Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099954 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3900 : 05.04.14 - klo: 08.35 »
STruck: Millos olisit tänne päin tulossa niin pääsis vähä ajelee.. ? En tiedä minne sitä menis kun Petikko on varmaan vielä aika moisessa mössössä ja kävellä ei aina jaksa  :laugh: Åbyn vois käydä testailee.. Tilasitko muuten jo noi HPIn kupit ? Itellä ne on nyt kestänyt noita vetoja tosi hyvin. Jopa mukana tulevien ruuvien "valmis" ruuvilukite pitää tosi hyvin.

R/C95: Oletko muuten tuon moottorin lämpöä mitannut kun 8S on ollut jonkun aikaa kiinni vai oletko periaatteessa hissutellut sen kanssa ? Ja nyt kun toi moottori nousi jonkun verran ylös niin mitäs välitykset sulla on nyt kiinni tai mihin päädyit ?
« Viimeksi muokattu: 05.04.14 - klo: 08.38 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3901 : 05.04.14 - klo: 13.42 »
R/C95: Oletko muuten tuon moottorin lämpöä mitannut kun 8S on ollut jonkun aikaa kiinni vai oletko periaatteessa hissutellut sen kanssa ? Ja nyt kun toi moottori nousi jonkun verran ylös niin mitäs välitykset sulla on nyt kiinni tai mihin päädyit ?

En nyt ekalla ajolla ainakaan hissutellut :evil: Mulla ei oo infrapunamittaria, mutta 10min rälläyksen jälkeen pitävällä alustalla oli moottori kättä lämpimämpi muttei kuitenkaan kuuma. Ilma oli nollassa ja dustyn suoja oli paikallaan eli jäähdytysilma ei virrannut kunnolla. Seurataan lämpöjä kun joku päivä käyn montulla, jos saan akkuja lainata. Välit on 28/68 6s ajoja varten eli todella pitkät 8s akuille. Nyt isommilla renkailla ja noilla väleillä kulkee jo puolella kaasulla saman mitä ennen täydellä eli varovainen saa kaasun kanssa olla pitääkseen ton värkin pyörillään. Välejä voisi pienentää jos enemmän ajelisi isommilla akuilla, mutta tarvitsisi ostaa/teettää pukki, jossa moottori on hieman eri kohdassa. Sillä konstilla saisi lisää säätövaraa ja saisi luultavasti sopimaan jopa 25 pinjonin. Uusi korikin halkesi tolla ekalla ajokerralla kun lensi backflipin jonkun verran kovasta vauhdista ja tuli keulimisasennossa alas. Korin kulma puri maahan kiinni ja lavan kulma murtui. Toivottavasti teipattuna kestää edes hetken :sad:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3902 : 05.04.14 - klo: 13.46 »
Huomaatko kiihtyvyydessä mitään 6S akuilla suhteessa 17/68 vs. 28/68 ? Teoriassa aika suuri ero..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3903 : 05.04.14 - klo: 14.34 »
Ei oo 6s akkuja mulla tällä hetkellä. Montulle just lähdössä kokeilemaan 4s setupilla. Pari sivua taaksepäin laskin, että huiput pitäisi olla vanhaan (6s 21/68 välit) verrattuna samat, mutta ton koneen isomman väännön takia pitäisi kiihtyä aika tavalla paremmin.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3904 : 05.04.14 - klo: 14.48 »
Ei oo 6s akkuja mulla tällä hetkellä. Montulle just lähdössä kokeilemaan 4s setupilla. Pari sivua taaksepäin laskin, että huiput pitäisi olla vanhaan (6s 21/68 välit) verrattuna samat, mutta ton koneen isomman väännön takia pitäisi kiihtyä aika tavalla paremmin.
Eikö se just mene toisin päin ? Enemmän väätöä eli pienempi kV sitä huonompi kiihtyvyy. Tässä käsityksessä siis itse jos akut ja muu on samaa..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3905 : 05.04.14 - klo: 15.08 »
Ei oo 6s akkuja mulla tällä hetkellä. Montulle just lähdössä kokeilemaan 4s setupilla. Pari sivua taaksepäin laskin, että huiput pitäisi olla vanhaan (6s 21/68 välit) verrattuna samat, mutta ton koneen isomman väännön takia pitäisi kiihtyä aika tavalla paremmin.
Eikö se just mene toisin päin ? Enemmän väätöä eli pienempi kV sitä huonompi kiihtyvyy. Tässä käsityksessä siis itse jos akut ja muu on samaa..

Otetaan esimerkiksi kaksi samanlaista konetta joissa VAIN kv arvo muuttuu mittojen pysyessä samana esim. castlen cm36 sarja. Samoilla välityksillä pienemmän kv arvon omaava moottori kiihtyy paremmin (suurempi vääntö), mutta huiput ovat pienemmät ja virran kulutus matalampi=teho on pienempi. Väännön takia pienempi kv mahdollistaa pidemmät välit. Oikeissakin autoissa mun diisseli lähtee paremmin kuin joittenkin kaverien tehokkaammat bensat, koska vääntöä on mulla enemmän :wink: Toi castlen 1717 kone ei ole vertailukelpoinen tuohon 1515 koneeseen, koska se on kaikinpuolin isompi moottori.

Ei mennyt monttuajelut putkeen kyllä. Keli oli mahtava, vaikka tuuli olikin todella kova. Täytyy tilata uusi pinjoni kun sain tuosta vanhasta kierteet piloille ja nyt ei saa pysymään akselilla eli aika lyhyeksi jäi ajot. En ole oikeastaan ajellut 4s setupilla, joten eroa vanhaan on vaikea sanoa, mutta ainakin koko ajan keuli ja kiihtyvyys oli raju. Renkaatkin pitivät pehmeässä hiekassa todella hyvin. Vaikka ilma oli kuuma, pysyi moottori viileänä sen aikaa mitä ehdin ajamaan ennen pinjonin irtoamista. Auto pysyi kerrankin puhtaana sisältä, kun dustyn suoja piti lian poissa. Kesäkausi avattu täällä! :wink:
« Viimeksi muokattu: 05.04.14 - klo: 20.36 kirjoittanut R/C95 »

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3906 : 05.04.14 - klo: 21.39 »
R/C95 Hmm ''ilma oli kuuma'' eikös ulkona ole alle 10 astetta? Tai siis ollu tossa päivällä?... Jos sulle alle 10 astetta on kuuma mites kesällä +20 asteessa ajellessa ;)?


Itse olin ajamassa tänään ja yritin kameralla ottaa videota.. huonolla tuloksella kaikki videot rikki ja mahdottomia fixata. Sitten näihin auto asioihin... Renkaina Savagen orkkis renkaat ja iso miinus niille...(lähinnä vanteille) Kuvista näkee miksi..
Maximeitakin yritin ja siellä 80 nurkilla ne on noilla renkailla. Toi ohjelma näytti nopean kävelyvauhtini nopeudeksi 2-3km, eli pari km/h liian vähän.


Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3907 : 05.04.14 - klo: 21.55 »
Heh.. siististi mennyt  :wink: mitäs tossa oikein kävi.. tilanne lähinnä ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3908 : 05.04.14 - klo: 22.33 »
Joo lämmintä tarkotin. Ei tuo 10+ astetta vielä kuumaa ole vaikka talven jälkeen siltä tuntuu :laugh: Menikö sulta vaan yks vai useampikin vanne?

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3909 : 05.04.14 - klo: 22.39 »
Heh.. siististi mennyt  :wink: mitäs tossa oikein kävi.. tilanne lähinnä ?
Aluksi vanne vaan halkesi kun auto vähän teki kuperkeikkaa ja myöhemmin monen asfaltilla paikoiltaan tehtyjen volttien ja 80kmh kiihtydysten jälkeen rengas lähti irti ja jatkoi omia matkojaan noin 50m metsään.. Toinen vanne hajos jossain äkinäisissä kiihtytyksissä tai iskuista. Tuo mistä hexin kohta kokonaan jäi renkaaseen niin näyttää siltä että liian hyvä pito+vääntö repiny sen irti siitä  :evil: :evil:
R/C95: 2 Vannetta ajokelvottomaan kuntoon ja kolmannessa on nähtävissä halkeamia mutta pysyy täysin kasassa. vielä...

FLM diffit kestivät kaikki pahimmatkin diffoutit ja tän päivän ajotyyli oli semmonen että pas*aks menee. Kaikki muukin autossa kesti! Vaikka ajoin asfaltilla ja auto todella lensi...

Vihdoin alkaa olemaan uskoa että montullakin auto kestää vähän paremmin  :cool:

C-Maxx autoon sain todella hyvän vision mitä seuraavaksi tapahtuu. Tässä pientä ennakko makua: Projekti tulee sisältämään 6 rengasta, 4 kääntyvää, ehkä 2 moottoria+esciä (ei kyllä rahaa siihen  :grin:) yms  :azn:


Kertokaas nyt että eikai ole mahdollista käyttää 2x mosaa yhdessä escissä vaikka välitykset olisikin todella hitaat..? Eikös tuossa tuplaannu amppeerit mitä mosille menee ja puffff esci antaa savut. Projektiin olisi paras jos saisi 2x moottoria yhteen esciin.. Kai tuon ois tehdä jos esci riittävä kahdelle mosalle...

(Niin ja jos porukalta löytyy varaosia niin tsekatkaa jos löytyy näitä ja pistäää YV:tä)http://rc10.fi/index.php?topic=83827.msg729676#new
« Viimeksi muokattu: 05.04.14 - klo: 23.04 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mikael76

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3910 : 07.04.14 - klo: 19.56 »
Pitkästä aikaa tännekin vähän kirjoittelua. Talvella tuli testattua dustyn suojaharso ja hyvin pelaili. Auratulla oli ihan kiva ajella mutta kun meni syvempään lumeen ni heti kun renkaat ruopas tyhjää nii siihen jäi vattasta kiinni. KK sitten sain molemmista vakio ohjausservoista hampaita poikki :D heittämällä muutaman kuperkeikan pituus suunnassa ( aina pitäis olla videokamera autossa kii) ja tilasin halvat ja "hyvät" servot HK:sta TrackStar TS-600MG. Kun nopeesti kääntää oikealle nii palauttaa keskelle ja toiseen suuntaan jää siihen mihin on kääntänyt, jos koittaa hitaasti kumpaan tahansa niin kääntää epävarmasti nykien ja pätkien. Olen laittanut 8A UBEC:kin ja konkat viel lisäksi mutta ei apua. Onko muuta vaihtoehtoa kuin tilata kunnon merkkiset ja hintaiset ?

Mikael
E-Maxx 3908 , 6s Turnigy Nano-Tech , Pro-Line 40 Series Trencher , Traxxas Front/Rear Center Driveshafts TRA5151R , Traxxas CV Driveshaft Set TRA5451R

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3911 : 07.04.14 - klo: 20.22 »
Pitkästä aikaa tännekin vähän kirjoittelua. Talvella tuli testattua dustyn suojaharso ja hyvin pelaili. Auratulla oli ihan kiva ajella mutta kun meni syvempään lumeen ni heti kun renkaat ruopas tyhjää nii siihen jäi vattasta kiinni. KK sitten sain molemmista vakio ohjausservoista hampaita poikki :D heittämällä muutaman kuperkeikan pituus suunnassa ( aina pitäis olla videokamera autossa kii) ja tilasin halvat ja "hyvät" servot HK:sta TrackStar TS-600MG. Kun nopeesti kääntää oikealle nii palauttaa keskelle ja toiseen suuntaan jää siihen mihin on kääntänyt, jos koittaa hitaasti kumpaan tahansa niin kääntää epävarmasti nykien ja pätkien. Olen laittanut 8A UBEC:kin ja konkat viel lisäksi mutta ei apua. Onko muuta vaihtoehtoa kuin tilata kunnon merkkiset ja hintaiset ?

Mikael

Itse käytän E-Maxxissani 2x https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/huida-power-hd-1201mg-servo#spst Hyvin toimivat  :azn: Olen saanut yhteen tommoiseen sähkövian, mahdollisesti kosteuden takia/liian kovasta väännöstä/kolhusta/ilmanservosaveria... toisen saanu rikki kolaroidessa liian tiukalla servo saverilla... Eli omia mokia lähinnä olleet. Saverilla 80kmh kuperkeikatkin kesti viime ajossa joten plussaa niille  :cool:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mikael76

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3912 : 07.04.14 - klo: 20.47 »
Tämmöisellä sunnuntai ajelijalla ei vissin oo eroa et onko analoginen vai digitalinen ohjausservo vai onko porukalla kokemuksia et huomaako eroa käytössä?
E-Maxx 3908 , 6s Turnigy Nano-Tech , Pro-Line 40 Series Trencher , Traxxas Front/Rear Center Driveshafts TRA5151R , Traxxas CV Driveshaft Set TRA5451R

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3913 : 07.04.14 - klo: 20.49 »
Merkittävin ero on tarkkuudessa eikä sitäkään oikein huomaa muuten kun paikallaan kun digitaalinen servo koittaa jatkuvasti keskittää ja siks sirisee

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3914 : 07.04.14 - klo: 21.35 »
Tämmöisellä sunnuntai ajelijalla ei vissin oo eroa et onko analoginen vai digitalinen ohjausservo vai onko porukalla kokemuksia et huomaako eroa käytössä?
Eipä sitä eroa loppujen lopuki oikein huomaa... Siis näissä maxxeissa... renkaiden kumitkin antaa jo periksi niin paljon että suuri servon tarkkuus ei ole juurikaan hyödyksi... Niin ja ostin C-Maxxiini sävoxin joka sirisee ja inisee koska yrittää koko ajan keskittää.. PowerHDt on ihanat hiljaiset tuon suhteen ja ei paha hintakaan. Suosittelen kokeilemaan. :azn:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3915 : 07.04.14 - klo: 21.47 »
Itsellä ei analoogiset servot kunnolla workkineet kun ohjain oli digitaalinen. En tiedä kuuluisko oikeesti vaikuttaa mutta digi servoon kun päivitin niin johan alko pelaamaan hyvin.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3916 : 07.04.14 - klo: 21.51 »
Itsellä ei analoogiset servot kunnolla workkineet kun ohjain oli digitaalinen. En tiedä kuuluisko oikeesti vaikuttaa mutta digi servoon kun päivitin niin johan alko pelaamaan hyvin.
Mikä vika oli  :huh:?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3917 : 07.04.14 - klo: 22.02 »
Siitä on jo pari vuotta ni en muista ihan tarkkaan mutta renkaat vähän kääntyivät edestakaisin itsekseen (servot hakivat oikeea asentoa). Ja ne ei kääntäneet yhtään mihinkään, jopa vauhdissa kääntäminen tuotti tuskia. Servoina oli jotkuu Power HD:n kymppi kiloiset (2kpl siis). Ja kun ne päivitin yhteen 16kg Savoxiin ni johan kääntyi hiekkatiellä paikallakin. Ja tää ongelma oli joko Futaba 3pl:n tai Traxxas Link radion kanssa, saattoi jopa olla molempien kanssa. Mutta muistelen että oli vain tuon Linkin kanssa.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3918 : 09.04.14 - klo: 16.45 »
Kukas tuottaa noita tankoja muttereilla joilla tukivarret kiinnittyy bulkkeihin?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 09.04.14 - klo: 18.09 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3920 : 09.04.14 - klo: 19.44 »
Riippuu toki projektista mutta eiks noita ole suht ahdasta laittaa ainakin eteen kun muutenkin on aika millipeliä  :wink: ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3921 : 09.04.14 - klo: 22.21 »
Kiitti S.Heinonen ja Mcly, nooo ne tulee tohon maxxi projektiin joten eiköhän niille tilaa löydy, jos ei niin sitten tehdään :azn:

Mitäs jätkät pitää pienistä päivityksistä?  :laugh:

Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3922 : 09.04.14 - klo: 22.25 »
Cool.. Milläs maalasit vai onko ihan alua :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3923 : 09.04.14 - klo: 22.29 »
Cool.. Milläs maalasit vai onko ihan alua :wink:

Noo jos näyttäisin päivän valossa, ja et tietäisi että tolta näyttää orkkis osat (muoviset) niin et kyllä uskoisi muoviksi ^^ Lexan spray maalilla mitä jäi korista yli. Kuten huomaa vedin vaan vähän  gear coveriin (musta paistaa läpi paikoitellen) ja akunpidikkeet maalasin jollain posliini/miniatyyri maalilla joka oli aika tahnaksi menny... Lexan maalilla tulee nätti pinta ja helposti tarttuu :cool:.. Hetken päähän pistosta noikin tein..

Kaikenkaikkiaan lexan maalilla saa aika helpolla ja vaivatta vaikka keltaiset osat, toki kolhuista lähtee maalia pois jne...
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3924 : 09.04.14 - klo: 22.32 »
Siistit noi siis kyllä on ja kyl toi kiilto jo tässäkin näkyy.. Aurinkoa kehään niin se on siinä  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3925 : 10.04.14 - klo: 20.34 »
Tutkin vihdoin mistä oli kyse kun rengas vähän vatkas sen yhen törmäyksen takia.. Syyksi paljastui järkyttävän löysä laakeri RPMn Tru Trakissä ja TRXn alkuperäiset vuoden 2011 drive cupit. Ei siis "vääntynyt" MIPn vetarin pää. Oli vääntynyt vaan kierrekohdasta joten ajoon ei vaikutusta eikä tunnu mutterinkaan pyörittäminen ahistavan.. joten.. :azn: Drive cupin sisähalkaisija oli kasvanut, että oli sen takia löysä ja laakeri siltä puolelta vatkas sillee pystysuunnassa niin siinäpä se  :smiley:

Laakerit vaihdoin ja samalla vaihdoin MIPn drive cupit ja voi jeesus, että on muuten beefyt verrattuna vakioihin  :grin: Kuva ei ehkä näytä ihan kaikkea mutta livenä ero on järkyttävän suuri  :azn:





MIPn kupissa siis kiristys sekä alhaalta, että ylhäältä tuohon ulostulevaan diffin tapin litteään kohtaan.. Ne FLMnkin mukana tulevat kupit mitkä tulee kiinni diffin sisälle on suht heppoisen näköiset.. Toki niitäkin voisi koittaa joku kerta  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 10.04.14 - klo: 21.26 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3926 : 10.04.14 - klo: 21.45 »
Mulla kans 2kpl MIPin kuppeja ja kuvassa niissä ei paljoa ole eroa Traxxasin kuppeihin mutta livenä ihan sairaasti, ovat paljon järeemmät.                     
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa stampede4x4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3927 : 11.04.14 - klo: 01.07 »
kauanko tommosen vakio harjallisen e-maxxin motit kuuluis kestää?
Ekat meni alle 4 tunnin ajolla eikä nää toisetkaan kestäny ehkä kaks jos sitäkää.
2s lipot eli 4s yhteensä käytössä.

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3928 : 11.04.14 - klo: 01.13 »
kauanko tommosen vakio harjallisen e-maxxin motit kuuluis kestää?
Ekat meni alle 4 tunnin ajolla eikä nää toisetkaan kestäny ehkä kaks jos sitäkää.
2s lipot eli 4s yhteensä käytössä.
Eipä ne kauaa tunnu kenelläkään kestävän... Itse mitä nähnyt niin kuumentunut liikaa = hiilet mäsäks. Voishan ne kestää jos ois hyvä jäähy+pitäis huolta ettei mee kiviä/hiekkaa mosaan jne... (kauhee duuni siinä)

Suosittelen siirtymään harjattomiin sähköihin, elämäsi helpottuu!  :azn:

E. Typo
« Viimeksi muokattu: 11.04.14 - klo: 12.21 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #3929 : 11.04.14 - klo: 08.18 »
Ne pitäs periaatteessa vedellä breikkaa ennen ekaa käyttökertaa.. Youtubesta kun hakee vaikka lauseella "Brushed motor break in", niin löytyy hyvää pätkää.. Mutta ei ne silti taida kauheasti yli 20 ajokertaa kestää jos kuumenee.. ja lipoilla salee käykin kuumana..

Harjattomiakin comboja saa suht halvalla mihin varmasti monella täälläkin on ehdotuksia. Pidemmän päälle saattaa tulla halvemmaksi jos harrastus kiinnostaa. Ei pidä säikähtää, että joku Castle tai Tekin maksaa maltaita suhteessa harjalliseen mutta ei sen tarvitse mikään "Supermoottori" olla, että pääset ihan eri sfääreihin nykyiseen verrattuna.. Ja samalla voit kuitenkin käyttää samaa moottoripukkia  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 11.04.14 - klo: 08.33 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG