Kiitokset myös järjestäjille ja kilpakumppaneille ...
Vääntöö oli ja ennenkaikkea HAASKAA !!!!
Sinänsä kritiikkiä tapahtuneelle ei ole ....
Ehkä kuitenkin pitäisi ottaa huomioon radan profiilissa lähtöpaikka ...... Koskee M-chassis luokkia siis ....
Jonkinlainen ohjeistus asiassa olisi varmaan paikallaan ..... Lähtöpaikan ja radan leveyden suhteen ....
Muutama muukin asia kaipaisi skarppaus sääntöpuolella:
Oli keskustelua Classikin alu C-palasta eli lähinnä sen laillisuudesta ...... Säännöissä sanotaan vetoakselisto vapaa (tarkistin) ...... ja tarkoittaa siis pelkkiä akseleita , joihin kuuluu vetoakselit , hexit ja diffin ulostulot , C-palahan on tukivarren osa.
Tuo kori-siipi keskustelukin on vähän kaksijakoinen asia ..... Minusta BRZ-kori ei sovi luokan henkeen , koska
on olemukseltaan liian touringmainen (modattu&shopattu) ja siipisääntöä yleensäkään ei ole olemassa luokassa , paitsi "korin mukana tuleva siipi sallittu ......" (joka juontaa juurensa JWC-Minin korin hyväksymisestä) , mutta tässä tapauksessa BRZ-korin mukana tuleva ei voi olla sallittu.
Asiaa täytyy pohtia yhteistuumin ....... vielä tarkemmin. Koria ei voi enää kieltää , mutta siiven voi määritellä esimerkiksi ....
Että näin.
Barbie