Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mof

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 38
31
Team Losi / Vs: Team Losi Racing 22
« : 15.08.11 - klo: 12.35 »
Mielenkiintoisen näköinen trukki.

Saakohan tuosta tehtyä helposti Corrin?
Kori paikalle ja korin kiinnikkeet tietysti, mutta tuleeko tukivarsilla ja Losin Corrivanteilla liian leveä?

Eiköhän tuo ole liian lyhyt SC-autoksi.

32
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 15.08.11 - klo: 12.34 »
Toiselta foorumilta bongattua:

I emailed Futaba Pro Shop in Japan yesterday. They advised that the FS2 is no longer available as it will be replaced with the FS2 SP next month (September)

Price when converted from Japanese Yen was $432 australian dollars, so around $450 US, out of Japan, plus shipping obviously.


FS2 on merkitty useassa kaupassa "discontinued" tai poistettu listoilta (esim Amainhobbies on poistanut tuon listoilta).

Villi arvaus voisi olla että autoon tulee big bore iskarit, ehkä MM-kisoissakin näkynyt hiilikuituinen ylärunko. MM-kisoissa käytettiin Proline Bulldog koria tiimikuskien toimesta, joten ehkä voisi myös kori vaihtua samalla. Ja ehkä siniset alumiiniosat vaihtuu ruskeisiin/punaisiin. Tai sitten ei, selvinnee parin kuukauden kuluessa.  :roll:

Asiaan lievästi liittyen, Tebon auto MM-kisoista redrc:n kuva-albumilta
http://events.redrc.net/event-gallery-2011-ep-offroad-worlds/ ):

http://events.redrc.net/wp-content/gallery/2011-ifmar-ep-offroad-world-championships/sat-teboact.jpg

Tiedä sitten pitääkö paikkansa, mutta...

The new kit will include the following changes:

Big Bore Shocks
New material for the servo saver
Tungsten diff balls
Cramp Wheel Hubs
LAW41 Alluminum Battery Posts
New anodised color for aluminum parts


34
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 2wd
« : 14.08.11 - klo: 12.23 »
http://www.liverc.com/news/special_features/877-Travis_Amezcua%27s_Slash_may_be_the_fastest_on_planet_Earth/

Travis Amezcua has just piloted the first Traxxas-based vehicle into an A-main of a "pro" class at the nationals in probably 20 years.

The vehicle Amezcua is running isn't stock, however. It is the latest rendition of a conversion kit we've told you about over the last few months that has been developed by Gil Losi Jr. under the branding of a yet-to-be announced company called Anza.

The kit transforms the highly-popular Traxxas Slash from a backyard basher into a serious racing machine. So serious, in fact, that it is capable of being put in the A-main of Modified Pro-2 at the ROAR Off-Road Nationals.

We can't show you a body-off shot just yet, but we can tell you that it is a highly modified machine. However, it still uses the Slash gear box, pivot blocks, arms, and various other things. We must say, it looks pretty trick!

Travis hopes to guide his "FrankenSlash" to a national championship this weekend. But even if he comes up short, the vehicle's credibility has already been established. It takes a car that has been tested and painstakingly designed and refined to make it into a nationals A-main, and that is exactly the type of rig that has been created by the folks at Anza.

35
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 14.08.11 - klo: 07.08 »
Alkaiskohan valmistajat tulemaan järkiinsä. Asson B4:een ja SC10:iin julkaistu eteen ja taakse 12mm hexat.


Olisipa Durangokin käyttänyt 12mm hexejä eikä olisi kehitellyt jotain omaa "oversize" viritystä.

36
Sähköautot / Vs: Tamiya TRF 501X setuppeja ja tipsejä
« : 12.08.11 - klo: 22.24 »
Tuosta 511 tulee myös valmis paketti jossa ratasdiffit mukana:

http://www.1999.co.jp/eng/10153892

Ja tietysti pelkkä ratasdiffi:

http://www.hlj.com/product/TAM42213

37
Team Losi / Vs: Team Losi Racing 22
« : 10.08.11 - klo: 13.26 »

38
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 10.08.11 - klo: 07.38 »
http://rc10.fi/index.php?topic=59465.0 käykös toi combo?

Sidewinderissä on huono bec, joten se saattaa sammuilla tehokkaiden servojen kanssa, kuten esimerkiksi tuon linkittämäsi savöxin.

39
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 09.08.11 - klo: 21.54 »
Kyllähän tuo PSo vahvisti sen mitä jo itse vähän epäilinkin tulevaisuudessa tapahtuvan.

Lisäksi itse pidän myös noiden autojen kasaamisesta.



Muuten eikö sinun kannata päivittää se olemassa oleva RTR nyt noilla FT:n tärkeimmillä osilla? V2 iskarit, alumiininen hingepin brace, titaanivantit, v2 slipperi, nivelvetarit, jne...  :tongue:

Tosin en tiedä osien saatavuudesta tai hinnoista, että tuleeko koko auto halvemmaksi kuin nuo osat.  :shocked:

Taitaisi tulla halvemmaksi ostaa FT ja myydä RTR pois kuin päivitellä RTR. Paitsi jos meinaa päivitellä hissukseen sitämukaa kun osia hajoaa.

40
Sähköautot / Vs: Tamiya TRF 501X setuppeja ja tipsejä
« : 09.08.11 - klo: 21.47 »
Olikos näin että noiden tamiyan vakio slippilevyjen kanssa oli jotain ongelmaa, tuntuu slipperin asetus muuttuvan pitemmässä kovassa vedossa. Alkaa luistamaan enenmmän ja enemmän (mutteri ei pääse pyöriin)

Kannattaa laittaa asson padit

41
Sähköautot / Vs: Uudelleen Innostunut...
« : 09.08.11 - klo: 11.48 »
Ja Kyosholtakin löytyy kasattavaa mallia...

42
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 07.08.11 - klo: 21.18 »
Noniin, nyt on uusi auto kasassa ja vähän testiäkin alla. Kasatessa huomio kiinnittyi iskareihin, iskareissa ei ole tutteja ollenkaan ja ilmaaminen on haastavaa. Tein iskarit muutamaan kertaan mutta en saanut niistä kunnollisia. Muuten auto vaikuttaa hyvältä ja laadukkaalta. Tänään sain autoon ihan hyvän setupin. Asso menee kyllä nätistiä savella! Tosin keula ehkä vähän repii PL 4-Rib renkailla joissakin kohdissa, mutta täytyy laittaa tilaukseen JC:n ripsit tai rounderit. Mites muut on saanut iskarit ilmattua?

Käytätkö ilmausruuveja vai onko umpinaiset hatut?

43
Sähköautot / Vs: X-Factory X-7 4wd prototyyppi
« : 07.08.11 - klo: 08.00 »
Now Running X - 7 Gen 5.1 Prototype

All you photo freaks check our FaceBook page for pix Saturday Aug 6 of Paul running the Gen 5.1 at Summit R/C in Fort Wayne, Ind.

http://www.facebook.com/pages/X-Factory-RC/187542711292903

5 new action shots, one of some unusual action in the pits, and -- hope you are smiling with us -- a body-off shot of Paul working on the car in the pit.

Rain-shortened program had just 1 qualifier and the main. Paul won the qualy when the other car (Only 2 in class) broke. Paul hit a couple of pipes in the main and finished second. The good news is the car's speed.

Paul set fastest lap in the qualifier and again in the main where he was 2 tenths ahead of the winners' best. The really good news is that the 4WD is much faster than the buggy, just as it should be, and of course Paul's X - 6 Squared is not slow.

Normally a driver's 4WD is 1/2 to 1 second faster than his buggy depending on the track. In buggy they had 2 qualys and the main, and, while he didn't TQ or win, Paul had fastest lap in qualy and also fastest lap in the main. His fast qualy lap with the X - 7 was about a second faster than the buggy lap, and in the main the Hero Lap was 1.4 sec quicker than the buggy.

So the X - 7 is fast out of the box, and we are ready to begin working on the set-up. How fast can it go?

44
Kyosho / Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« : 03.08.11 - klo: 13.16 »
Toiselta foorumilta bongattua:

I emailed Futaba Pro Shop in Japan yesterday. They advised that the FS2 is no longer available as it will be replaced with the FS2 SP next month (September)

Price when converted from Japanese Yen was $432 australian dollars, so around $450 US, out of Japan, plus shipping obviously.


FS2 on merkitty useassa kaupassa "discontinued" tai poistettu listoilta (esim Amainhobbies on poistanut tuon listoilta).

Villi arvaus voisi olla että autoon tulee big bore iskarit, ehkä MM-kisoissakin näkynyt hiilikuituinen ylärunko. MM-kisoissa käytettiin Proline Bulldog koria tiimikuskien toimesta, joten ehkä voisi myös kori vaihtua samalla. Ja ehkä siniset alumiiniosat vaihtuu ruskeisiin/punaisiin. Tai sitten ei, selvinnee parin kuukauden kuluessa.  :roll:

Asiaan lievästi liittyen, Tebon auto MM-kisoista redrc:n kuva-albumilta
http://events.redrc.net/event-gallery-2011-ep-offroad-worlds/ ):

http://events.redrc.net/wp-content/gallery/2011-ifmar-ep-offroad-world-championships/sat-teboact.jpg

45
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 01.08.11 - klo: 11.56 »
Ei se nyt ainakaan toivottamalta tapaukselta näytä:

http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=76690

The 2WD class saw Hupo Honigl dominate first time out with his brand new Team Durango DEX210, taking the 4 rounds of qualifying on Saturday to take TQ - only for Tom Cockerill to take the final round on Sunday to ruin his perfect qualifying run.
Hupo managed to hold of serious pressure from Craig Collinson's DEX210 to win all three legs of the A final for the win

46
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 30.07.11 - klo: 12.51 »
http://www.rcm.fi/index.php/autot-ja-autopaketit/sahkokayttoiset/team-associated-factory-team-b4-1-2wd-competition-electric-buggy-kit.html

Onks tos factory kitis jotenki laadukkaammat osta ku on saman hintanen kun toi harjaton rtr?  :huh:

http://www.rcm.fi/index.php/autot-ja-autopaketit/sahkokayttoiset/team-associated-b4-1-brushless-rtr.html

Factory kitissä on paremmat osat, esimerkiksi iskunvaimentimet. Kyllä tuo RTR on myös ihan kelvollinen.

47
^ Kyllä valistuksenne otettiin vakavasti. En vain näe mitään tarvetta millekkään IFMAR-listalle, jos sen listan akuilla ei saa ajaa. Ei se ole kuluttajan tehtävä valvoa, että tekeekö valmistaja lupaamaansa laatua.

Akkusäännössä on kaksi olennaista kohtaa, akun pitää löytyä listalta JA mahtua annettuihin maksimimittoihin.

Kysehän ei ole laadusta tai muustakaan kun listalla on koot tarkasti mainittu eli  25.4mm.
http://www.ifmar.org/pdf/electric/2011%20IFMAR%20Batteries%20Fnl.pdf

Tuossa vaan tehty säännöt ja lista eritavalla, mikä on todella typerää ja naurettavaa että noin toimitaan.

Ja kyllä muuten Orion sai muutaman akun noissa kisoissa myydä :D

Virallisesti listalla on kirjoitusvirheet sekä GM:n 5600mAh että Intelectin akkujen osalta joissa mainittu korkeudeksi 25,4mm.

PS. kuten Vesa sanoikin, tuolla warmup topikissa tuosta akkujen korkeudesta jo varoiteltiinkin.

48
Sähköautot / Vs: team LOSI speed-T
« : 04.07.11 - klo: 22.26 »
Meneekö se tosiaan 65mph niin kuin sabessa saotaan? Jos se on niin nopee ja halpa nii sitähän vois harkita ostaa. Mutta vain jos se on neliveto onko se? Monikennoset lipot siihen menee?

PS: Nelivetomiehiä :wink:

Ei ole neliveto.

49
Pari asiaa jotka itselle tulee mieleen:

1) Sähkökrossissahan "yksityyppirenkaat" ei tarkoita, että on vain yksi vaihtoehto, vaan vaihtoehtoja on kaksi. Eli ei sen yksityyppirenkaan tarvitse rajata niitä renkaita vain yhteen toimimattomaan.
2) Omasta mielestä on hieman ristiriitaista, että jos kerran kuskit nyt täällä mainostaa, että AKA Cityblock ja Proline Caliber toimii kaikilla radoilla hyvin, niin jos yksityyppirenkaiksi valittaisiin esim nuo kaksi, niin miten siitä nyt yhtäkkiä tulisi jotenkin ylitsepääsemätön ongelma ja muuttuuko nuo sitten samantien toimimattomiksi renkaiksi tietyillä radoilla? Eli toisinsanoen, onko tilanne nyt se, että jotkin renkaat toimii kaikilla kotimaan radoilla vai eikö ole?

Sen kummemmin ottamatta kantaa siihen, että pitäisikö yksityyppirenkaita olla vai ei.

51
Sähköautot / Vs: Team Associated SC10 Mistä niitä saa?
« : 12.06.11 - klo: 22.41 »
Olis toki voinu kysyy auton omassakin keskusteluaiheessa... aika hiljaista on jos ei RCM tuota satu myymään (soita ja kysy).

52
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 09.06.11 - klo: 22.21 »
Ei se nyt liika kiree oo, esim. mulla on 7,5 kone ja niin on monella muullakin, ei ongelmaa.

Sulla on eri auto.

53
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 08.06.11 - klo: 20.40 »
6.5T on kyllä melko varmasti liian tehokas moottori, kun taas tuo 8.5T on hyvin suurella todennäköisyydellä juuri sopiva.

54
Sähköautot / Vs: X Factory X-6 Squared
« : 06.06.11 - klo: 19.59 »
Kierolla poranterällä (jos sattuu sellainen olemaan) reiästä toki tulee isompi kuin terän virallinen mitta... Oletko mitannut, että onko reiät oikeasti 3,3mm?

55
Tulokset / Vs: Virallinen MM warm up topikki
« : 05.06.11 - klo: 11.36 »
Tjaa, varmistetaanpas vielä...

56
Tulokset / Vs: Virallinen MM warm up topikki
« : 04.06.11 - klo: 07.45 »
Ifmarin listassa on GM:n akkujen kohdalla mahdollisesti kirjoitusvirhe. 25,1mm on maksimi, ja maksimin ylittäviä ei hyväksytä.

Tarroja ei lasketa mukaan korkeuteen.

57
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 02.06.11 - klo: 12.53 »
Myyjät:
Lainaus
MiroShima +
tero +

Ostajat:
Lainaus
alarauta +
Arppa +
henkka123 +
hese80 +
HMS77 +
Iku +
J-P H +
jeppe +
jerziccar1 +
jiksu +
jon.lindgren ++++
JT80 +
juhza +
kaitsu82 ++
Kimpo86 +
kisaaja +
lakkatinneri +
Larryman +
Makke73 +
markkinn ++
Maxximo +
Mayhem +
mpitko +
nieemikko +
OV +
patez +
Penguin +
pintke +
pOINTER +
Pököeemi +
rb +
RC-BASTARD +
Slap +
Soo +
tellu +
tero ++
tonij +
TOMMI +
unkka +
vlle +
zzs +

Listaa päivitetty. Olipa aika reilusti unohtunut noita, en sitten tiedä unohtuiko edelleen joitakin...

58
Sähköautot / Vs: X Factory X-6 Squared
« : 30.05.11 - klo: 13.08 »
Hei, mites se hingepin modi, kun mulla on STRC tapit, mutta ne on 3,2mm? Kisaajahan neuvo poraan 3,3mm reiän. Mittailin tota alu hubin reikää ja se oli 2,9mm, ja myös vakio tappi oli 2,9mm. Eli se meinais, että jos poraa 3,3mm reiän niin jää millin verran väljää, joka ei oo oikein hyvä tommosessa paikassa.

jos tappi on 3,2mm ja poraa 3,3mm reiät, niin "väljää" jää 0,1mm, ei 1mm.

59
Tulokset / Vs: Virallinen MM warm up topikki
« : 27.05.11 - klo: 14.59 »
Kun nyt säännöistä oli puhe, niin MM-kisoihin osallistuvien kannattaa myös tarkistella korisäännöt, ettei turhaan joudu teippailemaan liian isoja reikiä sitten kisoissa korista umpeen.

60
Tulokset / Vs: Virallinen MM warm up topikki
« : 27.05.11 - klo: 14.38 »
Jännitemittaukseen kommentoin sen verran, että säännöt sanoo näin:

2S LiPo/LiFe batteries may be charged to a maximum of 8.40v (LiPo) resp. 7.40v (LiFe).
Overcharging is a safety hazard and will not be tolerated.

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 38