Enpä tiedä onko näistä hyötyä vai ei, mutta jaetaan nyt parit omat muokkaukset autoon. Muokkaukset lähinnä kestävyyden parantamiseksi.
Täällä kun on parin ruuvin poistamista puskurista ehdoteltu (ja olen sitä itsekin kokeillut) puskurin fleksaamisen lisäksi (säästää keulapalaa, vakiona lievä suunnitteluvirhe jonka vuoksi iskujen energia siirtyy melko tehokkaasti keulapalaan), niin ei ainakaan itselläni ole yhtäkään keulapalaa TS2:sta hajonnut (keulapalana uusin versio jossa ala- ja ylärunko yhdistetään yhdellä ruuvilla toisiinsa). Tässä versiossa kuitenkin on ollut ainakin itselläni ongelmana se, että kun sopivasti tulee nokalleen alas niin on puskurista yksi osa taittunut keulan alle.
Välihuomautuksena tosin että eipä kyllä ole itsellä muutenkaan keulapaloja hajonnut kun en ole kertaakaan ajanut puskurilla vakiokunnossa, mutta käsittääkseni TS2:ssa vakiopuskurilla keulapala hajoaa turhan herkästi.
Tuli tuossa viriteltyä oma versio puskurin joustavuuden lisäämiseksi, ja tuntuu tulevan ihan mukavasti lisää fleksiä, ilman tuota puskurin taittumisongelmaa. Liitteenä kuva tuosta omasta versiosta. Siinä on punaisella ympyröity ruuvi, joka on vaihdettu 15mm mittaiseksi (myös toiselta puolelta, ei vain näy kuvassa). Edellämainitussa versiossa nuo samat ruuvit on juurikin ne ruuvit jotka on poistettu kokonaan. Tämän lisäksi veistelin tuosta puskurin yläristikosta keskusosasta kokonaan ristikon pois ja jäljelle jäi vaan sivuille yhdet joustavat palat. Palat on kiinni auton puolelta ruuvilla ja mutterilla (vakiona ruuvi tulee poistettuun ristikkoon kiinni). Puskurin päätyyn jätin ristikosta pienen muovisen osan johon ruuvit ruuvattu kiinni, mutta tämänkin voisi yhtälailla korvata parilla mutterilla. Näillä muutoksilla ainakin oman auton puskuri tuntuu joustavan ihan riittävästi vakioon verrattuna.
Näiden lisäksi koritolppia olen veistänyt ohuemmiksi. Koritolpan alla on vasemman ja oikean koritolpan yhdistävässä osassa koritolppia jäykistävä kaistale jonka olen ohentanut. Vakiona kyseisessä osassa tulee pykälä heti ruuvinreikien ulkopuolelle, kyseisen osan alapuolelle (kuvassa merkattu vihreällä nuolella kyseinen kohta, joskin kuvassa ei tuo kaistale näy). Tästä olen veistänyt kyseisestä pykälästä eteenpäin ohentaen n. puolet kyseisestä kaistaleesta koko matkalta pois. Tällä tuli koritolppiin joustavuutta lisää, eikä sen jälkeen ole koritolppia katkennut (vakiona niitä ainakin itsellä katkesi aika usein).
Toivottavasti noista selostuksista sai jotain selvää, pitänee yrittää joskus siivota hieman tuota kirjoitusasua