Kirjoittaja Aihe: HPI Savage 21 / 25 / SS  (Luettu 157893 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #210 : 25.08.03 - klo: 17.33 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
ketkä muut muuten nykyisin omistaa savagen.

 Mika: jokos aiot ostaa. kannattaa ostaa nyt koska on tarjouksessa ennen kuin hinta on 739. tieteski ilman radiolaitteita vähemmän


Olihan se tuossa mielessä kun myin toisen superinkin pois. Aikaa on vaan niin sniidusti nykyään ja uusiin surffikamoihinkin meni 1500e ja kohtapuoliin tulevan skidin kamoihin toinen mokoma. Saa toistaseks toi nykyinen kärry riittää sen mitä Kerminatorin kanssa ja tattarilla ajelee. Katotaan ens kesänä. Kiitti vaan Mike vinkistä  :D

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #211 : 25.08.03 - klo: 18.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Miksutin90"
älkääs nyt itteäki alko himottaa tollasta pörisijää!on kyllä 2 noita ultimoita..Mut ei se mitään hobbylinnahan ottaa autoja vastaanki!se on eri asia lähettääkö ne niitä takas.....mut paljonko tollasella on hintaa???lompakossa tällä hetkellä 16juroa :) :lol:


Tuollahan se hinta bannerissa vilkkuu. Tarjoushintaan 599e.
Lisäks tarttee viel hehkun ja tietty löpöä. Eli johokki vähä päälle 600e tollasen varmaa saa. En oo varma, korjatkoo tietävämmät.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #212 : 27.08.03 - klo: 20.34 »
mitä varten autopaketin mukana tullut lähettimen antenniin kuuluva muovi/nauhaläpyskä on?

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #213 : 28.08.03 - klo: 08.33 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
mitä varten autopaketin mukana tullut lähettimen antenniin kuuluva muovi/nauhaläpyskä on?


Luultavasti kyseessä on merkkilippu, joka on saman värinen kuin kidekin. Eli sillä ilmoitetaan kanssa-autoilijoille kiteesi väri, jotta he voivat helposti välttää saman taajuuden käyttöä ja sen seurauksia.

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #214 : 29.08.03 - klo: 21.22 »
Nyt saa jo varata SS:n ja toimitus lokakuussa! 625Egee, mmm... Mieli tekis!  :P

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #215 : 30.08.03 - klo: 08.24 »
Todellakin mmm... Se on kyllä aika herkullisen näköinen auto. Varsinkin monilla alumiiniosilla höystettynä. Se on jokapojan ja papan unelma! Eikä ole edes paha hinta tuosta autosta. Kun kerran Savage 21 Big Block maksaa vain 599...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #216 : 30.08.03 - klo: 10.27 »
Nii, mut tossahan ei taida tulla radiota mukana.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #217 : 30.08.03 - klo: 11.07 »
http://www.radiocontrolzone.com/forums/showthread.php?s=&threadid=133151

Siinä on maalaamaton korikin. Ja radioita ei tule mukana. Ja tässä 21:ssä on 3-kanavaiset radiot! Ohjauksessakin voimaservo.

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #218 : 30.08.03 - klo: 11.23 »
Mitähän mahtaa tulla ss:n hinnaksi kun siihen hankkii radiot ym kikkeet mitkä kuuluvat vakio .21:en... Olen jo pitkään miettinyt tätä "ikuisuus kysymystä" että mikä olisi järkevin, t-maxx/.21 savage/savage ss.... Tuntuu aika hankalalta mutta maxia (joka oli vielä hetki switten listan no:1) on kyllä moitittu sivuilla aika kiitettävästi joten enemmän olen kallistunut savagen puoleen mutta nyt kun niitä olis sitten kaksin kappalein... Tietenkin sekin että maxissa on jo vakiona pakki ja sähköstartti vaikuttaa luonnollisesti jo jollain tapaa mutta pelottaa ostaa jos lyö kätensä kakkaan... Olen kyllä aiemminkin hankkinut kokoamattomia sarjoja ja se nyt ei sinänsä ole ongelma mutta hankkia nyt sitten ohjainlaitteet vielä siihen päälle... Jos joku on jo laskeskellut pakettia mielessään niin vois kirjata tännekin jotain mietteitä... Huoh, tulipas sekava viesti...  :?

Poissa @rcman@

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.geocities.com/rcman1000/rc.html
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #219 : 30.08.03 - klo: 12.13 »
saakos muuten noita savagen radiota erikseen
siis ne jotka tulee 21 messissä.
jos tommonen sarja löytys niin ne olis ihan hyvä ostaa ss:än kanssa.

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #220 : 30.08.03 - klo: 12.16 »
Lainaus käyttäjältä: "@rcman@"
saakos muuten noita savagen radiota erikseen
siis ne jotka tulee 21 messissä.
jos tommonen sarja löytys niin ne olis ihan hyvä ostaa ss:än kanssa.


Eipä ole ainakaan silmaan pistänyt näiden Suomen rc-alan liikkeiden sivuilla, mutta kyllä varmaan tilaamalla saa. Hinta voi kyllä olla jotain kamalaa jos joutuu ostamaan kaikki erikseen...  :shock:

Poissa BALIKKA

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #221 : 30.08.03 - klo: 15.47 »
Mutta Maxilla on etu siinä että siihen saa varmaankin eniten viri osia ja muita härpäkkeitä.
!!!Myynnissä Traxxas T-maxx 2.5!!!
http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=3935

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #222 : 30.08.03 - klo: 17.46 »
Lainaus käyttäjältä: "chrisse"
Mitähän mahtaa tulla ss:n hinnaksi kun siihen hankkii radiot ym kikkeet mitkä kuuluvat vakio .21:en... Olen jo pitkään miettinyt tätä "ikuisuus kysymystä" että mikä olisi järkevin, t-maxx/.21 savage/savage ss.... Tuntuu aika hankalalta mutta maxia (joka oli vielä hetki switten listan no:1) on kyllä moitittu sivuilla aika kiitettävästi joten enemmän olen kallistunut savagen puoleen mutta nyt kun niitä olis sitten kaksin kappalein... Tietenkin sekin että maxissa on jo vakiona pakki ja sähköstartti vaikuttaa luonnollisesti jo jollain tapaa mutta pelottaa ostaa jos lyö kätensä kakkaan... Olen kyllä aiemminkin hankkinut kokoamattomia sarjoja ja se nyt ei sinänsä ole ongelma mutta hankkia nyt sitten ohjainlaitteet vielä siihen päälle... Jos joku on jo laskeskellut pakettia mielessään niin vois kirjata tännekin jotain mietteitä... Huoh, tulipas sekava viesti...  :?



Kyl siitä aika hintava tulee, ku siihe pitää hankkia viel 3-kanavainen radio. Ja nehän vasta kalliita on. Sitten pitää olla myös voimaservo.
Luulisin, että itse auton hintaan pitää lisätä noin 300e. Saatta kuulostaa paljolta, mutta kyllä se helposti tulee, koska 3-kanavaiset radiot maksaa aika reilusti. Ja sitten pitää viel olla se voimaservokin.

Minäkin eka ajattelin ostaa Maxxin, mutta en ostakaan koska auto taitaa hajota aika helposti. Luultavasti siis ostan tuon Savage 21.

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #223 : 30.08.03 - klo: 18.14 »
Lainaus käyttäjältä: "BALIKKA"
Mutta Maxilla on etu siinä että siihen saa varmaankin eniten viri osia ja muita härpäkkeitä.
Savageen ei ainakaan MINUN mielestä tarvi mitään viriosaa. potkua on koneessa ihan riittämiin. ja metallia löytyy. muuten muovisten pohjapanssarien alla on savagessa metallinen panssarilevy. just tultiin veljeni kanssa motocrossradalta ajelemassa. videopätkääkin tuli otettua. voi kun saisi julkiseen jakoon videota. keli oli juuri sopiva ettei pölynnyt yhtään muttei onneksi satanutkaan.

 ainut miinus oli se, että meni raidetangon nuppi meni rikki :cry:  ei sinäänsä ihme sillä auto tuli noin 1,5 metristä takakulma edellä maahan!

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #224 : 31.08.03 - klo: 11.18 »
annetaan nyt palautetta savagestakin.. Mul on maxissa savagen vanteet, niin se vanteen kiinnityskohta ei ollu kovin kestävä, kun pääsi pyöimään hexin ympäri, ja vanne suli jonkii verran :) Maxis on liikaa tehoa tehopillillä  :wink:
Ja nyt toi toimii ihan hyvin. Sen takii kyl mulla on hajonnu, ku tulee välil ajettuu reikä päässä  :mrgreen: Jokainen auto siinä menossa kärsisi  :shock:
Taas kehissä.. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #225 : 31.08.03 - klo: 11.33 »
oliko sulla kunnola rengas kiinni? no siis en vissiin tarkoittanut renkaan kiinnitystä vanteeseen vaan siihen hexiin.

 eikö sitä yleensä puhuta renkaista. ettei vaan vanteista.

Poissa BALIKKA

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #226 : 31.08.03 - klo: 15.54 »
On kyllä aika heikot ne vanteet kun suli. Ja ihan tiukasti oli kiinni.
!!!Myynnissä Traxxas T-maxx 2.5!!!
http://forum.wmhost.com/viewtopic.php?t=3935

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #227 : 01.09.03 - klo: 12.16 »
Balikka vastas jo puolestani  :wink: Ja eihän renkaan kiinnityksellä vanteeseen oo mitään vaikutusta siihen että pyöriikö vanne hexin ympäri  8)
Taas kehissä.. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #228 : 01.09.03 - klo: 19.25 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
oliko sulla kunnola rengas kiinni? .
no siis en vissiin tarkoittanut renkaan kiinnitystä vanteeseen vaan siihen hexiin.

 eikö sitä yleensä puhuta renkaista. ettei vaan vanteista

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #229 : 01.09.03 - klo: 22.53 »
jeps  :)
Taas kehissä.. ;)

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #230 : 11.09.03 - klo: 00.43 »
Tuli hankittua viimeviikon lopulla sitten vihdoin ja viimein Savage 21. :D  Kyllä tuntuu hankalalta saada edes sisäänajo kunnialla ajettua loppuun. Aluksi pirssi lähti kohtuu hyvin käyntiin, ja pysyi käynnissä 1/4-osa tankillisen, sitten sammui ja polttoaineletkussa oli (vielä tuntemattomasta syystä) ilmakuplia :?: . Ilmeisesti hehkusta pääsi siinä samassa loppumaan virtanen kun en saanut pitkän (vetostartti) starttaus-session jälkeen kun mojovat rakot käteen. Latasin hehkun yöllä ja aamulla kokeilin että itse hehku on kunnossa. No, paketista uusi rotostartti paikalleen ja seuraavana päivänä tankki täyteen ja pihalle kokeilemaan joko lähtisi paremmin käymään. Pyöritti kyllä aika lahjakkaasti (pari kertaa) mutta ei tuntunut lähtevän käyntiin :?:  Parin starttauskerran jälkeen tapahtui jotain täysin mystistä, rotostartti pyöri mutta kone ei. Olin jo varma että "ei alkuperäisestä" rotosta oli mennyt hammasrattaat mutta purettuani laitteen yllätyksekseni totesin roton ehjksi, hetken pähkittyäni huomasin sen kampiakselin päässä olevan "laakerin", joka pyörii vain toiseen suuntaan, kuoren, eli sen kuusikulmaisen "mutterin" olevan HALKI :!:  Eli kun tätä kuusikulmaista mutteria pyöritti niin se kirottu laakeri pyöri valtoimenaan siellä sisällä ja näin ollen sisäänajo loppu taitaa siirtyä hamaan tulevaisuuteen. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa HPI:n mottien/rotostarttien kanssa :?:
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #231 : 29.09.03 - klo: 09.14 »
Kukaan tilannu jo savage SS  :?:  Jos mä saan t-maxin myytyä, niin ostan sellaisen...
Taas kehissä.. ;)

Poissa chrisse

  • Jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #232 : 03.10.03 - klo: 10.14 »
Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Kukaan tilannu jo savage SS  :?:  Jos mä saan t-maxin myytyä, niin ostan sellaisen...


Ja nyt siitä on vielä tullut RTR-pakettikin! Harmittaa kun tuli vasta ostettua tuo .21 savage... No, säästöpossua paisuttamaan ja kevääksi sellainen!  :mrgreen:
Kyosho QRC Wild Dodge Ram, Kyosho PureTen alpha gp, HPI Savage .21, Kyosho Mini-Z MR01

Mika R

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #233 : 03.10.03 - klo: 20.08 »
Aina tulee uusia ja "parempia" malleja, siihen pitää vaan tottua  :D

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #234 : 03.10.03 - klo: 20.30 »
meitilläkin alkaa olla kohta EK-4 myyty... minkähän kaaran sitä nyt ostais.? tuosta savagesta mä kyllä pidin ainakin rungon ja jousituksen suhteen joten liekköhän SS alkaa oleen meikän seuraava hanke.

Mika R

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #235 : 03.10.03 - klo: 20.41 »
Niin.. itse olen pitänyt samaa autoa yli 3v enkä ole ajatellut vaihtaa, moottoreita jne kylläkin. Siinä on se hyvä puoli että auton opii tuntemaan hyvin ja jopa säätämäänkin sitä kohtuu hyvin. Lisäksi kun autolla alkaa olla ikää, osiakin alkaa saada halvemmalla. Ilmeisesti myös autovalinta on ollut hyvä alunperin koska ei oo tarvinnut vaihtaa vaikka mielessä on toki käynyt (autokuume voi välillä iskeä päälle mutta pitää pitää pää kylmänä  :mrgreen: )

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #236 : 03.10.03 - klo: 20.43 »
Ukolla vaihtuu autot ku mulla kalsarit...
Taas kehissä.. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #237 : 03.10.03 - klo: 20.49 »
ukko on bisnesmiehiä :wink:  
no ei. itse asiassa aion lopettaa LUULTAVASTI tämän harrastuksen tähän. jos vain vielä vähänkään kiinnostaa niin ehkä saatan jatkaa mutten ainakaan ihan heti.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #238 : 03.10.03 - klo: 20.56 »
:mrgreen:  Osta keväällä savage SS  :!:  Niin talven aikana tulee ajohalut takas...
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #239 : 04.10.03 - klo: 07.24 »
Juju on kuitenkin on siinä että pitää päästä ajamaan kilpaa radalle (virallinen rata tai itse tehty mutta rata kuitenkin). Muuten homma on aika tylsää ja vaan hiton kallista.

Pelkkä nitron polttaminen on kivaa vain vähän aikaa autosta riippumatta ja taas toisinpäin - kun ajaa radalla niin autollakaan ei ole niin väliä onko just viimeisin malli vai ei, kunhan on säädöissä ja tämä tekee samalla hommasta mielenkiintoisen ajamisen lisäksi.