Kirjoittaja Aihe: Acoms Technisport 2,4 ghz  (Luettu 90784 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #240 : 26.03.10 - klo: 17.16 »
Varmistetaampa asia eli kuuluuko vastarissa palaa aina ajaessa punainen valo?
-tauolla-

Poissa hk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #241 : 26.03.10 - klo: 18.33 »
Minkäs laiset servot tuohon sitten pitäisi ostaa? Ehdotuksia..  :mrgreen:
Esimerkiksi savöxit toimivat acomsin kanssa oikein nätisti, ja ovat hinta/laatusuhteeltaan hyvät.
Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Poissa hk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #242 : 26.03.10 - klo: 18.34 »
Varmistetaampa asia eli kuuluuko vastarissa palaa aina ajaessa punainen valo?
Ellen nyt ihan väärin muista, niin se punainen ledi ilmaisee onko failsafe päällä vai ei...nyt ei ole manuskaa käsillä mistä voisi tarkistaa.
Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #243 : 26.03.10 - klo: 19.12 »
Varmistetaampa asia eli kuuluuko vastarissa palaa aina ajaessa punainen valo?
Ellen nyt ihan väärin muista, niin se punainen ledi ilmaisee onko failsafe päällä vai ei...nyt ei ole manuskaa käsillä mistä voisi tarkistaa.

Jaha jaha
Lukasempas itekkin tuon manuskan...
-tauolla-

Poissa juhza

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #244 : 19.04.10 - klo: 20.28 »
Onkos nää riittävän hyvät radiot ihan tämmöselle perusajelijalle? Sigun mukaiset autot omistan ja DF03:a ja Firestormia varten nää kiinnostais.
HPI E-Firestorm Flux | Losi 1/36 High Roller | Tamiya DF03-RA Mitsu Evo IV

Poissa MakeJJ

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #245 : 19.04.10 - klo: 20.30 »
Onkos nää riittävän hyvät radiot ihan tämmöselle perusajelijalle? Sigun mukaiset autot omistan ja DF03:a ja Firestormia varten nää kiinnostais.

Olen tykännyt. Hinta/laatu kohdallaan, eikä mitään ongelmia ole ollut.

Poissa Maaorava-79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #246 : 19.04.10 - klo: 21.26 »
Mulla toiminut ainakin mainiosti. Ihan käypät harrastelijalle.
- U Drift Project- rcdf.tk
Paina kaasua... Puut paksunee....

Poissa juhza

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #247 : 19.04.10 - klo: 22.07 »
Piru kun on vaan niin ruma värkki.

Tosin eipä ainakaan erottus sitten käyttäjästä  :roll:

Toinen vaihtoehtohan on tuo Futaban 2PL 2.4Ghz. Käytettynä tai uutena.

E: jaa, Acomsilta näemmä tullut päivitetty versio näistä radioista. Ollut tässäkin ketjussa juttua vähäsen. Varmaankin samantasoiset + ulkonäkökin alkaa olla jo järkevä...
« Viimeksi muokattu: 20.04.10 - klo: 12.10 kirjoittanut juhza »
HPI E-Firestorm Flux | Losi 1/36 High Roller | Tamiya DF03-RA Mitsu Evo IV

Poissa TLCfani

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #248 : 20.04.10 - klo: 21.18 »
No joo, ulkonäkö on makuasia, ei tuo eka Acoms oo livenä niin paha ku kuvissa ja istuu käteen tosi hyvin, tuo uus malli taas on kuvissa ruma ku *******, tuommonen laatikko, näyttää ihan joltaain RTR-radiolta.

Ja sitte taas, mitä väliä, kuka sitä lähetintä kattelee, mie en ainakaan ehi irrottaa katsetta autosta, tai välittömästi kolisee.

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #249 : 20.04.10 - klo: 22.15 »
Livenä on kyllä nätimmän näkönen ja niinkuin mainittiinkin jo sopii omaan tassuunki hienosti.
-tauolla-

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #250 : 23.04.10 - klo: 00.53 »
Joo, ensin näyttää rumilta mutta sitten kun tottuu niin ei hassumilta näytä.
Hyvät radiot on ollut tavalliselle suttaajalle ja hyvin sopii käteen.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa hk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #251 : 25.04.10 - klo: 03.57 »
Nykyään kun satasen hintaluokassa löytyy muitakin toimivia ja kieltämättä parempiakin 2,4GHz radioita, niin itse näkisin Acomsin suurimpana valttina ne älyttömän halvat vastarit. Kun ylimääräisellä vastarilla on hintaa ~35 euroa ja kapulassa on muistipaikkoja eri asetuksille niin on aika vaivatonta ja edullista ajella useampaa autoa samalla Acomsilla. Kantomatkakaan ei ole kyllä tuolla vielä loppunut kesken ja failsafe löytyy.

Acomsin huonoina puolina taas sanoisin kiinamanuaalin ja siitä osasyynä välillä omituisen käyttölogiikan. Sen huomasi taas tässä hiljattain kun oli talven ajelematta ja hilse pöllysi kun muisteli mites hiivatissa ne ohjausservon rajat taas asetettiinkaan. Huonoa on tietenkin myös ohjausvasteen säädön puute, mutta sitä ei kyllä taida löytyä muistakaan tämän hintaluokan vehkeistä. Acomsissa voi kyllä ratin jäykkyysjousen kiristystä säätää, heh. 

Perustoimiva vehje kaiken kaikkiaan kunhan sisäistää toimintalogiikan. Useamman auton omistavalle harrastelijalle aivan mainio halpojen vastareiden takia. Yhden auton omistajan kenties kannattaisi katsella uutta halpaa Futabaa.
Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Poissa juust0_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #252 : 30.04.10 - klo: 23.49 »
Saako tosta acomsin 2.4ghz vastarin tyhjästä paikasta 6v ulos valosarjalle, vai tarvitseeko erillisen patterikotelon?

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #253 : 01.05.10 - klo: 11.32 »
Saako tosta acomsin 2.4ghz vastarin tyhjästä paikasta 6v ulos valosarjalle,

Saa.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #254 : 04.06.10 - klo: 19.17 »
mä oon vaihtanut ihan vakio ohjaimen tohon giga ohjaimeen.niin vakio ohjaimessa on tehot täysillä,niin onko tossa 2,4g silloin saman tehoinen kaasu kun on 100 vai 150?ja kestääkö auto jos on tehot siittä 150.

Poissa MakeJJ

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #255 : 05.06.10 - klo: 12.14 »
Se on vain tarkempi asteikko.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #256 : 07.07.10 - klo: 15.18 »
Eilen tuli tilattua Saksan maalta kyseisen kapulan kakkos versio. Hintaa kuluineen tuli 68e joten eipä ole hinnalla pilattu. Paketti sisältää radion, vastarin, 1 kpl servoja, patterikotelon ja katkaisinjan tälle. Toivottavasti ennen viikonloppua saapuis paketti niin pääsis testaamaan heti viikonloppuna.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa MakeJJ

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #257 : 07.07.10 - klo: 17.41 »
Ovat kai kakkosverion myötä pudottaneet toisen servon paketista. Vaikka ei niillä vanhoilla ainakaan oikeen mitään tehnyt.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #258 : 07.07.10 - klo: 23.15 »
jeps taitaa olla ne mukana tulevat servot melko kuraa. Hätävara servona varmaan menee.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #259 : 13.07.10 - klo: 19.52 »
Tänään hain acomsin 2 version otsikon radiosta postista ja nyt on fail-safet yms säädelty. Todella huonot noi englannin kieliset ohjeet. Fail-safe asennus onnistui tästä topicista löytyneellä ohjeella. Vielä olen todella tyytyväinen ostokseen tosin vasta kylmä tyypit otettu. Ajamaan pääsee ehkä torstaina tai perjantaina. Onhan tuo pikkasen karun näköinen mutta alle 70e radioksi varsin pätevän oloinen.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #260 : 19.07.10 - klo: 00.21 »
Nykyään kun satasen hintaluokassa löytyy muitakin toimivia ja kieltämättä parempiakin 2,4GHz radioita, niin itse näkisin Acomsin suurimpana valttina ne älyttömän halvat vastarit. Kun ylimääräisellä vastarilla on hintaa ~35 euroa ja kapulassa on muistipaikkoja eri asetuksille niin on aika vaivatonta ja edullista ajella useampaa autoa samalla Acomsilla.

Noo, mistäs tuohon hintaan saa vastareita? Ajattelin itsekin tilata parit vastarit...
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #261 : 19.07.10 - klo: 08.11 »
Nykyään kun satasen hintaluokassa löytyy muitakin toimivia ja kieltämättä parempiakin 2,4GHz radioita, niin itse näkisin Acomsin suurimpana valttina ne älyttömän halvat vastarit. Kun ylimääräisellä vastarilla on hintaa ~35 euroa ja kapulassa on muistipaikkoja eri asetuksille niin on aika vaivatonta ja edullista ajella useampaa autoa samalla Acomsilla.

Noo, mistäs tuohon hintaan saa vastareita? Ajattelin itsekin tilata parit vastarit...

Tuolta http://www.apexmodels.com/gbu0-prodshow/AP2401.html Lähtee alle 35£ vastarit.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #262 : 20.07.10 - klo: 22.19 »
Nykyään kun satasen hintaluokassa löytyy muitakin toimivia ja kieltämättä parempiakin 2,4GHz radioita, niin itse näkisin Acomsin suurimpana valttina ne älyttömän halvat vastarit. Kun ylimääräisellä vastarilla on hintaa ~35 euroa ja kapulassa on muistipaikkoja eri asetuksille niin on aika vaivatonta ja edullista ajella useampaa autoa samalla Acomsilla.

Noo, mistäs tuohon hintaan saa vastareita? Ajattelin itsekin tilata parit vastarit...

Tuolta http://www.apexmodels.com/gbu0-prodshow/AP2401.html Lähtee alle 35£ vastarit.

Hep, toimiikos tuo vanhemman mallin ohjaimen kanssa? oma vastari on ainakin eri näköinen kun tuo
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa raceman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #263 : 21.07.10 - klo: 19.03 »
Olen jostain kuullut että 2.4 ghz ei ole sallittu taajuus suomessa. Onko tuossa jotain perää?
Tamiya DF-02 Rising Storm | Futaba 2PL 2.4GHz

Poissa apophis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #264 : 21.07.10 - klo: 19.15 »
Olen jostain kuullut että 2.4 ghz ei ole sallittu taajuus suomessa. Onko tuossa jotain perää?

Jep, wlanit ja bluetootit myös laittomia vehkeitä :grin: 2.4GHz on vapaa taajuusalue kaikille laitteille tietyin edellytyksin.
Slash & Rustler & Mini Desert Truck

Poissa raceman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #265 : 21.07.10 - klo: 19.29 »
Kannataisko sitten ostaa joku muu radio. Mä oon TowerHobbiesissa kasaamassa comboa, ja se halventaa hintaa, mutta ainoo radio valikossa, joka ei oo 2.4 ghz taajuuksinen on joku surkee radio, jolla ei varmaan oo kauheesti kantamaa.
Tamiya DF-02 Rising Storm | Futaba 2PL 2.4GHz

Poissa apophis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #266 : 21.07.10 - klo: 19.30 »
Ehdottomasti hommaat 2.4G radion, niitä on paljon myynnissä täällä palstallakin. Suomestakin saa 2.4G acomssia edullisesti.
Slash & Rustler & Mini Desert Truck

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #267 : 21.07.10 - klo: 19.31 »
apophis tarkoitti siis, että 2,4ghz on sallittu suomessa tietyin edellytyksin, ja rc laitteissa on ainakin sallittu.

Kannataisko sitten ostaa joku muu radio. Mä oon TowerHobbiesissa kasaamassa comboa, ja se halventaa hintaa, mutta ainoo radio valikossa, joka ei oo 2.4 ghz taajuuksinen on joku surkee radio, jolla ei varmaan oo kauheesti kantamaa.
Jeps

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #268 : 25.07.10 - klo: 20.37 »
Nyt on jonkin aikaa ollu käytössä tuo technisportin 2 versio ja täytyy sanoa että pirun hyvä radio. Joku valitteli että on kovin häiriö herkkä radio mutta itsellä ei ole kertaakaan vielä ollut minkäänlaista häiriötä. Löysin eilen Epatkin tosta radiosta kun manuaalia selailin. 
Kyosho, elämäni auto.

Poissa pate

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« Vastaus #269 : 25.07.10 - klo: 23.14 »
mulla on toi 2,4g ohjain.mä oon kyllä huomannut että ei pysty kauaksi ajaa jos itse istuu autotalissa missä on alimiinillä suojattu ovi.ottaa hirveesti häiriöitä.ja se ohjain ei toimi ees noin 70m,ja mun vanha 27kideradio toimi melki saman verran.