0 jäsentä ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.
Joo tiukkaa teki että sai ton ajettuu, hankala hallita siinä nopeudessa.Huhhuh..Pistäs videoo jos koitat 150 km/h Kestääkö se 2650kv pannu 6s? Tasin jostain lukea että ei kestä.Jos kestää niin kokeile pois, Vorzallekin luvataan 119 km/h ;)
Ongelmaksi voi tulla tolla moottorilla se, että löytää pinionin, jolla oikea mod luku , kun moottorissa on 8 mm akseli ?Tietysti voi yrittää tehdä se 5 mm pinionista..
Alkaa olla aika vaarallisia nopeuksia, jos yleisillä paikoilla ajatte , viime kesänä Kemorassa ajoin DBX ja 6 s 115 km / h, ja varaa olisi ollut, mutta kun lentoon yritti..minulla olisi hyllyllä 8 s säädin, mutta mikä moottori Scorpioniin..??
http://www.kershawdesigns.com/PinionsMod1.htmSieltä 8mm pinioneita. Kemoralla on hyvä testata, sielläkin on aikoja jolloin 1/1 kapistukset ei ole edessä.
Lainaus käyttäjältä: ylikar-h - 06.01.14 - klo: 20.38Alkaa olla aika vaarallisia nopeuksia, jos yleisillä paikoilla ajatte , viime kesänä Kemorassa ajoin DBX ja 6 s 115 km / h, ja varaa olisi ollut, mutta kun lentoon yritti..minulla olisi hyllyllä 8 s säädin, mutta mikä moottori Scorpioniin..??Minälainen 8s säädin sulla on? Ameriikan isotpojat ajelee yli 200km/h 8s akuilla Ois aika hurjaa kokeilla!Se mun säädin on Toro EX 8S LiPo 34V MAX
Kiitos, noilla tiedoilla pärjään. Tässä hahmottelen sopivaa mottoria Scorppariin kun tuli Ebaystä sellainen rullaavana huudettua. Eli jos johonkin 1900kV saman kokoluokan koneeseen päädyn niin ei luulisi 4s rata-ajossa ihan metsässä olevan?Painaako tämä auto toisiaan yli 4kg ajokunnossa?
1900kv buggykone saattaa olla liian hepponen noin isolle autolle. Toki riippuu radasta missä ajelee. Itse laittasin Truggy moottorin, 4s setuppiin 2000 tai 2250kv.
Lainaus käyttäjältä: p-man - 06.02.14 - klo: 21.061900kv buggykone saattaa olla liian hepponen noin isolle autolle. Toki riippuu radasta missä ajelee. Itse laittasin Truggy moottorin, 4s setuppiin 2000 tai 2250kv.Ok, pitänee tuumailla. Tosin vaikka auto onkin painavahko niin se on kuitenkin vain tuuppi joten voimansiirto ei liene niin raskas kun esim 8 krossissa... ja liika teho karkaa sutimiseen siksi ajattelin jotain hieman miedompaa pataa. Koneen fyysinen koko tullee kuitenkin olemaan 42 ja 70-74mm joten ei se ihan kevyintä buggyluokkaa edustaMitäs muuta kivaa tähän pitää iskeä, aluiskarit ja nivelvetarit ovat jo tulevien hankinojen listalla.
No niin oli antoisa Ebay ilta eilen ja autoon tarttui kohtuu hinnalla aluikarit sekä lähes ilmaiseksi aluiskaritornit ja -takasiiven kiinnike. Nivelvetaritkin tuli vielä klikattua ja Hobbykunkusta kasa punaisia alumutterita.Nyt sitten odotetaan autoa ja blig-osia saapuvaksi, kunhan vielä itsekin pääsisi työmatkalta kotiin.Sähköpuoli on vielä harkinnassa ja selvinnee varmaan sitten kun saan auton käsiin ja puntariin, joko siitä möhköstä saisi hiukan kevyemmän heittämällä turhia osia pois. Tosin nuo yllämainitut alu osat taisivat viedä laihdutusta takapakkia Vastarikotelo nyt lähtee ainakin ja lisäksi elättelen toiveita koko akkutelineen pois heivaamisesta, mutta nämä nyt näkee sitten kun saa auton käsiin ja pääsee vähän mittailemaan.