151
RC-kerhot ja -radat / Vs: Rajatorpan rata
« : 26.08.10 - klo: 22.12 »
Kyllä se kymppikrossarille treeni mielessä kelpas ainakin viime talvena.Mutta tosiaan nyt tarpeeton kun saadaan kunnon krossi tilat ja rata Myyriin
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Ilmeisesti kyse on tuosta alemmasta tilasta? Julmetun iso krossipaana on tärkein mutta jos tilaa jää reilusti niin kannattaisiko harkita turistipaanaa toiseen päätyyn? Saisi maksimoitua tilan käytön ja kassavirran?
Parhaat hampparit löytyy Snacky:ltä, www.snacky.fi
Oma suosikki on Iso Poliisi hampurilainen tupla mällillä.
Edittiä:
Isoimmat hampparit on tosi isoja, nälkä lähtee takuulla.
Plussana vielä, että Snacky on kellon ympäri auki, 24h.
Toni
Juuri näin.
Enkä minäkään missään nimessä väittelyä hakenutkaan tai saati sillä linjalla ollutkaan.
Lähinnä just tuota ajoin takaa että mitään selkeää sääntöä tuohon kohtuulliseen aikaan ei ole olemassakaan, vaan se on vain jonkinsortin suositus.
Ja taas tuokin 3vk on joissain tapauksissa turhan lyhyt aika saada hommaa hoidettua...
Joissain tapauksissa taas 3vk. on jo turhan pitkä rupellus.
Ja taas nämähän monesti johtaa siihen että joskus ollaan kuluttaja asiamiesten kanssa yhteyksissä jne.
Itsekin olen tällaisia asioita joutunut hoitamaan...
Tulipa taaskin yksi koukero mieleen.
Olen joutunut lukemattomia kertoja vääntämään asiamiehen kanssa tilanteessa jossa jokin laite on hankittu ulkomailta ja siihen on takuuajan sisällä tullut vikaa.
Asikas on toimittanut laitteen suomen maahantuojalle.
No maahantuojapas ei olekaan ollut missään vastuussa tuotteesta.
(kyseinen maahantuoja kun ei ole koskaan kyseistä tuotetta maahantuonut)
On olemassa tuotteita joilla on kansainvälinen huoltohässäkkä...
Eli maahantuoja hoitaa homman vaikka tuote olis hankittu täysin eri maasta.
Mutta on myös todella paljon kuvioita missä nimenomaan tuotteen takuusta on vastannut kyseisen maan maahantuoja mistä tuote on hommattu.
Pari kertaa tuli viimevuonnakin tehtyä työtä asiakkaan puolesta ottamalla suoraan tehtaaseen yhteyttä...
Tehdas sanoo ensin että tuote pitää lähettää hankintamaahan (näissä tapauksissa kyseessä oli sama maa missä laitteet oli valmistettu)
No lopulta saatiin väännettyä kättä että tehdas korvaa poikkeuksellisesti näissä tapauksissa huoltokustannukset, koska tuotteen edestakainen lähettäminen olisi ollut kalliimpaa kuin itse korjauskustannukset.
Ja vielä tuosta pullistelusta...
Käsittämätöntä suoraan sanottuna kuinka paljon tuota pullistelua saakaan tiskin "sisäpuolella" kuunnella.
Vaikka touhuissa olis kuinka selvät sävelet niin suoraan sanottuna aivan käsittämätöntä käytöstä on tullut reilusti enemmän kuin sitä normaalia käytöstä.
Todella monta kertaa on asiakas tullut huutamaan kuola poskesta valuen ja haukkuen meikäläisen suvun, kotieläimet ja äititeresan... Ennenkuin olen edes ensimmäistä sanaa suusta saanut...
Ja kun vihdoin asiakas on sen 20 minuuttia suoltanut koko elämäntarinansa ja olen vihdoin saanut avata suuni todeten että jahas... selvä tapaus...
Hetki pieni niin haen varastosta uuden laitteen.
... soppa on hoidettu niin mikä jääkään...
Ei edes yhtä yksinkertaista sanaa "kiitos"
Saati sitten pahoittelua käytöksestään.
Siitähän tämä kuluttajansuoja on tosiaan hieno, että sieltä harvoin tulee sääntöjä vain suosituksia.
Kyllähän se asia tuntuu olevan niin että myyjän pitää olla aina ystävällinen ja asiakas saa käyttäytyä ihan miten vaan sattuu huvittamaan, onneksi myyntityössä on kuitenkin enemmän niitä hyviäjuttuja. OT loppu
Jenkeissähän kaupoilla ei ole mitään vastuuta. Hommat hoidetaan valmistajan kautta suoraan.
Suomessa taas vastuu on lykätty kaupalle. Imo tulee turhia välikäsiä varsinkin jos on sellanen kauppa missä hommat hoituu puoli teholla (en todellakaan väitä, että tässä olisi). Nopeampaa toimintaa on ite aina hoitaa valmistajan kanssa ongelma tilanteet. Valmistajaa yleensä jopa kiinnostaa oman tuotteen toimimattomuus varsinkin jos haluaa pitää mainetta yllä.
Kauppa on velvollinen korjaamaan tuotteen ei korvaamaan. Jos korjaaminen ei onnistu niin sitten korvaava tai rahat takasin. Korjaus käsitteessä on vielä aika. Muistaakseni tuo ei ollut edes mitenkään tarkasti määritelty vaan jos tuotteen korjaaminen ei onnistu kohtalaisessa ajassa. Mutta mikä on kohtalainen...
miksu79, eikö olis ollu kiva pistää se kiertoon vaan ;)? Kaikkihan tuntee määritteen anna hyvän kiertää...
No eipä oo kehumista kyllä täälläkään...
Ei eroa muista huonoista aamuista oikeastaan ollenkaan.
Vuosi sitten oli kyllä mukava isänpäivä... Tämä ei.
Voiko Hoke kysyä mikä meni tänään pieleen.
Voisi kuvitella että lapset haluaa ehdottomasti olla isän kanssa isänpäivänä mutta kuin on selleinan natsimuija niin ei voi mitään.
Jerzi
Muksu herää aamuyöstä pitämään omaa riehumistaan, emäntä sekoillu kämpän ympäri kissojen ja minkälie kuningasideoidensa takia...
Kun vihdoin pääsen takaisin nukkumaan niin emäntä päättää taas töniä vähän väliä kun satun olemaan väärässä asennossa, hengitän liian syvään JNE!!!
Lopulta kun vihdoin olen kaikkien stanan riehumisten jälkeen saanut nukkua edes muutaman tunnin lisää, saan emännältä kiukuttelut...
Muksulta vartin jälkeen kuravaipan vaihdettavaks jne...
Kersan ylienergistä kikkailua ja huutamista... emännän kiukuttelua ainakin tähän asti....
Ajamaan edes olisin lähtenyt kun olis kulkupeli alla.
Nyt tarttis pyykkejä duunata, enkä ole stana kahvia edes yhtä kupillista vielä juonut.