Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099938 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mikael76

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2310 : 08.05.13 - klo: 14.10 »
Kumarrus näistä ohjeista , testaan kytkimen  kun saan taas kuntoon. Säädin sen korvakuulolla kovalla hiekkapihalla sillai et kun kuulus kytkimen vinkunaa nii pikkasen kireyttä lisää ja jatkoin nii kauan ettei vinkunaa kuulunut täyskiihdytyksellä.
Voihan se noinkin kyllä kohilleen osua mutta toi on niin pienestä kiinni, että jos noin menee poikku niin on ollut selkeesti liian tiukalla  :wink: Ymmärtäisi jos olis lukot mutta diffeillä ei pitäs kyllä metalli katketa  :wink: Ja sä voit tarvittaessa säätää sun kaasukäyrää ja timingia jos sulla on se ohjelmointi kikkare. Jos ei ole ja asut lähellä meijän ajopaikkoja niin laitetaan montulla ne kohilleen  :wink:

Olen niillä piippauksilla pistänyt kaikki tehot minimiin mitä saa kun on niin kauhian kova peli muuten  :azn: kiitos tarjouksesta , missäs sit teikäläiset ajelee.

ps: kävin googlettaa
« Viimeksi muokattu: 08.05.13 - klo: 14.21 kirjoittanut mikael76 »
E-Maxx 3908 , 6s Turnigy Nano-Tech , Pro-Line 40 Series Trencher , Traxxas Front/Rear Center Driveshafts TRA5151R , Traxxas CV Driveshaft Set TRA5451R

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2311 : 08.05.13 - klo: 19.30 »
En suosittele "täyttämään" diffikoteloa öljyllä, huomasin just purkaessani takadiffiä oljyä oli tursunnut joka laakerin välistä vetarien varsiin ja kardaania pitkin. Eli Laitan kyllä nyt vaan niihin rattaisiin maltilla öljyä. Mitäs muut on mieltä? Niin ja 500k:t menee sisään.
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2312 : 08.05.13 - klo: 20.24 »
itse ainakin ole täyttänyt niin että valuu yli. ja on valunut myös diffin kuorista pohjapanssariin ja laakerien välistä ulostuloihin. sanoisin että ei haittaa, ei se siitä hajoa vaikka valuu yli.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2313 : 08.05.13 - klo: 20.53 »
itse ainakin ole täyttänyt niin että valuu yli. ja on valunut myös diffin kuorista pohjapanssariin ja laakerien välistä ulostuloihin. sanoisin että ei haittaa, ei se siitä hajoa vaikka valuu yli.

Juu ainakin se mönjä sotkee joka paikan. Tulipa tuossa huomattua ettei rpm takabulkit sovi alkuperäisten paikalle  :angry: pohjalevyyn tuleva kiinnitys ei osu lähellekään kohdalleen. Meneeköhän puukko hommiksi tämäkin...
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2314 : 08.05.13 - klo: 21.52 »
en ihan ymmärtänyt et mistä kohtaa ei sovi? onko mahdollista laittaa kuvaa tänne?

itellä ei sopinut RPM:n Revoon tarkoitettu Rear A-arm conversio kitti Summittiin. Oikea puoli (takaalta katsottuna) ei joustanut kuin puoleen väliin, otti diffiboksiin kiinni. Joutu sitä vähän gernillä jyrsimään. Ajattelin laittaa siitä kuvia tonne Summit palstalle.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2315 : 08.05.13 - klo: 22.04 »
en ihan ymmärtänyt et mistä kohtaa ei sovi? onko mahdollista laittaa kuvaa tänne?

itellä ei sopinut RPM:n Revoon tarkoitettu Rear A-arm conversio kitti Summittiin. Oikea puoli (takaalta katsottuna) ei joustanut kuin puoleen väliin, otti diffiboksiin kiinni. Joutu sitä vähän gernillä jyrsimään. Ajattelin laittaa siitä kuvia tonne Summit palstalle.

Laiton RPM:lle postia osista niin 10min kuluttua tuli vastaus että osissa on virhe ja ne sopivat T-Maxxiin, aikoivat lähettää mulle uudet. Erittäin hyvää palvelua RPM:ltä  :azn:
Tässä kuva:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/85582819/20130508_220130.jpg

Kuten huomaa niin toi "kolmio" ylhäällä on liian paksu ja oikealla puolella olevat ruuvikiinnikkeet eivät yllä rungon kiinnitysreikiin.

Tässä vielä mimmonen vastaus RPM:ltä:

"RPM rear bulkheads for the Traxxas Maxx line of trucks were initially released with an error on the shock tower supporting tab. It is too thick. Luckily, we have the black versions running in our molding machines right now so we can send you replacements. Please send us your complete mailing address and we'll ship a pair of replacements out to you right away along with a set of longer chassis mounting screws since the ones provided will only work on the T-Maxx (the skid plate screws are correct). I apologize for any inconvenience this may have caused."




« Viimeksi muokattu: 08.05.13 - klo: 22.11 kirjoittanut ak72 »
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2316 : 09.05.13 - klo: 14.18 »
Hullu ajatus mutta miksei Traxxas tee E-Maxxista pikku 1/16 versiota kun sellanen on jo E-Revosta, Summitista ja slashista? tosin jos tekis pikku E-Maxxin ni se tarvis kyllä olla ihan eri rungolla ja 8 pystyiskarilla eikä vaaka iskareilla niin kuin nuo nykyiset 1/16 autot. Semmosen ku sais, sit ois iso ja pikku Maxx...
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2317 : 09.05.13 - klo: 14.27 »
Mäkin olen miettinyt samaa, mutta ehkä se sit kilpailis pikkusummitin kans, koska ne olis käytännössä samaan hommaan rakennettu toisin ku täysikokoset versiot.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2318 : 13.05.13 - klo: 07.29 »
Lähinnä s.heinoselle: Eilen tuli korkattua lukot 4S setupilla. Suht kovaa ajoa (muistaen tietty miten spooleilla ajetaan) ja ei hemmetti... NE KESTI !!!!!!!!!!!! Eikä näyttänyt mikään löystyvänkään  :grin: Loistavaa.. Tällä viikolla pitäs testaa ne 6S setupilla ja oikeella montulla mutta sen mä vaan sanon, että ei hemmetti miten siistiä  :cool: Nyt sillä kaasullakin tekee jotain.. niin nättiä nelipyörä luisua, joka valitettavasti diffeillä on niin mahdotonta  :smiley: Harvoin näin avaudun mutta oli jopa hauskaa ajaa ihan urheilukentälläkin, mikä on suht ankeeta normaalisti  :wink:

Tuli testattua muuten kääntösädekin asfaltilla lukkojen kanssa ja tulokseksi tuli about 5 valaan mittaa  :grin: Eli ei ehkä parhaat asfaltilla mutta se oli toki tiedossa  :tongue:

ps. Himiksen E-Maxx:sta kuva tuolla Kuvien puolella. Ihan pätevän näköinenhän siitä tuli.. Pyysin jos laittais tännekin kuvia  :wink: Katotaan himis millon pääsee hyndää väsäilee.. Näyttää aika kiireiseltä loppuviikko mutta ehkä viikonloppuna sit viimeistään..
« Viimeksi muokattu: 13.05.13 - klo: 10.38 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2319 : 13.05.13 - klo: 11.23 »
No hyvä että kesti :grin: Mut jos ny kuitenki saat ne hajalle ni sit täytyy kattoo jotain kestävempää matskuu mistä tekee uudet ja jos on mahdollisuus tehä.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2320 : 13.05.13 - klo: 18.04 »
Tämmöistä täällä, koria maalailin ekaa kertaa :tongue: ja  onnistuin myös ensimmäisellä ajolla jo murtamaan sitä. Olisi vaan pitänyt kunnolla vahvistaa tuota peräosaa.. konepeltiä joutui muokkaamaan vähän lämmöllä että sain parempaan kohtaan nuo koritolppien reiät. Varsinkin tuon Lexanin uudelleen muotoilu osoittautui todella haastavaksi. Noh, onneksi on hyllyssä toinen samanlainen kori niin voi sen sitten tehdä ja maalata kunnolla  :laugh:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2321 : 13.05.13 - klo: 20.20 »
Hyvän näköinenhän siitä tuli  :smiley: mites sen peräs kopsautit ja halkesko vaan kori vai myös maalit ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2322 : 14.05.13 - klo: 16.01 »
Täytyy kehua RPM productsia, viikossa tuli uudet takabulkit Maxxiin virheellisten tilalle.  :azn: Vieläkun jaksais alkaa punoa ne paikalleen  :wink:

- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2323 : 14.05.13 - klo: 16.57 »
Nyt on tulossa sähköt, runko + muut tilpehöörit että saan käännettyä toisen t maxxin sähköksi :)
Saa nähdä meneekö mikä paketeista tulliin... toivottavasti ei mikään.

Onko nuo traxxasin vahvemmat kardaanit e maxxiin oikeasti hyvät? Mietin että pitää varautua nekin päivittämään parempiin....
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2324 : 14.05.13 - klo: 17.14 »
Nyt on tulossa sähköt, runko + muut tilpehöörit että saan käännettyä toisen t maxxin sähköksi :)
Saa nähdä meneekö mikä paketeista tulliin... toivottavasti ei mikään.

Onko nuo traxxasin vahvemmat kardaanit e maxxiin oikeasti hyvät? Mietin että pitää varautua nekin päivittämään parempiin....
Kyllä niillä kardaaneilla pärjää. 6S on aina oma juttunsa mutta ite huomasin niissä vaan sellasen että ne ruuvattavat pinnit tuntu löystyvän helposti ja siksi päivitin metallisiin ja samalla käytän thread lockia niissä..
« Viimeksi muokattu: 14.05.13 - klo: 18.53 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2325 : 14.05.13 - klo: 18.58 »
mitkä on vahvemmat kardaanit? onks ne siis ihan perus muovi kardaanit?
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2326 : 14.05.13 - klo: 19.20 »
mitkä on vahvemmat kardaanit? onks ne siis ihan perus muovi kardaanit?
On on mutta ne on paksummat. Jos siis vertaat ihan ekoja E-Maxxeja vuodelta 2001 niin niissä oli ohuemmat ne vetarit. Uudet ja paksummat tarkottaa lähinnä niitä mitkä tulee nykyään vakiona esim. 3908:n kanssa.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2327 : 14.05.13 - klo: 20.41 »
mitkä on vahvemmat kardaanit? onks ne siis ihan perus muovi kardaanit?
On on mutta ne on paksummat. Jos siis vertaat ihan ekoja E-Maxxeja vuodelta 2001 niin niissä oli ohuemmat ne vetarit. Uudet ja paksummat tarkottaa lähinnä niitä mitkä tulee nykyään vakiona esim. 3908:n kanssa.

Mulla nuihin vakio vetareihin sorvautu aika syvät urat RPM true track kitin asennuksen jälkeen, en sitten tiedä että miten se on mahdollista. Noh eipä haittaa kun nyt on metalliset vetarit joka nurkassa ja kardaanit tulee vielä myöhemmin tällaiset:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_663/products_id/27176/n/Traxxas-Front-Rear-Center-Driveshafts-EMX

- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2328 : 14.05.13 - klo: 20.46 »
mitkä on vahvemmat kardaanit? onks ne siis ihan perus muovi kardaanit?
On on mutta ne on paksummat. Jos siis vertaat ihan ekoja E-Maxxeja vuodelta 2001 niin niissä oli ohuemmat ne vetarit. Uudet ja paksummat tarkottaa lähinnä niitä mitkä tulee nykyään vakiona esim. 3908:n kanssa.

Mulla nuihin vakio vetareihin sorvautu aika syvät urat RPM true track kitin asennuksen jälkeen, en sitten tiedä että miten se on mahdollista. Noh eipä haittaa kun nyt on metalliset vetarit joka nurkassa ja kardaanit tulee vielä myöhemmin tällaiset:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_663/products_id/27176/n/Traxxas-Front-Rear-Center-Driveshafts-EMX
Ne urat tulee niistä iskarin alapään ruuveista  :wink: Vähän erilainen kiinnitys iskarin alapäässä vakioihin niin siksi se törröttää liian pitkällä JOS siis käytät samoja ruuveja. Tämä oli itselläni yksi syistä vaihtaa metalliset tilalle..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2329 : 14.05.13 - klo: 20.48 »
Ekat ajot takana  :smiley: Näyttääkö kuva teistäkin hieman lytyssä olevalta ? Ihan kuin auto olisi ajettu kasaan  :grin: Saattaa toki johtua omasta näytöstä tai jos perheen pienin on päässyt taas säätämään kameraan "sopivat" asetukset  :azn:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2330 : 14.05.13 - klo: 21.05 »
on se kyllä lyhyemmän näköinen kuin omani, mutta se kyllä johtuu siitä että mulla on wheelie bar kiinni ja ei oo noin korkee maavara :wink: Mutta ei toi kyllä näytä että olisi lytyssä, ainakaan mun mielestä.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2331 : 14.05.13 - klo: 21.29 »
Omaan silmään pistää vain tuo kuvan ''asettelu'' tuon auton näyttämään vähän hassun kokoiselta mutta ehkä se on vähän lytyssä? ken tietää  :cool:
Aikamoiset kyllä nuo sun kultaiset hexit!

Niin ja noista keski vetareista että pitää nuo metalliset hommailla kun alkaa mamboilla vetarit paukkua keskeltä..  :roll: Malttamattomana odottelen paketteja että saan maxxin sähköksi
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2332 : 14.05.13 - klo: 21.32 »
Voi tosiaan johtua tuosta asettelustakin. Pitäs ottaa suoraan sivulta.. voisin huomenna ottaa sellasen niin näkee onko kameran asetukset pielessä vai ei  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2333 : 15.05.13 - klo: 08.41 »
Tässä vielä perheen lemmikit samassa kuvassa  :wink:
STruck : Voi kun oliskin kultaa noi hexit  :cool:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Re: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2334 : 15.05.13 - klo: 11.37 »
Kyllä tuo maxxi ehkä vähän näyttää lytyssä olevalta mutta sun renkaathan on isommat kuin normit? Johtunee siitä?
Olis kyllä aika kalliit hexit jos täyskultaiset olisi:D

Sent from my LT28h using Tapatalk 2

Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Re: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2335 : 15.05.13 - klo: 11.44 »
Kyllä tuo maxxi ehkä vähän näyttää lytyssä olevalta mutta sun renkaathan on isommat kuin normit? Johtunee siitä?
Olis kyllä aika kalliit hexit jos täyskultaiset olisi:D

Sent from my LT28h using Tapatalk 2

On ne aika paljon isommat juu.. siitä toi s.heinosen mainitsema maavara tulee. Auto on meinaa melkein matalimmalla setupilla mitä saa RPM:n kanssa. Josko viikonloppuna pääsis ajelee, mites STruck  :wink: ?
« Viimeksi muokattu: 15.05.13 - klo: 11.52 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Re: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2336 : 15.05.13 - klo: 14.52 »
Kyllä tuo maxxi ehkä vähän näyttää lytyssä olevalta mutta sun renkaathan on isommat kuin normit? Johtunee siitä?
Olis kyllä aika kalliit hexit jos täyskultaiset olisi:D

Sent from my LT28h using Tapatalk 2

On ne aika paljon isommat juu.. siitä toi s.heinosen mainitsema maavara tulee. Auto on meinaa melkein matalimmalla setupilla mitä saa RPM:n kanssa. Josko viikonloppuna pääsis ajelee, mites STruck  :wink: ?
Aattelin kun luin heinosen viestin että sulla ois korkee maavara setuppi mutta vasta tajusin että eihän nuo renkaat olekkaan orkkis renkaat.

Offtopiccia *Pitää keskustella lisää vkolopusta tuolla pääkaupunkiseudun bashailu topicissa, mutta voishan sitä yrittää! Moottorikin säädöissä, tosin vielä pitää vähän hienosäätää että lähtee viileämpänä käyntiin (polttis siis kyseessä)*
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa Cjaik

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Re: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2337 : 15.05.13 - klo: 16.18 »
Kyllä tuo maxxi ehkä vähän näyttää lytyssä olevalta mutta sun renkaathan on isommat kuin normit? Johtunee siitä?
Olis kyllä aika kalliit hexit jos täyskultaiset olisi:D

Sent from my LT28h using Tapatalk 2

On ne aika paljon isommat juu.. siitä toi s.heinosen mainitsema maavara tulee. Auto on meinaa melkein matalimmalla setupilla mitä saa RPM:n kanssa. Josko viikonloppuna pääsis ajelee, mites STruck  :wink: ?



MISTÄ tuollaaset nakit saa maxxiinn  :grin:
Traxxas E-Maxx - Hobbywing Xerun M6B - 4s

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Re: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2338 : 15.05.13 - klo: 16.29 »
Kyllä tuo maxxi ehkä vähän näyttää lytyssä olevalta mutta sun renkaathan on isommat kuin normit? Johtunee siitä?
Olis kyllä aika kalliit hexit jos täyskultaiset olisi:D

Sent from my LT28h using Tapatalk 2

On ne aika paljon isommat juu.. siitä toi s.heinosen mainitsema maavara tulee. Auto on meinaa melkein matalimmalla setupilla mitä saa RPM:n kanssa. Josko viikonloppuna pääsis ajelee, mites STruck  :wink: ?



MISTÄ tuollaaset nakit saa maxxiinn  :grin:
Prolinen Big Joet.. aivan helmet renkaat bashaamiseen  :wink: Ja miellyttää omaa silmää  :smiley:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXZSW3&P=ML

Hippasen enemmän pitoa hiekalla kuin vakioilla eikä mene niin helposti pannukakuksi kun on vauhtia paljon tai heitellään volttia  :wink: Toisaalta ei nääkään voita s.heinosen tuplia mutta ne onkin hieman erilaiset  :grin:

Toiset hyväthän on Trencherit http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXBVDY&P=ML

Näiden renkaiden kanssa tulee siis kyseeseen juuri tuo servoasia. Ei enää kauheen hyvin väännä noi vakiot. Toisaalta tarviiko renkaat kääntyä paikallaan.. siitä ollaan montaa mieltä.. monet on sitä mieltä, että se on pelkkää peniksen kasvattamista kun se auto kuitenkin vasta kääntyy vauhdissa  :grin: vai millä sanoilla se tuplaesa1 sitä kommentoi  :wink: Mutta musta on kiva, että kääntyy  :evil:
« Viimeksi muokattu: 15.05.13 - klo: 18.49 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2339 : 15.05.13 - klo: 20.06 »
Big joet on joo hyvät renkaat vaikka itellä ei ole niistä kokemusta mutta ei oo kyllä kukaan dissannu niitä, vain kehuja olen kuullut. Prolinen Moab 40 series: http://prolineracing.com/tires/moab-3.8-40-series-rock-terrain-tires/ ovat kuulemma myös hyvät renkaat mutta niitä ei taideta enään tehä, en ole varma.
ja jos tykkää et hiekkaa lentää kunnolla pari metriä ni sit tosi hyvät renkaat on sling shotit :grin: tosin ne on kyllä aika kapeet verrattuna Big joehin ja myös hieman matalammat.

Nää kuvat nyt oikeestaa kuuluis tonne Summit palstalle mut laitan nyt tänne ku mcly mainitsi noi tuplat.
Eli noihan saa kyllä todella hyvän pidon mutta ei voi kyllä ajaa pariakymppiä kovempaa muuten vispaa ihan sairaasti, ainakin noilla E-Maxx brushlessin orkkis renkailla. Noilla HPI Dirt Bonzeilla en ole vielä ehtiny kokeilla ees ajamaan ja kun niihin piti vielä tehä erilaiset adapterit et saa kiinni ku on hieman offsettiä verrattuna maxxin renkaisiin.
Ja edessä on siis noi E-Maxx BLS:n renkaat ketjuilla (noi on ne "pikku" ketjut). piti vähän noitten renkaiden hexi koloa tuhota että sain ne kiinni noihin omatekoisiin extended hexeihin (ku noi traxxasin renkaathan ei sopi kuin sille traxxasin omalle hexille).
« Viimeksi muokattu: 15.05.13 - klo: 20.15 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage