1
Vapaa keskustelu / Vs: Valo- ja videokuvaus
« : 25.08.10 - klo: 22.46 »
Tämmösen tein itestäni:
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tulipa otettua tämmönen omakuva:
Ossin v-specci? Pitäis olla tarpeeks tehoa...
jos hieman pyörittelee kaasaria kädessä ja miettii hommaa niin pitäisi hahmottua miten osat(ne pari kpl) irtoaa.Lainaus
Nii arrska oliks toi (pari kpl) joku vitsi vai?
Havaitsen sarkasmin tynkää, jerzi.Minkä ihmeen takia DST:stä pitää tehdä monsteri?
kaikkea kannattaa kokeilla
Joo ei kannata näin hetero miehenä :lol:
Olisit ostanut monsterin samantien, vaikkakin tuollaisen kyosho mad forcen
Siinä se vasta on tooodella nopea monsu kaikille monso lovereille :p
Jerzi
PS Joo olen nähnyt kuin mädi menee radalla, en ole ajannut mutta on hauskan näköinen peli
Mistä noita Dst:n koreja saa ostaa maalaamattomana?Eikös niitä Kyosholta tai sen jälleenmyyjiltä saa?
Ku oma kori on puhki kun ajettiin meiän koiraa pakoon--
(kaasu pohjassa kuten aina) nii tuli (pieni) pomppu joten taka iskari irtos,
ja tuli tietysti korista läpi (niin mun tuurii) :lol:.Joten olis kiva saada ehjä kori alle. Ja missä hinnoissa about liikkuu?
Entäs voiko drt:n koria käyttää dst:ssä?
juu mut kun on voimaa(gxr18)Keula saattaa pohjata melko helposti..?
etu kumit nyt kuluu aika voimakkaalla tahdilla, mutta lauantaina käyn ostamassa samanlaiset gummit eteenkin
kumpi on tehokkaampi ilman suodatin (kyosho dst) se mikä on mallissa 1 vai mallissa t2Muistaakseni t2-mallissa on kaksikerroksinen? Jos on niin kyllä se sitten parempi on.
ahaaEsim. siitä, että tuntuu välystä. Miksi tästäkin piti tehdä uus aihe? Olis toi valmiskin, mihin olet aikasemminkin laittanut viestiä.
mistä huomaa että ne on kulunu?
Pelto + Krossipyörä = Nastaa!Hetken päästä kun homman hanskaa niin johan alkaa veri vetää radalle... Paitsi tietysti jos pellolta löytyy tarpeeksi tasokas sellainen. Mutta kyllä pellolla menee helpostikin koko päivä.
Olen itsekkin todennut ton asian.
Toni
Tosta lapioinnista sen verran, että sain siitä tarpeekseni hetkeksi aikaa johtuen viimetalven radantekohommista vyötäröön asti syvään lumeen :D Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa rahkeet riittämään vähän kovempaankin menoon. Harjoitusta, harjoitusta.Lapioita saa rautakaupasta... ..käännä enemmän kahvaa mutkissa niin saat hienompia hidastuksia videon loppuun. :mrgreen: Mutta ihan kivaltahan tuo pätkä näytti.Tosta vois saada hienon radan kun lisäisi hyppyjä ja patteja sopivasti.Voishan siitä tosiaan saada, mutta kaivuri vaan puuttuu :D Harmi kun puolet tosta radasta meni pois käytöstä kun naapurin korva ei kestänyt.
hyvä video. ajat hyvin :mrgreen:Kiitosta vaan. Vielä täytyy harjotella tota piikillä ajamista; oikea vaihde aina silmässä ja sitä rataa.
Tosta vois saada hienon radan kun lisäisi hyppyjä ja patteja sopivasti.Voishan siitä tosiaan saada, mutta kaivuri vaan puuttuu :D Harmi kun puolet tosta radasta meni pois käytöstä kun naapurin korva ei kestänyt.
Oon aika alottelia näitten kanssa mut mul on toi ja pakomutken tiiviste vuotaa jotain öljyn tapasta. Voisitteko kertoo hyvät säädöt ja miten säädän ne? Kannattaako tohon ostaa tollasta orionin tehopillii? Sitte aina ku polttoaine loppuu ni huippunopeus nousee huimasti. Miten sen vauhdin sais pysyy?Nopeus nousee kun menee laihemmalle.
Mistähän johtuu että kaikilla harrastus on menossa katkolle ajanpuutteen takia???Motocross vie =)
Kesälomakin on monella tulossa. Ei tätä oo kiva yksin harrastaa!!!
Mitäs tolla siis tarkotat? Sitä että laittaisin akun suoraan vastariin kiinni?Sitäpä hyvinkin.
Nuo liittimet ovat tähän asti toimittaneet virtakytkimen virkaa.
Tarvitsen tällaisia:
Edit: siis atalasta varmaan löytyy, kun sinne menen tiistaina hakemaan hexi sovitteita ja uusia tassuja.
Kannattaa mieluummin ostaa vastarin akku kuin ostaa uudet liittimet siihen tikittävään aikapommiin eli patterikoteloon.
minä haluan liittimet ja sinä käsket ostaa akun?? Mitä 'vettiä se nyt auttaa jos on liittimet entiset?
Tarvitsen tällaisia:
Edit: siis atalasta varmaan löytyy, kun sinne menen tiistaina hakemaan hexi sovitteita ja uusia tassuja.
sähköt menihttp://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Muut-Servo-Tarvikkeet/Muchmore-Futaba-Gold-Servo-Connector-Set-103571
Virtakytkimen kun olen jo vaihtanut jatkojohtoon ja liittimiin, nyt oli sitten liitinten vuoro mennä sököksi.
nyt pitäisi löytää uudet.
Onko kelläkään tietoa, että mikä mättää, kun moottorin kiinnitysruuvit ja päätylevyn ruuvit lähtevät irti jatkuvasti ja en ehdi ikinä ajaa täyttä tankillista. Ruuvit on kyllä kiristetty niin kireälle kun voi.Lukitetta.
Uutta projektia:Ei taida voimansiirto vakiona tuota myllyä kestää? :D
Moottori on hpi:n f 4.6
Moottoripukin reiät jo porattu mutta ei vielä välityksiä säädetty
http://julpu.kuvat.fi/kuvat/RC%20HARRASTUS/Kyosho%20projektia/002.JPG
Meneekö DBX helposti rikki?Olipas taas tyhmä kysymys. Millä lailla rikki?
Joo onhan siinäkin yksi virhe tullut, mutta kun tuo käyrän ruuvi on irronnut ennenkin itsestään, ja en ole ottanut irti kertaakaan.Ihan normaalia, että ne irtoilee tehtaankin jäljiltä tärinän vaikutuksesta.
Niin että mitä eroa on tolla DBX ja DBX T2?Sähköt tais ainakin olla laadukkaampaa mallia. Ei kai kuitenkaan mitään mullistavaa eroa. kato ite Kyoshon sivuilta.
Kytkinkellosta hajos sitten yksi kuulalaakeri :/ Pitäis tilata sitten uusi.Kuula? Eikös siellä ole neulalaakeri? Vai onko DRX malleissa kuulat?