Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099971 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3510 : 15.01.14 - klo: 08.16 »
Eilen tosiaan taas tuli postissa vähän tuota hienosäätö osaa..

  • RPM Axle Carriers & Oversized Bearings
  • OFNA CNC Machined Aluminum Single Arm Servo Horn

Noh.. ajattelin, että aloitetaan siitä nopeammasta ja asennetaan tuo horni eka.. Jaa.. no homma ei mennyt ihan niin kuin kuuluisassa sarjassa Strömsöö.. Oli sitten hippasen tiukassa toi aluruuvi joten joutu "vähä" karsii, että pääsi käsiksi ja talttapäällä ruuvaa sen siitä vekka  :grin:



Tossa sitten tuo OFNA kiinni. Kyllä on jykevää tekoa. Kiristysidis on siis sivulla eikä tossa päällä niin kuin normit. Tuon vakio muoviosan tuossa haluan pitää periksi antavana paikkana jos jotain sattuu..



Sitten tosiaan vaihdoin tämän jälkeen noi RPM:t.. Laakereissakin hieman eroa  :wink: Vasemmalla RPMt ja oikealla vakiot.



Vaikka vakio Carrierit näyttää silmämääräisesti ihan kunnossa olevilta niin kun ne purki tuosta pois ja tutki tarkemmin niin on ne sillee kulunut, että oli jo aika vaihtaa. Toinen vaihtoehto olis ollu laitaa shimmiä laakerin ja HEXn väliin, että olis välystä pienentänyt mutta nyt näin. Kyseiset Carrierit on kestänyt itellä jo 3 kesää. Joten RPMiin vaihto ei ollut mikään "pakollinen" juttu  :smiley:



Ja vaihdettuna..



Ja otin tosiaan ne rubber bootsit vekka nyt näistä kun olivat melko riekaleina ja sitä hiekkaa pääsee tonne väliin tuolta kiristyspuoelltakin. Joten ne olisivat melko turhat jatkossa..



Näiden jälkeen matkalla on vielä jotain mitä haluan testata..  :laugh:

  • Robinson Racing Gen3 Slipper Kit Steel Spur/Backplate (65T)

Ja sitten se roottori.. pirulainen.. toivottavasti 22.1 löytyy Amainista, että voi tilata ja saa ton pakettiin odottamaan kesää  :cool:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3511 : 15.01.14 - klo: 10.48 »
Myykääs joku minulle badlandsit tai kaposet trencherit :>Tai mahd järeet prolinen renkaat esim big joet tai isommat
Mikäs vika sun leveissä trentsuissa on ?
Ei mulla ole trenchereitä :( oon myynyt ne jossain välissä. On mulla rivalin, savagen, orkkis ja jotku truggy nappula renkaat joita käyttää:)
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3512 : 15.01.14 - klo: 11.04 »
Just..  :laugh: Ja nyt pitäs saada ne takas kapeimpina himiksen tyyliin  :smiley:

Onko muuten noi Rivalit painavat renkaat suhteessa vaikka Savaan tai orkkiksiin ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3513 : 15.01.14 - klo: 17.28 »
Hei näyttää aika kliffalta. Silloin kun käytetään tuollaista sivulta kiristyvää servovartta, niin pitääkö servon akseli myös muuttaa tämän näköiseksi vai pysyykö tuo niin piukasti kiinni? http://www.traktorimies.fi/kuvat/kuvat_suuret2/5872-kh0279hdl-ura-akseli-150mm-1-3_4-hd.jpg

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3514 : 15.01.14 - klo: 17.44 »
Hei näyttää aika kliffalta. Silloin kun käytetään tuollaista sivulta kiristyvää servovartta, niin pitääkö servon akseli myös muuttaa tämän näköiseksi vai pysyykö tuo niin piukasti kiinni? http://www.traktorimies.fi/kuvat/kuvat_suuret2/5872-kh0279hdl-ura-akseli-150mm-1-3_4-hd.jpg
Mä en mitään itse servossa vaihtanut. Ja tuntui olevan niin justiinsa eikä melkein tuohon tehty, että en saanut sitä sillee helposti ees vekka tosta vaikka kiristysruuvia en vielä ollut kiristellyt. Uskoisin siis että pysyy kyllä todella hyvin nyt. Kiristys oli 1,5mm ruuvilla  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3515 : 16.01.14 - klo: 11.47 »
Hyllyllä odottamassa spurria ja roottoria  :smiley:



R/C95: Oliko se nyt niin, että sä nostit pinion gearin hammastusta parilla ylöspäin, että sait suht vakio gear ration ? Edelleenkö 68T spurri ?
« Viimeksi muokattu: 16.01.14 - klo: 11.54 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3516 : 16.01.14 - klo: 21.50 »
Tossa illalla laitoin kulmat ja ohjauksen kuntoon joten sen puolesta taas eteenpäin.

Nyt kun toi metalli spurri on tulossa ja siitä lukenut eri juttuja niin mieleeni juolahti katsoa kunnolla tuon muovispurrin woblaaminen (vatkaaminen  :smiley:) kun sen poistumista tuolla metallispurrilla porukka eniten hakee. En ajatellut, että se nyt mitenkään vatkaa erityisemmin mutta alla mun ottama video  :shocked: Vatkaa se kyllä aika paljon joka oli kyllä aikamoinen ylläri  :undecided: No onneksi sekin korjaantuu kun tuo RR tulee..

SpurGear wobling
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3517 : 16.01.14 - klo: 23.10 »
Joo. Mulla oli ennen flm-diffejä välit 19/68 ja nyt ne on 21/68 ja eroa entiseen ei kyllä huomaa. Laskeskelin sen sillon ostaessa että 2 piikkiä se vaikuttaa että on sama gear ratio tolla 32p/mod 0.8 jaolla. Onko se sun uus spurri muuten mod 1? Kuuluu varmaan aika räminät sun autosta tästä lähin :laugh: Itsellä on ollut taukoa ajamisesta nyt kun on ollu niin märkää ja viimeinkin kun tuli lunta ni pakkanen on siinä -20. No kyllä kai se kohta helpottaa ja nyt on ainaki ollu aikaa keskittyä 1:1 autoon :wink:

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3518 : 17.01.14 - klo: 00.06 »
Vastaan mclyn puolesta eli tuleva spurri on mod 0.8 eli 32p ei mod 1. Tosin pitää silti varmasti ihan hirveetä meteliä vaikka onkin 32p.
Ja ite varmaan ostan samanlaisen tosin ehkä 60 pikkisenä. Oisisn oikeesta halunnu sen Double Discin mutta selvis että se ei sovi uuteen maxxiin vaan on tarkoitettu vain siihen ikivanhaan ja siinä siis erilainen spurrin akseli. Toki yks vaihtoehto on ostaa vanhan maxxin spurri akesli joka maksaa sen 7$ eli ei ole kallis mutta käykö sitten tuohon uuteen vaihdelaatikkoon, pitäis kyllä mutta ei viitti laittaa montaa kymmentä euroa siihen jos ei sitten sovikkaan kun muutenkin rahat vähissä..
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3519 : 17.01.14 - klo: 09.17 »
Saku sen tossa sanoikin jo mutta kyllä noista FLMn diffeistäkin lähtee kohtuu miehekäs ääni ja lisätään siihen toi mettalli spurri niin ääni on varmaan aika noh.. metallinen  :grin: Kestävyyttä äänen kustannuksella  :wink:

Tossa Miksulle ja muillekin vielä malli miten ton servo hornin voi vielä valmistaa varmistaa kahdella eri kiinnityksellä  :smiley: En kyllä näe sille mitään hyötyä mutta en haittaakaan joten pidetään sekin nyt kiinni niin saa hilut pois pakista, heh.. Ei ainakaan kovassakaan tuulessa irtoa  :smiley:

s.heinonen.. ton mukana tuleva ruuvi oli tosiaan liian pieni. Luulen, että se on jollekin toiselle servolle tarkoitettu ja tarvisko jonkun toisenlaisen servon kanssa sitten varmistella enemmän ? Tiedä tuota..

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3520 : 17.01.14 - klo: 10.16 »
Myin E-Revoni pois ja mulle jäi ylimääräseks ne punaset toe-in tuubit. neljä kpl hyvässä kunnossa ja keskidiffi jota käytetty kerran autossa paikallaan ja muutama akku ajettu, sulavasti toimii. 100k liejut sisäs.
Tarvisko joku? tuo diffi käy kuulemma maxxiinkin.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3521 : 19.01.14 - klo: 16.29 »
Roottorin arvioituaika on siirtynyt 15.2.2013, että sellasta..  :angry:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3522 : 20.01.14 - klo: 08.47 »
Nyt on saatu roottorikin asennettua, eli enää on vaan tuo RR Gen3 spurri/slipperi mikä on tulossa/asentamatta. Mutta auto on nyt siinä mielessä valmis ja tässä pieni kuva spämmi siitä :smiley: Kommentoida voi vielä jos jotain pitäs muuttaa  :wink: Vakio osaa on nyt toki vain puskurit, vaihteiston kokonaisuus ja vastarinkotelo  :smiley: Sensoritkin sain nyt fiksusti asennettua. Moottorinkin sensorin kiinnitykseen sai hyvää apua tuosta tuulettimen kiinnityksestä  :smiley:

Katotaan mitä rapakon takana ovat mieltä http://traxxas.com/forums/showthread.php?8999780-mcly´s-E-Maxx  :laugh:

Tossa vielä osalista jos kiinnostaa  :wink:

  • FLM 10900 Chassie
  • FLM 15000 Front Skid
  • FLM 15500 Rear Skid
  • FLM 17750 Ultimate Front Hybrid Bulk
  • FLM 18750 Ultimate Rear Hybrid Bulk
  • RPM Front/Rear Skid/Wear Plate
  • RPM Bulkhead Brace
  • RPM Shock Tower Front
  • RPM Shock Tower Rear
  • RPM Tru-Track A-Arm Conversion
  • RPM A-Arms Upper/Lower
  • RPM Axle Carriers Front
  • Traxxas Suspension Pin Set Stainless Steel
  • Traxxas Lightweight Aluminum Turnbuckle
  • Traxxas Shocks Big Bore
  • Traxxas Steel Drive Shaft
  • Futaba BLS152 Servo
  • OFNA CNC Machined Aluminum Single Arm Servo Horn
  • Golden Horizons Alum Steering Bellcrank
  • Pro-Line Big Joe 3.8
  • Castle Creations Cooling Fan & Shroud
  • Sanwa MT-4 Temperature Sensors (ESC and Motor)
  • High-pressure water jet cutting Unigue Center Skid
  • Custom CNC Machined Hex adapters
















Itku tulee kun tietää mistä lähdettiin vuonna 2011  :azn:
« Viimeksi muokattu: 21.01.14 - klo: 07.37 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3523 : 20.01.14 - klo: 10.51 »
Kyllä täytyy sanoa, että sulla on mcly koko foorumin hienoin e-maxx! Eihän tota voi kun ihailla! Kehtaatko sä enää ollenkaan sitä montulla pommittaa? :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3524 : 20.01.14 - klo: 10.56 »
Kyllä täytyy sanoa, että sulla on mcly koko foorumin hienoin e-maxx! Eihän tota voi kun ihailla! Kehtaatko sä enää ollenkaan sitä montulla pommittaa? :wink:
Iso kiitos R/C95  :smiley:

Ja se on saletti, että me mennää ens kesänä yhdessä pommittaa näitä  :wink:  :evil:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3525 : 20.01.14 - klo: 17.44 »
On se kyl upee :azn:
Ite tykkäisin enemmän semmosesta alumiini pohjasta joka olis samanlainen kuin muovi tai ehkä vähän pidempi mutta siis saman muotonen. Sellanen olis toki kallis tehä kun joutuis tekee niin isosta aihiosta.
Tuli just mieleen että itsellä ei ole enään yhtään ihan vakio vakio osaa eli kaikki on vaihettu ainakin kertaalleen. Vaihteisto on vaihdettu Summitin two-speed askiin ja vastari kotelo menny p*skaks ainakin kerran :wink: Laitan omasta Maxxista kuvia kun joskus saan sen kasaan...
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3526 : 20.01.14 - klo: 18.47 »
Kyllä täytyy sanoa, että sulla on mcly koko foorumin hienoin e-maxx! Eihän tota voi kun ihailla! Kehtaatko sä enää ollenkaan sitä montulla pommittaa? :wink:
Iso kiitos R/C95  :smiley:

Ja se on saletti, että me mennää ens kesänä yhdessä pommittaa näitä  :wink:  :evil:

Hah, joo täytyy yrittää ajoittaa vierailut siskon luo Helsinkiin niin että päästään porukalla ajamaan. Se varmaan ilahtuu, kun otan maxxin mukaan sinne mennessä :laugh: Tosin ens kesän (ja syksyn ja talven) harrasteluja haittaa se, että heinäkuun alusta pitää mennä hoitamaan velvollisuuksia puolustusvoimissa...

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3527 : 20.01.14 - klo: 18.51 »
Kyllä täytyy sanoa, että sulla on mcly koko foorumin hienoin e-maxx! Eihän tota voi kun ihailla! Kehtaatko sä enää ollenkaan sitä montulla pommittaa? :wink:
Iso kiitos R/C95  :smiley:

Ja se on saletti, että me mennää ens kesänä yhdessä pommittaa näitä  :wink:  :evil:

Hah, joo täytyy yrittää ajoittaa vierailut siskon luo Helsinkiin niin että päästään porukalla ajamaan. Se varmaan ilahtuu, kun otan maxxin mukaan sinne mennessä :laugh: Tosin ens kesän (ja syksyn ja talven) harrasteluja haittaa se, että heinäkuun alusta pitää mennä hoitamaan velvollisuuksia puolustusvoimissa...
"Ai kiva kun tulit.. jaa.. sulla on toi sun autos mukana"  :wink: Näen niin sen murhaavan katseen minkä tuut saamaan, heh..  :grin: No joo.. pitänee yrittää ajoittaa ja jos Petikkokin olis kuiva jo suht aikaisessa vaiheessa jos tota snörreä tuolta taivaalta tänä talvena ei niin paljoa tulis niin pääsis jo aikaisessa vaiheessa sinne ajelee. Meijän hyppyri on yleensä vähän korkeammalla sitä mestaa niin vedetkin valuu nopeammin pois  :smiley: Jätkä sitten pääsee hyvin ajojen jälkeen vähän leikkimään pyssysotaa  :smiley: Saakos kysyä minne matkaat vaikka se ei ehkä ihan osu tähän topicciin ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3528 : 20.01.14 - klo: 19.19 »
Porin prikaatiin Säkylään menen ja tarkotus olis C/CE-kortti hommata eli vuosi siellä tarttis roikkua :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3529 : 20.01.14 - klo: 19.21 »
Porin prikaatiin Säkylään menen ja tarkotus olis C/CE-kortti hommata eli vuosi siellä tarttis roikkua :wink:
Kuullostaa NIIN 12kk hommalta mutta vois olla mukavaa  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3530 : 20.01.14 - klo: 19.34 »
Kommentoida voi vielä jos jotain pitäs muuttaa  :wink:

Omaan silmään pisti nuo noparin alastomat liittimet. :grin: Miten esimerkiksi suolainen loska vaikuttaa noparin toimintaan? Johtaa sähköä, mutta johtaako riittävästi.. :roll: Niin ja voihan autosta lentää myös joku ruuvi noparin vaiheiden väliin. :wink:

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3531 : 20.01.14 - klo: 19.39 »
Kommentoida voi vielä jos jotain pitäs muuttaa  :wink:

Omaan silmään pisti nuo noparin alastomat liittimet. :grin: Miten esimerkiksi suolainen loska vaikuttaa noparin toimintaan? Johtaa sähköä, mutta johtaako riittävästi.. :roll: Niin ja voihan autosta lentää myös joku ruuvi noparin vaiheiden väliin. :wink:
Eikösse sähkön perus käyttäytymisen sääntö ole että sähkö kulkee mistä helpoin, johtoja pitkin tässä tilanteessa.Näin ainakin lähtisin vannomaan, sekä itsellä ei ainakaan ole tullut oikkareita tommosten takia. Itsellä esci v2 (castlen waterprooffi) jos jättävät liittimet avonaisiksi ja siinä olisi suuri riski saada oikkari aikaan tuskin he mainostais esciään näin. http://rcnewz.com/wp-content/uploads/2012/12/castle_mamba_monster_2_waterproof_4.jpg V2 ei kyllä noi liittimet noin avonaisia ole mutta silti kosketuspintaa löytyis.
edit: Mcly ei myöskään aja kostealla taikka märällä aikakaudella, vain kesän helteillä  :cool:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3532 : 20.01.14 - klo: 20.06 »
Mutta noi avonaiset johdot ovat kaikki signaalipiuhoja tietääkseni kun niitä voi kytkeä ristiinkin saaden moottorin pyörimis suunnan vaihdettua kun on harjaton vehje. Tämän takia en usko sen haittaavan jos ottaisivatkin yhteen  :smiley: Toki varmaan auto pysähtyisi häiriöstä. Ei se palamaankaan syty jos johdot laittaa ristiin. Ja vähän niin kuin ST sanoi niin jos olis suurikin vaara niin olisi CC ne varmaankin jotenkin muuten asettanut ?  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3533 : 20.01.14 - klo: 20.10 »
Hieno kuva. :azn: Joo onhan tuo uutena waterprooffi, mutta myöhemmin se päästää kyllä kosteudet sisäänsä. Noparin runko elää lämpövaihteluista ja tiivisteet kuivuu ja kutistuu ja halkeilee. :smiley:

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3534 : 20.01.14 - klo: 20.12 »
Juu ei se palamaan syty jos ristiin laittaa, mutta jos neulakin tai ruuvi pääsee väliin, niin savua luvassa. :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3535 : 20.01.14 - klo: 20.22 »
Juu ei se palamaan syty jos ristiin laittaa, mutta jos neulakin tai ruuvi pääsee väliin, niin savua luvassa. :wink:
Näinkö on ? Otetaan esimerkkinä joku Tekininkin RX8 ESC joka on siis aika huippu niin siinä on sekä noi että virtapiuhat vaan tolppien päässä. Sen takia epäilen että suhahtaa jos tulis vettä väliin. Vaikea uskoa että Tekin tai Castle tekis tuollaista tai sitten vaan eivät pidä sitä mahdollisena tai hyvin pienenä riskinä  :laugh: Itse toki juu ajan vaan kesäsin  :cool: En tykkää palelluttaa tai kastella itseäni  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3536 : 20.01.14 - klo: 20.27 »
Jos ja jos... jos tädillä olis munat niin se olis setä.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3537 : 20.01.14 - klo: 20.32 »
Jos ja jos... jos tädillä olis munat niin se olis setä.
kenzu kerpele  :tongue:
« Viimeksi muokattu: 21.01.14 - klo: 08.07 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3538 : 20.01.14 - klo: 21.01 »
Juu ei se palamaan syty jos ristiin laittaa, mutta jos neulakin tai ruuvi pääsee väliin, niin savua luvassa. :wink:
Näinkö on ? Otetaan esimerkkinä joku Tekininkin RX8 ESC joka on siis aika huippu niin siinä on sekä noi että virtapiuhat vaan tolppien päässä. Sen takia epäilen että suhahtaa jos tulis vettä väliin. Vaikea uskoa että Tekin tai Castle tekis tuollaista tai sitten vaan eivät pidä sitä mahdollisena tai hyvin pienenä riskinä  :laugh: Itse toki juu ajan vaan kesäsin  :cool: En tykkää palelluttaa tai kastella itseäni  :grin:

Näin on nännin näppylät. Onhan se tietenkin epätodennäköistä että noparin vaiheisiin lentää joku metalli esine, mutta on siinä pienen pieni riski kuitenkin. :grin:

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3539 : 20.01.14 - klo: 21.09 »
Joo o... vetari lähtee, lentää kopan läpi. Katsoo että tossa olis hyvä paikka levätä noitten noparin piuhojen välissä, mutta ei millään kerkee reagoimaan vaan jatkaa matkaa. Sen verran kerkee vinkkaamaan siinä ilmalennon aikana muille vetareille että missä olis hyvä paikka. Kyllähän te nyt tiedätte mistä se seuraava irtoova vetari löytyy.  :grin:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16