Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099966 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3300 : 29.11.13 - klo: 18.20 »
Helvetin FLM! Pistin pakettiin noi silleen löyhästi ja kun koitan tässä 2h saada yhtä helvetin tikkua ulos bulkista niin ei tule..hirttäny kiinni bulkkiin.. tosi kiva... Täysin uus flm bulk ja tanko ja hirttää vittu kiinni heti... ruustukissa kiinni tuotettuna joka puolelta ja vasaraa saa heiluttaa täysiä että edes hievahtais... saa nähä onko flm bulkki ehjä tän jälkeen.

En voi muuta sanoa kuin vihaan tota tanko tsydeemeiä.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3301 : 29.11.13 - klo: 18.30 »
Helvetin FLM! Pistin pakettiin noi silleen löyhästi ja kun koitan tässä 2h saada yhtä helvetin tikkua ulos bulkista niin ei tule..hirttäny kiinni bulkkiin.. tosi kiva... Täysin uus flm bulk ja tanko ja hirttää vittu kiinni heti... ruustukissa kiinni tuotettuna joka puolelta ja vasaraa saa heiluttaa täysiä että edes hievahtais... saa nähä onko flm bulkki ehjä tän jälkeen.

En voi muuta sanoa kuin vihaan tota tanko tsydeemeiä.
Minkä helevetin takia ne pitää pois saada  :grin: ? Ja et tainnu laittaa wd40:stä tikkuihin ennen työntöä  :wink: eihän tässä maailmassakaan kuivana mitään laitella  :tongue:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3302 : 29.11.13 - klo: 18.36 »
Helvetin FLM! Pistin pakettiin noi silleen löyhästi ja kun koitan tässä 2h saada yhtä helvetin tikkua ulos bulkista niin ei tule..hirttäny kiinni bulkkiin.. tosi kiva... Täysin uus flm bulk ja tanko ja hirttää vittu kiinni heti... ruustukissa kiinni tuotettuna joka puolelta ja vasaraa saa heiluttaa täysiä että edes hievahtais... saa nähä onko flm bulkki ehjä tän jälkeen.

En voi muuta sanoa kuin vihaan tota tanko tsydeemeiä.
Minkä helevetin takia ne pitää pois saada  :grin: ? Ja et tainnu laittaa wd40:stä tikkuihin ennen työntöä  :wink: eihän tässä maailmassakaan kuivana mitään laitella  :tongue:
itseasiassa laitoin litku ölppää siihen mutta silti hirtti..
No sain vihdoinkin irti kun hakkasin täysiä vasaralla... Luulin että bulkkien ruuvveja sais auki-kiinni vaikka tukarit kiinni mutta yks tukari pitääkin olla pois että kaikia ruuveja pääsee availee..

Kyl tää tästä kyl tää täst.. Diffien ulos tulot sain tnä sentään vaihdettua ja bb iskarit täytettyä ja jouset vaihdettua.. yms
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3303 : 29.11.13 - klo: 18.50 »
Helvetin FLM! Pistin pakettiin noi silleen löyhästi ja kun koitan tässä 2h saada yhtä helvetin tikkua ulos bulkista niin ei tule..hirttäny kiinni bulkkiin.. tosi kiva... Täysin uus flm bulk ja tanko ja hirttää vittu kiinni heti... ruustukissa kiinni tuotettuna joka puolelta ja vasaraa saa heiluttaa täysiä että edes hievahtais... saa nähä onko flm bulkki ehjä tän jälkeen.

En voi muuta sanoa kuin vihaan tota tanko tsydeemeiä.
Minkä helevetin takia ne pitää pois saada  :grin: ? Ja et tainnu laittaa wd40:stä tikkuihin ennen työntöä  :wink: eihän tässä maailmassakaan kuivana mitään laitella  :tongue:
itseasiassa laitoin litku ölppää siihen mutta silti hirtti..
No sain vihdoinkin irti kun hakkasin täysiä vasaralla... Luulin että bulkkien ruuvveja sais auki-kiinni vaikka tukarit kiinni mutta yks tukari pitääkin olla pois että kaikia ruuveja pääsee availee..

Kyl tää tästä kyl tää täst.. Diffien ulos tulot sain tnä sentään vaihdettua ja bb iskarit täytettyä ja jouset vaihdettua.. yms
Ethän missän nimessä laittanut niitä tankojen lukitusruuveja ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3304 : 29.11.13 - klo: 18.53 »
Aika paljon toi valaistus vaikuttaa. Livenä ja tossa salaman kanssa on varmaan melko lähellä sitä RPMn lilaa ?

Joo kuvasta näyttää ihan RPM lilalta mutta livenä RPM on paljon kirkkaampi ja noi osat vähän punaisempaan päin.
Voin laittaa vielä yhen kuvan missä RPM:n lila panssari mukana.

Miksei muuten Maxxiin saa RPM:ltä sitä True Track conversiota lilana tai edes valkoisena niin vois ite värjäträ. Löytyy vaan sinisenä ja mustana :sad:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3305 : 29.11.13 - klo: 18.57 »
Aika paljon toi valaistus vaikuttaa. Livenä ja tossa salaman kanssa on varmaan melko lähellä sitä RPMn lilaa ?

Joo kuvasta näyttää ihan RPM lilalta mutta livenä RPM on paljon kirkkaampi ja noi osat vähän punaisempaan päin.
Voin laittaa vielä yhen kuvan missä RPM:n lila panssari mukana.

Miksei muuten Maxxiin saa RPM:ltä sitä True Track conversiota lilana tai edes valkoisena niin vois ite värjäträ. Löytyy vaan sinisenä ja mustana :sad:
Ok..

Laitan itekin kuvia kun saan tuota autoa hieman eteenpäin taas.. menee toki varmaan huomiseen tuo korin asentaminen mutta eiköhän tänään saada muu auto kuntoon.. Pitänee vaan tarkastaa manuaalisesti tuo vaihteiston pyörimis suunta versus etu diffiin ettei mene väärin päin  :smiley:

Ja siis niin bulkeissa kuin tossa chassiessa niihin reikiin oli vähän jäänyt sellaista kierre tai poraus roska liuskaa. Kandee siis eka "hoonaa" ne ja sitten vasta iskee läpi..
« Viimeksi muokattu: 29.11.13 - klo: 19.11 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3306 : 29.11.13 - klo: 19.15 »
Aika paljon toi valaistus vaikuttaa. Livenä ja tossa salaman kanssa on varmaan melko lähellä sitä RPMn lilaa ?

Joo kuvasta näyttää ihan RPM lilalta mutta livenä RPM on paljon kirkkaampi ja noi osat vähän punaisempaan päin.
Voin laittaa vielä yhen kuvan missä RPM:n lila panssari mukana.

Miksei muuten Maxxiin saa RPM:ltä sitä True Track conversiota lilana tai edes valkoisena niin vois ite värjäträ. Löytyy vaan sinisenä ja mustana :sad:
Ok..

Laitan itekin kuvia kun saan tuota autoa hieman eteenpäin taas.. menee toki varmaan huomiseen tuo korin asentaminen mutta eiköhän tänään saada muu auto kuntoon.. Pitänee vaan tarkastaa manuaalisesti tuo vaihteiston pyörimis suunta versus etu diffiin ettei mene väärin päin  :smiley:

Ja siis niin bulkeissa kuin tossa chassiessa niihin reikiin oli vähän jäänyt sellaista kierre tai poraus roska liuskaa. Kandee siis eka "hoonaa" ne ja sitten vasta iskee läpi..

Varoituksen sananen... (ei ehkä koske sua koska flm runko).. FLM nice desing thank you really much i like this shit. En saa siis taka bulkkeja kiinni orkkis runkoon koska ruuvvin reiät eivät osu kohdalleen. Joudun siis lyhentämään runkoa pikkasen että menee ruuvvit...

kuvia->



zoomaamalla näät että reiät näkyy siellä reunoilla
« Viimeksi muokattu: 29.11.13 - klo: 19.30 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3307 : 29.11.13 - klo: 19.21 »
Aika paljon toi valaistus vaikuttaa. Livenä ja tossa salaman kanssa on varmaan melko lähellä sitä RPMn lilaa ?

Joo kuvasta näyttää ihan RPM lilalta mutta livenä RPM on paljon kirkkaampi ja noi osat vähän punaisempaan päin.
Voin laittaa vielä yhen kuvan missä RPM:n lila panssari mukana.

Miksei muuten Maxxiin saa RPM:ltä sitä True Track conversiota lilana tai edes valkoisena niin vois ite värjäträ. Löytyy vaan sinisenä ja mustana :sad:
Ok..

Laitan itekin kuvia kun saan tuota autoa hieman eteenpäin taas.. menee toki varmaan huomiseen tuo korin asentaminen mutta eiköhän tänään saada muu auto kuntoon.. Pitänee vaan tarkastaa manuaalisesti tuo vaihteiston pyörimis suunta versus etu diffiin ettei mene väärin päin  :smiley:

Ja siis niin bulkeissa kuin tossa chassiessa niihin reikiin oli vähän jäänyt sellaista kierre tai poraus roska liuskaa. Kandee siis eka "hoonaa" ne ja sitten vasta iskee läpi..

Varoituksen sananen... (ei ehkä koske sua koska flm runko).. FLM nice desing thank you really much i like this shit. En saa siis taka bulkkeja kiinni orkkis runkoon koska ruuvvin reiät eivät osu kohdalleen. Joudun siis lyhentämään runkoa pikkasen että menee ruuvvit...

kuvia->
Kui paljon heittää ? Meinaa jos joudun lyhentää sitä niin kovin heikoksi menee..  :undecided: pikkusen heittoa oli FLMn rungon kanssa mutta vääntelemällä ja kääntelemällä meni hyvin kohilleen ja on tosi tiukka.. hyvä siis näin  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3308 : 30.11.13 - klo: 15.35 »
En muista kerroinko tosta asiasta sillon ku noi mulle tuli mut ite hioin sitä runkoo oikeeseen kulmaan niihin bulkkeihin nähden ja hyvin on kestänyt. Vanhempaan e-maxxiin ja vissiin t-maxxiin menee heittämällä ja flm omaan pohjaan, koska traxxas muutti hiukan sitä muotoilua kun siirty tähän harmaaseen muovipohjaan. Sama ongelma oli alkupään rpm-bulkkien kans

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3309 : 30.11.13 - klo: 17.05 »
En muista kerroinko tosta asiasta sillon ku noi mulle tuli mut ite hioin sitä runkoo oikeeseen kulmaan niihin bulkkeihin nähden ja hyvin on kestänyt. Vanhempaan e-maxxiin ja vissiin t-maxxiin menee heittämällä ja flm omaan pohjaan, koska traxxas muutti hiukan sitä muotoilua kun siirty tähän harmaaseen muovipohjaan. Sama ongelma oli alkupään rpm-bulkkien kans
Jos mustelee niin taisit jotain tuosta mainita. Ainakin noiden RPMien kanssa.. Mut pääasia on, että kestää joten onko kauhee vaiva vähän hioo  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3310 : 30.11.13 - klo: 17.10 »
Tossa oma kikkare tän hetkisessä tilanteessa  :smiley: Tänään pitäs vielä kori istuttaa päälle ja kuvasta näkee, että tiputtamista pitänee tehdä aika paljon  :wink:

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3311 : 30.11.13 - klo: 18.38 »
STruck: Kummin päin laitoit ton diffin ulostulo tangon kun vaihdoit sen ? Näyttäis kuvassa olevan väärin päin.. Toisaalta melko samahan se on.. mutta sisälle pitäisi jäädä ne pyöreet ja ulos ne lovetut..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3312 : 30.11.13 - klo: 19.09 »
Itse kävin tänään ajamassa Maxxilla eikä hajonnut mitään, jos GPM kori tolppaa ei lasketa mikä katkes kierteen kohdalta kun laitoin korin kii :wink: GPM rulettaa :wink:
46km/h sain nopeudeksi eikä ollu vielä edes kaasu pohjassa. Ei uskaltanu laittaa kaasua pohjaan asti kun nytkin heitti katon kautta ympäri ja puhelin lens. On noista suojakuorista ja kalvoista jotain hyötyä, onneks ei hajonnu :wink:
Mcly: Hel*etin siisti toi sun Maxxi, koria vaan matalemmalle niin tulee vuielä siistimmän näköiseksi.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3313 : 30.11.13 - klo: 20.40 »
STruck: Kummin päin laitoit ton diffin ulostulo tangon kun vaihdoit sen ? Näyttäis kuvassa olevan väärin päin.. Toisaalta melko samahan se on.. mutta sisälle pitäisi jäädä ne pyöreet ja ulos ne lovetut..
Ihan oikein päin ne kuule on! :azn: Pyöreät sisällä niinkuin orkkis ulostuloissa. En niin pahasti tätä hommaa vielä ole mokannut! Kuvassa on vielä 90%asioista irti autosta että ei ihme jos jotain ois väärin päin.. esim taka koritolppa..

Makee setti sulla tulossa kunhan koria hiukan alemmas laitat ;)
Saa nähä montako päivää joutuu orottelemaan tuota koria joka tulossa sieltä mistä flm bulkitkin tuli ''ajoissa''... Onneksi on tuo Chargeri tuolla odottamassa  :roll:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3314 : 30.11.13 - klo: 22.37 »
Kyllä mä sanon, että tää rakentaminen ei ole tehty helpoksi  :shocked: Tain aina kun luulet, että nyt on valmis.. niin eiköhän joku toinen kohta ala ahistaa ja pitää fixata  :grin:

No summarumma tällä hetkellä.. tänään en kuvia saa upatuksi tänne mutta huomenna aamulla kyllä  :smiley:

Valmishan tämä ei ole vaikka päälle päin varmaan näyttääkin.

  • Keskipanssari puuttuu
  • Etummaisia ylä RPMn tukivarsia pitää hieman hioa. Ottaa kiinni FLMn runkoon
  • Kaikki koritolpat pitää lyhentää alhaalta tai muuten nappaa kiinni alastulossa tukivarsiin
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mikael.forsstrom

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3315 : 01.12.13 - klo: 00.34 »
Todella hieno e-maxx :grin:


Tossa oma kikkare tän hetkisessä tilanteessa  :smiley: Tänään pitäs vielä kori istuttaa päälle ja kuvasta näkee, että tiputtamista pitänee tehdä aika paljon  :wink:


Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3316 : 01.12.13 - klo: 02.53 »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3317 : 01.12.13 - klo: 07.27 »
Kiitos mikael.forsstrom ja s.heinonen  :azn:

Tässäpä nyt melkein valmiina  :smiley: Hieman pitää vielä hienosäätää tosiaan noita edellä mainittuja asioita..

Toivottavasti kuvat miellyttävät  :cool:



Lavalle tulee vielä sellainen hiilikuitujäljiltelmä tarra..






Pohjapanssari vielä uupuu  :tongue:


Hieman kuvaa alulinkistöstä..


Tossa tosiaan tuon diffin shimmauskohta tuon laakerin alla. Näin sen parhaaksi paikaksi ottaa välykset vekka. Tais R/C95 tehdä lopulta samoin  :wink:


Tässä tosiaan tuo tukivarsi ottaa joustossa kiinni tuohon FLMn alustaan.. vaatii hieman hienosäätöä  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 01.12.13 - klo: 08.04 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3318 : 01.12.13 - klo: 08.01 »
Ai että toi sun Kärrys on makee :cool: tekis mieli itsekin rakentaa mutta jos talven pärjäisi e-Slayerilla ja Scorpparilla.:)
EXC125

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3319 : 01.12.13 - klo: 08.10 »
Ai että toi sun Kärrys on makee :cool: tekis mieli itsekin rakentaa mutta jos talven pärjäisi e-Slayerilla ja Scorpparilla.:)
Kiitoksia  :cheesy: Eiköhän niillä tän talven pärjää  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3320 : 01.12.13 - klo: 08.25 »
On kyl niin pal kauhian ruma ja toi diffikoteloki on ku puukolla veistetty. :tongue:

Paljonko tuli painoa lisää verrattuna orkkikseen?

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3321 : 01.12.13 - klo: 08.36 »
Sanoo kössi kuski  :tongue:

Vakio: 4360g
Oma ilman renkaita: 3400g (tarkempaa vaakaa ei nyt ole saatavilla)
Big Joet: 1496g

Joku vois laskea vakiokumien painon mutta yllätys varmaan on se, että FLM setuppi on kuitenkin kevyempi kuin vakio  :wink: Tämän toki on jo todistanut Squirrell omassa vlogissaan  :smiley:

Voisko Himis, s.heinonen tai STruck ottaa painon yhdestä vakirenkaasta niin saadaan tuo kokonaispainokin tänne  :smiley: ?

Itse käytän BigJoe renkaita, joten niiden kanssa paino nousee about 530g. Yhteensä siis noin 4896g.

« Viimeksi muokattu: 01.12.13 - klo: 12.07 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3322 : 01.12.13 - klo: 12.27 »
Mcly: Hyvännäköinenhän tuosta tulee! :cool:.. itsellä oli myös sama homma tuon tukivarren hankaamisen kanssa: Pientä hiomista niin se asettuu kyllä. Koritolppia jouduin myös itse lyhentämään.
 Mikä on yllättävää niin tuo FLM:n alusta on tosissaan kevyempi kuin originaali muovipulkka  :shocked:.
Kiiltoa, puhtautta.. enjoy while it lasts!. Ekat kunnon ranit Petikossa palauttaa sitten takaisin maanpinnalle :laugh:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3323 : 01.12.13 - klo: 12.52 »
Mcly: Hyvännäköinenhän tuosta tulee! :cool:.. itsellä oli myös sama homma tuon tukivarren hankaamisen kanssa: Pientä hiomista niin se asettuu kyllä. Koritolppia jouduin myös itse lyhentämään.
 Mikä on yllättävää niin tuo FLM:n alusta on tosissaan kevyempi kuin originaali muovipulkka  :shocked:.
Kiiltoa, puhtautta.. enjoy while it lasts!. Ekat kunnon ranit Petikossa palauttaa sitten takaisin maanpinnalle :laugh:.
Jep.. kyllä Petikko aika hyvin hiekkapuhaltaa mataksi  :grin: Nautitaan siis en aikaa kun kiiltoa kestää, heh..

Ton FLMn tuoman lisäpituudenkin kanssa pieneksi "ongelmaksi" tuli tuon korin eturenkaiden kaaret. Kaarta piti vähän avartaa enemmän, että mahtuu tukivarsi joustamaan sen sisälle.. Normisti olis paukahtanu koriin sentinkin joustosta. Osa syy varmaan se, että toi kori on nyt matalalla mutta ei näy pohjaa joka on pääasia  :smiley:

Voisin muutaman kuvan renkaiden kanssa räpsästä tässä jos ehdin kun toi aurinkokin vähän pilkottaa  :azn:

Pikkujuttuja siis vielä mutta hyvä tuosta tulee.. Kestääkö yhtään paremmin.. tiedä tuota kun kokemusta ei ole mutta diffit shimmattu todella jämpteiksi ja runkoakin porukka kehunut joten kaikki mahdollisuudet ovat ainakin nyt saada auto kestämään rankempiakin ajoja  :cool:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3324 : 01.12.13 - klo: 13.56 »
Tossa vielä parit ulkokuvat  :smiley:







Lavan "hiilikuitu"
« Viimeksi muokattu: 01.12.13 - klo: 14.32 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa neruda

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3325 : 01.12.13 - klo: 15.47 »
Hyvän näköinen auto, mutta onpa teillä kesäisen näköistä :shocked:

Täällä (Soini, Etelä-Pohjanmaa) puhaltaa tällä hetkellä melkoinen myräkkä, tänään pelkästään tullut uutta lunta varmaan 5-10 senttiä. Aamulla kolasin pihan puhtaaksi ja taas yhtä luminen..
Kyosho Mad Force Kruiser, Axial Wroncho, Axial Yeti XL kit

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3326 : 01.12.13 - klo: 15.52 »
Juu kesäsen näköstä mutta näköjään jälkikasvu odottaa lunta kun pulkatkin valmiina :wink:

Pitää varmaan olla seuraamatta tätä topikkia kun monsu kuume vain kasvaa:D
EXC125

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3327 : 01.12.13 - klo: 15.57 »
Juu kesäsen näköstä mutta näköjään jälkikasvu odottaa lunta kun pulkatkin valmiina :wink:

Pitää varmaan olla seuraamatta tätä topikkia kun monsu kuume vain kasvaa:D
Näin on  :wink: Kuulemma pitää olla valmiina  :cheesy:

Ja ehkä tän idea onkin just nostattaa kuumetta  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3328 : 02.12.13 - klo: 02.16 »
Vähän tuli vastaus myöhässä mutta tuli kumminkin eli Brushless Maxxin rengas painaa noin 300g/kpl mutta jos on vähänkään vettä/hiekkaa sisällä niin paino on noin 400g/rengas. Jos nyt oletetaan että kahdessa renkaassa on vettä ja kahdessa ei niin painoa tulee autoon lissä noin 1400 grammaa.
« Viimeksi muokattu: 02.12.13 - klo: 03.08 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3329 : 02.12.13 - klo: 08.13 »
Tähän vielä kertaukseksi tarkat painot "kuivista" osista  :wink:

E-Maxx (TRXn mukaan joka ilmeisesti on Nimh:ien kanssa): 4360g
Vakio E-Maxx ilman renkaita: 3082g

Vakio renkaat: 1278g
Big Joet: 1496g

Oma auto (FLM alusta, FLM UH Bulkit, FLM Skidplatet, RPM tukivarret, 1x Futaban servo, Big Boret, TRX aluvetarit): 3400g
Oma auto yhteensä: 4896g

Eli hieman se tuosta täysin vakiosta nousee mutta kestävyys nousee myös aika dramaattisesti ja puhutaan nyt kuitenkin noin 500-600g joka ei tällaisessa 1:8 autossa vaikuta juuri mihinkään Castlen 2200kv moottorilla. Toki varmaan huiput tippuu vähän mutta ei tällaisella mitään speed runeja ajetakkaan..

Tänään illalla värkätään auto loppuu ja tehdään myös eka versio tuosta pohjapanssarista lähinnä mittojen takia.. Radiot vielä uupuvat kyydistä mutta eiköhän nekin saada matkaan tässä lähemmäksi joulua. Vielä on toinen lämpösensori hakusessa, että saa myös otettua tuolta ESC:ltä lämmöt..

Ja teetettävää pohjapanssaria odotellessa..  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 02.12.13 - klo: 08.31 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG