RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: kkarjala - 01.06.06 - klo: 21.18

Otsikko: kyosho inferno gt
Kirjoitti: kkarjala - 01.06.06 - klo: 21.18
kyselisin onko kellään kokemusta kyseisestä polttiskasta....hyvät puolet ja haittapuolet....mistähän tuon mahtais saaja halvimmalla prohobyllä oulussa tuo makso muistaakseni jonku verran päälle 500€

kiitoksia etukäteen....

p.s. en kaipaa muiden automallien mainostamista
Otsikko: kyosho inferno gt
Kirjoitti: uku - 01.06.06 - klo: 21.46
joo on kokemusta jokusen verran täs muutama oma havainto
kun ensimmäistä kertaa käynnistää auton on ensin löystettävä tulppaa jonkin verran ja esi lämmitettävä moottoria kuuma ilma puhaltimella muuten ei veto käynnistin kestä( korjaus sarja on olemassa ) toinen iso pointti on puristus suhde moottorissa,jostai syystä ei nipponin poijaat oo saanu sitä kohilleen itse jouduin laittamaan 0.40 shimmiä kannen väliin ennen kun rupes kone toimimaan ja lämmöt pysymään kurissä(n.120c kun ennen shimmausta pienen käytön jälkeen 190-210 eikä säätäminen onnostunu) sen jälkeen on peli toiminu kun junanvessa!!!  
diffien avaus ja kunnon diffi öljyt sisään.alun perin ei ole kun pienen pieni rasva nokare. itse laitoin eteen ja taakse 7000 öljyt(talvel menee hienost ovi eel!!! sit viel hommasin infernon iskarit,tuet,puskurin,ja keski diffin jarru nippeleineen, saa tehtyä crossarin halutessaan.
vaikka melkein helpommalla saa crossarin muutettua ralli peliks mut se 2vaihdetta kyll kulkeeeeeee. muuten auto on mielestäin kohtuu hyvä,enemmälti tarkoitettu asvaltti hommiin mut etenee hyvällä sora pohjallakin itse ajanu enemmän jäällä ja lumella(pikku vinkkinä vielä kannattaa joka tapauksessa käyttää crossarin koria alla suojaa sonnalta ja silleen.ai niin ite oon ajanu 25%fluidil toimii paremmin ku 16%(lämmöt)   joka tapauksessa hankinta päätöksen joudut tekemää itse toivottavasti oli jotain apuja tästä

tos muutama plussa ja miinus (omasta kokemuksesta)

-veto startin käyttö kannattaa unohtaa heti! hommaa startti boxi
-puristukset
-aavistuksen hidas ohjaus servo
-aavistuksen heikot vanteet(käyttäjässä vikaa:) )
-diffien voitelu(rasva ja niukasti)

+sairaan kliffa peli jaella
+helppo muuttaa halutessaan crossariks
+2vaihdetta ja vaihteen vaihdon säädön
 helpous
Otsikko: startti box
Kirjoitti: paavi - 04.08.06 - klo: 21.02
millanen startti boxi tohon sit kannattas hommata?? :roll:
Otsikko: kyosho inferno gt
Kirjoitti: Hotti - 05.08.06 - klo: 08.10
Semmonen mikä siihen käy.
Otsikko: öö...
Kirjoitti: paavi - 05.08.06 - klo: 09.19
no millanen siihen sit käy? :roll:
Otsikko: kyosho inferno gt
Kirjoitti: WRC206 - 05.08.06 - klo: 09.52
Siihen käy kaikki polttiskrossareihin tarkoitetut starttiboksit esim. tämä:

http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=30124&grpid=5020

On halpa ja itsellä ainakin toiminut moitteetta, toki parempiakin löytyy
mutta hinta on sen mukainen.
Otsikko: no entä ne kyoshon startterit???
Kirjoitti: paavi - 05.08.06 - klo: 10.21
no entä ne kyoshon startterit???
ku niil on sellasii iha erilaisii mis pääs on joku ihme putki et mihin ne sit kytketään siin autos??? :roll:
Otsikko: kyosho inferno gt
Kirjoitti: WRC206 - 05.08.06 - klo: 10.23
Ne on lentokoneiden starttereita.
Otsikko: Re: no entä ne kyoshon startterit???
Kirjoitti: Juhanu - 09.08.06 - klo: 07.37
Lainaus käyttäjältä: "paavi"
no entä ne kyoshon startterit???
ku niil on sellasii iha erilaisii mis pääs on joku ihme putki et mihin ne sit kytketään siin autos??? :roll:

Ne on lentokoneen startteja.Ei nillä auto oikein käynnisty :wink:
Otsikko: kyosho inferno gt
Kirjoitti: k1mmo - 14.08.06 - klo: 04.00
Itse ostin juuri tämän auton.

Pientä taistoa oli että sai auton käymään mutta vaikeuksien kautta voittoon.
Käynnistysnarun kanssa samoin ollut ongelmia mutta eipä ole vielä onneksi käteen jäänyt.
Tälläistäkin on kuulemma joillekkin käynyt.

Muutaman päivän kokemuksella olen huomannut että tehoa on ja paljon.
Ajoin sisään auton nätisti ja sen jälkeen tuli vähän koitettua tehoja.

Tulos: renkaat riekaleina ja yksi vanne rikki.

Eli, kumi palaa kevyelläkin kaasu 'jalalla'.
Itse en heti huomannut kumin riekaloitumista ja menipä siinä sitten vannekkin rikki.
Ja ihan 16% sidewinderillä.

Vanteet tuntuvat olevan heikkoa tekoa ja vannetta hellästi pesiessä tuli mieleen tv:ssä pyörivä "luotettava titaani vaihtoauto" -mainos.
Kävi nimittäin samanlailla vanteille, aivan uusille.
Eli maali lähti pois ihan normaalissa pesussa.

Ps. minulle voi tarjota 1/8 vanteita sekä renkaita!
http://www.rc10.fi/viewtopic.php?p=180202