Tumppi kirjoitti:
Päätökset on tehty ajat sitten ja selvästi ilmoitettu, että jos muutoksia tulee niin ne pitää tehdä ennen toukokuuta, että saadaan riittävästi siirtymäaikaa. Ja koska siihen mennessä ei mitään löytynyt niin kevät 2004 ajetaan sillä päätöksellä mikä on tehty.
------------ ------------- -----------
Testattiinko niitä renkaita, ennen toukokuista "päätöstä", ja kenen toimesta, ja millä radoilla.
Mistä voi lukea testiraportit?
Suoritettiinko kesällä mattotestejä? (missä lämpötiloissa?)
Toistan itseäni: Omalta osaltani olen huolehtinut 27:n hankinnan, ja maksanut ne; enkä aijo niitä myydä kenellekään.
Oli rengassääntö mikä hyvänsä talvella, kesäksi ne ei vielä riitä sittenkään.
Saa nähdä riittääkö rahat enää pyörittää kolmen kuljettajan, ja viiden auton tallia ensi kesänä.
Tumppi kirjoitti keväällä:
Lajiryhmän yksimielisellä päätöksellä kuultuamme alan asiantuntijaa, tulimme siihen tulokseen, että samoilla yllä olevilla perusteluilla luodaan ko. sääntö koskemaan myös TS-10 luokkaa
Ja koittakaa jo uskoa, että tuleva mattokausi ajetaan nykyisellä rengassäännöllä eli CS-22 ja CS-27 renkailla ajetaan myös kevään 2003 FTT-kilpailut. Ja tuon kevään aikana punnitaan uudestaan, onko tehty rengassääntö ollut oikea, myös mattokautta ajatellen vai ei. Jos todetaan kaikesta nykyisistä perusteluista huolimatta, että se ei toimi, niin sitten ilman muuta otetaan uudestaan harkitaan CS-22 renkaan hyväksyminen mattokaudelle 2004. Aivan samoin perusteluin EFRA teki sellaisen säännön jossa "palattiin" takaisin ei ehkä parhaaseen mahdolliseen renkaaseen, mutta sellaiseen jonka kaikki tietävät ja tuntevat. Ensi keväänä varmaankin saamme kuulla usealta kuljettajalta "testituloksia", kierrosaika vertailuja yms.. CS-22 ja CS-27 välillä . Ja muistetaan, että ajettava rengas ja luokkaan sopimaton rengas on kaksi eri asiaa! Kesä ajetaan sitten CS-27 renkailla."
------------ ------------ ------------
Kuka mystinen asiantuntija? (onko yhden asiantuntijan mielipide parempi kuin, vaatimasi kahtakuljettajaa parempi mutu )
Luin keväisen keskustelufoorumin läpi, ja totesin suurimman osan vastustaneen 27:ja.
Myös 22:a
Joten, olisi luullun löytyneen jo silloin, muukin vaihtoehto.
Tiedän että tätä ei pitäisi kirjoittaa, mutta toivottavasti päätökseen ei ole vaikuttanut maahantuojan varastot.
Kyllä ne viimeistään ensi kesän asfaltilla hupenevat.
Teppo tuossa edellä kertoi monta asiaa, hyvin valaisevasti, eikä taatusti mutu periaatteella!
On kilpailijoilta ihan riittävä kädenojennus, purkaa maahantuojan varastoja, osin talvella ja täysin kesällä.
Vaikka eivät olekaan päätöstä olleet tekemässä!