Kirjoittaja Aihe: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:  (Luettu 5404 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jsiksu

  • Jäsen
    • Profiili
    • Hobao Hyper ST
kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« : 23.03.07 - klo: 10.15 »
Mistä tietää onko auto "bensa" vai "nitro" kun sitä ei aina ilmoituksessa nää...

Itsellä nyt pari sähkö autoa ja olen talven harjoitellut ja Cen vaihtotarjous kiinnostaa mutta onko Arenaan hyppy liian iso? Mikä ero on arenalla ja toisella C-1 :llä kun siitä ei löydy tietoa.

Onko muita vaihtoehtoja (ulkoauto) ensimmäiseksi sähköauton seuraajaksi mielellään tuo ei nitro mallit...
vai onko suuri ero vauhdeissa ym:Ssa? bensa on vissiin huolettomampi...


Paljonko kuluttaa nitro auto? tietenkin riippuen pelistä mutta jotain esim.?
Naisen mieli on miehen mieltä puhtaampi, se vaihtuu useammin.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #1 : 23.03.07 - klo: 10.20 »
bensa autot on yli 23cc
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa ballu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #2 : 23.03.07 - klo: 11.03 »
23cc nitromoottori olisi hieno  :afro:

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #3 : 23.03.07 - klo: 11.33 »
Mä oon laittamassa toiseen 1/8 krossariini nelitahtista 20cc mekaanisesti ahdettua nitromottia. Lisäks 2-vaihteinen aski ja Torsen-keskidiffi.

Onhan noita moottoreita vaikka millasia ja minkäkokosia vaan joten pientä sovitteluahan ne vaan vaatii. Ei hirveen paljoo tarvitse penkoo että alkaa löytämään osakokonaisuuksia, mitkä saa puuhastelemalla sopimaan yhteen. Tosin tohon "puuhastelemiseen" ei kyllä yleensä koskaan riitä kunnolla mikään keittiön pöytä tmvs.

Mullon myös toinen 1/8 krossi mihin oon laittamassa 11,5cc nelitahtista nitrokonetta vapaastihengittävänä ja 3-vaihteista vaihdelaatikkoa. Tää tulee kiinteellä keskidiffillä.

Kummatkin autot tottakai nelivetoisia. Ja kumpaankin tulee ihan auton näköiset korit, eli ulkonäöltään korkeajousituksisia ralliautoja, vanhakoppasia Escortteja.

Mikähän siinäkin muuten on että kun on näitä rallygame-konversioita niin niillä muutetaan erinomaisia buggyjen alustoja lähinnä asvalttikäyttöön? Miksi krossari ei voi olla krossari jolla ajetaan samoissa paikoissa ja radoilla kun buggyilla, mutta että ne ainoastaan vaan näyttävät oikeilta autoilta?
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo: 11.38 kirjoittanut JariV »
Just joo.

Poissa arskas

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille: kokematon vastaa.
« Vastaus #4 : 23.03.07 - klo: 12.13 »
Mistä tietää onko auto "bensa" vai "nitro" kun sitä ei aina ilmoituksessa nää...

Itsellä nyt pari sähkö autoa ja olen talven harjoitellut ja Cen vaihtotarjous kiinnostaa mutta onko Arenaan hyppy liian iso? Mikä ero on arenalla ja toisella C-1 :llä kun siitä ei löydy tietoa.

Onko muita vaihtoehtoja (ulkoauto) ensimmäiseksi sähköauton seuraajaksi mielellään tuo ei nitro mallit...
vai onko suuri ero vauhdeissa ym:Ssa? bensa on vissiin huolettomampi...


Paljonko kuluttaa nitro auto? tietenkin riippuen pelistä mutta jotain esim.?


Huomasin että tämä threadi oli hieman offtopicoitumassa  :angel:

Kun netissä shoppailumielessä surffittelee, näyttää siltä että isomman mittakaavan(1/5, 1/6) autot käyvät bensalla ja pienemmät (1/10,1/8) Nitrolla.

Hyppy sähköstä polttikseen ei ole iso. Tarvii olla motivaatiota perehtyä riittävällä tarkkuudella sen voimanlähteen toimintaan. =)

Kulutukseen saa joku toinen ottaa kantaa koska itse en ole polttiksella ajanut vielä metriäkään/minuuttiakaan/tankillistakaan. :)

Mika R

  • Vieras
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #5 : 23.03.07 - klo: 12.13 »
Mikä ero on arenalla ja toisella C-1 :llä kun siitä ei löydy tietoa.

Arena on ns. truggy joka on isompi myös renkailtaan kuin C-1 buggy (eli krossari). Kumpikin sopii aloittelijalle mielestäni ihan yhtä hyvin.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #6 : 23.03.07 - klo: 12.16 »
Mä oon laittamassa toiseen 1/8 krossariini nelitahtista 20cc mekaanisesti ahdettua nitromottia. Lisäks 2-vaihteinen aski ja Torsen-keskidiffi.
...
Mullon myös toinen 1/8 krossi mihin oon laittamassa 11,5cc nelitahtista nitrokonetta vapaastihengittävänä ja 3-vaihteista vaihdelaatikkoa. Tää tulee kiinteellä keskidiffillä.
...
Wow, näiden valmistumista odottaen, kuvia sitten, tai ääh, mitä kuvista, odotan että pääsen näkemään livenä.
Lainaus
Mikähän siinäkin muuten on että kun on näitä rallygame-konversioita niin niillä muutetaan erinomaisia buggyjen alustoja lähinnä asvalttikäyttöön? Miksi krossari ei voi olla krossari jolla ajetaan samoissa paikoissa ja radoilla kun buggyilla, mutta että ne ainoastaan vaan näyttävät oikeilta autoilta?

Tätä minäkin olen ihmetellyt, mutta luulempa että ainakin hypyt vaikeutuisivat muuttuneen ilmanvastuksen ja puuttuvan takasiiven takia. Epäilen myös ettei rallygame korin sisälle mahdu eturenkaat kääntyilemään maksimi sisäänjoustossa. Tai ainakaan kaikissa koreissa.

 - Hount

Mika R

  • Vieras
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #7 : 23.03.07 - klo: 12.20 »
Kesällä ainakin toi mun 6,6cc vapaastihengittävä nelitahti 2-vaihteisella automaattilaatikolla, mekaanisella flektillä ja kiinteällä keskidiffillä varustettu 1/8 Stadium Truck on ainakin esillä livenä radoilla Lavanko, Jyrkkälä ja Salo  :grin: Vaatimatonhan tuo pata on verrattuna Jarin vastaaviin mutta silti  :p

Poissa JariV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #8 : 23.03.07 - klo: 14.09 »
Ääh Mika,

ei sun laite TODELLAKAAN oo mitenkään määriteltävissä "vaatimattomaks". Mulla on vaan tollaset osat hyllyssä ja tekeillä ja halusin oikeestaan vaan tähdentää sitä ettei moottorin tilavuus varsinaisesti ole se pääkriteeri erottamaan bensa- ja nitropelejä.

Se tosin on totta, että bensa kakstahtareita ei oo niin pieninä moottoreina olemassa kuin nitrokoneita on, mutta näkisin että tollasta erottelua on yleensäkkään edes turha tehdä, koska nää erot ja tiedot moottoreista hoituu yleensä aina KVG  :grin:

Mun mielestä jokaisen joka miettii näiden kahden moottorityypin välillä tulis ihan ensimmäiseks miettiä omat mieltymyksensä ja syynsä suosia jompaa kumpaa ja lähtee sitten listaamaan hyvät ja huonot puolet ja valita voimanlähde vasta sitten. Ja tää foorumihan on varsin hyvä juurikin tällasten asioiden kyselemiseen kun täältä löytyy kokemusta kummastakin puolesta vaikka millä mitalla.

Ja sen jälkeen sitten vaan ostoksille ja sonta lentämään  :grin:

Ja viimesenä huomiona:
Mä laitoin omaan MP-6:seeni (1/8 krossari=buggy)Kyösti Subaru WRC:n korin päälle ja oon nyt koko talven ajellut SH:n 28 Pröön (4,6cc) voimin ja ajellu sillä hyppyreistä ja röykyistä ihan samoin tavoin kuin oon ajanut toista vakiokorista buggyanikin. Ei MITÄÄN ongelmaa. Tosin korit ottaa kyllä itteensä nopeesti mut so what, niitä saa kaupasta lisää. Ja renkaina käytän tasan koko repertuaaria mitä krossareihin on tarjolla.
Tossa kuvassa on tää ko. peli nykykuosissaan:

Korin korkeudessa alustaan on huomioitu pyörien liikeradat ja kyllä totakin voi kaasulla ja ohjauksella ohjata ilmalennon aikana ihan kuten buggyakin. Samoin se tottelee hyrrävoimien vaikutuksia edelleenkin.

Ja vielä lisänä kun koskaan ei muista kirjottaa kaikkee kerralla:
Tarkoitus on kyllä tulla sitten pärtsäämään noilla peleilläni Lavankoon ja varsinkin sille uudelle Järvenpään mestalle. Että jos niitä joku haluu nähä ja kuulla niin kyllähän se onnistuu sit. Mutta ei ne vehkeet oo muuta ku vanhoja krossareita mihin on vaan sitten laitettu jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Ja sitä kautta kun niiden elopaino lisääntyy niin ovat aika suurella todennäköisyydellä näitä oikeita .21 -moottorisia buggyja hitaampia radalla koska ne on optimoitu tollasille radoille ja nää tulee olemaan henkilökohtaisten mieltymyksien värittämiä hauskanpitoon. Tosin kyllä mä ne nopeiksikin aion samalla tehdä, mutta se on sitten taas eri asia että miten nopeita ne tulee olemaan.
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo: 14.35 kirjoittanut JariV »
Just joo.

Poissa *Artsi*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #9 : 23.03.07 - klo: 16.04 »
Morjesta!

Jos ymmärsin oikeen mitä haet takaa tällä hommalla niin minun mielestä toi Arena (truggy) kuulostais sun jutulta enemmän kuin toi c-1 (buggy). Arena on pikkasen helpompi ajaa ku toi c-1 ja paljon näyttävänpi ku on isommat pyörät kori ja muutenki isompi mut silti ketterä kumminki ajaa! Ja noi truggy autot soveltuu paljon paremmin muutettavaksi jos oon oikein ymmärtäny niin bensa vehkeiksi myöhemmin jos haluu. Luulen kyllä että tollasella on paljon helpompi päästä alkuun ja päästä ajaa paljon enemmän ja hommaan sisään tollasella valmiiks kasatulla ja toimivalla paketilla kuin rupee heti virittelee bensa muunnos settejä ja ihmettelee jos ei oo kokemusta. Musta tärkeintä on päästä ajaa heti mah paljon ja mah lujaa tietysti!  :lol: 
-HobbyFactory- -JQ Products- -EA-Import- -Orca- -Ultimate Racing-
-TeamDurango DEX410V4- -Serpent 411 Eryx 2.0- -Alpha Engines- -Bittydesign-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #10 : 23.03.07 - klo: 18.08 »
Morjesta!

Jos ymmärsin oikeen mitä haet takaa tällä hommalla niin minun mielestä toi Arena (truggy) kuulostais sun jutulta enemmän kuin toi c-1 (buggy). Arena on pikkasen helpompi ajaa ku toi c-1 ja paljon näyttävänpi ku on isommat pyörät kori ja muutenki isompi mut silti ketterä kumminki ajaa! Ja noi truggy autot soveltuu paljon paremmin muutettavaksi jos oon oikein ymmärtäny niin bensa vehkeiksi myöhemmin jos haluu. Luulen kyllä että tollasella on paljon helpompi päästä alkuun ja päästä ajaa paljon enemmän ja hommaan sisään tollasella valmiiks kasatulla ja toimivalla paketilla kuin rupee heti virittelee bensa muunnos settejä ja ihmettelee jos ei oo kokemusta. Musta tärkeintä on päästä ajaa heti mah paljon ja mah lujaa tietysti!  :lol: 

Arzi tää topicci oli tarkoitettu vain ja ainoastaan kokeneille kuten minulle ja Mikalle.
Sinun kokemus on yhtä pitkä kuin minun  :tongue:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #11 : 23.03.07 - klo: 21.10 »
JariV, hehe.. oli niin tyylikkäästi sanottu että piti itsekin kokeilla  :laugh:
Mutta helppohan se oli .40 padalle vääntää tuo kun osat sai periaatteessa valmiina pientä säätöä lukuunottamatta (flekti + vauhtipyörän kartiokonversio), pikkasen eri juttuja nuo sun projektit. Mahtavaa jos päästään vielä näkemään livenä.

Poissa jsiksu

  • Jäsen
    • Profiili
    • Hobao Hyper ST
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #12 : 23.03.07 - klo: 22.15 »
Lainaus
Arena on ns. truggy joka on isompi myös renkailtaan kuin C-1 buggy (eli krossari). Kumpikin sopii aloittelijalle mielestäni ihan yhtä hyvin.

Sinulla on tällainen? onko rahan arvoinen? kumpi ohjain on? paljonko on kulutus per 1h noin arvo...?
helppo hoitoinen?
Naisen mieli on miehen mieltä puhtaampi, se vaihtuu useammin.

Poissa jsiksu

  • Jäsen
    • Profiili
    • Hobao Hyper ST
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #13 : 23.03.07 - klo: 22.23 »
Morjesta!

Luulen kyllä että tollasella on paljon helpompi päästä alkuun ja päästä ajaa paljon enemmän ja hommaan sisään tollasella valmiiks kasatulla ja toimivalla paketilla kuin rupee heti virittelee bensa muunnos settejä ja ihmettelee jos ei oo kokemusta. Musta tärkeintä on päästä ajaa heti mah paljon ja mah lujaa tietysti!  :lol: 

Kiitti, Juu virittäminen ei onnistu vielä taidoillani, sähkäriin osaan akun vaihtaa  :grin:
Mutta oppi ja ikä kaikki, juu ajaan pitäs päästä bonzerille ja minimadnessille haen jatkajaa...

Eli jos on jotain muita kuin CEN:n ARENA joka sopii tuohon hintaluokaan (450€=Vaihtohinta) ja on aloittelevalle polttis käyttäjälle parempi vaihto ehto otan ehdoituksia vastaan... Onko nuo 250€ hintaluokan polttikset mistään kotoisin?
Naisen mieli on miehen mieltä puhtaampi, se vaihtuu useammin.

Poissa Elvisrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #14 : 23.03.07 - klo: 23.23 »
Mä oon laittamassa toiseen 1/8 krossariini nelitahtista 20cc mekaanisesti ahdettua nitromottia. Lisäks 2-vaihteinen aski ja Torsen-keskidiffi.

Onhan noita moottoreita vaikka millasia ja minkäkokosia vaan joten pientä sovitteluahan ne vaan vaatii. Ei hirveen paljoo tarvitse penkoo että alkaa löytämään osakokonaisuuksia, mitkä saa puuhastelemalla sopimaan yhteen. Tosin tohon "puuhastelemiseen" ei kyllä yleensä koskaan riitä kunnolla mikään keittiön pöytä tmvs.

Mullon myös toinen 1/8 krossi mihin oon laittamassa 11,5cc nelitahtista nitrokonetta vapaastihengittävänä ja 3-vaihteista vaihdelaatikkoa. Tää tulee kiinteellä keskidiffillä.

Kummatkin autot tottakai nelivetoisia. Ja kumpaankin tulee ihan auton näköiset korit, eli ulkonäöltään korkeajousituksisia ralliautoja, vanhakoppasia Escortteja.

Mikähän siinäkin muuten on että kun on näitä rallygame-konversioita niin niillä muutetaan erinomaisia buggyjen alustoja lähinnä asvalttikäyttöön? Miksi krossari ei voi olla krossari jolla ajetaan samoissa paikoissa ja radoilla kun buggyilla, mutta että ne ainoastaan vaan näyttävät oikeilta autoilta?
Noi moi, sanos hieman tarkemmin mitä nelareita käytät? Hieman epäselvää kyllä että kun lukee lennokki tarkotukseen ja välillä vaan 4t kone tarkotukseen :D ?  Onko sillä mitään väliä onko se 4t kone lennokkiin vai autoon? Niin aattelin kans rakennella autoon sellast.

Mika R

  • Vieras
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #15 : 24.03.07 - klo: 08.52 »
Lainaus
Arena on ns. truggy joka on isompi myös renkailtaan kuin C-1 buggy (eli krossari). Kumpikin sopii aloittelijalle mielestäni ihan yhtä hyvin.

Sinulla on tällainen? onko rahan arvoinen? kumpi ohjain on? paljonko on kulutus per 1h noin arvo...?
helppo hoitoinen?

Arena mallia ready-to-run ja laatu yllätti todella positiivisesti. Auto on hieno suoraan paketista. En ole vielä ehtinyt ajaa moottoria sisään mutta eiköhän kohta puoliin joten siitä sitten enemmän. Servot ovat ihan kohtuulliset ja radio vaikuttaa hyvältä (olen ajanut sillä tota nelari-ST:tä), tosin vaihdoin jälkikäteen "kisaservot" koska auto tulee periaatteessa kisakäyttöön. Ainoa miinus tulee ruuvilukitteen käytöstä tehtaalla eli diffejä oli työläs saada auki (alu kotelot), uudella torx ruuvarilla sitten onnistui. Mutta eipä niitä tarvitse lähteä heti avaamaan, tukevaa tekoa ja sisäänajon jälkeen (pyörittelee asfaltilla samalla kun ajaa moottorin sisään) niin toimivat varmasti ihan mainiosti ja pitkään. Järeää tekoa joten siltä osin ei tule ongelmaa. Kori on tyylikäs.

Mika R

  • Vieras
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #16 : 24.03.07 - klo: 09.52 »
vertaukseksi:

Arena sopii paremmin maastoon ja märälle radalle; buggy kerää likaa helposti ja vaatii käytännössä paineilmalaitteet puhdistusta varten. Itse ajan buggya vain kuivalla, jos ei kisaolosuhteet pakota märälle. Arenaa voi sen sijaan huoleti ajaa myös kosteammissa oloissa...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #17 : 24.03.07 - klo: 19.25 »
Viime vuonna oli pakko ajaa märällä se eka kisa varmasti muistat Mika.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #18 : 24.03.07 - klo: 21.41 »
Joo, muistan Jerzi.. 1/2 päivää meni Jyrkkälässä ilman sadetta mutta sitten...

Käytiin tänään paukuttaa nelaria... hauskaa oli, Tomi 12 v. sai mennä luukuttaa oikein kunnolla. Taisi kampiakseli vääntyä 1-2 mm lopuksi..ehkä kivi välissä.. ja jotain häikkää toisen venttiilin kanssa..täytyy avata kokonaan ja tarkistaa tilanne..nyt otin vain kannen irti ja totesin tilanteen. Voi olla että menee snadisti remonttiin. Siksi aikaa laitetaan tuo Sirio vaihdelaatikon pariksi ja voi olla että meillä on tämän maan nopein Truggy sen jälkeen. Katotaan. Hieno auto tuo Kyosho ST US, bashingiin just omiaan! Harmi ettei saatu videoo..mut ens kerralla. Aijjoo.. pikkupoika 3v ajeli Mini Infernolla täysillä messissä, hienosti toimi hiekalla sekin!
« Viimeksi muokattu: 24.03.07 - klo: 21.46 kirjoittanut Mika R »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #19 : 24.03.07 - klo: 21.51 »
Mika,,,, :huh: kivi kampiakselin väliin,ehkä kivi välissä.SELVENNÄ MINULLE TUO.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #20 : 24.03.07 - klo: 21.53 »
Siis kivi vauhtipyörän välissä..sorry --> vääntynyt kampiakseli. tosin tutkinta vasta alkamassa. Jotain häikkää tuli lopuksi ja pata ei enää kuulostanut normaalilta. Käynyt joskus vastaava kakspuolikkalle Novalle.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #21 : 24.03.07 - klo: 22.00 »
Jos sinulla vääntyy kiven takia tuo kampura niin vaihda äkkiä merkkiä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #22 : 24.03.07 - klo: 22.02 »
O.S. kuten sanoin, asiaa tutkitaan. Voi olla että siinä on jotain muuta vinossa. 4-T:tä ei hevillä vaihdeta  :p

edit: tuossahan on muuten lyhyt kampura ja pilot shaft..eipä tullut mieleen aikasemmin. eikä sekään ollut vääntynyt. jotain muuta pientä  :grin:
« Viimeksi muokattu: 24.03.07 - klo: 22.54 kirjoittanut Mika R »

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #23 : 11.04.07 - klo: 12.09 »


Eli jos on jotain muita kuin CEN:n ARENA joka sopii tuohon hintaluokaan (450€=Vaihtohinta) ja on aloittelevalle polttis käyttäjälle parempi vaihto ehto otan ehdoituksia vastaan... Onko nuo 250€ hintaluokan polttikset mistään kotoisin?

[/quote]
hong nor x1crt rtr
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: kyssäreitä kokeneemmille käyttäjille:
« Vastaus #24 : 20.05.07 - klo: 17.37 »
Mä oon laittamassa toiseen 1/8 krossariini nelitahtista 20cc mekaanisesti ahdettua nitromottia. Lisäks 2-vaihteinen aski ja Torsen-keskidiffi.

Mullon myös toinen 1/8 krossi mihin oon laittamassa 11,5cc nelitahtista nitrokonetta vapaastihengittävänä ja 3-vaihteista vaihdelaatikkoa. Tää tulee kiinteellä keskidiffillä.

Joko on autoista kuvia tai muita näköhavaintoja tarjolla?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg