Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099966 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3120 : 28.10.13 - klo: 15.17 »
Joo niinpäs onkin :grin: no kyllä se varmaan sen 6s kestää kumminkin:)
Ainakin tähän päivään asti näin on tehnyt  :tongue:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3121 : 28.10.13 - klo: 16.18 »
Kyllä kaikkien muitten sivujen mukaan toi 2200kv mosa kestää sen 6s LiPon (22.2v) ja mcly tietää kokemuksesta :wink:
Se 2650kv kone ei valmistajan mukaan kestä kuin 4S Lipon joka on siis se 14.8v tuokin on varmaan alakanttiin heitetty, todellisuudessa kestää varmaan 5s lipon jos nätisti ajelee. Se Castlen 1600kv kone mikä mulla on niin sekin valmistajan mukaan kestää vain kuus ässän mutta kyllä sillä ovat jotkut ajelleet 8s lipolla ja hyvin on kestäny. Itse en ole kokeillu, enkä kokeillekkaan :azn:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3122 : 28.10.13 - klo: 19.07 »
Vaikka tossa 2650kv koneessa lukee max 4s, niin maksimi kierrosmäärä kuitenkin antaa ymmärtää, että 5s toimii myös. Toi 2200kv mosa kiertää täysillä 6s lipoilla 55 440rpm ja 2650kv kiertää täydellä 5s lipolla 55 650rpm ja molemmissa ilmoitetaan maksimiks 60 000rpm. Tuskin tuo kierrosero konetta rikkoo, kun kuitenkin samoista materiaaleista koottu ja molemmat jää vielä maksimin alle. Veljellä on toi 2650kv kone kiinni DMT-VE autossa ja se auto on kuin suoraan jostain riivatulta pajalta jo 4s lipoilla. Veli on miettinyt ostavansa 5s lipon, mutta auto kyllä tarvitsee hieman vahvistuksia voimansiirron osalta ennen sitä...

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3123 : 28.10.13 - klo: 19.09 »
Rear steering done. Nyt on maxxi 4pyöräohjauksella ( c maxx) saa myös kaikkiin muihi malleihin
Tuli vähän rujo ja liian löysäst matskusta tein
Kuvia tulee kunhan ehdin ja pysyn hereullä





Versio yksi meni siis rikki joka oli odotettavissa koska matsku oli mitä oli.. Nyt uusi odottaa reikiä materiaalina bakeliitti.

Onpas nuo muokkaa ja lainaa lähekkäin... Piti siis muokata tuota vain no tulipahan nostettua esille :D
Tommonen todella helppo tehdä jos kiinnostaa helppo projekti. Ajettavuushan nopeassa vauhdissa tippuu aika hyvin.. mutta silti!
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3124 : 29.10.13 - klo: 08.04 »
Ihan pätevältähän tuo vaikuttaa.. Ja aina omat pikku modit on paikallaan  :wink: Omaankin tulossa vähän spessumpi pohjapanssari mitä ei toivottavasti muualta löydy :cool: Mitä s.heinonen luulee, löytyykö  :tongue: ?Etu UH bulkki nyt vielä tuloillaan mutta alan huomenna kasaamaan tuota autoa taas, että saan tulevalle pohjapanssarille mitat  :wink:..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3125 : 30.10.13 - klo: 09.34 »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3126 : 30.10.13 - klo: 13.24 »
Melko härski pidennys..  :wink:
http://traxxas.com/forums/showthread.php?8983557-Emaxx-flm-xl
Ihan siisti... En kyllä tiedä haluisinko tommosta omaan autoon o.O

Itsellä piirrustukset ja materiaalitestit menossa.. Ajattelin tehdä itse rungon. Samalla idealla kuin flm. Eli tasane runko. Samalla ajattelin tehdä "kopin" rungon päälle että koritolppien väliin pistäis sen. Sais akutja sähköt suojaan. Semmosen kopin että kori kumminkin mahtuu siihen normisti päälle.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3127 : 30.10.13 - klo: 13.32 »
Melko härski pidennys..  :wink:
http://traxxas.com/forums/showthread.php?8983557-Emaxx-flm-xl
Ihan siisti... En kyllä tiedä haluisinko tommosta omaan autoon o.O

Itsellä piirrustukset ja materiaalitestit menossa.. Ajattelin tehdä itse rungon. Samalla idealla kuin flm. Eli tasane runko. Samalla ajattelin tehdä "kopin" rungon päälle että koritolppien väliin pistäis sen. Sais akutja sähköt suojaan. Semmosen kopin että kori kumminkin mahtuu siihen normisti päälle.
Mistäs materiaalista oli ajatus ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3128 : 30.10.13 - klo: 18.13 »
Osa päivitysosista saapui juuri kotiini  :smiley: Vielä osa uupuu mutta eiköhän ne tässä parin viikon sisään tule. Loput pikku hilut ja kori sitten lähempänä ens kesää  :cool:



Parin viikon sisään pitäs vielä tulla..
  • Fastlane Machine Ultimate Front Hybrid Bulk voor Traxxas E-Maxx & T-Maxx
  • Tuohon teetetty keskipanssari
« Viimeksi muokattu: 30.10.13 - klo: 18.33 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3129 : 30.10.13 - klo: 23.40 »
Osa päivitysosista saapui juuri kotiini  :smiley: Vielä osa uupuu mutta eiköhän ne tässä parin viikon sisään tule. Loput pikku hilut ja kori sitten lähempänä ens kesää  :cool:



Parin viikon sisään pitäs vielä tulla..
  • Fastlane Machine Ultimate Front Hybrid Bulk voor Traxxas E-Maxx & T-Maxx
  • Tuohon teetetty keskipanssari
BlingBling  :cool: Itse olen yhä nollilla flm kamojen suhteen  :cry: No itelle tulossa vain flm bulkit ja ne juuri loppu niin ei mikään ihme mutta silti  :grin:

Rungon matskusta aikasemapan kysymykseen... Bakeliitti riittävän paksusta vain vois olla kova ainakin jäykkä olis en sitten tiedä kestääkö se riittävästi iskua kiveen. Eiköhän. Siihen sais helpommin sitten myös telineen rakennettua runkoon kameralle. Ei tarvis pistää koriin heilumaan... (Tuli hankittua kamera auton katolle  :afro: Toki se tulee olee laudassa, vedessä, joka paikassa käytössä :D)
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3130 : 31.10.13 - klo: 00.18 »
Bakeliitti on suht lujaa ja haurasta, murtuu kyllä kovasta iskusta jopa helpommin kuin muovi. Ja jotkut bakelliitti laadut ei tykkää vedestä vaan menevät pikkuhiljaa semmoseks mössöks. Ite kyllä suosittelen sen rungon materiaaliks amuliinia, se on halpaa ja kestävää.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3131 : 31.10.13 - klo: 00.29 »
Bakeliitti on suht lujaa ja haurasta, murtuu kyllä kovasta iskusta jopa helpommin kuin muovi. Ja jotkut bakelliitti laadut ei tykkää vedestä vaan menevät pikkuhiljaa semmoseks mössöks. Ite kyllä suosittelen sen rungon materiaaliks amuliinia, se on halpaa ja kestävää.
Jep.. Mutta jos materiaalit löytyy niin kyllä kokeilen vaikka bakeliitilla.. Tarkoituksena on olla tekemättä alu runkoa... FLM hoitakoon ne. Ideana tehdä toisesta matskusta e maxxiin käypä runko joka ei hajoais kumminkaan hetkessä ... Testing Testing..
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3132 : 31.10.13 - klo: 01.44 »
No kokeile sitten titaanista, se kestää varmasti :wink:
Ite ehkä hitsailisin 2mm rosterista jos vaan omistais TIGin.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3133 : 31.10.13 - klo: 08.32 »
Kasasin hieman tuota, että sain mitat panssarille.. Se mikä hieman yllätti, niin ei tossa nyt mitkään super isot noi akku paikat ole  :huh: Tai siis jotenkin olisin kuvitellut niiden olleen vielä isommat.. ainakin leveämmät mutta näillä mennään  :smiley: Omat akut toki mahtuu hyvin tohon. Pitänee hieman miettiä millaisen pehmusteen tuohon tekee vai ostaako ihan omat kaukalot noille.

Pidemmän panssarin mitat on 190mm x 58mm.. Mitäs se RPMn keskipanssari oli mitoiltaan ?



« Viimeksi muokattu: 31.10.13 - klo: 08.46 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3134 : 31.10.13 - klo: 09.52 »
Härregyyd, kun näyttää hyvältä tuo FLM:n alusta!  :afro:. Itsellä on villi visio siitä että tekisin tytöille FLM-Candy-Racing-Maxxin: Pinkki anodisointi runkoon ja bulkkeihin, valkoiset RPM:n tukarit jotka värjäis myös pinkiksi, UE:n Monoblokki + keskidiffi.. ehkä ennen tuota projektia pitäis laittaa lottoa vetämään  :laugh:.
 Suurella mielenkiinnolla odotan miten Mclyn ja Struckin projektit edistyvät  :cool:..
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3135 : 31.10.13 - klo: 10.02 »
Härregyyd, kun näyttää hyvältä tuo FLM:n alusta!  :afro:. Itsellä on villi visio siitä että tekisin tytöille FLM-Candy-Racing-Maxxin: Pinkki anodisointi runkoon ja bulkkeihin, valkoiset RPM:n tukarit jotka värjäis myös pinkiksi, UE:n Monoblokki + keskidiffi.. ehkä ennen tuota projektia pitäis laittaa lottoa vetämään  :laugh:.
 Suurella mielenkiinnolla odotan miten Mclyn ja Struckin projektit edistyvät  :cool:..
Heh.. eiks näytäkki  :afro:
Eipä sunkaan suunnitelmat hassuilta kuullosta  :wink: En tiennytkään, että toi pidennys oli UE:n.. kiitos siitä tiedosta  :smiley: Mites, Himis näät ton keskidiffin idean/hyödyn ? Lähinnä tuota miettinyt itsekin mutta saakos siitä mitä hyötyä.. Ymmärrän keskidiffin idean mutta onko se lähinnä nyt tässä autossa vaan apuväline ettei synny sellaista rasitusta noille etu ja takadiffeille ?

Viikonloppuna kasaan autoa niin pitkälle kun vaan osat antaa myöden. Eli oikeastaan sähköt ja takapää kun etupään Bulkkia ei vielä ole..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3136 : 31.10.13 - klo: 10.34 »
Härregyyd, kun näyttää hyvältä tuo FLM:n alusta!  :afro:. Itsellä on villi visio siitä että tekisin tytöille FLM-Candy-Racing-Maxxin: Pinkki anodisointi runkoon ja bulkkeihin, valkoiset RPM:n tukarit jotka värjäis myös pinkiksi, UE:n Monoblokki + keskidiffi.. ehkä ennen tuota projektia pitäis laittaa lottoa vetämään  :laugh:.
 Suurella mielenkiinnolla odotan miten Mclyn ja Struckin projektit edistyvät  :cool:..
Heh.. eiks näytäkki  :afro:
Eipä sunkaan suunnitelmat hassuilta kuullosta  :wink: En tiennytkään, että toi pidennys oli UE:n.. kiitos siitä tiedosta  :smiley: Mites, Himis näät ton keskidiffin idean/hyödyn ? Lähinnä tuota miettinyt itsekin mutta saakos siitä mitä hyötyä.. Ymmärrän keskidiffin idean mutta onko se lähinnä nyt tässä autossa vaan apuväline ettei synny sellaista rasitusta noille etu ja takadiffeille ?
Viikonloppuna kasaan autoa niin pitkälle kun vaan osat antaa myöden. Eli oikeastaan sähköt ja takapää kun etupään Bulkkia ei vielä ole..

Tuskinpa bashauksessa tuosta keskidiffistä on meille mitään hyötyä, päinvastoin?? :undecided:. Mutta radalla asia onkin jo vissiin toinen.. hmmm.. voima välittyy paremmin renkaille?, vähemmän sutimisia?. Joku joka tietää enemmän voisi  vähän valaista asiaa tarkemmin..linkkiä tms.  :roll:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3137 : 31.10.13 - klo: 13.06 »
Härregyyd, kun näyttää hyvältä tuo FLM:n alusta!  :afro:. Itsellä on villi visio siitä että tekisin tytöille FLM-Candy-Racing-Maxxin: Pinkki anodisointi runkoon ja bulkkeihin, valkoiset RPM:n tukarit jotka värjäis myös pinkiksi, UE:n Monoblokki + keskidiffi.. ehkä ennen tuota projektia pitäis laittaa lottoa vetämään  :laugh:.
 Suurella mielenkiinnolla odotan miten Mclyn ja Struckin projektit edistyvät  :cool:..
Heh.. eiks näytäkki  :afro:
Eipä sunkaan suunnitelmat hassuilta kuullosta  :wink: En tiennytkään, että toi pidennys oli UE:n.. kiitos siitä tiedosta  :smiley: Mites, Himis näät ton keskidiffin idean/hyödyn ? Lähinnä tuota miettinyt itsekin mutta saakos siitä mitä hyötyä.. Ymmärrän keskidiffin idean mutta onko se lähinnä nyt tässä autossa vaan apuväline ettei synny sellaista rasitusta noille etu ja takadiffeille ?
Viikonloppuna kasaan autoa niin pitkälle kun vaan osat antaa myöden. Eli oikeastaan sähköt ja takapää kun etupään Bulkkia ei vielä ole..

Tuskinpa bashauksessa tuosta keskidiffistä on meille mitään hyötyä, päinvastoin?? :undecided:. Mutta radalla asia onkin jo vissiin toinen.. hmmm.. voima välittyy paremmin renkaille?, vähemmän sutimisia?. Joku joka tietää enemmän voisi  vähän valaista asiaa tarkemmin..linkkiä tms.  :roll:.
Oma mielipide keskidiffistä bashausautossa/emaxxissa on että bullshittiä. Se pää kumpi on kevyempi (vaikka keula vähän ilmassa) pyörii lujempaa ja takana sitten ei niin hyvin.. Sutimista lisää, pito lähtee, ajat pikku oksan päälle ja takarenkaat jääkin siihen ilmaan kun ei auto mennyt yli..Vain taka renkaat pyörivät...
Keskidiffi ei toimi bashauksessa miten sen pitäisi normisti toimia...
Haittaa vain...
Say NO to center diff and be happy!
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3138 : 31.10.13 - klo: 14.00 »
Itsellä keskidiffi siinä pikku Revossa ja sisällä 300k öljyt. Olen ollut ihan tyytyväinen siihen, auto ei enään kaadu lähellekkään niin helposti ja ku on jäykät öljyt niin tasaselta ku lähtee niin kyllä kaikki neljä pyörää sutii :wink:
En sit tiedä miten keskidiffi toimii näissä isommissa autoissa...
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3139 : 31.10.13 - klo: 14.00 »
Härregyyd, kun näyttää hyvältä tuo FLM:n alusta!  :afro:. Itsellä on villi visio siitä että tekisin tytöille FLM-Candy-Racing-Maxxin: Pinkki anodisointi runkoon ja bulkkeihin, valkoiset RPM:n tukarit jotka värjäis myös pinkiksi, UE:n Monoblokki + keskidiffi.. ehkä ennen tuota projektia pitäis laittaa lottoa vetämään  :laugh:.
 Suurella mielenkiinnolla odotan miten Mclyn ja Struckin projektit edistyvät  :cool:..
Heh.. eiks näytäkki  :afro:
Eipä sunkaan suunnitelmat hassuilta kuullosta  :wink: En tiennytkään, että toi pidennys oli UE:n.. kiitos siitä tiedosta  :smiley: Mites, Himis näät ton keskidiffin idean/hyödyn ? Lähinnä tuota miettinyt itsekin mutta saakos siitä mitä hyötyä.. Ymmärrän keskidiffin idean mutta onko se lähinnä nyt tässä autossa vaan apuväline ettei synny sellaista rasitusta noille etu ja takadiffeille ?
Viikonloppuna kasaan autoa niin pitkälle kun vaan osat antaa myöden. Eli oikeastaan sähköt ja takapää kun etupään Bulkkia ei vielä ole..

Tuskinpa bashauksessa tuosta keskidiffistä on meille mitään hyötyä, päinvastoin?? :undecided:. Mutta radalla asia onkin jo vissiin toinen.. hmmm.. voima välittyy paremmin renkaille?, vähemmän sutimisia?. Joku joka tietää enemmän voisi  vähän valaista asiaa tarkemmin..linkkiä tms.  :roll:.
Oma mielipide keskidiffistä bashausautossa/emaxxissa on että bullshittiä. Se pää kumpi on kevyempi (vaikka keula vähän ilmassa) pyörii lujempaa ja takana sitten ei niin hyvin.. Sutimista lisää, pito lähtee, ajat pikku oksan päälle ja takarenkaat jääkin siihen ilmaan kun ei auto mennyt yli..Vain taka renkaat pyörivät...
Keskidiffi ei toimi bashauksessa miten sen pitäisi normisti toimia...
Haittaa vain...
Say NO to center diff and be happy!
Amen!  :smiley: .  Ja siis keskidiffiähän suunnittelen "FLM-Candy-Racing-Maxxiin" mikä olisi tehty enempi rata-ajoa silmälläpitäen, en siis omaan rassiin  :laugh:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3140 : 31.10.13 - klo: 14.15 »
[
Say NO to center diff and be happy!
Amen!  :smiley: .  Ja siis keskidiffiähän suunnittelen "FLM-Candy-Racing-Maxxiin" mikä olisi tehty enempi rata-ajoa silmälläpitäen, en siis omaan rassiin  :laugh:.


Ratamaxxiin voisi olla hyväkin idea mutta ei bashailuun. :azn:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3141 : 01.11.13 - klo: 07.34 »
Eilen tuli tutkailtua tuota taka UH Bulkkia ja koottuakin se kertaalleen.. Mukana tulevat shimmit sitten eivät minulla riittäneet tuon oikean meshin saamiseksi  :undecided: Joten niitä nyt metsästän.. Hieman jäi harmittamaan tosiaan kun noilla ei saanut tuota ns. ajokuntoon mutta parempi tehdä hommat kunnolla niin lopputulos on aina parempi  :smiley: Itse painamalla eli testaamalla mihin tarvii shimmejä lisää niin toi kyllä rullaa TODELLA sulavasti. Eli eiköhän tuo kasassa ole taas pian.

Tossa RC95n kanssa vaihdettiin muutama ajatus näistä niin hän oli lähtenyt noilla vakioilla liikkeelle mutta pianko nekin diffit olivat meshaamisen tarpeessa  :wink: Eli se kannattaa muistaa jos näihin sortuu  :wink:

Muokkaus..

Eli vakioshimmi on 13x16x0,6mm. Tuollainen menee siis kummallekin puolelle mutta toiselle puolelle itse jouduin laittamaan 3kpl 14x16x0,1mm. Itse käytin JQ Products Servo Saver Shimejä. JQH036

Kuva nyt kiiltävästä mötikästä.. vielä puuttuu toinen  :wink:
Huomatkaa, että on hieman erilainen systeemi vakioon verrattuna kiinnittää Pinion Gearia vetarin kuppiin..



Alla vielä linkki toiselle foorumille yhdestä tavasta tehdä tuo
http://www.rc-monster.com/forum/showthread.php?t=31733
« Viimeksi muokattu: 01.11.13 - klo: 14.04 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3142 : 01.11.13 - klo: 13.12 »
Ja tässä vielä kuva tuosta jousien erosta..





Myönnetään, että ennen kuva oli vähän likaisempi  :roll:
« Viimeksi muokattu: 01.11.13 - klo: 13.16 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa dsniper

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3143 : 02.11.13 - klo: 02.14 »
Aloittelijan ensimmäinen autoaiheinen postaus..  :azn:

Stampeden 4x4 VXL -versiota olin kovasti ostamassa, mutta myyjä sai ylipuhuttua E-Maxxiin, kun otin yhdeksi kriteeriksi kestävyyden. Toki harjalliset moottorit vähän arveluttaa, mutta kun pääasiallinen kuski on nuori aloittelija, niin harjattomat/LiPo-versiot tuntuivatkin kieltämättä vähän liian tehokkailta.

Se kysymys olisi, että onko nuo Titanin harjalliset moottorit niin heiveröisiä kuin monet kommentit ympäri nettiä antavat ymmärtää? Tarkoitus olisi mahdollisimman pitkään ajella 50% training modella, kunnes alkaa ajokki pysyä hanskassa.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3144 : 02.11.13 - klo: 02.19 »
Itse kyllä aikoinani ajoin ne Titaanit ihan loppuun ja sain niillä toisen taka vetarinkin solmuun ja vielä NiMh akuilla!! Että eivät minun mielestä ole niin "heiveröisiä" kuin monet väittää :wink:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3145 : 02.11.13 - klo: 06.40 »
Itse en ole niillä ajanut mutta kun katsellut pätkiä ja lukenut niistä niin varmasti tuohon käyttöön todella passelit ja hyvä tapa aloittaa.. Nimhitkään eivät ole huono vaihtoehto.. Itse aloitin niillä myös aikoinani vaikka oma versioni on alunperin 3908. Huoltovapaampi toki harjattomat ovat mutta noilla pääsee aivan varmasti hyvin harrastuksen ja monsteri ajamisen makuun  :smiley: Helppohan sitten on pienelläkin budjetilla päivittää kun ajotaidot karttuvat. Ei heti tarvitse Castleen siirtyä.

Oletko autoa ostamassa uutena muuten ja mistä ajattelit ? Ja mistä päin mahdat olla jos tulette joskus meidän ja lastemme kanssa ajelemaan ?

Muokkaus..

Ilmeisesti siis ostit käytettynä  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 02.11.13 - klo: 08.23 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3146 : 02.11.13 - klo: 10.50 »
Ei mene ihan kuin strömsöössä kyllä tää homma.. UH Bulkki taas auki.. VOI %"#%)#"" mä sanon.. menee hermot..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa dsniper

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3147 : 02.11.13 - klo: 11.49 »
Oletko autoa ostamassa uutena muuten ja mistä ajattelit ? Ja mistä päin mahdat olla jos tulette joskus meidän ja lastemme kanssa ajelemaan ?

Muokkaus..

Ilmeisesti siis ostit käytettynä  :smiley:

Auto tulee uutena Saksasta alkuviikosta ja yritän nyt kuumeisesti opiskella mitä paketista ottamisen jälkeen olisi syytä autolle tehdä. Esim. ohjauskulmien tarkistuksesta on ollut juttua. Vara-akut ja laturit löysin täältä käytettynä. Nopeammasta laturista tosin uupuu vielä TRX-uros liitin, mutta eiköhän se ole pieni ongelma.

Olen itse Pohjanmaalta ja uskoisin että totisempi ajelu tapahtuu paikallisen crossimontun pikkuradalla.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3148 : 02.11.13 - klo: 13.40 »
Sain kuin sainkin sen.. jess..  :smiley: Illemmalla hieman kuvaa..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3149 : 02.11.13 - klo: 15.34 »
Itsellä oli sama homma kun mclyllä noitten flm kamojen kanssa... Aina kun sai kasaan ja rullaili lattialla niin tuntu hyvältä ja sit kun meni montulle niin metrin jälkeen taas auto täyty laittaa atomeiks. Taisin kolme kertaa kasata ja purkaa auton ennen kun alkoi kaikki toimimaan ja alkuharmistuksen jälkeen kyllä on saanut tyytyväinen noihin olla. E-maxx on ihan mukava auto, mut diffihuolto on hanurista, kun siinä on niin paljon purkamista...