällä menis varmaan seinistäkin läpi...:p

Mistä kannattais ostaa e maxin ratas box keskelle siis, metallisilla ratailla?


Sent from my LT28h using Tapatalk 2

Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM