Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099945 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3660 : 10.02.14 - klo: 11.26 »
Valkoset nyt. vakiot oli punaiset. Pitää kaivaa jäykemmät jouset, onko niillä väreillä jotenkin se jäykkyys ilmoitettu? Jos laittais ne punaiset näihin uusiin iskareihin ku vanhat iskarit väänty huonoks.
Punaiset eivät pitäneet mun vanha autoa ees ilman akkuja ylhäällä  :wink:

Mulla oli jotkut Asson copperit.. en muista tarkkaa numeroa..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3661 : 10.02.14 - klo: 18.57 »
Nämä jousetkin varmaan linkattu miljoonaan kertaan mutta laitetaan taas uusiks eli ASSOCIATED COPPER/6.90lbs: http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1450_916/products_id/25929/n/Team-Associated-Shock-Spring-Set-Extra-Firm-Copper-690lbs-4
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa jamizetti

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3662 : 11.02.14 - klo: 18.30 »
Ahaa. tommosta jousisettiä tilailemaan ni taas pysyy perä ylhäällä :grin:. Millä nopareilla porukka on ajellut kun yllätys yllätys toi hpi flux ei tykänny tänään loska ajosta laparenkailla ja nyt kuitenkin on väkisin ajettava 6-s lipolla vaikka kaikki hajoo sen kanssa niin mamba monsteri taitaa olla aika luotettava?+
« Viimeksi muokattu: 11.02.14 - klo: 18.53 kirjoittanut jamizetti »

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3663 : 11.02.14 - klo: 18.49 »
Ahaa. tommosta jousisettiä tilailemaan ni taas pysyy perä ylhäällä :grin:. Millä nopareilla porukka on ajellut kun yllätys yllätys toi hpi flux ei tykänny tänään loska ajosta laparenkailla ja nyt kuitenkin on väkisin ajettava 6-s lipolla vaikka kaikki hajoo sen kanssa niin mamba monsteri taitaa olla aika luotettava?
On ne luotattavia kyllä. Ja nykyään niitäkin on roisketiiviitäkin  :smiley: Toki täyttä luottoa ei ainakaan vielä ole kirjoitusten mukaan saanut mutta paljon parempi suoja kuin ihan alkuperäisellä MM:llä.. On noita muitakin merkkejä mutta taitaa silti olla halvin suoraan roisketiivis mikä pystyy 6S akkuihin.

Ja joo.. Noilla pysyy oma norsukin ylhäällä. Itselläni nyt vielä toki hyppyjen takia hieman preloadia mutta pysyis se ilmankin niitä  :laugh:

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3664 : 14.02.14 - klo: 16.25 »
Tarviin vissiin uudet tornit.. :grin: Trx Bigbore vs. Ofna Lx2.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3665 : 14.02.14 - klo: 16.28 »
Tarviin vissiin uudet tornit.. :grin: Trx Bigbore vs. Ofna Lx2.
Ajattelitko 4:llä mennä ?

Itse vaihdan noi BigJoet vekka ja koitetaan tänä kesänä jotain täysin uutta..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3666 : 14.02.14 - klo: 16.50 »
Tarviin vissiin uudet tornit.. :grin: Trx Bigbore vs. Ofna Lx2.
Ajattelitko 4:llä mennä ?

Itse vaihdan noi BigJoet vekka ja koitetaan tänä kesänä jotain täysin uutta..
Kahdeksan noita olisi hyllyssä odottamassa. Saa nähdä sitten myöhemmin ja muutaman testin jälkeen että minkälaiseen setuppiin sitä päätyy..
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3667 : 14.02.14 - klo: 16.52 »
Tarviin vissiin uudet tornit.. :grin: Trx Bigbore vs. Ofna Lx2.
Ajattelitko 4:llä mennä ?

Itse vaihdan noi BigJoet vekka ja koitetaan tänä kesänä jotain täysin uutta..
Kahdeksan noita olisi hyllyssä odottamassa. Saa nähdä sitten myöhemmin ja muutaman testin jälkeen että minkälaiseen setuppiin sitä päätyy..
Mahtuuko noi heittämällä RPMn tukarin välistä tai niin ettei ota kiinni etu linkistöön ? Siistin näköiset kyllä. Saa sopivasti lisää joustoa.. Toki varmaan pakko vaihtaa sit alutornia.. eikö näin ? Kenties FLM ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3668 : 14.02.14 - klo: 18.13 »
Tarviin vissiin uudet tornit.. :grin: Trx Bigbore vs. Ofna Lx2.
Ajattelitko 4:llä mennä ?

Itse vaihdan noi BigJoet vekka ja koitetaan tänä kesänä jotain täysin uutta..
Kahdeksan noita olisi hyllyssä odottamassa. Saa nähdä sitten myöhemmin ja muutaman testin jälkeen että minkälaiseen setuppiin sitä päätyy..
Mahtuuko noi heittämällä RPMn tukarin välistä tai niin ettei ota kiinni etu linkistöön ? Siistin näköiset kyllä. Saa sopivasti lisää joustoa.. Toki varmaan pakko vaihtaa sit alutornia.. eikö näin ? Kenties FLM ?
Ei mene ihan heittämällä.. tukivarsia pitää vähän sheivata ja vaihtaa alutorneihin. Jos tilaan sen monoblokin niin tilaan samalla myös Ue:n knuckleheads tornit sekä varaosaa noihin iskareihin sieltä. FLM käy myös mutta mieluummin Ue:t kun on tehty siitä paremmasta matskusta(7075).
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3669 : 14.02.14 - klo: 19.57 »
Tarviin vissiin uudet tornit.. :grin: Trx Bigbore vs. Ofna Lx2.
Ajattelitko 4:llä mennä ?

Itse vaihdan noi BigJoet vekka ja koitetaan tänä kesänä jotain täysin uutta..
Kahdeksan noita olisi hyllyssä odottamassa. Saa nähdä sitten myöhemmin ja muutaman testin jälkeen että minkälaiseen setuppiin sitä päätyy..
Mahtuuko noi heittämällä RPMn tukarin välistä tai niin ettei ota kiinni etu linkistöön ? Siistin näköiset kyllä. Saa sopivasti lisää joustoa.. Toki varmaan pakko vaihtaa sit alutornia.. eikö näin ? Kenties FLM ?
Ei mene ihan heittämällä.. tukivarsia pitää vähän sheivata ja vaihtaa alutorneihin. Jos tilaan sen monoblokin niin tilaan samalla myös Ue:n knuckleheads tornit sekä varaosaa noihin iskareihin sieltä. FLM käy myös mutta mieluummin Ue:t kun on tehty siitä paremmasta matskusta(7075).
Onko sulla tietoa hinta erosta UEn ja FLMn välillä tuossa tornissa ? Itse luotan kyl joustavaan RPMään vielä  :wink: Noi BBt sai laitettua just hyväksi niin en uskalla niitä pois vaihtaa.

Itellä nyt tosiaan idea vaihtaa renkaat hieman enemmän ruopivaan malliin, että sais vauhtia Petikossa mutta lapoja en halua kun niistä en kauheasti tykkää  :smiley: Hexit vaihtuu samalla 24siin..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3670 : 14.02.14 - klo: 23.41 »
Mikset halua lapa renkaita ?
Itellä Maxxissa edessä tuommoinen Universal iskari torni jossa siis paljon kiinnitys pisteitä ja olen sen siis töissä vesileikannut. Ja siitä on kyl varmaan CAD kuva olemassa joten niitä voi leikata lisääkin...
Ja voi leikata vaikka 8mm hardoxista jos tuntuu että se 6mm 6082 alumiini ei kestäis  :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3671 : 15.02.14 - klo: 11.40 »
Tarviin vissiin uudet tornit.. :grin: Trx Bigbore vs. Ofna Lx2.
Ajattelitko 4:llä mennä ?

Itse vaihdan noi BigJoet vekka ja koitetaan tänä kesänä jotain täysin uutta..
Kahdeksan noita olisi hyllyssä odottamassa. Saa nähdä sitten myöhemmin ja muutaman testin jälkeen että minkälaiseen setuppiin sitä päätyy..
Mahtuuko noi heittämällä RPMn tukarin välistä tai niin ettei ota kiinni etu linkistöön ? Siistin näköiset kyllä. Saa sopivasti lisää joustoa.. Toki varmaan pakko vaihtaa sit alutornia.. eikö näin ? Kenties FLM ?
Ei mene ihan heittämällä.. tukivarsia pitää vähän sheivata ja vaihtaa alutorneihin. Jos tilaan sen monoblokin niin tilaan samalla myös Ue:n knuckleheads tornit sekä varaosaa noihin iskareihin sieltä. FLM käy myös mutta mieluummin Ue:t kun on tehty siitä paremmasta matskusta(7075).
Onko sulla tietoa hinta erosta UEn ja FLMn välillä tuossa tornissa ? Itse luotan kyl joustavaan RPMään vielä  :wink: Noi BBt sai laitettua just hyväksi niin en uskalla niitä pois vaihtaa.

Itellä nyt tosiaan idea vaihtaa renkaat hieman enemmän ruopivaan malliin, että sais vauhtia Petikossa mutta lapoja en halua kun niistä en kauheasti tykkää  :smiley: Hexit vaihtuu samalla 24siin..
UE:n knuckleheads tornit oli $17 kpl tai $30 kahden setti. Eli varmaan aika samanhintaiset kuin FLM:n tornit.  Nuo knuckleheadsit ei käy sitten suoraan FLM:n UHB -bulkkeihin vaan noista torneista joutuu aavistuksen viilaamaan kulmaa pois.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3672 : 15.02.14 - klo: 11.53 »
Mikset halua lapa renkaita ?
Itellä Maxxissa edessä tuommoinen Universal iskari torni jossa siis paljon kiinnitys pisteitä ja olen sen siis töissä vesileikannut. Ja siitä on kyl varmaan CAD kuva olemassa joten niitä voi leikata lisääkin...
Ja voi leikata vaikka 8mm hardoxista jos tuntuu että se 6mm 6082 alumiini ei kestäis  :grin:
Jep, kiitos tarjouksesta heinonen.. itsellä on hopeaseppä-koulutusta taustalla niin kyllä se pitäis itse päästä suunnittelemaan ja tekemään noita custom -osia  :smiley:... liian helppoa että joku muu tekisi ne ilman omaa suunnittelu ym. panosta :evil:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3673 : 15.02.14 - klo: 14.02 »
Nyt on uudet renkaat testattu ja hieman vertailtu vanhojen renkaiden kanssa. Kenzulle ISO kiitos lainaamisesta, että pääsee testaamaan juuri oikealla kokoonpanolla  :smiley: Siksi piti kenzu pojalle ottaa hieman painoa noista rinkuloista, ettei tarvitse mennä S Markettiin punnitsemaan  :tongue:

Suht samankokoiset renkaat mutta nappulat selkeästi korkeammat tuossa Hostilessa. Toki ovat myös kapeammat. Samoin painoakin hieman enemmän koko setillä per rengas, ei kuitenkaan älyttömästi  :wink:











[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa dsniper

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3674 : 15.02.14 - klo: 14.28 »
No niin, nyt on ekan kerran syytä lähteä ostelemaan osia ja muutenkin purkamaan keulaa. Mikähän on tuon rikki mennen osan oikea termi?



Sanottakoon lisäksi, että etubulkki, puskuri ja skidplate on kanssa saaneet osumaa. Malli on 3903.
llmeisesti ei kannata ihan stock-osilla korvata vaan esim RPM? Mikä olis semmonen maltillinen upgrade plan, kun yritetään pitää kustannuksia vielä tässä vaiheessa kurissa.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3675 : 15.02.14 - klo: 15.11 »
Tuo on kyllä jännä että olet saanut tuon kohdan p*skaks kun ite olen ajanut samoilla paloilla jo 4v.
Ja siis tuolla rikki menneellä osalla on monta nimeä: Carrier, axle carrier, steering block, ohjauspala tai hubi.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3676 : 15.02.14 - klo: 17.50 »
Sama juttu ja 3 vuotta. Kertaakaan ei ole plopannu ulos tuolta  :wink: En mä välttämättä niitä vaihtais jos budjetilla päivität. Bulkeiksi vaihtaisin kuitenkin jotkut perus integyn alumiiniset ja väleihin RPMn bracet.. Myöskin Integyn alu skid platet ajaa asiansa tossa rungon tukemisessa. Ei tarvita siis mitään yyber panssareita. Ja sitten vaikka RPMn pohjapanssarit. Siinä se varmaan olis.. Vakipuskurilla voi myös mennä ellei se nyt ole rikki ja vaikka RPMn saa suht edullisesti.

[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3677 : 15.02.14 - klo: 18.30 »
Mikset halua lapa renkaita ?
Itellä Maxxissa edessä tuommoinen Universal iskari torni jossa siis paljon kiinnitys pisteitä ja olen sen siis töissä vesileikannut. Ja siitä on kyl varmaan CAD kuva olemassa joten niitä voi leikata lisääkin...
Ja voi leikata vaikka 8mm hardoxista jos tuntuu että se 6mm 6082 alumiini ei kestäis  :grin:
Jep, kiitos tarjouksesta heinonen.. itsellä on hopeaseppä-koulutusta taustalla niin kyllä se pitäis itse päästä suunnittelemaan ja tekemään noita custom -osia  :smiley:... liian helppoa että joku muu tekisi ne ilman omaa suunnittelu ym. panosta :evil:.

Ei siinäkään paljoa omaa panostusta/suunnittelua tarvita että tilaa UE:lta :grin: :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3678 : 15.02.14 - klo: 20.31 »
TUliskohan paljon kevyemmät jos tilais tommoset 5b:n eturenkaat 4kpl ja bajan vanteet? Siis noita Bowtie renkaita.
Suurinpiirtein nuo trencherit (40-series) painaa samoilla vanteilla kun nuo big-joet ja mun mielestä sitä painoa on liikaa jo niissäkin. Pitää vissiin jos kevyet renkaat haluaa, ottaa jotain kasi truggyyn tarkotettuja kilparenkaita.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3679 : 15.02.14 - klo: 20.50 »
Niin se pitäs kyllä tehdä mutta sit taas bajan eturenkaat on niin kapeat samoin kuin kasin renkaat, että tulis tosi hölmön näköiseksi :sad: Painoa sais toki jonkun verran alaspäin mutta noissahan painaa toi kumin laatu joka on aivan eri planeetalta noiden Prolinen tai muiden tähän autoon "tarkoitettujen" renkaiden kanssa..  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3680 : 16.02.14 - klo: 15.26 »
Tossa vielä lapojen kanssa  :smiley: Luulis ruopivan hyvin tuota Petikon monttua  :grin:

Hexeihin tarvii yhen prikan tuonne laakerin ja hexin väliin jos käyttää noita HPIn omia.



Otan tuosta prikasta vielä kuvan kun taisi s.heinonenkin hieman kiinnostua noista laparenkaista  :wink:



« Viimeksi muokattu: 16.02.14 - klo: 15.44 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3681 : 16.02.14 - klo: 16.36 »
Veikkaan että joku muukin lämpeni hieman noihin laparenkaisiin... Niitäkin vois ehkä olla yks sarja myytävänä... :grin:
Sorry että laitoin yhden kiusaksesi mukaan näytille.  :evil:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3682 : 16.02.14 - klo: 17.46 »
Mclyn autossa ulkonäkö sen kun paranee. :wink: Olisko muuten HPI:n renkuloilla hyvä tihentää hiukan välityksiä? :roll:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3683 : 16.02.14 - klo: 19.19 »
Mclyn autossa ulkonäkö sen kun paranee. :wink: Olisko muuten HPI:n renkuloilla hyvä tihentää hiukan välityksiä? :roll:
Kiitos kiitos.. näin olis tarkotuskin  :grin:

Pikkusen voisi tihentää juu.. Jotenkin en vaan osaa laskee noita välityksiä kun en tiedä ton FLMn (Ofnan) diffin välitystä mutta aloitetaan nyt 17 tai 20 ja 65 spurrilla.. Spurria kun en sattuneestä syystä viitti vaihtaa eikä sitä saa isompana..  :smiley: Nopeutta en tarvis kyllä yhtään lisää kun en tolla missään meren jäällä ajele..  :cheesy:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3684 : 17.02.14 - klo: 15.38 »
Minä sitä uutta Maxia sais halviten? Jos nyt sen sitte ostais ja päivittäis sen mukaan kun hajoaa.
EXC125

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3685 : 17.02.14 - klo: 17.18 »
http://www.monsterhopups.de/traxxas-komplettmodelle-offroad-elektro-c-31_860.html?osCsid=7c7873cbf7f4c45ef0dd9b1276743bbc Toi on ainakin halvimmasta päästä. Riippuu toki, että minkä version haluaa. Sulla oli ainakin jossain vaiheessa 6s sähköt valmiina, mutta taitavat olla scorpparin mukana myynnissä niin sitten vaan suoraan harjatonta.

Halusin kokeilla monsteria, en tykännyt. That's it. Sori ot.

Ja sori oli pakko lainata toi parin päivän takainen kirjotus :laugh: Varmaan oli taas aivan turha auttaa kun et taida itsekkään tietää mitä oikeesti haluat, mutta laitoimpa nyt muillekin e-maxxia harkitseville tiedoksi ton paikan :laugh:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3686 : 17.02.14 - klo: 17.29 »
Emppu emppu  :grin: jätkä vaihtaa niin usein tota mielipidettä  :wink: mutta siis hollannista ostaisin rullaavan rc superstoresta.. ei mene verojakaan ja saa rullaavaakin mallia. Hinnasta en nyt ollut ihan sale.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3687 : 17.02.14 - klo: 17.31 »
Mä en viitti enää sanoo mitään.... Huokaus...
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3688 : 17.02.14 - klo: 17.37 »
Ja sulle mä en viitti edes vastata..no vastaanpa kumminkin. Mutta siinä meneekin hetki..
EXC125

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #3689 : 17.02.14 - klo: 17.56 »
Ostat nyt vaan jostain sen hyvän rullaavan EMaxxin ja rupeat sitä päivittelemään  :laugh: Mä luulen että yrität vaan haukata liian ison palan kerralla ja ostaa mun tai kenzun kaltaisen auton. Se ei valitettavasti vaan onnistu ihan heti kaupan hyllyltä. Osta siis joku ja päivitä sitä sitten sitä mukaan kun hajoaa. Näin ollen saat itse päätettyä mitä kandee tehdä eka ja mitä vika  :wink: Jos sulla taasen on jo 6S niin joitain asioita kannattaa toki olla valmiina tai päivittää heti kättelyssä..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG