Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1099938 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4050 : 05.05.14 - klo: 20.44 »
Siis nyt se tappi on hitsattu kiinni, pysyy varmasti paljon paremmin kuin O-rengas. Ja on se TRXn alu kauluskin parempi kun O-rengas. Mutta nyt ongelmana oli siis se että normi pituinen tappi luiskahti pois kupista koska edellinen oli katkennu ja syönny kupin sisään semmosen uran.
Vatkauksesta en tiiä kun nyt muovinen kardaani tilalla. Ei kai se mitenkään pitäis vatkata, vai meinaatko että toisella puolella enemmän hitsaus saumaa ja kuppi ei ole tasapainossa? :wink:
Osta uus osa.. itellä kans se teki aikoinaan tota uraa siihen ja sitten alko luisuminen..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4051 : 05.05.14 - klo: 21.27 »
PRKL!! Sen takia jus tehty tommonen hitsaus viritys kun en halua tilata uutta osaa kun en mistään kaupasta tarvi nyt mitään, paitsi dollar hobbyzta. Mutta siellä noita tuskin on. Enkä aio maksaa 10 euroa jostain kupista jonka voi tehä itekkin kun vaa kerkii :wink:
Ja ei se nyt haittaa jos vähän ravistaa, kun ei siellä ite olla edes kyydissä :evil:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4052 : 06.05.14 - klo: 11.40 »
Nyt on ohjaus shimmattu ja laakerit asennettu eli välykset on aikalailla nollissa. Alhaalla pari kuvaa :cool:

Sitten toiseen asiaan... Tuossa tuon ohjauksen hajottaneen pamauksen jälkeen kun menin 6s setupilla ajamaan niin joku räsähteli takapäässä. kaivoin diffit näkyviin ja kulmavaihteen rattaasta oli yksi hammas pyöristynyt kärjestä. Ei nämäkään näemmä ikuiset ole, mutta reilun vuoden kestivät. Kuitenkaan hammas ei hyppää yli kuin kovassa rasituksessa eli keulimisessa yms, joten vaihdoin tuon kärsineen eteen ja shimmasin hyvin eli toivotaan parasta. Piti myös tilata varalle tuollaiset rattaat ja näytti niistä tulleen vahvemmat pro-versiotkin valmistajalta, mutta mikään Casteria myyvä pulju ei lähetä ulkomaille paitsi amain, mutta hekin myyvät vain tuota kymppikrossaria, eivätkä näitä kasiautoja tai niiden osia :angry: No tehdas näytti lähettävän ulkomaille ja rekisteröidyin sinne ja jäin odottamaan rekisteröinnin hyväksyntää. Sieltähän innostuttiin heti kun kyseltiin maasta, jossa heillä ei ole edustusta. Lähettivät hirveän listan kysymyksiä ja meinasivat varmaan saada mut maahantuojaksi, mutta lopetin vastaamisen viesteihin ja huusin kokeeksi ebaysta savan diffit bulletproof rattailla. Saa nähdä miten nuo kestää. Noissa savan bp rattaissa on järkyttävän järeä hammastus, joten ylihyppimistä ei pitäisi tapahtua. Jos kuitenkin hajoavat nopeasti, niin sitten vaan uusiks yhteyttä Casteriin, meinaan noiden pro-rattaiden luulis olevan todella pitkäikäiset jos nämäkin kesti näin hyvin, eikä näy edes yhtään kulumaa mulla vielä. En kyllä ihmettele hajoamista, meinaan auto tuli nokalleen alas pyörien pyöriessä todella lujaa ja etummaisten tehdessä äkkipysäyksen takimmaiset sitten jatkoivat yhden hampaan verran matkaa.

Jokos kenzu on saanut savaansa paiskottua 8s lipottimilla? :wink:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4053 : 06.05.14 - klo: 11.48 »
Ei olla kenzun kanssa päästy vielä ajelee sen ekan kerran jälkeen. Ja nyt kelitkin olleet suht huonot  :undecided: Kerran se käväs tuon keikan jälkeen sutimassa renkaat vanteilta mutta vähissä on ajot ollut..

Voitais ottaa videota ajoista kun ens kerralla mennään  :smiley: Päivää toki suunnitellaan.. molemmat kun ollaan perheellisiä ja lasten harrastukset ja muut tuppaa viemään aikaa  :cheesy:

Molemmilla siis molemmat autot vielä ehjiä.. Emaxx, Sava, Asso ja Dura  :wink:

Otitko kuvaa siitä hampaan pyöristymisestä ? Ja kulmavaihteella tarkoitat isoa ratasta ?
« Viimeksi muokattu: 06.05.14 - klo: 16.16 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4054 : 06.05.14 - klo: 12.12 »
Joo se isompi eli ring gear vai mikä se nyt englantilaisittain on :cheesy: En ottanut kuvaa kun ei sitä oikein kuvasta kunnolla huomaa. Luulen että etupäässä pitää kun ei tule rasitusta niin paljoa. Tiedän että vika oli siinä, koska yhdessä kohtaa ryömittäessä hiljaa takapään veto hävisi ja perä rohisi. Lisäksi seuraavassa hampaassa oli hieman jälkeä havaittavissa pienemmän rattaan lyödessä siihen hypätessään sen yhden pyöristyneen hampaan yli.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4055 : 06.05.14 - klo: 12.19 »
Joo se isompi eli ring gear vai mikä se nyt englantilaisittain on :cheesy: En ottanut kuvaa kun ei sitä oikein kuvasta kunnolla huomaa. Luulen että etupäässä pitää kun ei tule rasitusta niin paljoa. Tiedän että vika oli siinä, koska yhdessä kohtaa ryömittäessä hiljaa takapään veto hävisi ja perä rohisi. Lisäksi seuraavassa hampaassa oli hieman jälkeä havaittavissa pienemmän rattaan lyödessä siihen hypätessään sen yhden pyöristyneen hampaan yli.
Aivan saletisti juurikin noin.. Olitko sä shimmannut sitä ring gearin ja pinionin väliä siitä pinionin kohdalta vai vaan niistä kylki laakerien kohdilta ? Ite jouduin mukana tulleiden kuppien takia tekee sen muutamalla 0.1mm shimmillä ja nyt HPIn kuppien kanssa toiseen tuli 0.1 ja toiseen ei tullu yhtään.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4056 : 06.05.14 - klo: 16.20 »
En oo shimmannu sitä pinjonia ollenkaan ja hyvin on mennyt  :wink:

Poissa Turbo_IS

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4057 : 08.05.14 - klo: 20.14 »
Tervehdys emaxx-tietäjille!

Meillä on vanha 3906-versio, jossa Harjaton moottori ja LiPot. Kauaa ei ehditty ajella kun meni kardaani nivelen kohdalta poikki.

Tietääkö joku mikä on vahvempien kardaaniosien varaosanumero? Koitin googlailla, mutta sain ristiriitaisia tietoja.
Vakio kardaani osanumero on käsittääkseni 4949, onko vaihtoehtoiset teräskardaanit sitten 4949R?
Samalla voisi uusia vetarit, kun vakion numero on 4951, onko 4951R sitten teräsversion numero? Tuntuu ettei edes kauppiaat ole ihan selvillä näistä.
Niin, ja käykö tähän uudemman mallin vetarit, osanumero 5451(x)?

Varmaan täytyy odotella ja tilailla osat, mutta jos jollakulla sattuu olemaan ylimääräisenä vaikka vaan vakiokardaanit, tai toinenkin ja löytyy tästä pääkaupunkiseudulta/keski-uudeltamaalta, voisin lunastaa ne pois. Pääsisi poika ajelemaan, eikä tarvitse odotella viikkoja.

Saa hihkaista, laittaa yksityisviestiä, tai sähköpostia turbo_is@luukku.com

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4058 : 08.05.14 - klo: 21.13 »
Tervehdys emaxx-tietäjille!

Meillä on vanha 3906-versio, jossa Harjaton moottori ja LiPot. Kauaa ei ehditty ajella kun meni kardaani nivelen kohdalta poikki.

Tietääkö joku mikä on vahvempien kardaaniosien varaosanumero? Koitin googlailla, mutta sain ristiriitaisia tietoja.
Vakio kardaani osanumero on käsittääkseni 4949, onko vaihtoehtoiset teräskardaanit sitten 4949R?
Samalla voisi uusia vetarit, kun vakion numero on 4951, onko 4951R sitten teräsversion numero? Tuntuu ettei edes kauppiaat ole ihan selvillä näistä.
Niin, ja käykö tähän uudemman mallin vetarit, osanumero 5451(x)?

Varmaan täytyy odotella ja tilailla osat, mutta jos jollakulla sattuu olemaan ylimääräisenä vaikka vaan vakiokardaanit, tai toinenkin ja löytyy tästä pääkaupunkiseudulta/keski-uudeltamaalta, voisin lunastaa ne pois. Pääsisi poika ajelemaan, eikä tarvitse odotella viikkoja.

Saa hihkaista, laittaa yksityisviestiä, tai sähköpostia turbo_is@luukku.com

Mulla on yhdet mip metalliset kardaanit jotka vois sopia. Vanhaan t maxxiin ei ainakaan sopinut en ole varma meneekö sulle mutta voishan sitä koittaa? Mittaillaan ja selvitetään tai osta suoraan ja toivotaan että sopii. Voin siis myydä sen halvalla.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4059 : 09.05.14 - klo: 11.07 »
Hei !

Eli vanhempaan lyhyt malliseen Maxxiin teräs kardaanit ovat 4949R ja 4951R MUTTA

4949R on 85mm
4951R on 89mm

Eli sun kannattaa ilman muuta mitata tuo ennen ostoa  :smiley:

Vetareista sen verran, että ei ihan heittämällä taida mennä uuden malliset vetarit noiden laakereiden koko eron takia. Ja taitaa olla aavistuksen lyhyemmätkin tuossa vanhassa.. 
« Viimeksi muokattu: 09.05.14 - klo: 18.15 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Turbo_IS

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4060 : 09.05.14 - klo: 11.53 »
Kiitos neuvoista. Kannatti tulla kyselemään tänne!  :azn:

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4061 : 09.05.14 - klo: 12.36 »
Joo vanhassa Maxxissa vetarin pää erillainen (pienemmät laakerit) ja ite pää on myös vähän lyhyempi kuin uudessa. En tiedä onko Traxxasilta koskaan edes saannut teräs vetareita tuohon vanhaan? MIPiltä saa tietääkseni edelleen. Ja mulla kaks ylimääräistä MIP vetarin päätä jotka voin myydä parilla eurolla jos MIPeihin päädyt :wink:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4062 : 09.05.14 - klo: 15.19 »
Joo vanhassa Maxxissa vetarin pää erillainen (pienemmät laakerit) ja ite pää on myös vähän lyhyempi kuin uudessa. En tiedä onko Traxxasilta koskaan edes saannut teräs vetareita tuohon vanhaan? MIPiltä saa tietääkseni edelleen. Ja mulla kaks ylimääräistä MIP vetarin päätä jotka voin myydä parilla eurolla jos MIPeihin päädyt :wink:
Saa MIP:lta tuohon teräsvetareita ja on se kyllä niin, ettei TRX ole tehnyt tuohon lyhyt malliseen omia..  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Turbo_IS

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4063 : 09.05.14 - klo: 18.08 »
Hyvä että selvisi tuo vetarihommakin.

STruckin tarjoamat kardaanit ei käy, mittailtiin pituuksia. Mutta taisin ratkaista ongelman, nyt kun kardaanin pituus on tiedossa. Ne on molemmat juuri 85mm pitkät kiinniollessaan, kuten mcly ehdotti. RCM:llä on hyllyssä: http://www.rcm.fi/varaosat/traxxas-varaosat/traxxas-4949r-center-cv-driveshafts.html
Sopivuutta ei ole kerrottu vanhaan emaxxiin, mutta ainakin pituus täsmää, minkä tämä vielä varmistaa: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXPNK3


Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4064 : 09.05.14 - klo: 18.13 »
Hei Turbo_IS pistäs tänne e maxx topicciin kuvia omasta maxxistasi. Kaikilla tuntuu olevan pidempi e maxxi, niin sais vähän erilaisesta E-maxxista tänne kuvia  :cheesy:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4065 : 09.05.14 - klo: 18.16 »
Hieno homma.. paketti vaan takas kasaan ja menoks.. kyllä monsteri on aina mieleen  :grin:

Laita jotain kuvia niin saadaan nähdä tuota vanhempaakin mallia. Ei kaikkien tarvii olla loppuun asti rassattuja..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4066 : 10.05.14 - klo: 13.03 »
Hyvin asentui monoblokki FLM:n alustaan :azn:. Enemmän joutui tekemään töitä että sain HPI:n 142mm dogbonen asentumaan..jostain piti taikoa useita millimetrejä lisää tilaa dogbonelle eli kuppeja syvemmiksi ym.  Kunhan tulee uudet diffin ulostulokupit vetareille niin sit pääsen laittamaan autoa lopullisesti kasaan.
 Trenchereiden kavereiksi valikoitui Prolinen Lpr crimefighterit Rulux half-ups vanteilla (on muuten järkyttävä painoero vs. beadlock trecherit :shocked:) ja koriksi Protoformin Harddrive.
 
« Viimeksi muokattu: 10.05.14 - klo: 13.34 kirjoittanut himis »
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4067 : 10.05.14 - klo: 14.02 »
Eiks sun viime kaudenkin kori ollut tuo sama tai ainakin samanoloinen ? Kyseinen kori on varmasti ihan hyväkin kun pidennyksen kanssa ei enää perus pickup korit oikein istu akseliväliltään  :laugh:

Hyvin toi mono näytti tuohon tipahtavan.. ajattelitko tehdä tuolle RPMn panssarille jotain nyt kun jää vajaaksi ?

Mitkäs vetarien kupit sulla on noissa nyt kiinni ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4068 : 10.05.14 - klo: 14.19 »
Ihan siisti. Olis kiva kokeilla, mutta pidempi runko = tylsempi auto(oma mielipide emaxxista). Voltit lähtee vaikeammin ja autosta tulee enemmän auto ^^  Paljonko siis maksoit tuosta blockista?
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4069 : 10.05.14 - klo: 14.50 »
Eiks sun viime kaudenkin kori ollut tuo sama tai ainakin samanoloinen ? Kyseinen kori on varmasti ihan hyväkin kun pidennyksen kanssa ei enää perus pickup korit oikein istu akseliväliltään  :laugh:

Hyvin toi mono näytti tuohon tipahtavan.. ajattelitko tehdä tuolle RPMn panssarille jotain nyt kun jää vajaaksi ?

Mitkäs vetarien kupit sulla on noissa nyt kiinni ?

Viime vuonna käytin Prolinen crowd pleazer 2.0 -koria mikä jäi auttamatta nyt liian lyhyeksi. Harddrive kori on pidempi ja muutenkin siistimpi. Ei nuo pickup korit ole oikein ikinä sytyttäneet. Prolinen f650 emaxille ja  Gmc topkick savagelle kävisi myös mainiosti ja varmaan 1/8 monsterien muutkin korit.
 Vetarien kupit on ne mitkä tuli FLM:n bulkkien mukana. Vaihdan niiden tilalle HPI:n 101060 kupit mitkä käy paremmin noiden Lst2 XXL-vetareiden kanssa. Eli ei "Hölsky kuppien välissä" :cool: :roll: :laugh:.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4070 : 10.05.14 - klo: 14.55 »
Jotenki näyttää muutenki ihan super hennoilta ne mitkä messissä tuli vetareille.. Kardaanin kupit sentään näytti suht järeiltä mutta väärää kokoa  :grin:

Pitäs lähtee joku päivä tuonne Åbyyn kun vaan kelit antaisi myöden.. Nyt toisaalta ihan ok..

Eikä ne nyt muutenkaa saa hölskyä  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4071 : 10.05.14 - klo: 15.08 »
Ihan siisti. Olis kiva kokeilla, mutta pidempi runko = tylsempi auto(oma mielipide emaxxista). Voltit lähtee vaikeammin ja autosta tulee enemmän auto ^^  Paljonko siis maksoit tuosta blockista?

"pidempi runko = tylsempi auto" ..en ymärä. Aika nopeasti nuo voltit on kumminkin nähty ja tehty. 6S:ään olen pikkuhiljaa siirtymässä eli kun on tarpeeksi potkua niin luulis tuonkin flippaavan tarvittaessa(ei ehkä noilla renkailla). Haen enemmän ajettavuutta tuolla pidennyksellä. Blokista maksoin mitä maksoin en lähde täällä huutelemaan hintoja :wink:. Ebayssä oli vastikään uutta vastaava blokki huudettu $90.
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4072 : 10.05.14 - klo: 15.13 »
Näinhän se vähän on.. Voltteja toki kiva ja hieno tehdä ja kyllä se tuollakin rungolla sen hyvin heittää  :smiley: Ei tosin juu noilla nykyisillä fillareilla mutta sun trentsuilla salettii  :wink:

Osaatko arvioida ekoja ajoja vielä ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4073 : 10.05.14 - klo: 16.45 »
Olis kiva kokeilla, mutta pidempi runko = tylsempi auto (oma mielipide emaxxista).

Eikös sun 8x8 Maxxi ole sitten Super tylsä kun siinä niin pitkä runko? :grin: :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4074 : 10.05.14 - klo: 16.49 »
Olis kiva kokeilla, mutta pidempi runko = tylsempi auto (oma mielipide emaxxista).

Eikös sun 8x8 Maxxi ole sitten Super tylsä kun siinä niin pitkä runko? :grin: :grin:
Isku vyö alle  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4075 : 10.05.14 - klo: 16.50 »
Olis kiva kokeilla, mutta pidempi runko = tylsempi auto (oma mielipide emaxxista).

Eikös sun 8x8 Maxxi ole sitten Super tylsä kun siinä niin pitkä runko? :grin: :grin:

No se ei ole ihan normi maxxi, sillä ei kuulu tehdä voltteja...
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4076 : 10.05.14 - klo: 16.57 »
Mutta Maxxi silti :grin: ainakin suurin osa siitä :grin: :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4077 : 10.05.14 - klo: 17.09 »
Kaikki ajaa tyylillään  :wink: himiskin taitaa enemmän tykätä ihan perus bashaamisesta sinne tänne montulla..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4078 : 10.05.14 - klo: 20.17 »
Vi*tu ku ei noi hornit kestä :angry: taas meni yks. Ongelmana taitaa olla tuon ruuvin löystyminen (vaikka lukitetta välissä), jos se ois rautaa ni vittu hitsaisin sen siihen servoon kiinni mutta kun ei ole.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4079 : 10.05.14 - klo: 20.24 »
Osta sama horni kun mulla  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG