Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099970 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3180 : 07.11.13 - klo: 02.12 »
Kyllä harjattomissakin vehkeissä saa tehoa säädettyä pienemmäks. Tossa Mambassa pienin tehon säätö tais olla 10% ja sit mennään jo hiljaa :wink:

Kyllä näihin rahaa palaa. Itellä menny E-Maxxiin varmaan noin 2000€, hui... alkaa jo pelottaa, ei kannata enempää miettiä :wink:

2: Aluvetarit ja kardaanit. Jos esim mamba 2200kv käytössä 4-6s
6: Johonkin tohon väliin kuuluisi tämäkin... : Renkaat. Orkkis renkaiden korvaaminen esim prolinen renkailla... Itse suosittelen Associatedin Rival auton renkaita(ovat myös mt4.g3 jne autoissa)! Kevyet ja todella hyvät. Ollut tosin vasta lyhyessä testissä kun autot odottaa osia... Prolinen 40 sarjalaiset tahtoo olla niin painavia että suurentavat ripustuksien (iskarit/tukivarret/knucklet) hajoamis mahdollisuutta.

Vähän turhaa kommenttia mutta tarkoitat varmaan TERÄSvetareita, onhan niitä kyllä alumiinisiakin mutta ne nyt paljoa paremmin kestä kuin muoviset.
Mistä muuten olet ostanut nuo Asson Rivalin renkaat ?
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3181 : 07.11.13 - klo: 07.51 »
Heitän tähän nyt myös oman listan, mikä pohjautuu omaan kokemukseen tämän 3908n kanssa. Ei tarvitse pelätä, että ehdotan lähellekään mitään rakenteilla olevaan auton suuntaan  :smiley: Se sitten kun taidot karttuu ja vauhtia on 6S akulla lätkä lattiassa volttiin mentäessä ja pitäs miettii miten se auto pysyy ehjänä matkalla tehtyjen volttien jälkeen.. Sen päivityslistan voit katsoa sitten lukemalla näitä  :wink:

Mutta tosiaan itseltäni meni ensimmäisenä kesänä ehdottomasti eniten noita bulkkeja.. lähinnä taka mutta tais siinä edestäkin paukahtaa.. Sen jälkeen alkoi edestä mennä tukivarsia. Tämän jälkeen hajosivat iskaritornit jonka jälkeen taas itse iskarin tangot.. Siinä musta ensimmäiset neljä kohdetta. Vaihdatko sitten samalla tukivarsia joka nurkkaan tai molemmat bulkit kerralla on sitten sun päätös.. Alumiini kestää toki paremmin mutta voi taipua kun muovi taas antaa sopivasti periksi jos on siis hyvää muovia (RPM).

  • Alumiini bulkheadit eteen ja taakse (samalla e clips pinnit)
  • RPM T-Maxx & E-Maxx A-arms eteen (taakse T/E-Maxx True-Track Rear A-arm Conversion jos tarvetta)
  • RPM T/E-Maxx Shock Tower & Body Mounts ensin taakse ja jos tarvetta niin eteen myös
  • Traxxas Shocks Big Bore T-Maxx

Noihin alumiinisiin bulkkeihin vaihtoehtona RPMn bulkheadit jotka ovat selkeesti halvemmat kuin alumiiniset mutta sitten musta kannattaa laittaa alu skid platet..

Näiden jälkeen tosiaan sitten kaikki onkin itsestä kiinni. Parempaa pitoa paremmilla renkailla.. ulkonäköä korilla...

Rahaa tähänkin harrastukseen menee niin kuin muihinkin. Se tähän kannattaa sijoittaa mihin on varaa, ei enempää.. Hyvä on toki muistaa, että kannattaa katsoa kuinka isoon hypeen tää harrastus nousee. Katsoa sitten kiinnostaako ajot enää ens kesänä ja jos kiinnostaa niin sitten panostaa taas enemmän.. Näissäkin autoissa porukka hakee kuitenkin sitä "pommin" kestävyyttä mutta hyvä pitää mielessä, että kun hypitään kunnolla on suurin osa hajoamisista kuitenkin siitä kuskista kiinni  :wink: Eli jos alkaa aina joku paikka hajoamaan ja tuntuu, että itse autossa olisi vikaa.. kannattaa treenata lisää ajamista  :laugh:

Se mikä tässä harrastuksessa on kivaa.. sitä voi harrastaa lasten sekä eri ikäisten kavereiden kanssa. Jos omia lapsia ei ota mukaan laskuihin niin silti meidän ikäero ajamisporukassa on noin 20v  :grin:
« Viimeksi muokattu: 07.11.13 - klo: 08.03 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3182 : 07.11.13 - klo: 12.43 »
Kyllä harjattomissakin vehkeissä saa tehoa säädettyä pienemmäks. Tossa Mambassa pienin tehon säätö tais olla 10% ja sit mennään jo hiljaa :wink:

Kyllä näihin rahaa palaa. Itellä menny E-Maxxiin varmaan noin 2000€, hui... alkaa jo pelottaa, ei kannata enempää miettiä :wink:

2: Aluvetarit ja kardaanit. Jos esim mamba 2200kv käytössä 4-6s
6: Johonkin tohon väliin kuuluisi tämäkin... : Renkaat. Orkkis renkaiden korvaaminen esim prolinen renkailla... Itse suosittelen Associatedin Rival auton renkaita(ovat myös mt4.g3 jne autoissa)! Kevyet ja todella hyvät. Ollut tosin vasta lyhyessä testissä kun autot odottaa osia... Prolinen 40 sarjalaiset tahtoo olla niin painavia että suurentavat ripustuksien (iskarit/tukivarret/knucklet) hajoamis mahdollisuutta.

Vähän turhaa kommenttia mutta tarkoitat varmaan TERÄSvetareita, onhan niitä kyllä alumiinisiakin mutta ne nyt paljoa paremmin kestä kuin muoviset.
Mistä muuten olet ostanut nuo Asson Rivalin renkaat ?

Ai jätkällä mennyt vain 2000e :roll: :wink:? Kumminkin mennyt enemmän.. toki sitä saa takas kun myy vanhoja/turhia kamoja pois.

aluvetarit... Kyllä tarkoitin teräksisiä..

Niin ja harjallisilla on hyvä lähteä liikkeelle jos vaikka innostus lopahtaakin. Saattaa tulaa myös halvemmaksi ostaa itse harjattomat sähköt ja harjallinen auto. Silloin saa myös vaikka sensorillisen mosan jolla kiva mennä hitaasti  :azn:

Mcly 4 kohtasi listassa: Big Boret.. Itsellä vasta on ne laatikossa ja hyvin tähän asti olen pärjännyt orkkiksilla toki noilla paranee huomattavasti tuo ajelu mutta kumminkin ennemmin uudet renkaat  :roll: Kaikilla omat mielipiteet toki :D

Rivalin renkaat ostin $hobbyzista. Ne vs proline trencherit niin painon muutos tais olla siellä puolen kilon paikkeilla kevyemmäksi!
Kaikki kehunut niitä ja ärsyttää kun ei pääse piskaamaan niitä kunnolla  :undecided:

Nyt Sabe vauhtia niihin kamojen kanssa kerpele! Ajattelin että tilataan suomesta että saan pikasesti liikkeelle... kohta kuukausi mennyt prkle kun ei ollutkaan hyllys.. Flm:kin sais nyt tulla vauhdikkaammin :(
« Viimeksi muokattu: 07.11.13 - klo: 12.47 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3183 : 07.11.13 - klo: 12.47 »
Kyllä harjattomissakin vehkeissä saa tehoa säädettyä pienemmäks. Tossa Mambassa pienin tehon säätö tais olla 10% ja sit mennään jo hiljaa :wink:

Kyllä näihin rahaa palaa. Itellä menny E-Maxxiin varmaan noin 2000€, hui... alkaa jo pelottaa, ei kannata enempää miettiä :wink:

2: Aluvetarit ja kardaanit. Jos esim mamba 2200kv käytössä 4-6s
6: Johonkin tohon väliin kuuluisi tämäkin... : Renkaat. Orkkis renkaiden korvaaminen esim prolinen renkailla... Itse suosittelen Associatedin Rival auton renkaita(ovat myös mt4.g3 jne autoissa)! Kevyet ja todella hyvät. Ollut tosin vasta lyhyessä testissä kun autot odottaa osia... Prolinen 40 sarjalaiset tahtoo olla niin painavia että suurentavat ripustuksien (iskarit/tukivarret/knucklet) hajoamis mahdollisuutta.

Vähän turhaa kommenttia mutta tarkoitat varmaan TERÄSvetareita, onhan niitä kyllä alumiinisiakin mutta ne nyt paljoa paremmin kestä kuin muoviset.
Mistä muuten olet ostanut nuo Asson Rivalin renkaat ?

Ai jätkällä mennyt vain 2000e :roll: :wink:? Kumminkin mennyt enemmän.. toki sitä saa takas kun myy vanhoja/turhia kamoja pois.

aluvetarit... Kyllä tarkoitin teräksisiä..

Niin ja harjallisilla on hyvä lähteä liikkeelle jos vaikka innostus lopahtaakin. Saattaa tulaa myös halvemmaksi ostaa itse harjattomat sähköt ja harjallinen auto. Silloin saa myös vaikka sensorillisen mosan jolla kiva mennä hitaasti  :azn:

Mcly 4 kohtasi listassa: Big Boret.. Itsellä vasta on ne laatikossa ja hyvin tähän asti olen pärjännyt orkkiksilla toki noilla paranee huomattavasti tuo ajelu mutta kumminkin ennemmin uudet renkaat  :roll: Kaikilla omat mielipiteet toki :D
Tästä tullaankin siihen tulokseen, että riippuu täysin ajotavasta mikä antautuu. Sen takia ei ole oikeaa vastausta.. Voisin ettii yhen kuvan mitä mulle kävi tän auton kanssa tokalla ajokerralla  :wink: Vähän se liittyy noihin iskareihin ja tukivarsiin  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3184 : 07.11.13 - klo: 12.49 »

Tästä tullaankin siihen tulokseen, että riippuu täysin ajotavasta mikä antautuu. Sen takia ei ole oikeaa vastausta.. Voisin ettii yhen kuvan mitä mulle kävi tän auton kanssa tokalla ajokerralla  :wink: Vähän se liittyy noihin iskareihin ja tukivarsiin  :grin:
Totta tästä saatais vielä ikuinen väittelynkin aihe tehtyä! Itsellä hyvin kestänyt, ei toki tarkota että kaikilla :D Tuuristakin kiinni että osuuko siihen pylvääseen vasenripustus edellä vai ehtiikö sen väistää  :angel:

Tosiaan on tämä siisti harrastus kun kaikenikäisiä messissä ja kaikilla tuntuu olevan hyvä meininki ainakin mitä nyt porukalla ajanut. Itselle ihan kiva että välillä saa olla vähän aikuisemmassa porukassa ajelemassa.

« Viimeksi muokattu: 07.11.13 - klo: 12.54 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3185 : 07.11.13 - klo: 12.52 »

Tästä tullaankin siihen tulokseen, että riippuu täysin ajotavasta mikä antautuu. Sen takia ei ole oikeaa vastausta.. Voisin ettii yhen kuvan mitä mulle kävi tän auton kanssa tokalla ajokerralla  :wink: Vähän se liittyy noihin iskareihin ja tukivarsiin  :grin:
Totta tästä saatais vielä ikuinen väittelynkin aihe tehtyä! Itsellä hyvin kestänyt, ei toki tarkota että kaikilla :D Tuuristakin kiinni että osuuko siihen pylvääseen vasenripustus edellä vai ehtiikö sen väistää  :angel:
Oma tapaturma kävi ihan Petikossa pikku hyppyrissä mutta kaivan sen kuvan kunhan pääsen koneen ääreen  :smiley:

Ja siis itse noiden BigBore iskareiden avulla sain ne tangot kestämään.. Toki paremmin ne toimii ku muoviset mutta enemmän mulle oli iloa siitä, että ne ei taipunut..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3186 : 07.11.13 - klo: 13.02 »
Kyllä harjattomissakin vehkeissä saa tehoa säädettyä pienemmäks. Tossa Mambassa pienin tehon säätö tais olla 10% ja sit mennään jo hiljaa :wink:

Kyllä näihin rahaa palaa. Itellä menny E-Maxxiin varmaan noin 2000€, hui... alkaa jo pelottaa, ei kannata enempää miettiä :wink:

2: Aluvetarit ja kardaanit. Jos esim mamba 2200kv käytössä 4-6s
6: Johonkin tohon väliin kuuluisi tämäkin... : Renkaat. Orkkis renkaiden korvaaminen esim prolinen renkailla... Itse suosittelen Associatedin Rival auton renkaita(ovat myös mt4.g3 jne autoissa)! Kevyet ja todella hyvät. Ollut tosin vasta lyhyessä testissä kun autot odottaa osia... Prolinen 40 sarjalaiset tahtoo olla niin painavia että suurentavat ripustuksien (iskarit/tukivarret/knucklet) hajoamis mahdollisuutta.

Vähän turhaa kommenttia mutta tarkoitat varmaan TERÄSvetareita, onhan niitä kyllä alumiinisiakin mutta ne nyt paljoa paremmin kestä kuin muoviset.
Mistä muuten olet ostanut nuo Asson Rivalin renkaat ?

Ai jätkällä mennyt vain 2000e :roll: :wink:? Kumminkin mennyt enemmän.. toki sitä saa takas kun myy vanhoja/turhia kamoja pois.

aluvetarit... Kyllä tarkoitin teräksisiä..

Niin ja harjallisilla on hyvä lähteä liikkeelle jos vaikka innostus lopahtaakin. Saattaa tulaa myös halvemmaksi ostaa itse harjattomat sähköt ja harjallinen auto. Silloin saa myös vaikka sensorillisen mosan jolla kiva mennä hitaasti  :azn:

Mcly 4 kohtasi listassa: Big Boret.. Itsellä vasta on ne laatikossa ja hyvin tähän asti olen pärjännyt orkkiksilla toki noilla paranee huomattavasti tuo ajelu mutta kumminkin ennemmin uudet renkaat  :roll: Kaikilla omat mielipiteet toki :D

Rivalin renkaat ostin $hobbyzista. Ne vs proline trencherit niin painon muutos tais olla siellä puolen kilon paikkeilla kevyemmäksi!
Kaikki kehunut niitä ja ärsyttää kun ei pääse piskaamaan niitä kunnolla  :undecided:

Nyt Sabe vauhtia niihin kamojen kanssa kerpele! Ajattelin että tilataan suomesta että saan pikasesti liikkeelle... kohta kuukausi mennyt prkle kun ei ollutkaan hyllys.. Flm:kin sais nyt tulla vauhdikkaammin :(

Toi 2000€ oli ihan pakasta vedetty, mutta pitää kyl varmaan aikalailla paikkaansa ja siis koskee vain E-MAXXIA, sitten on vielä erikseen Summit ja 1/16 E-Revo.

Tuohon osa listaan vielä lisäys et jos haluaa halvat ja hyvät iskarit niin nuo GPM:n ovat olleet ihan hyvät ja ainakin itellä myös kestäneet hyvin. Eivät maksa kuin vähän päälle 11$ pari: http://www.asiatees.com/display?Traxxas-T-Maxx-Parts-Hop-Ups&brand=Traxxas&model=T-Maxx&id=38249
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3187 : 07.11.13 - klo: 13.05 »
Juuri näin. Jos päättää päivitellä niin kandee tosiaan hieman katsoa mitä on tarjolla eri valmistajilta. Toki osa on varmasti laadukkaampaa kuin joku toinen mutta suht ok kamaa voi saada halvalla. Halpaa ja hyvää ei voi saada mutta järki tämänkin kanssa  :smiley: Kyllä autoa voi päivittää havallakin ihan hyväksi..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3188 : 07.11.13 - klo: 14.27 »

Toi 2000€ oli ihan pakasta vedetty, mutta pitää kyl varmaan aikalailla paikkaansa ja siis koskee vain E-MAXXIA, sitten on vielä erikseen Summit ja 1/16 E-Revo.

Tuohon osa listaan vielä lisäys et jos haluaa halvat ja hyvät iskarit niin nuo GPM:n ovat olleet ihan hyvät ja ainakin itellä myös kestäneet hyvin. Eivät maksa kuin vähän päälle 11$ pari: http://www.asiatees.com/display?Traxxas-T-Maxx-Parts-Hop-Ups&brand=Traxxas&model=T-Maxx&id=38249
En kyllä sanoisi noita ihmeellisen halvoiksi. Merkkinä vielä GPM kumminkin. Voihan ne olla hyvääkin kamaa mutta epäilys että alkavat vuotaa nopeesti. Noista kumminkin tulee 44+rahdit hinnaksi silloin ollaan jo lähellä big borejen hintaa. Siinä oma mielipide noista :D
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3189 : 07.11.13 - klo: 14.37 »

Toi 2000€ oli ihan pakasta vedetty, mutta pitää kyl varmaan aikalailla paikkaansa ja siis koskee vain E-MAXXIA, sitten on vielä erikseen Summit ja 1/16 E-Revo.

Tuohon osa listaan vielä lisäys et jos haluaa halvat ja hyvät iskarit niin nuo GPM:n ovat olleet ihan hyvät ja ainakin itellä myös kestäneet hyvin. Eivät maksa kuin vähän päälle 11$ pari: http://www.asiatees.com/display?Traxxas-T-Maxx-Parts-Hop-Ups&brand=Traxxas&model=T-Maxx&id=38249
En kyllä sanoisi noita ihmeellisen halvoiksi. Merkkinä vielä GPM kumminkin. Voihan ne olla hyvääkin kamaa mutta epäilys että alkavat vuotaa nopeesti. Noista kumminkin tulee 44+rahdit hinnaksi silloin ollaan jo lähellä big borejen hintaa. Siinä oma mielipide noista :D
Tossa oli varmaan pointti jos tilaa myös jotain muuta tai sitten jos joku myy kyseisiä iskareita jossain muualla.. Toki postit kannattaa aina laskea mukaan ja tulevat verot.. mutta kuitenkin  :smiley:

Mulla on toki myös oma mielipide GPMn kamoihin mutta ei kaikki ihan surkeita ole  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3190 : 07.11.13 - klo: 14.50 »
Voisko porukka mitata paljon teillä jää tilaa BellCrankin keskilinkin ja bulkin väliin minimissään kun renkaat on suorassa/kääntyy, kummassa nyt sitten jääkään vähemmän ? Eli se kohta mihin tulee steering linkit kiinni.. Se pala missä vakiona lukee FRONT  :wink: ja siitä korkein kohta on tietenkin ne ruuvikohdat linkeissä..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3191 : 07.11.13 - klo: 14.51 »
Nice... Rc Sabe lopettaa eikä pysty toimittaa mulle mun kamoja joita venaillu sen kk... VITTU
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3192 : 07.11.13 - klo: 14.52 »
Nice... Rc Sabe lopettaa eikä pysty toimittaa mulle mun kamoja joita venaillu sen kk... VITTU
Koko pulju siis vai ? Just tilasin sieltä maalit.. eli Pactran todella hyvät maalit siellä alessa..

Jos näin on.. on se ISO ISO harmi.. nopein pulju mistä osia on saanut "kauden" aikana..  :cry:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3193 : 07.11.13 - klo: 14.56 »
Nice... Rc Sabe lopettaa eikä pysty toimittaa mulle mun kamoja joita venaillu sen kk... VITTU
Koko pulju siis vai ? Just tilasin sieltä maalit.. eli Pactran todella hyvät maalit siellä alessa..

Jos näin on.. on se ISO ISO harmi.. nopein pulju mistä osia on saanut "kauden" aikana..  :cry:
Siitä syystä juuri hyvät alennukset... huoh... no mitäs tässä lähemmäs kuukauden odotellut tyhjää nice! Pikkasen kyllä vituttaa tuo. Kai niitä maaleja oli varastossa..? Ne myyvät siis varaston tyhjäksi, ei tilaa uutta ja lopettavat..

He siis lähettivät nyt vasta viestiä että eivät pysty toimittamaan...Koska ovat lopettamassa.. He ovat olleet kumminkin tietoisia että lopettavat ja ei yhtään aikasin voinut ilmottaa kiva.
Näin lukee niiden sivuilla siis.

''RC Saben aivan mielenvikanen varasto tuotteiden poistomyynti alkaa 23.10. Ensimmäisen viikon 44 alennus prosentti 20% ja joka viikko kasvatamme alennusta 5%lla. Alennukset koskee vain varastossa olevia tuotteita ja niitä ei tilata lisää kun tuotteet loppuvat varastosta. Maksutapoina etukäteismaksu, luottokorttimaksu tai noudettaessa käteinen tai pankki/luottokortti. Alennettuja tuotteita emme lähetä laskulla tai posti- / matkahuolto ennakolla. Tilaukset hoidetaan tulojärjestyksessä. Alennuksiin ei lisätä kerho/maksutapa alennuksia.
Hinnat ovat valmiiksi alennettu nettikaupassamme. ''
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3194 : 07.11.13 - klo: 14.57 »
Nice... Rc Sabe lopettaa eikä pysty toimittaa mulle mun kamoja joita venaillu sen kk... VITTU
Koko pulju siis vai ? Just tilasin sieltä maalit.. eli Pactran todella hyvät maalit siellä alessa..

Jos näin on.. on se ISO ISO harmi.. nopein pulju mistä osia on saanut "kauden" aikana..  :cry:
Siitä syystä juuri hyvät alennukset... huoh... no mitäs tässä lähemmäs kuukauden odotellut tyhjää nice! Pikkasen kyllä vituttaa tuo. Kai niitä maaleja oli varastossa..? Ne myyvät siis varaston tyhjäksi, ei tilaa uutta ja lopettavat..

''RC Saben aivan mielenvikanen varasto tuotteiden poistomyynti alkaa 23.10. Ensimmäisen viikon 44 alennus prosentti 20% ja joka viikko kasvatamme alennusta 5%lla. Alennukset koskee vain varastossa olevia tuotteita ja niitä ei tilata lisää kun tuotteet loppuvat varastosta. Maksutapoina etukäteismaksu, luottokorttimaksu tai noudettaessa käteinen tai pankki/luottokortti. Alennettuja tuotteita emme lähetä laskulla tai posti- / matkahuolto ennakolla. Tilaukset hoidetaan tulojärjestyksessä. Alennuksiin ei lisätä kerho/maksutapa alennuksia.
Hinnat ovat valmiiksi alennettu nettikaupassamme. ''
Oli joo.. postittivat ne jo  :wink: Pactran maalit kun ovat parhaita kannumaaleja niin pakko oli ostaa jo nyt valmiiksi. Jatkossa maalaan vaan noilla PAITSI.. mistäs jatkossa Pactrat  :undecided:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3195 : 07.11.13 - klo: 14.58 »
Nice... Rc Sabe lopettaa eikä pysty toimittaa mulle mun kamoja joita venaillu sen kk... VITTU
Koko pulju siis vai ? Just tilasin sieltä maalit.. eli Pactran todella hyvät maalit siellä alessa..

Jos näin on.. on se ISO ISO harmi.. nopein pulju mistä osia on saanut "kauden" aikana..  :cry:
Siitä syystä juuri hyvät alennukset... huoh... no mitäs tässä lähemmäs kuukauden odotellut tyhjää nice! Pikkasen kyllä vituttaa tuo. Kai niitä maaleja oli varastossa..? Ne myyvät siis varaston tyhjäksi, ei tilaa uutta ja lopettavat..

''RC Saben aivan mielenvikanen varasto tuotteiden poistomyynti alkaa 23.10. Ensimmäisen viikon 44 alennus prosentti 20% ja joka viikko kasvatamme alennusta 5%lla. Alennukset koskee vain varastossa olevia tuotteita ja niitä ei tilata lisää kun tuotteet loppuvat varastosta. Maksutapoina etukäteismaksu, luottokorttimaksu tai noudettaessa käteinen tai pankki/luottokortti. Alennettuja tuotteita emme lähetä laskulla tai posti- / matkahuolto ennakolla. Tilaukset hoidetaan tulojärjestyksessä. Alennuksiin ei lisätä kerho/maksutapa alennuksia.
Hinnat ovat valmiiksi alennettu nettikaupassamme. ''
Oli joo.. postittivat ne jo  :wink:

Kiva :).. Tossa tsekkasin niin kamat tilattiin 6päivä sabesta elikkä 1kk ja 1päivä meni heiltä lähettää viesti emme voi toimittaa.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3196 : 07.11.13 - klo: 15.02 »
Se on kyllä hieman ikävää  :sad:

Nyt vaan auto kestäväksi niin ei tarvii sitten ens kesänä odotella 2 viikkoa melkein joka ostasta kun ei kellään muulla ole kamaa varastossa paitsi Sabella.. blaah.. Varaosat toki kandee olla aina pakissa  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3197 : 07.11.13 - klo: 15.07 »
Se on kyllä hieman ikävää  :sad:

Nyt vaan auto kestäväksi niin ei tarvii sitten ens kesänä odotella 2 viikkoa melkein joka ostasta kun ei kellään muulla ole kamaa varastossa paitsi Sabella.. blaah.. Varaosat toki kandee olla aina pakissa  :grin:

No en odottanut kyllä että se teräksinen vetari niin helpolla olis antaunut... haluiin kerralla ikuiset vetarit.. nuo traxxasin paremmat vetarit kumminkin maksoi aika paljon.. No ei auta kuin tilata jostain muualta noi huoh... turhauttavaa
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3198 : 07.11.13 - klo: 15.11 »
Se on kyllä hieman ikävää  :sad:

Nyt vaan auto kestäväksi niin ei tarvii sitten ens kesänä odotella 2 viikkoa melkein joka ostasta kun ei kellään muulla ole kamaa varastossa paitsi Sabella.. blaah.. Varaosat toki kandee olla aina pakissa  :grin:

No en odottanut kyllä että se teräksinen vetari niin helpolla olis antaunut... haluiin kerralla ikuiset vetarit.. nuo traxxasin paremmat vetarit kumminkin maksoi aika paljon.. No ei auta kuin tilata jostain muualta noi huoh... turhauttavaa
Ymmärrettävää.. Ja siis on noi musta hyvät vetarit.. Itse noitakin toki rikkonut 3 mutta kaikki niistä oli mun spoolien vikaa  :smiley: Ne kun vaihtoi taas pois niin hyvin on kestänyt.. MIP toki paremmat mutta se hinta..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3199 : 07.11.13 - klo: 15.26 »
Ei ne MIPit nyt niin kalliit ole, mulle tuli ebaysta 35€ kuluineen MIPin vetarit. No joo taitaa traxun vetarit maksaa lähes saman verran ebayssa kaikki neljä. Mut siis halvat sillee kun esim. Towerissa nuo MIPit maksaa sen 60$/pari plus postit.
Pactran maaleja saa esim. Kärkkäiseltä.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3200 : 07.11.13 - klo: 19.07 »
Tossa toi antenni viritys omalta osaltani tuohon FLMn alustaan. Kantavuus on entisellään joten onnistunut homma siis  :wink:

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3201 : 07.11.13 - klo: 20.37 »
Päivityksistä puheenollen.. voi niitä aikoja  :roll: Kuvat otettu 1.7.2011  :smiley:





[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3202 : 07.11.13 - klo: 20.45 »
Joo o, ite en kyllä koskaan ole noin pahasti saannu iskareiden tankoa mutta Summitin etu steering linkki meni yhtä mutkalle vaikka on paljon paksumpi (tais olla 5mm).
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3203 : 07.11.13 - klo: 20.47 »
Tässä syy miksi en koske traxxasin autoihin :grin: mielestääni teho-kestävyys suhde ei ole sieltä parhaimmasta päästä;)
EXC125

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3204 : 07.11.13 - klo: 21.24 »
Tässä syy miksi en koske traxxasin autoihin :grin: mielestääni teho-kestävyys suhde ei ole sieltä parhaimmasta päästä;)
Ei näistä monstereista mikään ole oikeen sellainen joka kestäis kättelyssä kun on niin paljon massaa  :azn: Ajotavastahan tuo riippuu mutta päivittäminen ja rakentaminen on osa koko harrastusta  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3205 : 07.11.13 - klo: 22.40 »
Päivityksistä puheenollen.. voi niitä aikoja  :roll: Kuvat otettu 1.7.2011  :smiley:







Uu mama :D Huhhuh mennyt kyllä hyvin!
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3206 : 07.11.13 - klo: 22.51 »
Eikä tota pahempi ländäys edes ollut tuolloin. Toki melko vähän preloadia ja iskarit tehtaan jäljiltä kun tosiaan oli toka ajokerta Petikossa  :smiley: Sain noi kyllä sillon vielä suoriksi ja ajoon mutta ei aikaakaan kun ne väänty taas ja myin ne.. Sen jälkeen tuli BBt ja ne ei ole taipunut tähän päivään saakka.

Ja tosiaan damagea sai noi iskarit, alatukivarsi, molemmat bulkin vakiopinnit ja tais se bulkkikin vähän murtua.. meinas loppua usko kättelyssä  :wink: no siitä hetkestä ollaan menty hieman eteenpäin, heh..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3207 : 08.11.13 - klo: 17.16 »
Tossa kuva tosta mun steering linkistä hieman vahvistettuna.. ei pitäs enää irtoilla ja varmasti pysyy tiukkana tuo  :smiley:

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3208 : 08.11.13 - klo: 18.05 »
Onkos sulla mcly enää mitään alkuperästä tossa e-maxxissa? Saisit varmaan kasattua sun vanhoista osista melkein kokonaisen e-maxxin raadon :laugh:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3209 : 08.11.13 - klo: 20.30 »
Onkos sulla mcly enää mitään alkuperästä tossa e-maxxissa? Saisit varmaan kasattua sun vanhoista osista melkein kokonaisen e-maxxin raadon :laugh:
Heh.. hyvä kysymys  :wink: Taitaa ainoot olla moottori, ESC ja vaihteisto  :smiley: Toki sit vastarin kotelo ja antennituubi myös  :tongue:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG