Kirjoittaja Aihe: Korin sovitus ja pakoputken asento + muuta pientä  (Luettu 9982 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Eli, tuossa aloin asentelemaan uutta koria 1:10 onroad polttisrungon päälle. Kori sattuu olemaan melko "ahdas" johtuen hieman poikkeavista kylkipullistuksista. Sähköauton kanssahan ei olisi mitään ongelmia, mut tässä tapauksessa pakoputki jää hieman ahtaalle... Lisäksi en haluasisi tehdä putken ulostuloreikää korin kylkeen. Eli kysymyksiä:

Voinko jättää pakoputken pään osoittamaan vinosti alaspäin korin sisäpuolelle? Vai sotkeeko tuo korin sisäpinnan pahasti? Entä jos jatkaa putken päätä 1-2cm pehmeällä silikonletkulla..?

Kuinka lähelle tankkia putken voi tuoda? Entä sulattaako se lexaanin jos se ottaa koriin, mitä eristeeksi väliin? Ehkä sitä vois laittaa tankinväliin myös tai jopa kääriä koko putki..?

Sitten vielä tosta motin jäähdytyksestä, saako se lämpöhalvauksen tuolla sisällä? Tankkausta ajatellen voisin tehdä reiän tuulilasiin. Pitäiskö silloin myös rei'ittää takalasi, vai riittääkö tuulilasin reikä jäähdytykseksi?

Pari havainnollistavaa kuvaa:





Ajatuksia, mielipiteitä..? Tää on tosiaan eka polttis mulla joten hieman noob näiden kanssa.  :tongue:
« Viimeksi muokattu: 27.10.09 - klo: 09.18 kirjoittanut Maxximo »
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #1 : 17.10.09 - klo: 13.01 »
Itellä ei ainakaan omasta autosta lexan kori sula kun pakoputki vastaa siihen mutta suosittelen että teet reiän koriin ja siihen jotain letkua (Letkuista en tiedä mitä sihen pitäisi laittaa) tai sitten että nostat koritolppia jos mahdollista(tulee kyllä rumempi sitten)
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #2 : 17.10.09 - klo: 15.49 »
Ok. Totesin myös, että reiän teko helpottaa kummasti asiaa...

"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa monster_rc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #3 : 17.10.09 - klo: 22.44 »
Pirun hyvännäköinen koppa. Mistä hommasit?
MCD Baja1000 Competition MYYTY!

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #4 : 17.10.09 - klo: 22.59 »
Onko tuo B-ryhmäläisen Audin kori?
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #5 : 17.10.09 - klo: 23.32 »
Jep, B-ryhmän S1 Quattrohan se. Tuolta hommasin http://d-drivesportsenglish.com/index.php?main_page=index&cPath=12 mutta nyt näyttää olevan 'sold out'. Kun tilasin niin oli kaks varastossa. Tuollainen siitä pitäis tuleman, oikeastaan identtisellä OKO BANK tarroituksellakin:





"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #6 : 18.10.09 - klo: 22.37 »
toisella foorumilla jo törmättiinkin, olen siis sama jonka piti tilata viimoinen mutta meni nokan edestä :embarrassed:.

Ja jos saan pyytää niin älä tee reikiä vaan hommaa sähkö auto alustaksi, chevron ei meinaan ole pitkään aikaan enää pystynyt toimittamaan kyseistä koria jälleenmyyjille. :huh: Vaikuttaa siis siltä ettei tuollaista koria kauaa enää saa ihastella :roll:.  Tietenkin voin ostaa sen pois niin ei sun tarvii sähköautoa ostaa :wink:
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #7 : 19.10.09 - klo: 09.17 »
Reiän ehdin jo tehdä putkelle, mut päätin etten tee tota tankkaus-/jäähdytysreikää tuulilasiin(ainakaan vielä). Joo, ilmeisesti melko harvinainen koppa kyseessä.

Tänään pitäis hakea maalit tohon. Pitääkin maalata kaksväriseksi, kelta valkoinen. Lisäksi ajattelin maalata noi etulokarien tuuliohjaimet mustalla värillä sisäpuolelta. Yritin etsiä lookkiin sopivia pienempiä vintage vanteita mutten löyäny mistään. Pitää tyytyä noihin normikokoisiin valkoisiin viispuolaisiin...


Ps. kiinnostaisko ketään tollanen Volvo 850 Wagon BTCC koppa? Jossain välissä ehkä aikeissa tilata sellainen.

"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #8 : 19.10.09 - klo: 10.06 »
Maalaa samalla etuvalojen maski mustaks. Tulee paaljon autenttisempi kuin noilla tarroilla. Käytä niistä vain umpiotarrat tai sit ei niitäkään.

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #9 : 19.10.09 - klo: 10.22 »
Aika lähelle koria toi putki näyttäis jäävän, kannattaa laittaa jotain eristettä sisäpuolelle ettei hieno koppa sula (esim. alumiiniteippiä, saa biltemasta halvalla). Kyllä omassa polttiskrossarossa ainakin käyrän kohdalta koppa on sulanut.

-Henkka
[PRCA] [TamUa]

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #10 : 19.10.09 - klo: 11.16 »
Maalaa samalla etuvalojen maski mustaks. Tulee paaljon autenttisempi kuin noilla tarroilla. Käytä niistä vain umpiotarrat tai sit ei niitäkään.
Tosiaan joo, näin myös ajattelin tehdä. Pieni kysymys vielä noista tarroista. Pitääkö ne yleensi itse leikata irti arkista? Ainakaan näissä tarroissa ei ole valmiina mitään leikkauksia.

Aika lähelle koria toi putki näyttäis jäävän, kannattaa laittaa jotain eristettä sisäpuolelle ettei hieno koppa sula (esim. alumiiniteippiä, saa biltemasta halvalla). Kyllä omassa polttiskrossarossa ainakin käyrän kohdalta koppa on sulanut.

-Henkka
Mietinkin et toimisiko alumiiniteippi, sitä kun olis rulla tos laatikos... Pitäiskö se liimata korin sisäpintaan vain putkeen?
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #11 : 19.10.09 - klo: 12.37 »
kannattaa laittaa jotain eristettä sisäpuolelle
-Henkka

No aiotko sä sitä sinne pakarin sisään tunkea ?  :cheesy:, eli kopan sisäpuolelle. -Sami
Jeps

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #12 : 19.10.09 - klo: 13.05 »
Maalaa samalla etuvalojen maski mustaks. Tulee paaljon autenttisempi kuin noilla tarroilla. Käytä niistä vain umpiotarrat tai sit ei niitäkään.
Tosiaan joo, näin myös ajattelin tehdä. Pieni kysymys vielä noista tarroista. Pitääkö ne yleensi itse leikata irti arkista? Ainakaan näissä tarroissa ei ole valmiina mitään leikkauksia.

Aika lähelle koria toi putki näyttäis jäävän, kannattaa laittaa jotain eristettä sisäpuolelle ettei hieno koppa sula (esim. alumiiniteippiä, saa biltemasta halvalla). Kyllä omassa polttiskrossarossa ainakin käyrän kohdalta koppa on sulanut.

-Henkka
Mietinkin et toimisiko alumiiniteippi, sitä kun olis rulla tos laatikos... Pitäiskö se liimata korin sisäpintaan vain putkeen?

Teippejä on sekä että, leikattuja ja ei leikattuja, taitaa olla halvempia valmistaa noi ei leikatut, mutta vastauksena kysymykseesi: sakset käteen vaan  :azn:

Kannattaa se alumiiniteippi liimata korin sisäpintaan, ei todennäköisesti putkessa pysyisikään.

-Henkka
[PRCA] [TamUa]

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #13 : 19.10.09 - klo: 17.58 »
kannattaa laittaa jotain eristettä sisäpuolelle
-Henkka

No aiotko sä sitä sinne pakarin sisään tunkea ?  :cheesy:, eli kopan sisäpuolelle. -Sami

On myös lämpöä eristäviä "teippejä" joita kierretään juurikin lämpenevään osaan. :shock: Joten turha taas tulla tilanteeseen henkseleitä paukuttamaan.
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #14 : 20.10.09 - klo: 02.39 »
Koppaan teippi sisäpuolelle ja pakariin myös, auttaa jonkin aikaa. Koppa saattaa kuitenkin ajan myötä hieman "pehmetä" siltä kohtaa. Paras on vaan koettaa saada väliin juurikin TfeK:in mainitsemaa eristävää teippiä tms.

Itse käytän mieluiten askarteluveistä ja terää no.11 (terävänirkkoinen). Saksilla leikkaamalla saattaa olla hankala irrottaa teippejä taustastaan spoilaamatta liimapintaa.

Leikkaamisen jälkeen taivutat arkkia sopivasti ja mieluiten puhtaalla veitsen terällä tai muulla "lastalla" tartut kevyesti tarraan ja viet sen paikalleen.

Sileille pinnoille liimattavien tarrojen asetteluun voi käyttää siirtoteippiä eli heikkoliimaista teippiä joka taputellaan irti leikatun tarran päälle ja tarra viedään sillä paikalleen. Tarran liima tarttuu lujemmin alustaan kuin siirtoteipin joten se on helppo irrottaa ja vaikka käyttää uudelleen. Siirtoteippiä saa mm. teippifirmoista ja ehkä jopa askarteluliikkeistä.

Älä missään tapauksessa koske kirkkaaseen muoviteippiin ainakaan sormella tai millään rasvaisella tai päästä siihen tarttumaan esim. kuituja. Kannattaa vielä pestä koppa ja kädet ennen teippaushommaan ryhtymistä.

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #15 : 20.10.09 - klo: 12.00 »
^ Kiitoksia varsin kattavasta ohjeistamisesta. Ilmeisesti pinsetit toimii myös tossa tarrojen siirtämisessä..?

No "alustan"(ja motin) sisäänajo tuli eilen suoritettua ja ajamaankin jo pääsi... heh ei tosin ilman haavereita. Etupuskuri on nyt neljänä palana ja pakoputken alkukäyrä pääsi vääntymään sisällepäin joten putken ulostulo ei enää osu korin aukon kanssa kohdalleen. :p Nooh, pitää tilata uus käyrä ja samalla tuo puskurin alusmuovikin.

Muuten varsin pätevän oloinen laite hintaansa nähden (RTR paketti ~140e). Kulkupuolikin yllätti(niin kuin näkyy). Videoita katselemalla ei kyllä saa minkäänlaista käsitystä todellisesta kulusta.
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #16 : 20.10.09 - klo: 12.07 »
heheh , alkukäyrä kääntyy kyllä aika kivutomasti alkuperäseen muotoonsa ihan käsin :)
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #17 : 20.10.09 - klo: 12.19 »
heheh , alkukäyrä kääntyy kyllä aika kivutomasti alkuperäseen muotoonsa ihan käsin :)

:tongue: Ok kokeillaan eka tuota, ajattelin vaan ettei kestä vääntää takaisin ku alumiinia on. Murtuu varmaan aika helposti..?
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #18 : 21.10.09 - klo: 08.05 »
...paitsi jos se meni "lommolle". Siinä tapauksessa takaisinvääntäminen venyttää sitä sissämutkan puolelta ja riski että se rupee jopa vuotaan on olemassa. Se on todennäköisesti alumiiniseosta, lämmitä se kuumailmapuhaltimella ennen vääntämistä niin kuumaksi kun saat. Käytä vaikka infrapuna lämpömittaria lukeman seuraamiseen. Sillain se ei "repee" niin helpolla mutta ole tarkkana ettet tee siihen lommoja kun otat kiinni kumminkin jollain pihdeillä. Vanhat hitsarin hanskat tms on hyvät. Tosin ne voi mennä siinä loppuun kun sen saa aika kuumaks tollain. Jos se taipuu kylmänä helposti, on se todennäköisesti melko huonoa seosta tarkoitukseensa.

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #19 : 21.10.09 - klo: 13.00 »
Joo sainkin sitä jo sen verran väännettyä takaisinpäin, että putki tulee nyt kyljen aukosta läpi. Vielä pitäis muutama milli saada eteenpäin sitä, että ulostulo olis keskellä aukkoa, pitää vaan melkein ottaa käyrä irti motista jos enempää haluaa vääntää sitä...

No joo, muutenkin taitaa olla koko auto jäähyllä hetken aikaa. Tuli senverta kovaa mällättyä se. :roll: Teollisuushallissa sisällä ilman koria ajaminen on kohtalokasta, varsinkaan ei kannata ajaa trukkilavan alle niin että tankki repeää. Onneksi sentään motin kansi pysy paikoillaan. Varaosalista alkaa pikkuhiljaa karttumaan miehekkääksi. :grin:

Mutta kyllä se kulkee hyvin! Liian hyvin sisätiloihin... Eipä olisi uskonu tähän hintaan, vaikka pikkuhiljaa sitä hintaa taitaa sittenkin kertyä.  :laugh:


Saiskohan tuohon sopimaan jonku toisen, ehkä aavistuksen isomman tankin? Nykyinen on 75cl, jos edes desin verran vetävän sais tilalle..? Tympii ku on tankki tyhjä niin nopeasti. Tankin koko on 52x35x50mm(pityys x leveys x korkeus ilman korkkia). Korkeusmittaa olis mahdollista kasvattaa joku 12-13mm. On noin 15mm irti pohjalevystä.
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #20 : 22.10.09 - klo: 00.20 »
Tankin pitäis kestää helposti 5 min. Jopa enemmän tollasessa. Muuten on vissiin seokset rikkaalla. Joko sisäänajoit sen kunnolla?

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #21 : 22.10.09 - klo: 00.33 »
Kyllä se ainakin sen 5min kestää ajaa tankilla, pikemminkin 10min... Sisäänajot hätinä ehdin tehdä, melko rikkaalla tuntu vielä olevan, tai ainakin putkesta tuli tavaraa melko lailla, seoksia yritinkin jo säädellä mut onkin yllättävän vaikeaa säätää kohilleen. Sammuu suht helposti, sen takia ilman koppaa ajelinkin... :grin:
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #22 : 22.10.09 - klo: 21.07 »
Vintage drifteri melkein valmiina, eli kori maalattuna... Keltainen sävy on valitettavasti hieman liian kirkas, olis varmaan pitäny vetää punainen maali päälle niin olis voinu muuttua oranssimmaksi..? Mutta ei ollu maalia kotona eikä liikkeitä ole kovin lähellä joten sai olla noin. Muuttuu varmaan vielä paljon kun saa tarrat niskaan.





Hommasin myös HPI:n kuvioidut Super Drift renkaat. Tuntuu et niissä on hieman pitoa kun on lievästi kumimaista materiaalia joten voipi olla hyvät polttiksessa. Oli tosi tiukat vääntää vanteelle. Ilmeisesti noita ei tarvi liimata kiinni?
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #23 : 23.10.09 - klo: 10.14 »
Ne menee lämmittämällä kuulemma melko kivasti paikalleen. En tosin ole ihan varma tarvisko niitä liimata sit vaikka reunoista. Ite liimaisin ainakin sisäreunasta ettei pääse liikkumaan.
On se vaan hieno tunne kun saa kopan onnistumaan. Komia tuli.

Poissa newbiejack

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #24 : 26.10.09 - klo: 20.40 »
Hiano kori :roll:
Tamiya T2M eagle truck 5000 series

Poissa hpi racing

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #25 : 27.10.09 - klo: 00.10 »
mikä auto toi on   :huh:
« Viimeksi muokattu: 27.10.09 - klo: 00.15 kirjoittanut hpi racing »
| HPI RACING | FUTABA | PRO-LINE | SCHUMACHER | TURNIGY | ULTIMATE RACING | SPEED PASSION | MUCHMORE | TEAM ASSOCIATED
   | HUDY | NOSRAM | ZiPPY |

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento
« Vastaus #26 : 27.10.09 - klo: 09.17 »
mikä auto toi on   :huh:
Halpa kiinaihme. :grin: Acme Cyclone Pro... Kori on sit Chevronin tekele. Pitää laittaa parit kuvat kun alkaa tarroitus oleen valmis...
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento + muuta pientä
« Vastaus #27 : 28.10.09 - klo: 13.05 »
Huh, olipas tarroittamista... :tongue:







Aika tyylikäs omasta mielestä. Putken asentoa pitää vielä hiukan korjata ja alumiiniteipit sisäpintaan...  :afro:
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento + muuta pientä
« Vastaus #28 : 28.10.09 - klo: 18.10 »
on se kyllä komia ja jotenkin toi keltainen näkyy nyt paremmin kun on tarrat.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Korin sovitus ja pakoputken asento + muuta pientä
« Vastaus #29 : 28.10.09 - klo: 19.10 »
Mutta onkos tuossa nyt osa keltaisesta tarraa ja sillä näkyy "paremmin"/tummempana...?
Hieno kori joka tapauksessa.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot