Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099925 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3000 : 06.10.13 - klo: 13.09 »
Miten tän nyt muotoilisi  :shocked:



Olihan tossa ilmaa ja voltti mutta oikein päin alas.. tosin hyppyri oli suunnattu vastamäkeen missä hajos 5 muutakin autoa. Mutta silti kyllä ihmetyttää todella paljon  :huh:

Nyt siis kiitos kanssa autoilijoille tästä kaudesta ja oma E-Maxx menee nyt talvi unille ja saa kirkasta FLMmää nyt sitten talven aikana mitä luultavimmin rungon ja diffien osalta  :smiley:

s.heinonen: Mä voin edelleen värjää sun rungon mutta tosta mun damagesta tuli vaan mieleen, että oliko nyt sitten sen vastamäen syy missä määrin. Toki urpoin mesta alastulolle mutta täysin oikein tulin alas ja silti  :undecided: Ei ess bulkkien kohdalta joten onko toi keittäminen ollut kuitenkaan niin fiksu idea ?!?! Toisaalta keittämisenhän pitäisi saada tollaset veke kun muovin pitäs joustaa enemmän..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3001 : 06.10.13 - klo: 13.18 »




Nyt siis kiitos kanssa autoilijoille tästä kaudesta ja oma E-Maxx menee nyt talvi unille ja saa kirkasta FLMmää nyt sitten talven aikana mitä luultavimmin rungon ja diffien osalta  :smiley:

s.heinonen: Mä voin edelleen värjää sun rungon mutta tosta mun damagesta tuli vaan mieleen, että oliko nyt sitten sen vastamäen syy missä määrin. Toki urpoin mesta alastulolle mutta täysin oikein tulin alas ja silti  :undecided: Ei ess bulkkien kohdalta joten onko toi keittäminen ollut kuitenkaan niin fiksu idea ?!?! Toisaalta keittämisenhän pitäisi saada tollaset veke kun muovin pitäs joustaa enemmän..
Itselät napsahti vetarin tappi poikki kun tulin alas samaisesta hyppyristä. Nuuksion kirous: aina lähdetään auto rikkinäisenä kotio sieltä?
Palaillaan tuohon FLM hommailuun myöhemmin jos itsekkin niitä kehtais hankkia...
En kyllä usko että keittäminen syynä rungon heikkenemiseen. Sitähän sanotaan että kaikki muoviosat pitäisi keittää, jotta tulee parempi kestävyys. Toinen asia joka tuli mieleen on että mitä jos itse väriaine kovettaa muovia tai saa muun reaktion aikaan joka johtaa heikompiin osiin?

Odotan sitä päivää kun tulee auto markkinoille joka on realistisesti tehty laadukkaasti . Ripustukset riittävän järeitä jotta pysyy ehjänä ja kaikki muukin vähän järeempää jotta ei aina joku pieni pinni meni palasiks tms.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3002 : 06.10.13 - klo: 13.21 »




Nyt siis kiitos kanssa autoilijoille tästä kaudesta ja oma E-Maxx menee nyt talvi unille ja saa kirkasta FLMmää nyt sitten talven aikana mitä luultavimmin rungon ja diffien osalta  :smiley:

s.heinonen: Mä voin edelleen värjää sun rungon mutta tosta mun damagesta tuli vaan mieleen, että oliko nyt sitten sen vastamäen syy missä määrin. Toki urpoin mesta alastulolle mutta täysin oikein tulin alas ja silti  :undecided: Ei ess bulkkien kohdalta joten onko toi keittäminen ollut kuitenkaan niin fiksu idea ?!?! Toisaalta keittämisenhän pitäisi saada tollaset veke kun muovin pitäs joustaa enemmän..
Itselät napsahti vetarin tappi poikki kun tulin alas samaisesta hyppyristä. Nuuksion kirous: aina lähdetään auto rikkinäisenä kotio sieltä?
Palaillaan tuohon FLM hommailuun myöhemmin jos itsekkin niitä kehtais hankkia...
En kyllä usko että keittäminen syynä rungon heikkenemiseen. Sitähän sanotaan että kaikki muoviosat pitäisi keittää, jotta tulee parempi kestävyys. Toinen asia joka tuli mieleen on että mitä jos itse väriaine kovettaa muovia tai saa muun reaktion aikaan joka johtaa heikompiin osiin?

Odotan sitä päivää kun tulee auto markkinoille joka on realistisesti tehty laadukkaasti . Ripustukset riittävän järeitä jotta pysyy ehjänä ja kaikki muukin vähän järeempää jotta ei aina joku pieni pinni meni palasiks tms.
Laitan sulle YV:tä tosta FLM jutusta..

Ja siis tossa paikassa on jotain ihme karmaa.. aika paljon hepposempi mesta kuin Petikko ja sieltä sentään tullaan isojenkin hyppyjen kanssa kotiin auto ehjänä ?!?! Tarvii taas vähään aikaan siellä käydä..

Paikan saldo tais tänään olla 6 rikkinäistä autoa ja 1 osumaa ottanut kopteri  :wink:

Ja en minäkään ihan tota keittämistä syytä.. kyllä tossa oli nyt jotain muuta mukana..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3003 : 06.10.13 - klo: 13.45 »
Voihan se olla että jotkut muovit eivät tykkää keittämisestä ja harastuvat. Toki tuo STruckin viittaus voi myös pitää paikkansa että toi väriaine saa aikaan jonkuu reaktion ja tekee siitä muovista kovempaa ja hauraampaa. Tai sitten sulla oli vaan pirun huono tuuri...
Miksei RPM tee tuota runkoa?? ite ainakin ostaisin heti.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3004 : 06.10.13 - klo: 16.41 »
Porukalla kamaa mitä pitäis ostaa Dollarhobbyz sivulta? itse sieltä tilaamassa niin voisi mahd säästää ihan hyvin rahdeissa jos yhdessä tilaisi?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3005 : 06.10.13 - klo: 17.12 »
mä voin ainakin osallstua. En nyt hirveesti tarvi mut jotain pientä.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3006 : 06.10.13 - klo: 17.23 »
-Tilattu-
Tuli tilailtua itselle Rivalin renkaat. Jos auto kestäis vähän nätimmin niiden kanssa. Ovat huomattavasti kevyemmät ja kuullut niistä vain hyvää.
« Viimeksi muokattu: 06.10.13 - klo: 20.17 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa kovapeli-boston

  • Tulokas
    • Profiili

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3008 : 07.10.13 - klo: 01.59 »
Ei ainakaan suoraan ku on niin paksu. Tarranauhalla saat sen kyllä toiselle puolelle kiinni. Mutta en kyllä suosittele yhtä 6s akkua vaan kaks 3s akkua että paino jaakaantuu tasaisesti molemmille puolille.
Ja jos haluat halvat akut niin hobbyking on hyvä paikka mistä kannattaa ostaa: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__86__85__Batteries_Accessories-Li_Poly_All_brands_.html
Ja sit jos haluut vähä laadukkaammat akut niin hyviä merkkejä ovat Team Orion, Traxxas, GM, Gens Ace, Graupner...
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3009 : 08.10.13 - klo: 12.14 »
voi jeesus näitten laitteiden kaa, ei noi alubulkit sit auttanut p****akaan.
vedettii maxxin ja summitin kaa keulat yhteen kolari ja siitä sitten pienen ajon jälkeen huomasin että bulkista on ruuvit menny poikki mutta en kyllä arvannu että ois noin pha ongelma, eli lyhyesti sanottuna toinen alubulkki on pilalla. ei saatu toisesta kierteestä vanhaa ruuvia pois, ei edes poraamalla kuten kuvasta näkyy. ajatukse ois ollu kääntää sinne M4 kierre mutta kun vanha ruuvi ei lähe pois sieltä niin kierretappi napsahtaa heti poikki jos yrittää kääntää kierteitä.
ja toisekseen runko on murtunut TAAS, mutta nyt eri kohdasta. ja kaiken lisäks meni taakalta uus vetari poikki. Nyt alkaa kyllä tuntumaan siltä että hel****iin koko e-maxx ja savage tilalle, jos se kestäis paremmin.

Mitä tästä opimme?? Ei siis kannata käyttää rosteri ruuveja bulkeissa ku ne vääntyvät ja katkeavat paljon helpommin kuin sinkityt/mustat. Nuo etu bulkit olisivat jonkun mielestä entiset mutta kyllä niitä vielä voi käyttää, tosin toiseen täytyy tehdä omat viritykset että saa kiinni...
« Viimeksi muokattu: 08.10.13 - klo: 12.17 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3010 : 08.10.13 - klo: 12.49 »
voi jeesus näitten laitteiden kaa, ei noi alubulkit sit auttanut p****akaan.
vedettii maxxin ja summitin kaa keulat yhteen kolari ja siitä sitten pienen ajon jälkeen huomasin että bulkista on ruuvit menny poikki mutta en kyllä arvannu että ois noin pha ongelma, eli lyhyesti sanottuna toinen alubulkki on pilalla. ei saatu toisesta kierteestä vanhaa ruuvia pois, ei edes poraamalla kuten kuvasta näkyy. ajatukse ois ollu kääntää sinne M4 kierre mutta kun vanha ruuvi ei lähe pois sieltä niin kierretappi napsahtaa heti poikki jos yrittää kääntää kierteitä.
ja toisekseen runko on murtunut TAAS, mutta nyt eri kohdasta. ja kaiken lisäks meni taakalta uus vetari poikki. Nyt alkaa kyllä tuntumaan siltä että hel****iin koko e-maxx ja savage tilalle, jos se kestäis paremmin.

Mitä tästä opimme?? Ei siis kannata käyttää rosteri ruuveja bulkeissa ku ne vääntyvät ja katkeavat paljon helpommin kuin sinkityt/mustat. Nuo etu bulkit olisivat jonkun mielestä entiset mutta kyllä niitä vielä voi käyttää, tosin toiseen täytyy tehdä omat viritykset että saa kiinni...
Joo, en mä ehkä noita rosteri ruuveja laittais myöskään tollaseen paikkaan. En tiedä miten ne toimisi RPMn bulkeissa..

Itse miettinyt tuota tukemista tuolle rungolle.. oli se sitten alua tai muovia. Bulkeista sen verran, että ne on myös yksi asia jotka tuo tukea tuohon runkoon. Tukemisen kannalta vaihtoehdot on siis joko alubulkki tai sitten RPMn bulkki ja alu skidplate. Ja tietysti parhaan tuen saisi alubulkilla ja alu skidillä.

Sitten taas tohon kolariin  :wink: Kyllä ne autot hajoaa tolla tavalla  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3011 : 08.10.13 - klo: 14.42 »
Ei ihme jos tommosessa paikat hajoaa:p
Oisko mustakaan kestänyt? Vai olisko sit menny bulkista kierteet/vääntyny/runko halki/tms?
Itse noista ruuvvirn hankkimisesta puhuin. Ostin muiden kamoja mukana 60-65ruuvvin paketin orkkis ruuvveja. Maksoi 3-4e
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3012 : 08.10.13 - klo: 15.23 »
Kauhee tämä FLM kamppeiden himo mikä iskeny... Pitäis aina muistaa hintojakin katsoa niin pysyy järki edes jotenkin kädessä (yleensä).

Mitäs mieltä porukka on FLM diffeistä? Siellähän on FLM diffit vissiinkin just ne hybridit joissa tulee mukana diffi, metallikupilla oleva diffi yksinäisenä ja siihen sitten hybrit kuoret kö? vai mikä mielestänne paras vaihtoehto?
Ainiin kukas se niitä ostelikin joskus? Himis?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3013 : 08.10.13 - klo: 15.26 »
Kauhee tämä FLM kamppeiden himo mikä iskeny... Pitäis aina muistaa hintojakin katsoa niin pysyy järki edes jotenkin kädessä (yleensä).

Mitäs mieltä porukka on FLM diffeistä? Siellähän on FLM diffit vissiinkin just ne hybridit joissa tulee mukana diffi, metallikupilla oleva diffi yksinäisenä ja siihen sitten hybrit kuoret kö? vai mikä mielestänne paras vaihtoehto?
Ainiin kukas se niitä ostelikin joskus? Himis?
Himikselläkin on vaan tuo FLM10900 Chassie mutta ei muuta. Itselleni on nyt tulossa samainen pohja ja lisäksi sitten nuo Ultimate Hybrid Bulkit.. hintaa joku vajaa 300e yhteensä, tilaa sitten jenkeistä tai hollannista. Josko kestäis sit paremmin.. RC95lla tais olla toi diffi setti ?

Siellähän on myynnissä tuo diffin spurri ja pinioni erikseen mutta niilläkin oli jo sen verran hintaa. Jos siis noi osat laskee yhteen niin halvimmaksi tuli juuri tuo UH bulkki joka oli sen vajaa 90€/kpl.

Ja siis kyse on ihan vaan ajotavasta ja mitä siihen tarvii että saa auton kestämään. Oma nyt tuppaa olemaan tuo hyppiminen ainoastaan tällä autolla ja nyt näyttää siltä että tuo vakiorunko tai diffit ei kestä korkealta alastuloja tai voltteja 6S akuilla. Itse haluan tuon kestävän sen mitä teen. Meneehän varmasti aikaa kun noi maksaa ittensä niin sanoitusti takaisin mutta rasittavaa vaihtaa diffin rattaita tai runkoa monia ja monia kertoja kesässä  :sad: Se olisi sitten eri asia jos tuut voltista vaan yhellä renkaalla alas tai muuta itsestä johtuvaa kämmiä ettei kestäisi. Siinä vaiheessa vois harjotella lisää mutta kun tuolta korkeeltakin tullaan ihan oikein päin alas 4 pyörälle niin jotain pitää tehdä.

On toki sit niitäkin varmasti jotka haluaa Bling Blingiä autoon vaikka ei sitä kestävyyden kannalta tarvisikaan mutta kukin saa käyttää rahansa mihin parhaaksi näkee  :wink:

ps. Se joka on mun tekstejä ja ajatuksia täällä seurannut niin saattaa hämmästyä siitä, että menen sortumaan tollaseen alumiiniin mistä itse en niin välittäisi kun tuo nostaa auton painoa aika radikaalisesti mutta itse pidän kirjaa ja laskuja siitä mitä aina "kauden" aikana menee osiin ja ehkä enemmän just mihin osiin. Tänä kesänä on paukkunut jo suomen hinnoissa mitattuna se 70€ ihan pelkkiin diffin rattaisiin. Ja itse kun ne ostan suomesta melkeimpä, koska en jaksa seisottaa autoa pitkään. Tolla olis saanut jo melkein yhden UHB:n  :wink: Näiden varaosien ja rahojen seuraamisen takia päätin nyt tilata nuo ja valmistautua tämän auton osalta talviunille. Herätetään peto taas ens kesänä ja tullaan kahta kovempaa  :evil: Tietysti jos osat nyt tuleekin super nopsaa ja saan auton kasaan niin ehkä kerran ehtis vielä ennen lumia koittamaan mutta epäilen..

Tässä nyt vielä nuo tuotteet jotka omaan on tulossa

  • Modelnummer: [FLM10900] Fastlane Machine Chassis voor Traxxas E-Maxx & T-Maxx
  • Modelnummer: [FLM17750]Fastlane Machine Ultimate Front Hybrid Bulk voor Traxxas E-Maxx & T-Maxx
  • Modelnummer: [FLM18750]Fastlane Machine Ultimate Rear Hybrid Bulk voor Traxxas E-Maxx & T-Maxx
« Viimeksi muokattu: 08.10.13 - klo: 15.51 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3014 : 08.10.13 - klo: 17.00 »
    Ite aattelin ottaa tuon toisen rungon... Jos tuo pieni painopisteen alentaminen todella auttais auton maassa kiinni pysymiseen... FLM10700
    • Modelnummer: [FLM17750]Fastlane Machine Ultimate Front Hybrid Bulk voor Traxxas E-Maxx & T-Maxx
    • Modelnummer: [FLM18750]Fastlane Machine Ultimate Rear Hybrid Bulk voor Traxxas E-Maxx & T-Maxx
    Nämä lisäksi:
    • Skidplatet: koska GPM tuskin kestää kauaa.. FLM15500 ja FLM15600
    • Tikut bulkkeihin: FLM14500 vissiin pitäis ottaa kaks pakettia niitä...

    Vois olla aika piankin kyllä mun puolesta mahd tilata noita.... tulee maksaa v'tusti mutta se on vain rahaa... Oma runko kyllä vielä ehjä mutta joudun ehkä sahailemaan sen palasiksi kun joudun jossain välissä autoa avaielee... kuten mcly joutui.. vielä samasta syystäkin, kannat pyöreitä.
« Viimeksi muokattu: 08.10.13 - klo: 17.07 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3015 : 08.10.13 - klo: 17.40 »
Tuskin kestää hirveesti paremmin nuo FLM:n pohjapanssarit, sillä nekin on tuota yleiisintä 6061 alumiinia. Integyn titaani panssari on todella jäykkä muttan on myös hintava: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXPGP2&P=7
Tai toinen vaihtoehto on 3mm rosteri josta ite tein Maxxiin 2v sitten panssarit taakse ja keskelle. Ja niihin olen kyllä ollut todella tyytyväinen. Takapanssari on hivenen vääntynyt tasan kaks kertaa mutta se ei haittaa sillä kun tuo on rosteria niin sen ku taittaa takas suoraks toisin kuin joku alumiini saattaa katketa ku taittaa takas suoraks. Ainoa miinus noissa rosteri panssareissa on että painavat varmaan ainakin 3 kertaa enemmän kuin alumiini.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3016 : 08.10.13 - klo: 17.43 »
    Ite aattelin ottaa tuon toisen rungon... Jos tuo pieni painopisteen alentaminen todella auttais auton maassa kiinni pysymiseen... FLM10700
    • Modelnummer: [FLM17750]Fastlane Machine Ultimate Front Hybrid Bulk voor Traxxas E-Maxx & T-Maxx
    • Modelnummer: [FLM18750]Fastlane Machine Ultimate Rear Hybrid Bulk voor Traxxas E-Maxx & T-Maxx
    Nämä lisäksi:
    • Skidplatet: koska GPM tuskin kestää kauaa.. FLM15500 ja FLM15600
    • Tikut bulkkeihin: FLM14500 vissiin pitäis ottaa kaks pakettia niitä...

    Vois olla aika piankin kyllä mun puolesta mahd tilata noita.... tulee maksaa v'tusti mutta se on vain rahaa... Oma runko kyllä vielä ehjä mutta joudun ehkä sahailemaan sen palasiksi kun joudun jossain välissä autoa avaielee... kuten mcly joutui.. vielä samasta syystäkin, kannat pyöreitä.
Tostakin kertyy se melkein 350€   :wink: Toki jos ebaysta löytää niin saattaa muutaman kympin säästää mutta toimitusaika ja seuranta onkin sit toinen juttu  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 08.10.13 - klo: 17.52 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3017 : 08.10.13 - klo: 18.14 »
Ebaystä kun tilaa niin toimitusaika riippuu ihan myyjästä ja mistä päin maailmaa se tulee esim. MIPin vetarit tuli alle kahdessa viikossa mutta sitten yks liima kesti kuukauden tulla ja yhet vilkku polttimot tilasin yli kk sitten eivätkä ole vieläkään tulleet...
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3018 : 08.10.13 - klo: 18.15 »
Ebaystä kun tilaa niin toimitusaika riippuu ihan myyjästä ja mistä päin maailmaa se tulee esim. MIPin vetarit tuli alle kahdessa viikossa mutta sitten yks liima kesti kuukauden tulla ja yhet vilkku polttimot tilasin yli kk sitten eivätkä ole vieläkään tulleet...
Sepä juuri..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3019 : 08.10.13 - klo: 20.25 »
Ehkä pitää jättää skidplatet ja runko pois... Sen verran kallista se kyllä on.... Uudet dihvvit vaan... :( niin tekis mieli se runkokin mutta ehkä ei...

Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3020 : 09.10.13 - klo: 07.37 »
Ehkä pitää jättää skidplatet ja runko pois... Sen verran kallista se kyllä on.... Uudet dihvvit vaan... :( niin tekis mieli se runkokin mutta ehkä ei...
Ei sitä runkoa välttämättä tarvii jos sulla olis metalliset skidplatet ja chassie bracet. Nekin tukee kyllä omalla tavalla. Niiden tosin sit pitäs olla kestävää ja tukevaa kamaa mitä nyt noi Geet ei ihan ole  :wink: Lähinnähän se on noissa tasaiselle tulevissa alastuloissa kun se alkaa taipuu ja sillon tarvis olla tukeva. Mutta hyvällä hyndällä ja alastulolla on oma vaikutus  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3021 : 09.10.13 - klo: 07.45 »
Auto on nyt purettu ja valmiina taas kasattavaksi uudella setupilla kun saadaan ne tilattua  :smiley:

s.heinonen: Alla sun autoon tulevat osat vielä  :wink:

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3022 : 09.10.13 - klo: 12.08 »
Kertokaas jotkut tosi jäykät jouset jotka sopii Big Borejen kanssa ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3023 : 09.10.13 - klo: 12.46 »
Integyn chassie bracet, titaani panssarit ja alubulkit niin pitäis kestää :wink:
Tosin ite ihmettelin tota et miks E-Maxxista aina hajoo runko mut Summitista ei oo viel hajonnu ollenkaan vaikka yhtä kovasti jopa kovempaakin sitä on rääkätty. No ongelma taitaa olla ratkaistu, E-Maxxissa on bulkki kiinni rungossa vaan kahella ruuvilla ja nekin on ihan vierekkäin kun taas Summitissa bulkki on rungossa kiinni kolmella ruuvilla ja niillä on väliä joku 2-3cm.

Mcly: nuo copper jouset on aika jäykät, mun mielestä ainakin jäyklemmät kuin progressivet: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1450_916/products_id/25929/n/Team-Associated-Shock-Spring-Set-Extra-Firm-Copper-690lbs-4
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3024 : 09.10.13 - klo: 13.45 »
Integyn chassie bracet, titaani panssarit ja alubulkit niin pitäis kestää :wink:
Tosin ite ihmettelin tota et miks E-Maxxista aina hajoo runko mut Summitista ei oo viel hajonnu ollenkaan vaikka yhtä kovasti jopa kovempaakin sitä on rääkätty. No ongelma taitaa olla ratkaistu, E-Maxxissa on bulkki kiinni rungossa vaan kahella ruuvilla ja nekin on ihan vierekkäin kun taas Summitissa bulkki on rungossa kiinni kolmella ruuvilla ja niillä on väliä joku 2-3cm.

Mcly: nuo copper jouset on aika jäykät, mun mielestä ainakin jäyklemmät kuin progressivet: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1450_916/products_id/25929/n/Team-Associated-Shock-Spring-Set-Extra-Firm-Copper-690lbs-4
Ok.. millos tilataan noi  :wink: ? tai niin.. 2settiä.. Onko noi samoilla mitoilla muuten TRXn kanssa ? Pituuden ja paksuuden osalta ? Meneekö siis samoille lautasille ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3025 : 09.10.13 - klo: 14.27 »
Integyn chassie bracet, titaani panssarit ja alubulkit niin pitäis kestää :wink:
Tosin ite ihmettelin tota et miks E-Maxxista aina hajoo runko mut Summitista ei oo viel hajonnu ollenkaan vaikka yhtä kovasti jopa kovempaakin sitä on rääkätty. No ongelma taitaa olla ratkaistu, E-Maxxissa on bulkki kiinni rungossa vaan kahella ruuvilla ja nekin on ihan vierekkäin kun taas Summitissa bulkki on rungossa kiinni kolmella ruuvilla ja niillä on väliä joku 2-3cm.

Mcly: nuo copper jouset on aika jäykät, mun mielestä ainakin jäyklemmät kuin progressivet: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1450_916/products_id/25929/n/Team-Associated-Shock-Spring-Set-Extra-Firm-Copper-690lbs-4
Ok.. millos tilataan noi  :wink: ? tai niin.. 2settiä.. Onko noi samoilla mitoilla muuten TRXn kanssa ? Pituuden ja paksuuden osalta ? Meneekö siis samoille lautasille ?
Itsellä on juuri noi copperit ja omasta mielestä toimii loistavasti tuon Flm:n alustan kanssa. Preloadeja käytän myös joka nurkassa. Noissa jousissa on halkaisija aavistuksen isompi mitä valkoisissa progressiivisissa. Kannattaa ottaa niistä originaali harmaista lautaset kun ne istuu paljon paremmin kuin bigborejen omat.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3026 : 09.10.13 - klo: 14.32 »
Integyn chassie bracet, titaani panssarit ja alubulkit niin pitäis kestää :wink:
Tosin ite ihmettelin tota et miks E-Maxxista aina hajoo runko mut Summitista ei oo viel hajonnu ollenkaan vaikka yhtä kovasti jopa kovempaakin sitä on rääkätty. No ongelma taitaa olla ratkaistu, E-Maxxissa on bulkki kiinni rungossa vaan kahella ruuvilla ja nekin on ihan vierekkäin kun taas Summitissa bulkki on rungossa kiinni kolmella ruuvilla ja niillä on väliä joku 2-3cm.

Mcly: nuo copper jouset on aika jäykät, mun mielestä ainakin jäyklemmät kuin progressivet: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1450_916/products_id/25929/n/Team-Associated-Shock-Spring-Set-Extra-Firm-Copper-690lbs-4
Ok.. millos tilataan noi  :wink: ? tai niin.. 2settiä.. Onko noi samoilla mitoilla muuten TRXn kanssa ? Pituuden ja paksuuden osalta ? Meneekö siis samoille lautasille ?
Itsellä on juuri noi copperit ja omasta mielestä toimii loistavasti tuon Flm:n alustan kanssa. Preloadeja käytän myös joka nurkassa. Noissa jousissa on halkaisija aavistuksen isompi mitä valkoisissa progressiivisissa. Kannattaa ottaa niistä originaali harmaista lautaset kun ne istuu paljon paremmin kuin bigborejen omat.
Hyvä näin  :smiley: Sitten tilaan noi.. Mulla on nyt toki jo ne harmaista otetut lautaset koska käytän valkoisia progeja tälläkin hetkellä.

Himis: Oliko sulla BBn jouset alla kun ei pitänyt FLMää ylhäällä vai noi Proget ? Itellä tippu BBn jousilla jo vakiopohja lattiaan kun lisäsin aikoinani akut kyytiin  :smiley:

ps. Ja ei ihme kun TRXn jouset lähinnä ne BBn jouset on ratea 2,2lbs ja noi on 6,9lbs  :cool:
« Viimeksi muokattu: 09.10.13 - klo: 14.35 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3027 : 09.10.13 - klo: 19.29 »
Hei jätkät millos FLM tilataan?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3028 : 09.10.13 - klo: 19.30 »
Hei jätkät millos FLM tilataan?
Mihis päädyit ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3029 : 09.10.13 - klo: 22.25 »
Tämä kesä meni kyllä täysin ilman voimansiirtomurheita vaikka ajo oli täynnä juurikin isoja hyppyjä ja voltteja etuperin ja takaperin ja tuplana. Kausi vaan tokkäsi hieman yli kuukaudeksi katkenneen iskarinvarren takia, mutta eipä silloin olis ajelemaan hirveästi kiireiden takia ehtinytkään. Kaikenkaikkiaan oon tyytyväinen noihin flm kamoihin mitä erehdyin talvella ostamaan, meinaan ennen sitä sain vakiodiffit päreeksi viiden akullisen välein. Jos olis sama tahti jatkunut niin kyllä mä toisen pään jo tänä kesänä säästin ja saimpahan vielä kestävät bulkit tilalle mitkä oli tarkotus jokatapauksessa jossain vaiheessa hommata. Eipä autosta oikeestaan hajonnutkaan muuta kun tukivarsi ja iskaritorni (vakiot ja vaihtui rpm kamoihin) ja tuo iskarin varsi (päivittyi iskarit trx BB kun ei raaskinut tota UE settiä ostaa :embarrassed:) Nyt alkaa auto jo tuntua kestävältä ja mukavalta, eikä sitä tarvitse vakioon verrattuna koko ajan ruuvata!