Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099916 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3570 : 24.01.14 - klo: 11.09 »
Mulla on vaseliinin ja öljyn jäykkä sekotus. Vähän haettu lukkoefektiä kun pehmee hiekka on pääosin ajoalustana

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3571 : 24.01.14 - klo: 11.12 »
Mulla on vaseliinin ja öljyn jäykkä sekotus. Vähän haettu lukkoefektiä kun pehmee hiekka on pääosin ajoalustana
Satuitko kasatessa rasvaamaan sitä Ring Gearia ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3572 : 24.01.14 - klo: 11.34 »
Joo vaseliinit siellä pyörii :wink:

Poissa Erkkeli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3573 : 24.01.14 - klo: 14.14 »
Jep.. siinäkin autossa on niitä oikeasti hyviä päivitys kohtia ja sitten niitä "siistejä" päivityskohtia  :wink:

Siinä vielä oma tassut alla  :smiley: Nyt menee hyllylle odottamaan ensi viikolla saapuvaa RR Gen3 spurria ja sen asennuksen jälkeen auton näkee vasta seuraavan kerran kesällä ellei tule into fotoshootata talven auringoilla  :cool:


Hieno peli! Täytyy antaa ekstra kreditit sun työtiloista; on bratsit ja angrybirdsit seinillä ja väritetty oikein ja pysytty jopa viivojen sisällä!

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3574 : 24.01.14 - klo: 14.50 »
Erkkeli: Jätkän kommentti lämmittää aina kun tiedät ne hikiset yritykset hyppiä Petikossa ja silti autot hajos joka kerta  :wink: Eivät kuitenkaan niin nopeasti kuin ystävämme Stampede, hehee  :tongue: Ens kesänä sitten Erkkeli messiin prkl  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jamizetti

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3575 : 24.01.14 - klo: 20.53 »
Onkos porukalla tietoa saako maxiin mitään rajumpaa kytkintä kun normaali kytkin antautu heti kun laitto 6s lipon kiinni :afro:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3576 : 24.01.14 - klo: 20.56 »
Onkos porukalla tietoa saako maxiin mitään rajumpaa kytkintä kun normaali kytkin antautu heti kun laitto 6s lipon kiinni :afro:
Jos tuota slipperiä tarkoitat niin itselleni tulossa nyt rajuin ja kestävin slipperi ens viikolla eli Robinson Racing Gen3 Slipper/Spurgear.. siitä ei slipperi sitten kestävämmäksi mene  :wink: Onko sitten liian raju on toinen juttu joka jää nähtäväksi.. Sen meinaa kun laittaa lukkoon niin hajoo 6S setupilla diffit todella helposti  :azn:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jamizetti

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3577 : 24.01.14 - klo: 21.05 »
No joo on aika rajun näköinen. Eikö toi kytkinlevykin oo erilainen ku mulla on ne 3-palaa ja vaikka ne heitti ympäri ni silti keski oikein yhen kaasutuksen pihalla lumessa😃

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3578 : 24.01.14 - klo: 21.27 »
No joo on aika rajun näköinen. Eikö toi kytkinlevykin oo erilainen ku mulla on ne 3-palaa ja vaikka ne heitti ympäri ni silti keski oikein yhen kaasutuksen pihalla lumessa😃
Joo tossa Gen3ssa on yksi iso levy noiden kolmen tilalla joka sitten hankaa siihen spurriin.. ja se tulee kiinni siihen isoon alulevyyn.

Ton vakion kanssa itellä ei ole ollut noin pahoja ongelmia kuin kerrot mutta ei tarvitse paljoa nettiä tai tubea seurata niin heikoksi tuota on sanottu. En tiedä tuleeko 3908Ln mukana se ns. HD versio mutta ei sekään taida kauhean hyvin kestää.. Paljon saa toki anteeksi hyvillä säädöillä, ettei anna luistattaa liikaa yms..  :smiley:

Normi: 42-5352R http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_663/products_id/174520/n/Traxxas-Slipper-Clutch-Rebuild-Kit

HD: 42-5352X http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_663/products_id/22590/n/Traxxas-Revo-Slipper-Clutch-Rebuild-Kit

Robinson Racing Gen3: RRP7965 http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_921/products_id/170538/n/Robinson-Racing-Gen3-Slipper-Kit-Steel-Spur-Backplate-65T-E-Revo

Omani siis kestänyt 3 kesää ja nyt vasta kun purin auton tässä talvella huomasin että ne palat ja levy on aika kuluneita joten johonkin vaihto olisi ollut edessä joka tapauksessa  :smiley:

Sen takia sitten ajattelin ostaa tuon. Myös se metalli spurri kiinnosti niin pääsee itse kokeilemaan ikuista riitaa taas muovin ja metallin paremmuuksista  :wink: Tuleepahan sitten kokemusta siitä pidemmälle ajalle kuin vain muutamat ajokerrat kun jotain autoa on ajanut missä on metalli spurri..

Hinnoissa on toki isot erot, siitä nyt ei pääse mihinkään mutta riippuu sitten kuinka monta tuollaista slipperiä paukuttaa menemään niin nopeasti siitäkin tulee isompi hintalappu niille.. Vähän sama vakiovetareiden kanssa jotka eivät kyllä kestä 6S ajoa.. Kaikki on toki suhteellista ja riippuu omista ajotavoista  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 25.01.14 - klo: 07.19 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3579 : 26.01.14 - klo: 19.06 »
Meinaakos se mcly painopistettä laskea? Alkaa tuntua siltä, että sun moottori siirtyy toiseen reunaan ja akut toiseen :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3580 : 26.01.14 - klo: 19.08 »
Meinaakos se mcly painopistettä laskea? Alkaa tuntua siltä, että sun moottori siirtyy toiseen reunaan ja akut toiseen :wink:
Jätkähän on todellinen sherlokki  :grin: Voi kuitenkin olla että pidän tuon nykyisellään mutta saa nähä  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3581 : 26.01.14 - klo: 19.43 »
Nyt kun oman e-maxxin voimansiirto kestää 6s leikit niin pitää miettiä tehonlisäystä, että saa taas jotain hajalle :laugh:

http://traxxas.com/forums/showthread.php?8904521-E-Revo-Beast-Edition-%281717-Mamba-XL-8s%29

Kuka koittaa ekana vastaavaa e-maxxiin? :wink:

Itse tarvitsisin Kershaw designsilta isomman moottoripukin ja flm alustan, niin sais 4s akut kyytiin ja xo-1 mosa (paranneltu 1717) mahtuis kiinni.

Tämä tosin jää vaan ajatuksen tasolle omalta osalta, sillä ihan tarpeeksi tehoa on nytkin ja ei huvita laittaa paljoa rahaa kiinni tässä vaiheessa kun ajot tulee jäämään aika vähälle. Täytyy kyllä sanoa, että maxxi lentäis kuuhun tolla setupilla :cool:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3582 : 26.01.14 - klo: 19.46 »
Täytyy tässä myös avata hieman tuota ideaa siirtää mosa toiselle puolelle  :wink: Se antaa moottorille enemmän tilaa ja taitaa toiselle puolelle mahtua sitten jatkossa 8S  :cool: Tämä nyt kuitenkin tulevaisuutta eikä vielä ens kesän juttu..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3583 : 26.01.14 - klo: 21.24 »
Joo. Tulkaa vaan tälläkin puolella 8S käyttäjiksi  :wink:
Hienoo rakentaa siinä vaiheessa ku ei edes enää bulletproof osat kestä.  :grin:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3584 : 28.01.14 - klo: 08.03 »
8S e-maxxiin?, aikamoiset suunnitelmat :smiley:.. Mitkäs renkaat ja vetarit kestää noita tehoja?. Pidennys olisi varmaan suotavaa ja myös alustan madallus ettei tuo maxxi nouse lentoon. Vaikuttaa semmoiselta projektilta että bashaus autossa tuommoiset tehot menevät hukkaan. 8S-Katumaxxi kuulostaa paremmalta :afro:.
« Viimeksi muokattu: 28.01.14 - klo: 08.07 kirjoittanut himis »
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3585 : 28.01.14 - klo: 08.23 »
Eihän tollasella 8S maksilla enää sillee hypitä ja omat intressit ovat vain ne.. 8S:n kanssa lähinnä piiskataan menemään montulla sinne tänne eikä kyllä tossa autossa riitä pituus moiseen. Ei tuolla monoblokilla joka nyt olis mahista saada ihan suomeen asti saa tarpeeksi pituutta  :smiley: Joten ajatukset ovat tän auton osalta aika kuopattu  :wink: Eivät kuitenkaan vielä aivan  :grin: MIPn vetarit kyl kestäisi (11103) tuon potkun. Niihin saatan vielä vaihtaa kesään mennessä  :roll:

Itse painin vieläkin ihan perusmoottori huolien kanssa.. Castle Castle.. missä nyt mättää  :undecided:

Muokkaus..

Nyt onneksi saan vihdoin tuon uuden moottorin.. ja vieläpä musta hopean, wuuhuu  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 28.01.14 - klo: 08.30 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3586 : 29.01.14 - klo: 10.59 »
STruck: Jos se alumiininen tuubi ei kestä siinä 5mm pinionin ympärillä niin kannattaa vaihtaa HPIn Cup Jointeihin. Osanumerolla 103663. Itse ostan nämä varalle. Itse kyllä kun kenkinyt tuossa säätöjä hakiessa niin hyvin on pitäneet. Mutta tosiaan piiskannut en itse ole. Kun laitoin niitä niin näytti kyllä puristuvan todella hyvin enkä enää saanut niitä itse millään vekka joten uskoisin niiden olevan tiukassa mutta varmuuden vuoksi ostan nuo kupit.

Vetareiksi on nyt tulossa MIPn #1665. Päädyin kuitenkin näihin dog bone idealla oleviin niin saa hyödynnettyä enemmän noiden FLMn omia diffikuppeja tarvittaessa. Aluksi kuitenkin lähdetään ihan perus kupeilla vetarien osalta.
« Viimeksi muokattu: 29.01.14 - klo: 14.46 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3587 : 30.01.14 - klo: 08.45 »
Tuollainen tuli haettua eilen postista  :smiley:



Vanha oli hieman kulunut mutta ehkä säädöllä olis voinut vielä mennä jonkun aikaa. Selvittelyiden mukaan tämä siis oli se HD malli. Ollut nyt 3 kesää kiinni autossa, eli ihan hyvä saavutus. Spurri on vähän kulunut mutta yllättävän vähän  :smiley:



Sitten tuli vaihdettua tämä RR Gen3 65T tuohon laitokseen ja hyvältähän se näyttää. Slipperi idea äärimmäisen hyvä. Säätömahdollisuutta on toki vähemmän kuin vakiossa. Tarkoitan, että tarkasti pitää säätää ettei mene suoraan lukkoon kun on niin järeä tuo pädi  :laugh: Tuossahan korvaantuu se jousisysteemikin eli ensin isompi alu prikka suojaamaan laakeria ja sitten 4 metalliprikkaa sen  päälle tietyin päin ja sitten lukkomutteri. Uutta lukkomutteria ei tullut mukana joten se piti säästää vanhasta tai vaihtaa uusi. Tänään tulee vielä tuo moottori jonka asennan niin pääsee kuuntelemaan hetken millainen ääni siitä noin työpöydällä lähtee  :wink: Pinion saattaa vielä ennen kesää vaihtua myös saman merkin omaavaksi mutta kattoo nyt.



MIP #1665 vetaritkin on nyt sitten tilattu ja tulossa parin viikon sisällä toivottavasti Suomeen. Paksuutta niillä dog boneilla oli nyt 5,5mm, joka on aika kiitettävästi. Ei tosiaan taivu sitten äärimmäisessäkään "hädässä", heh..  :smiley: Jätän kuitenkin vielä ne TRXn kupit kiinni FLMn diffeihin varatoimenpiteeksi. MIPn mukana tulee siis kyllä uudet HD kupit mutta youtuben testien mukaan niiden kanssa ensin antautuu järjettömässä voimassa se diffin ulostulo tanko jota en halua hajoittaa  :grin: Tämän takia mielummin hajoaa se TRXn kuppi.. Tietyissä paikoissa pitää olla tässäkin autossa "sulake"  :wink:
« Viimeksi muokattu: 31.01.14 - klo: 08.57 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3588 : 30.01.14 - klo: 10.55 »
Hmm hmmh hmm? toimiikohan nuo Traxxasin rpm ja lämpö anturit Spectrumin DX3S telemetriavastaanottimen kanssa? Oisko kellään mahiksia testata?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3589 : 30.01.14 - klo: 10.59 »
Hmm hmmh hmm? toimiikohan nuo Traxxasin rpm ja lämpö anturit Spectrumin DX3S telemetriavastaanottimen kanssa? Oisko kellään mahiksia testata?
Ei taida meillä kellään olla noita TRXn sensoreita käytössä  :sad: Ja mitä olen ymmärtänyt niin ei se kovin tarkka ole mittaamaan kierroksia kun pitää olla niin lähellä nuo palikat. Onko ne halvempia kuin Spectrumin omat ? Itse käytän vaan noita Sanwan omia..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3590 : 30.01.14 - klo: 22.12 »
Tässä pieni pätkä tosta spurrin äänestä  :wink: Ei se musta kauhea ole mutta on se kohtuu metallinen eikä ehkä ime  :grin: Älkää välittäkö että auto heiluu kuin heinäkeppi.. on meinaa tollasella heiluvalla alustalla kun en muuta tohon keksinyt :grin:

Mutta ei muuten woblaa enää yhtää joka on erittäin hieno homma ja luulis kestävänkin, heh  :smiley:

New spur gear
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3591 : 30.01.14 - klo: 22.32 »
Ei jumalauta mikä mökä :wink: No ei vaiskaan, ei se musta kyl hirveen kovaa ääntä pidä
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3592 : 30.01.14 - klo: 22.36 »
Ei jumalauta mikä mökä :wink: No ei vaiskaan, ei se musta kyl hirveen kovaa ääntä pidä
Heh.. joo.. lähinnä se on tollanen metalli rohina mikä siitä kuuluu mutta on se selkeästi kovempi kuin muovispurrin kanssa  :smiley: Puhumattakaan kun lyö lämää niin aikamoinen metakka.. videossa ei näy kun se auto heilahti pois tosta alustalta niin en pystyny kuvaa  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3593 : 30.01.14 - klo: 23.50 »
Onko sulla renkaat alla tuossa videossa? Vai mites muuten heilahti? Ota renkaat pois ja kaasu pohjaan ja kuvaa samalla uus video :wink:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3594 : 31.01.14 - klo: 07.55 »
Oli renkaat kiinni ja auto "istui" sellaisen perus Buggy/Truggy/SC ständillä ja noi BJt ottaa melkein kiinni maahan.. varsinkin jos on tollee maton päällä  :grin: Ajaa kuitenkin asiansa..

Voishan sitä ottaa vielä videon kunnon kengityksestä ilman renkaita tai korkeammalla ständillä kun saa kolvattua hieman noita liittimiä niin saa tuon koneenkin pysyvästi tuohon kiinni ihan oikealla meshillä  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3595 : 31.01.14 - klo: 13.53 »
Kyllä paukkuu uutuuksia kun polkastiin toi nürnbergin messu käyntiin! http://traxxas.com/products/models/electric/39085emaxxbrushless Traxxasin 6s monsterit on nyt wp-sähköillä :tongue: Kössiltäkin tuli 6s wp-monsteri, vaikkei se tähän topicciin varsinaisesti kuulukkaan...

ps. toi sininen nopari on ihan karsee!!! :laugh:

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3596 : 31.01.14 - klo: 14.24 »
Ja kössi tilaukseen :tongue:
EXC125

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3597 : 31.01.14 - klo: 14.52 »
Kyllä paukkuu uutuuksia kun polkastiin toi nürnbergin messu käyntiin! http://traxxas.com/products/models/electric/39085emaxxbrushless Traxxasin 6s monsterit on nyt wp-sähköillä :tongue: Kössiltäkin tuli 6s wp-monsteri, vaikkei se tähän topicciin varsinaisesti kuulukkaan...

ps. toi sininen nopari on ihan karsee!!! :laugh:
EI voi olla totta.. tai siis tottakai on kun on kyseessä TRX  :grin:

Kertokaas pojat mitä eroa tossa autossa todellisuudessa on  :wink: ? Nopari, joka on R/C95nkin sanoin aivan hirveen näköinen.. Näyttää jopa samanlaiselta bulkki kamalta kuin VXL3S.. huoh..

Ja mitä tän jälkeen on keksitty.. ainii.. tehään tästä sellainen uus malli mihin ympätään vaikka muutaman euron sensorit, että saadaan vähän jotain "uutta" hienoa fiitseri mahdollisuutta JOS asiakkaalla saattais olla omena  :grin: Niin ja laitetaan vielä kunnon hintalappukin sille  :wink:

Ja myy ku häkä..  :grin:

Emppu99: Jätkä se vaan valitsee aina huonomman auton..  :roll:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3598 : 31.01.14 - klo: 15.02 »
Kyllä paukkuu uutuuksia kun polkastiin toi nürnbergin messu käyntiin! http://traxxas.com/products/models/electric/39085emaxxbrushless Traxxasin 6s monsterit on nyt wp-sähköillä :tongue: Kössiltäkin tuli 6s wp-monsteri, vaikkei se tähän topicciin varsinaisesti kuulukkaan...

ps. toi sininen nopari on ihan karsee!!! :laugh:
EI voi olla totta.. tai siis tottakai on kun on kyseessä TRX  :grin:

Kertokaas pojat mitä eroa tossa autossa todellisuudessa on  :wink: ? Nopari, joka on R/C95nkin sanoin aivan hirveen näköinen.. Näyttää jopa samanlaiselta bulkki kamalta kuin VXL3S.. huoh..

Ja mitä tän jälkeen on keksitty.. ainii.. tehään tästä sellainen uus malli mihin ympätään vaikka muutaman euron sensorit, että saadaan vähän jotain "uutta" hienoa fiitseri mahdollisuutta JOS asiakkaalla saattais olla omena  :grin: Niin ja laitetaan vielä kunnon hintalappukin sille  :wink:

Ja myy ku häkä..  :grin:

Emppu99: Jätkä se vaan valitsee aina huonomman auton..  :roll:

No kyl mää tätä asiaa kauan ja hartaasti vielä mietin. Mut toi Kössi sekotti pakan kyllä taas :afro:
EXC125

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3599 : 31.01.14 - klo: 15.16 »
Vaikka nyt ei tähän topicciin taas kuulu niin Kössi on sitten Kössi.. enempää ei tälle porukalle varmaan tarvii selittää niin ymmärtävät mitä tarkoitan  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG