Mä pistin "E-infernoon" keskelle nelirattaisena 500.000 mömmöä, kun lapakumien takia piti olla 62T spur. Tuntui, ettei vakiovälityksin/kumein/diffein riitä sekään mömmö kiihdytyksiin, vaikka mutkissa on jo mahdoton...
Krossikumein, ja 46T-spurrilla Spideri keskellä käytin 100.000 mömmöä, ni oli vielä ajo-ominaisuuuksia ja silti jarruja. Se kuitenkin pisti jo halppiskumit koville, kiihdytettäessä mutkasta ulos (sisäkaarteen etukumeja repes venymiseen).!!!?? piti yrittää ajatella!!!???
Tämä siis BK_Wanderer_XL-07 ja Maxamps 6s 8A ympäristöllä. Testin jälkeen ajelin pääosin 4s akuin. Lopulta pidin autosta eniten, kun siinä oli keski-spiderissä vajaa satsi 100.000 mömmöä. Sama edessä (Spider) . takana sekoiteöjyt_eos ja 4ratasdiffi(teräs/viistohammas-twinforce)..
Vikan huollon jälkeen tais olla vakiofiffit keskellä ja takana, ku se lähti maailmalle.
PS Spider tarttee MONTA jälkikiristystä 100k mömmöllä, ennenkuin jää tiiviiksi