Sama loota siinä on aina ollu...
Joo, tilasin just voimakkaan ohjausservon, niin saan rungosta toisen servopaikan vapaaksi lootan ohjaukseen. Tosin voimaa on niin paljon, ettei vaihteita tarvi käyttää, mutta akut rinnan, lyhyet välit, ykköne pesää, diffit lukkoo ja offailemaan!
Autossa on "long trawel" palat kii, joten tästä syystä korkea.
Toki painoa tulee, akut varmaan kilon yhteensä ja kone 400g.
Keulimisrauta on täysin säädettävissä, muutaman minsan juttu.
Ja tossa mun videollahan se rauta oli autossa kii, keulii muttei heitä kuperkeikkaa. Fiksumman näköstähä se olis, ku ruuvais rautaa alaspäi.
Pitäs melkee loihtia isommat pyörät wheeliebaariin =)
Sain äskön ahaa-elämyksen:
Pitää tehdä mökkisessioita varten revoon peräkärri, johon mahtuu kaljakori...
Aineksina profiilirautaa, vaneeria ja isot pyörät.
Vielä pitää miettiä kuinka saan peruutussummerin pelaamaan, kolmanteen kanavaan jossei muuten.
Sitten laittaa autoon eteen ja taaksepäin sojottamaan langattomat kamerat.
Näillä eväillä voinkin sitten istua krillillä muina miehinä, janon iskiessä ajaa maakellarista KYLMÄT kaljat läppärin näytöltä ohjaten krillille ja takas kellariin viileeseen.
Luonnollisesti projekti pitää aloittaa hakemalla täysi kori kaupasta ja juomalla se pois rakentamisen yhteydessä =)