EDIT: Oli muuten kone säädetty aika vituiks... Tyhjäkäyntiruuvia ei ollu käytetty hyväks, vaan servo piti tyhjäkäynnin päällä, siks sammu vähä millo mitenki... Nyt tyhjäkäyntiruuvi määrää kierrokset ja kuminauha vetää luistin takas ku päästää kaasusta.
Mitäs, onkos vinkkejä mitä ny pitäis säätää, ku käy lämpimänä hyvin tyhjäkäyntiä, ottaa kierroksia mut jos pitää sillee kaasuu vähä pääl puolen välin ja päästää irti ni sammuu... tai se niinku nappaa eka kierroksii ja sit sammuu... Eli se niinku saa siin vaihees liikaa ilmaa ja sammuu sen takia, mut jos säädän yläneulaa isommal, se ei ota enää kunnol kierroksii, tai jos alaneulaa pienemmäl se ei oikee porskuta tyhjäkäyntii sit kunnol eikä jaksa siit lähtee vääntää oikee...
EDIT: Mites noi tulpan lämpöarvot muuten ku mulla lukee molemmis tulpissa pelkkä Q kirjain... Eikös se oo vähä vinkki et kannattais ostaa kuumempi tulppa ku kone käy pirun nätisti ku hehku kii, sit ku ottaa sen pois ni alkaa vähä röpöttää tai sillee käymää vähä epätasaseen?
EDIT: Huome pääsee testaa Gensuu etuvetosena :D Sain yhen pallonivelen tapin kiinni... Multa puuttu se sokka, ni tein sen rautalangasta ja tinasin kii... Voi aika veikee ajettava olla, täytyy ottaa rauhallisesti et kestää siihe asti ku saa kokonaa uudet tapit taakse ja sit uusin samal ton etutapin...
Tullu vähä pal edittii tähä...