Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099970 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2340 : 16.05.13 - klo: 17.16 »
Aikast hyvä viritys..  :afro:... ja eiku metsähommiin  :cool:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2341 : 16.05.13 - klo: 18.38 »
Aikamoinen viritys. Näyttää kyllä semmoselta että tolla hyvin vaikea ajaa... En kyllä voi sanoa kun en ole testannut  :laugh:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2342 : 16.05.13 - klo: 21.53 »
Nyt on uudet jäykemmät Chassie Bracet asennettu ja valmiina viikonloppuun jos vaan löytäis hyvän raon ajella  :wink:





[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mmh79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2343 : 18.05.13 - klo: 01.59 »
Nyt on uudet jäykemmät Chassie Bracet asennettu ja valmiina viikonloppuun jos vaan löytäis hyvän raon ajella  :wink:
Hyvältä näyttää. Mistäs tilailit?
E-Maxx #3903 4/6s
Flm, Rpm, Xerun 2200kv

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2344 : 18.05.13 - klo: 08.06 »
Joo kyl, ne tuntu aika pätevältä tuohon. Tilaus oli s.heinosen käsialaa niin en muista mistä noi tuli  :wink:

Onhan noi vakiotkin kestäny. Itsellä ei ole yhtään hajonnut mutta yhestä meni omaa tyhmyyttäni aikoinaan kierteet yhen skidplaten kiinnitys kohdasta. Eikä tuntunu pysyvän sitten se ruuvi kiinni  :azn: Ostin silloin kyllä uuden muovisetin jonka vaihdoin tilalle. Nämä lähinnä ehkä enemmän ulkonäköä kuin todellista tarvetta vaikka tukeehan nämä paremmin :wink:

Näissähän ei ole väliä puolilla vaan kummatkin on identtiset toisin kuin vakioissa.

En tiedä hajoaako nyt sitten helpommin tuo skidplaten kiinnityskohta kun tuo tuki ei anna enää yhtään periksi mutta sen näkee sitten  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 18.05.13 - klo: 08.15 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2345 : 18.05.13 - klo: 16.45 »
AsiaTeesistä tilattiin: http://www.asiatees.com/
itelle tuli E-maxxiin uudet iskarit + tukivarret ja sit Summittiin ohjauksen osia sekä shock mount
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2346 : 18.05.13 - klo: 17.41 »
Kestikö kauan tulla tuolta Asiateestä?. Itse odottelen malttamattomana hobbykingistä akkuja(7600Mah) ja Amainista Teknon battery traytä sekä teräsvetareita..
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2347 : 18.05.13 - klo: 17.42 »
Kestikö kauan tulla tuolta Asiateestä?. Itse odottelen malttamattomana hobbykingistä akkuja(7600Mah) ja Amainista Teknon battery traytä sekä teräsvetareita..
Mitkä 2S akut tuolta tilasit ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2348 : 18.05.13 - klo: 18.01 »
Kestikö kauan tulla tuolta Asiateestä?. Itse odottelen malttamattomana hobbykingistä akkuja(7600Mah) ja Amainista Teknon battery traytä sekä teräsvetareita..
Mitkä 2S akut tuolta tilasit ?
Turnigyn nanotech 7600Mah 40-80c.. itsellä on yhdet parit noita ja hyväksi todettu. Ois vähän tehnyt mieli tilata jotkut 3s:t mut ehkä sit seuraavaksi.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2349 : 18.05.13 - klo: 18.30 »
Kestikö kauan tulla tuolta Asiateestä?. Itse odottelen malttamattomana hobbykingistä akkuja(7600Mah) ja Amainista Teknon battery traytä sekä teräsvetareita..

joku 8pv ni tuli tullista lappu et paketti on saapunut tulliin. ja sit ku sain nettitullauksen tehtyä ni meni pari arkipäivää ja paketti tuli postiin. oli kyl mun milest aika nopsa toimitus ja luotettava paikka. voi tilata toistekkin...
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2350 : 18.05.13 - klo: 18.35 »
Laatikosta löydettyäni ehjä spooli, päätin pistää sen kiinni ennen testiajoa tänään... No sinnehän se nätisti meni paikoilleen mutta vetaria ei toiselle puoelle saanut kiinni koska jäi liian sisään se mihin se kiinnittyy...(en ymmärrä miten se oli mahdollista) no vähän hioin siitä pois (6mm tms) ja nipinnapin meni paikoilleen. Pistin diffin paikoilleen ja palikat kiinni. Sen jälkeen ulos käynnistämään ja johan oli kumma kun renkaat pyöri vastakkaisiin suuntiin... No diffi väärinpäin mikäs siinä. Takas sisään, diffi oikeinpäin ja eikunmenoks. Spoolin laittamiseen meni 2½tuntia...

Kaikki kumminkin toimi niinkuin pitikin ja spooli pysyi ehjänä! Saa nähdä kuinka kauan..
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2351 : 18.05.13 - klo: 19.17 »
Mites on kun katoin noita RPM skidplateja Maxiin niin onko niissä reiät servon ruuveille? En ainakaan kuvista niitä löytänyt. Olin sitten tilannut vääränlaiset noi platet eli jos joku tarvii vanhempaan Maxxiin RPM skidplate setin niin privaa vaan mulle. Eli 80112 osanro, halvalla lähtee.

- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2352 : 18.05.13 - klo: 19.55 »
Mites on kun katoin noita RPM skidplateja Maxiin niin onko niissä reiät servon ruuveille? En ainakaan kuvista niitä löytänyt. Olin sitten tilannut vääränlaiset noi platet eli jos joku tarvii vanhempaan Maxxiin RPM skidplate setin niin privaa vaan mulle. Eli 80112 osanro, halvalla lähtee.
Ei RPMn panssari tule sen servon päälle. Näkee tosta mun kuvasta.. Perä vaan menee keskemmälle..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2353 : 18.05.13 - klo: 20.08 »
Mites on kun katoin noita RPM skidplateja Maxiin niin onko niissä reiät servon ruuveille? En ainakaan kuvista niitä löytänyt. Olin sitten tilannut vääränlaiset noi platet eli jos joku tarvii vanhempaan Maxxiin RPM skidplate setin niin privaa vaan mulle. Eli 80112 osanro, halvalla lähtee.
Ei RPMn panssari tule sen servon päälle. Näkee tosta mun kuvasta.. Perä vaan menee keskemmälle..

Ahaa ok, eli voi huoletta tilata tän seti:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_363/products_id/64444/n/RPM-3-Piece-Skid-Plate-Black-T-Maxx-33-E-Maxx-3905

Vakiossa etupanssarissa tulee vaan 2 ruuvia panssarin läpi servon kiinnityskohtaan, eli niitä ei tarvita RPM kamppeen kanssa?
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2354 : 18.05.13 - klo: 20.10 »
Mites on kun katoin noita RPM skidplateja Maxiin niin onko niissä reiät servon ruuveille? En ainakaan kuvista niitä löytänyt. Olin sitten tilannut vääränlaiset noi platet eli jos joku tarvii vanhempaan Maxxiin RPM skidplate setin niin privaa vaan mulle. Eli 80112 osanro, halvalla lähtee.
Ei RPMn panssari tule sen servon päälle. Näkee tosta mun kuvasta.. Perä vaan menee keskemmälle..

Ahaa ok, eli voi huoletta tilata tän seti:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_363/products_id/64444/n/RPM-3-Piece-Skid-Plate-Black-T-Maxx-33-E-Maxx-3905

Vakiossa etupanssarissa tulee vaan 2 ruuvia panssarin läpi, eli niitä ei tarvita RPM kamppeen kanssa?
Menee ihan vakioruuveilla kiinni vaikkakin sen messissä tulee omat ruuvit.. Juuri tuo siis.. Ihan must juttu jos hypit korkeelta.. Suojaa tosi hyvin pohjaamista..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2355 : 18.05.13 - klo: 20.25 »
Mites on kun katoin noita RPM skidplateja Maxiin niin onko niissä reiät servon ruuveille? En ainakaan kuvista niitä löytänyt. Olin sitten tilannut vääränlaiset noi platet eli jos joku tarvii vanhempaan Maxxiin RPM skidplate setin niin privaa vaan mulle. Eli 80112 osanro, halvalla lähtee.
Ei RPMn panssari tule sen servon päälle. Näkee tosta mun kuvasta.. Perä vaan menee keskemmälle..

Ahaa ok, eli voi huoletta tilata tän seti:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_363/products_id/64444/n/RPM-3-Piece-Skid-Plate-Black-T-Maxx-33-E-Maxx-3905

Vakiossa etupanssarissa tulee vaan 2 ruuvia panssarin läpi, eli niitä ei tarvita RPM kamppeen kanssa?
Menee ihan vakioruuveilla kiinni vaikkakin sen messissä tulee omat ruuvit.. Juuri tuo siis.. Ihan must juttu jos hypit korkeelta.. Suojaa tosi hyvin pohjaamista..


Laitan vielä kuvan että  varmistuu, eli vakio etupään skidplatessa menee ruuvit noihin sinisiin vastakappaleisiin jotka pitää servot paikallaan. Nuita ruuvinreikiä ei siis ole RPM skidplateissa vaan onko niissä joku muu systeemi joka pitää servot paikallaan?




- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2356 : 18.05.13 - klo: 20.29 »
Mites on kun katoin noita RPM skidplateja Maxiin niin onko niissä reiät servon ruuveille? En ainakaan kuvista niitä löytänyt. Olin sitten tilannut vääränlaiset noi platet eli jos joku tarvii vanhempaan Maxxiin RPM skidplate setin niin privaa vaan mulle. Eli 80112 osanro, halvalla lähtee.
Ei RPMn panssari tule sen servon päälle. Näkee tosta mun kuvasta.. Perä vaan menee keskemmälle..

Ahaa ok, eli voi huoletta tilata tän seti:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_363/products_id/64444/n/RPM-3-Piece-Skid-Plate-Black-T-Maxx-33-E-Maxx-3905

Vakiossa etupanssarissa tulee vaan 2 ruuvia panssarin läpi, eli niitä ei tarvita RPM kamppeen kanssa?
Menee ihan vakioruuveilla kiinni vaikkakin sen messissä tulee omat ruuvit.. Juuri tuo siis.. Ihan must juttu jos hypit korkeelta.. Suojaa tosi hyvin pohjaamista..


Laitan vielä kuvan että  varmistuu, eli vakio etupään skidplatessa menee ruuvit noihin sinisiin vastakappaleisiin jotka pitää servot paikallaan. Nuita ruuvinreikiä ei siis ole RPM skidplateissa vaan onko niissä joku muu systeemi joka pitää servot paikallaan?
Sun vakio skidplate tulee noiden RPM platejen alle. Eli RPM tulee ainoastaan niiden päälle.. Edessä siis RPM tulee 4llä ruuvilla kiinni sun bulkkii ja takana myös. Keskellä tulee kiinni 4llä ruuvia sun chassie braceen ja takaa 2lla kiinni sun chassie braceen.. Ymmärsitkö  ? Aika hyvin näkyy tossa mun kuvassa kyllä..
« Viimeksi muokattu: 19.05.13 - klo: 08.10 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2357 : 18.05.13 - klo: 20.31 »
Aaaaaa jooo jos tulee päälle niin asia bueno  :grin: Selvensi asiaa kovasti, luulin tosiaan että tulee alkup. skidien tilalle  :smiley:

« Viimeksi muokattu: 18.05.13 - klo: 20.35 kirjoittanut ak72 »
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2358 : 19.05.13 - klo: 07.57 »
Himis:
Onko ne sun vanhat samanlaiset Turnigyn nanotech 7600Mah 40-80c vielä ihan iskussa ? Ettei nää HK:n akut ole yhen kesän ihme ja sit taas ostamaan uusia ? Toki muutkin voivat vastata jos omaa HK:n akkuja ?

STruck:
Mä hyvin luulenkin, että toi vakio saattaa kestää tossa sun T-Maxxssa kun siinää ei ole niin suurta räjähtävää voimaa alussa. Ja siis eihän Spooleilla olekaan sillee tarkotus iskee paikaltaan liipasinta pohjaan.. Tänään ehkä pääsee testaa.. aurinko tuntuu jo kuivattavan eilisiä sateita  :wink:
« Viimeksi muokattu: 19.05.13 - klo: 08.10 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2359 : 19.05.13 - klo: 11.21 »
Himis:
Onko ne sun vanhat samanlaiset Turnigyn nanotech 7600Mah 40-80c vielä ihan iskussa ? Ettei nää HK:n akut ole yhen kesän ihme ja sit taas ostamaan uusia ? Toki muutkin voivat vastata jos omaa HK:n akkuja ?
Kyllä nuo viimekesäiset nanotechit tuntuu vielä ihan hyvin toimivan. Ajoaika on edelleen aika pitkä(n.45min.) ja potkuakin niistä löytyy että kai ne kunnossa on. Talven ajan pidin noita storage-moodissa..
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2360 : 19.05.13 - klo: 11.22 »
Himis:
Onko ne sun vanhat samanlaiset Turnigyn nanotech 7600Mah 40-80c vielä ihan iskussa ? Ettei nää HK:n akut ole yhen kesän ihme ja sit taas ostamaan uusia ? Toki muutkin voivat vastata jos omaa HK:n akkuja ?
Kyllä nuo viimekesäiset nanotechit tuntuu vielä ihan hyvin toimivan. Ajoaika on edelleen aika pitkä(n.45min.) ja potkuakin niistä löytyy että kai ne kunnossa on. Talven ajan pidin noita storage-moodissa..
Hyvä tietää.. pitänee sit tilailla tuolta kohta yhet setit..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2361 : 19.05.13 - klo: 11.34 »
Mikä ois hyvä setup hiekkaradalle ja pihasuditteluun tuohon Maxiin kun tuntuu että perä laahaa liian alhaalla.
Kannattasko vaan muuttaa iskarien kiinnityspisteitä, mulla on jo niitä spacereita iskarien jousissa.
Oliko se niin että normaali asennossa vetarien pitäis olla vaakatasossa takaa katsottaessa?
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2362 : 19.05.13 - klo: 12.07 »
Himis:
Onko ne sun vanhat samanlaiset Turnigyn nanotech 7600Mah 40-80c vielä ihan iskussa ? Ettei nää HK:n akut ole yhen kesän ihme ja sit taas ostamaan uusia ? Toki muutkin voivat vastata jos omaa HK:n akkuja ?
Kyllä nuo viimekesäiset nanotechit tuntuu vielä ihan hyvin toimivan. Ajoaika on edelleen aika pitkä(n.45min.) ja potkuakin niistä löytyy että kai ne kunnossa on. Talven ajan pidin noita storage-moodissa..
Hyvä tietää.. pitänee sit tilailla tuolta kohta yhet setit..
Minkälaisia akkuja olit ajatellut?. Nuo 7600:set on vissiin isoimmat mitkä mahtuu tuohon vakio(3908) chassieen. Jos tilaat Hollannin tai Euroopanvarastosta niin ilmeisesti tuotteet saa vähän nopeammin sieltä mutta tullin ym. kulut joutuu silti maksamaan jos jää tulliin. Nuo akut ym. on tuotu ilmeisesti tullaamattomina eurooppaan??.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2363 : 19.05.13 - klo: 14.12 »
onkos kellään ylimääräisenä Maxxiin orkkis taka bulkkeja? taka vasen bulkkikin riittäis.
pistäkää yv:tä jos löytyy :wink:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2364 : 19.05.13 - klo: 17.15 »
Tässä parit kuvat mcly:n maxxista. Kuvat on siis petikosta.
https://www.dropbox.com/s/wai7oupqz9hjsiv/DSC07209.JPG  Mcly: liian edestä tuon otin näyttää edelleen aika lytätyltä... tai ehkä sun autos on menny sun hypyistä lyttyyn? :huh: :grin:
https://www.dropbox.com/s/40igvdzfet4npjj/DSC07238.JPG Mclyn ajotyylistä kuva :wink:
https://www.dropbox.com/s/jcs4bz9giozkbue/DSC07212.JPG

Traxxas E-Maxx Brushless Back-And Frontflips Niin ja pikku pätkä Mclyn hyppelyistä.. Kamerassa jostain syystä tarkennus häiritöitä no saa siitä siltikin selvää ihan hyvin. ja autokin jotenkin pysyy siinä kuvassa..

s.heinonen: mulla on orkkis bulkit...

« Viimeksi muokattu: 19.05.13 - klo: 17.53 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa ak72

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2365 : 19.05.13 - klo: 17.36 »
Tässä parit kuvat mcly:n maxxista. Kuvat on siis petikosta.
https://www.dropbox.com/s/wai7oupqz9hjsiv/DSC07209.JPG  Mcly: liian edestä tuon otin näyttää edelleen aika lytätyltä... tai ehkä sun autos on menny sun hypyistä lyttyyn? :huh: :grin:
https://www.dropbox.com/s/40igvdzfet4npjj/DSC07238.JPG Mclyn ajotyylistä kuva :wink:
https://www.dropbox.com/s/jcs4bz9giozkbue/DSC07212.JPG

s.heinonen: mulla on orkkis bulkit...

Hieno toi fordin koppa. Onks tuo mistä? Ja varmaan ite piti maalata?
- Traxxas Ford F-150 SVT Raptor Velineon VXL 3S -EX
- Traxxas E-Maxx brushless 6S, Tamiya Wild Willy Original

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2366 : 19.05.13 - klo: 18.06 »
Tässä parit kuvat mcly:n maxxista. Kuvat on siis petikosta.
https://www.dropbox.com/s/wai7oupqz9hjsiv/DSC07209.JPG  Mcly: liian edestä tuon otin näyttää edelleen aika lytätyltä... tai ehkä sun autos on menny sun hypyistä lyttyyn? :huh: :grin:
https://www.dropbox.com/s/40igvdzfet4npjj/DSC07238.JPG Mclyn ajotyylistä kuva :wink:
https://www.dropbox.com/s/jcs4bz9giozkbue/DSC07212.JPG

s.heinonen: mulla on orkkis bulkit...

Hieno toi fordin koppa. Onks tuo mistä? Ja varmaan ite piti maalata?
Kiitoksia  :azn: Joo.. ite maalasin. Pohjana Pro-Linen F150 SVT Raptor  :smiley: Kivasti se kiiltää kyllä tossa auringossa.

Kiitos pätkien kuvauksesta STruckille.. Ens kerralla levennetään tota hyndää, että siihen osuu vaikka silmät kiinni ja suuremmalla vauhdilla. Toki toi vauhdinotto suorakin oli aika krossareiden urittama :cool:

ps. Ens lauantaina saan s.heinoselta kopan joka pitäs maalata.. ei kerrota vielä millä värityksellä tai miten mutta kuvia tulee kyllä  :wink:

pps. Rokken roll kuva toi voltti kun näkyy varjokin maassa  :grin:
« Viimeksi muokattu: 19.05.13 - klo: 18.39 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2367 : 19.05.13 - klo: 18.32 »
Joo, pitää leventää hyndää... siihen oli nimittäin ihan helv... vaikea osua...

Ei kenelläkään olis ylimääräistä yhden moottorin suojusta siis spurrin+pinjonin päälle?

Oon aika hukassa keskiratasboxin kanssa... mitä tahnaa, öljyä, vaseliinia, tms sinne kannattaa laittaa ja miten paksua kamaa ja kuinka paljon?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2368 : 19.05.13 - klo: 18.36 »
Tässä vielä kuva omalla kännykameralla otetuna.. Twitteri ei näköjään ota enää isoja kuvia vastaan (yli 5MB), joten pahoitteluni kuvanlaadusta  :wink:
« Viimeksi muokattu: 20.05.13 - klo: 15.06 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2369 : 19.05.13 - klo: 22.21 »
Mikä ois hyvä setup hiekkaradalle ja pihasuditteluun tuohon Maxiin kun tuntuu että perä laahaa liian alhaalla.
Kannattasko vaan muuttaa iskarien kiinnityspisteitä, mulla on jo niitä spacereita iskarien jousissa.
Oliko se niin että normaali asennossa vetarien pitäis olla vaakatasossa takaa katsottaessa?
Mä alottaisin paikkojen muuttamisella ja sitten kattoisin ne preload määrät. Ja ei niiden vetareiden tarvii olla ihan vaakatasossa mutta kauheeta kulmaa ei sais olla.. tai lähinnä ei ehkä ole hyvä olla  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG