Juuh luettelu pahoitetlut, etten aikasemmin lukenut. Lueskelin topicin kauan aikaa sitten läpi, mutta sillon ei vielä ollut keretty ongelmiin asti.
Empä tiedä onko omassa vikana liian pieni konkka 1000uF tllä hetkellä käytössä näyttäis olevan yleensä noi taasaajat 3000-4700uf. Toisaalta telemetria ei kerkee näyttää että jännitteet tippuis, mutta onhan se tietysti mahdollista ettei kerkeä mukana vaihteluissa. Täytyy varmaan koittaa isompaa konkkaa 10000uF löytyy, mutta 63voltille eli on melkonen mörkö, mutta sillähän saa tuon homman testattua. Sen jälkeen pitää melkein kokeilla ulkokoista becciä, hobbywingin 3A 5A max olis tarjolla saa nähä riittääkö sekään :S Hirveitä virtarosvoja nykysin nämä vehkeet. Nämä ongelmat siis Bluebirdgin 10kg servolla, eli ei oo vielä ees kiinni paljon puhuttu Savox.
Erillisellä AAx4 paketilla koitin myös, mutta siellä ei mitkään akut riittäneet :S Testissä oli duracell patterit, varta, duracel 2800mah akut ja Sanyo Eneloop, mitkään ei saanu pidettyä jännitteitä yhtään kasassa telemetriakin näki 3-4voltim lukemia.
Silloin tapahtui sama mitä muut ovat kuvailleet eli servo jumahtaa silmin nähtävästi, kun kääntää esim renkaita. Nythän ongelmana on ollut se, että sähköt katkeilee kesken ajon hyvin lyhyesti ja tästä johtuen ei kaasu pohjassa ajo oo kaasu pohjassa ajoa ja telemetry no connection vilahtelee välillä näytöllä.
edit: Onkos kellään aiheuttanut häiriöitä harjattomien moottorin johdot vastarin läheisyydessä? Mietin vaan kannattaako sitä asiaa tutkia ollenkaan vai onko syy melko varmasti tossa virransyötössä. Pitäs oikein oskilloskoopilla tutkia miltä näyttää toi jännite syöttö vastarille. Spektrumin ilmailulähetin ainakin paukutti labravirtalähteen 2A virtarajaa ilman mitään ohjausliikkeitä :S