Eilen tosiaan taas tuli postissa vähän tuota hienosäätö osaa..
- RPM Axle Carriers & Oversized Bearings
- OFNA CNC Machined Aluminum Single Arm Servo Horn
Noh.. ajattelin, että aloitetaan siitä nopeammasta ja asennetaan tuo horni eka.. Jaa.. no homma ei mennyt ihan niin kuin kuuluisassa sarjassa Strömsöö.. Oli sitten hippasen tiukassa toi aluruuvi joten joutu "vähä" karsii, että pääsi käsiksi ja talttapäällä ruuvaa sen siitä vekka
Tossa sitten tuo OFNA kiinni. Kyllä on jykevää tekoa. Kiristysidis on siis sivulla eikä tossa päällä niin kuin normit. Tuon vakio muoviosan tuossa haluan pitää periksi antavana paikkana jos jotain sattuu..
Sitten tosiaan vaihdoin tämän jälkeen noi RPM:t.. Laakereissakin hieman eroa
Vasemmalla RPMt ja oikealla vakiot.
Vaikka vakio Carrierit näyttää silmämääräisesti ihan kunnossa olevilta niin kun ne purki tuosta pois ja tutki tarkemmin niin on ne sillee kulunut, että oli jo aika vaihtaa. Toinen vaihtoehto olis ollu laitaa shimmiä laakerin ja HEXn väliin, että olis välystä pienentänyt mutta nyt näin. Kyseiset Carrierit on kestänyt itellä jo 3 kesää. Joten RPMiin vaihto ei ollut mikään "pakollinen" juttu
Ja vaihdettuna..
Ja otin tosiaan ne rubber bootsit vekka nyt näistä kun olivat melko riekaleina ja sitä hiekkaa pääsee tonne väliin tuolta kiristyspuoelltakin. Joten ne olisivat melko turhat jatkossa..
Näiden jälkeen matkalla on vielä jotain mitä haluan testata..
- Robinson Racing Gen3 Slipper Kit Steel Spur/Backplate (65T)
Ja sitten se roottori.. pirulainen.. toivottavasti 22.1 löytyy Amainista, että voi tilata ja saa ton pakettiin odottamaan kesää