98E:llä ajelen toistaseks ja oon täsmälleen samaa mieltä tosta tulpan väristä mexicon kanssa. Mä oonkin enemmän vaan kuunnellut konetta ja katellut lämpöjä. Ihan täysin puhtaasti se ei vielä kierrä, pystyn kuulemaan pari pientä poksausta siinä kiihdytyksen aikana ja oma epäilys on että keskialue on hieman laihalla. Siihen löytyy lääkkeet modaamalla kaasuläppää osakaasusuutinreikien kohdalta. Tosin en välttämättä tota enää tee tähän nykyiseen kaasariin, koska isompi on tulossa tilalle.
Joo, toi keuliminen ei oo mikään mittari. Mä oon Lerpun kanssa täysin samaa mieltä. Sen saa aikaseks ylikovaks säädetyillä iskareilla. Keulimista mä en tässä hae. Ideaali tilanne olis että täyskaasukiihdytyksessä eturenkaat olis noin 5-10 millin päässä maasta pitkän matkaa eikä yhtään korkeemmalla. Tällöin kaikki paino olis takapyörillä ja sitä pystyis vielä hallitsemaan.
Kenblock oli selkeesti kattonu videon tarkkaan. Se oli just tolleen, pitoo oli niin vähän että se sutiminen oli jo turhauttavaa vaikka se normaalisti hauskaa ja asiaan kuuluvaa onkin. Fiilis oli eilen ajaessa vähän sellanen kun ajais perusrenkailla jäällä ilman piikkejä tai jollain drifterillä mikä ei mee senttiäkään suoraan.
No, tulipahan tehtyä jo uus osa autoon jonka toivon parantavan tilannetta paljon (kiitokset ideasta Riku.F). Toivottavasti ei liian paljon kuitenkaan. En tyytynyt nollaan. Säädin keulaa myös aavistuksen korkeemmaks kun mulla oli etuvarret jo yläviistossa, eli keula liian alhaalla. Nyt ovat vaakatasossa kuten takapää joka on koko ajan ollut vaakatasossa. Jousia en alkanu vielä vaihtelemaan. Niitäkin olis säätösarja hyllyssä käyttämättöminä joka sekin on tullu ostettuu jo varmaan 2 vuotta sitten. Tänään näyttäs kelin puolesta taas siltä, että pääsis vähän leikkimään taas.
JÄLKIEDITTIÄ: No kentän pinta olikin jäässä vielä äsken ja eilen se oli sula. Eipä tullut touhusta yhtään mitään kun vehje vaan pyöri piruetteja kun ees koski kaasuun.