Aikaisempaan jarruongelmaankin löytyi eilen ratkaisu. Kyllä nykytekniikka on vaan ihmeellistä.
Perehdyin hieman tuohon ohjaimeen ja lisäsin travellia parikymmentä prosenttia ja jo rupesi jarruttamaan :)
Alustakin vaikuttaisi nyt todella toimivalta.
Iskarit ovat ylhäältä ja alhaalta kaikkein uloimmissa rei'issä sekä joka tolpassa Losin 60-öljyt. Driftikäytössä mulla ei ole yhtään korotussokkaa paikallaan ja alusta on sopivan matala sekä napakka. Kumirenkailla pistän joka iskariin yhdet niistä paksuimmista sokista paikalleen ja toimii hienosti sekä hiekalla että asvaltilla. Edes Holeshot-kumeilla ei kaadu vaan spinnaa asvaltilla.. Kallistuksenvakaajatkin ovat vielä pussissa odottamassa asennusta.
Kardaanin takapäähän pistin millin butyylikumista tiiviin palan jotta sitä kautta ei ainakaan enää pöly pääse kiusaamaan laakeria. Kardaanitunnelin etupään tilkitsi niin ikään tiukalla kumin palalla josta kardaani menee jämäkästi läpi. Toivotaan että nyt pysyisi kivet ja hiekka ulkopuolella.
Pitipä eilen vielä kokeilla laittaa nuo luisuttelurenkaat väärin päin autoon. Mutteri hexin koloon ja kiristys. Tuli aina hurjan näköinen. Nyt siihen sopisi joku leveä kori päälle :)