Kirjoittaja Aihe: Tattarisuon rata Helsingissä  (Luettu 642608 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jamssa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #630 : 21.07.09 - klo: 14.04 »
koskas siellä pidetään jotain kisoja?
olisi kiva tulla seuraamaan :p

-tommi
IGT 2

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #631 : 21.07.09 - klo: 16.03 »
koskas siellä pidetään jotain kisoja?
olisi kiva tulla seuraamaan :p

-tommi

Täältä olis yksi kpl VTR-10 tulossa myös :lol: Taitaa tuo kisa juttu jäädä täksi kaudeksi koska se asia muuttui radikaalisesti parempaan suuntaan  :lol:
Joten tuskin on kisoja enää tälle kaudelle tulossa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #632 : 21.07.09 - klo: 16.22 »
Tuolla "parempaan suuntaan" tarkoitin sillä että nykyään ei voi vaan (ja lappunen radalle) ilmoittaa tänne forumille että on kisat sinä viikonloppuna vaan virallinen kaavake pitää kirjoittaa ja sen saa NUKEN toimistolta ja sen pitää tehdä jokin virallinen taho/seura ja mikäli joku yksityinen taho haluaa järjestää kisa/kisoja niin sen hinta mitä siitä pitää maksaa on aikas paksu kuulema. Joku voi sen hinnan tänne laittaa joka sen tietää niin saadaan sillekkin asialle PISTE.

Jerzi

PS Kumma juttu että ei ole ollut kerho tason kisoja tattiksella tänä kesänä kuin tämä asia on mennyt jopa parempaan suuntaan :lol:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #633 : 21.07.09 - klo: 17.00 »
Pitääkö kaikesta tehdä niin hankalaa, eikö se nyt onnistu jos joku haluaa ns. kerhokisat pitää niin ilmoitus tänne foorumille ja kisat pystyyn. Tuskin siellä kukaan vahtii että ajetaanko tuossa nyt kisaa vai ei...(ja jos nyt ihme kävisi ja joku kysyisi niin: nämähän on treenit  :wink: )
Suomi on pykälän viilaajien unelmamaa, kukaan ei osaa kyseenalaistaa mitään ja kaikkea typerääkin noudatetaan pilkulleen(siinä suomi on euroopan nro.1)
Sellasta, tämä nyt oli vain minun mielipide enkä kehoita ketään rikkomaan "lakia" tai mitään muutakaan..  :wink:  ..enkä tosiaan ole asiantuntija tässäkään asiassa, ihmettelen vaan jos joku kaavake jossain toimiston hyllyssä onnistuu estämään pienimuotoiset kisat.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #634 : 21.07.09 - klo: 17.03 »
Pitääkö kaikesta tehdä niin hankalaa, eikö se nyt onnistu jos joku haluaa ns. kerhokisat pitää niin ilmoitus tänne foorumille ja kisat pystyyn. Tuskin siellä kukaan vahtii että ajetaanko tuossa nyt kisaa vai ei...(ja jos nyt ihme kävisi ja joku kysyisi niin: nämähän on treenit  :wink: )
Suomi on pykälän viilaajien unelmamaa, kukaan ei osaa kyseenalaistaa mitään ja kaikkea typerääkin noudatetaan pilkulleen(siinä suomi on euroopan nro.1)
Sellasta, tämä nyt oli vain minun mielipide enkä kehoita ketään rikkomaan "lakia" tai mitään muutakaan..  :wink:  ..enkä tosiaan ole asiantuntija tässäkään asiassa, ihmettelen vaan jos joku kaavake jossain toimiston hyllyssä onnistuu estämään pienimuotoiset kisat.

Valitettavasti homma on näin tänä vuonna. Parempaan suuntaan ollaan menty kuulema asiassa.
Olis kiva tietää mikä on tattiksen kokopäivä vuokra hinta kerhokisoille  :huh:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #635 : 21.07.09 - klo: 17.10 »
Eikös Jerzi ole kuitenkin UAU:n jäsen? Mikä estää järjestämästä kisoja UAU:n nimen alla jolloin Jerzi toimii kilpailunjohtajana?

Mika R

  • Vieras
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #636 : 21.07.09 - klo: 22.09 »
Mitäs luulette onko iso rata huomenna ajokunnossa iltasella? kiitos etuläteen vastauksista

Poissa Ulf N

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #637 : 21.07.09 - klo: 22.15 »
Tänään se vielä tuossa 16.00 maissa oli ihan märkä  :cry:, pääsuoralla ja pääsuoran jälkeisessä mutkassa olisi pärjännyt paremmin veneellä kun autolla.
TT-01D ja EA4 drifterit, IGT BMW kopalla, Mini-Zi McLaren kopalla

Mika R

  • Vieras
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #638 : 21.07.09 - klo: 22.19 »
ok, kiitti Uffe. Jos joku tietää huomenna ennen iltaa, niin olen mielelläni kuulolla.

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #639 : 21.07.09 - klo: 23.41 »
Mä sanoisin tohon röökin vetämiseen, että vapaalla harjoitusajalla sitä ei tarttis rajoittaa. Tottakai, jos jotain asia häiritsee, niin voi sitä sanoa ihan asiallisesti, voisitko polttaa sivummassa.

Kilpailut on tavallaan eriasia, koska niissä noudatetaan kirjan mukaisia sääntöjä joka paikassa.

Enemmän mua henkilökohtaisesti tässä maailmassa haittaa noi naapurit, jotka p*skattaa koiransa omalla pihallaan niin, että koko kylä haisee
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #640 : 22.07.09 - klo: 01.23 »
Eiköhän rööki jutut ole nyt jo käsitelty, sitä vänkäämistä ei jaksa kukaan, sitä on jo sivutolkulla, käytetään maalaisjärkeä niin eiköhän se luista..eipä tuo juuri kenellekään taida ongelmakaan olla.
Koiranp*skakin on tosiaan ikävä asia..  :grin:  ..niinkuin moni muukin.
Keskitytään ajamiseen eikä sivuseikkoihin. 
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #641 : 22.07.09 - klo: 01.30 »
Eiköhän rööki jutut ole nyt jo käsitelty, sitä vänkäämistä ei jaksa kukaan, sitä on jo sivutolkulla, käytetään maalaisjärkeä niin eiköhän se luista..eipä tuo juuri kenellekään taida ongelmakaan olla.
Koiranp*skakin on tosiaan ikävä asia..  :grin:  ..niinkuin moni muukin.
Keskitytään ajamiseen eikä sivuseikkoihin. 

Juuri näin
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #642 : 22.07.09 - klo: 09.02 »
Eiköhän rööki jutut ole nyt jo käsitelty, sitä vänkäämistä ei jaksa kukaan, sitä on jo sivutolkulla, käytetään maalaisjärkeä niin eiköhän se luista..eipä tuo juuri kenellekään taida ongelmakaan olla.
Koiranp*skakin on tosiaan ikävä asia..  :grin:  ..niinkuin moni muukin.
Keskitytään ajamiseen eikä sivuseikkoihin. 

Mitä maalaisjärkeä pitää käyttää jotta röökaajat ymmärtävät että siellä ei saa röökata. Ei ole väliä onko treenit vai kisat, vai mikäs niissä on erot, samat kuviot on kuitenki. Ja miksi sitä jota se häiritsee pitää pyytää että mene sivummaksi :huh:
Sääntö on sääntö, en minä sitä ole kirjoittanut ja rööki häiritsee aina minua, ei sori se minua vituttaa aina kuin sitä on tarjolla.
Jos verrataan koiranp*ska röökin savuun niin eiköhän se ole jo itsestään selvä mikä on vaarallisempi. Jos astut koiranshittiin niin kengän pohja tulee likaiseksi, jos kaveri sinun vieressä röökaa, no tarvinko sanoa sen enempää.
Miksi meitä ei röökaajia pitää sorreta tässä asiassa  :huh:
Siellä on yksiseliteisesti kirjoitettu että tupakointi on kielletty AINA ja minä toivon että minun en tarvitse siitä huomauttaa jos en tykkää sitä p*skasta.
Niin keskitytään ajamiseen eikä röökin haistamiseen, eikös vaan :huh: portille on 30metriä ja sen lenkkeilyn suon röökaajille :lol:
Jerzi

PS Muistutukseksi vaan tämä viellä, tästä puuttuu tuo kuuluisaksi tullut leuanpoisto jonka minun kaveri on tehnyt kerran (leuka kirurgi kuin on), juurikin tupakan aiheuttamana.

http://www.terveysportti.fi/pls/kh/kh_julkaisu.NaytaArtikkeli?p_artikkeli=nix00256
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #643 : 24.07.09 - klo: 20.20 »
Onko huomenna ralleja tiedossa? Eli kukaan menossa paikalle ja jos niin mihin aikaan?? Itte haaveilin ajoja about 14-17.

Tomi
« Viimeksi muokattu: 24.07.09 - klo: 20.33 kirjoittanut TomiKoo »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #644 : 24.07.09 - klo: 21.01 »
Onko huomenna ralleja tiedossa? Eli kukaan menossa paikalle ja jos niin mihin aikaan?? Itte haaveilin ajoja about 14-17.

Tomi

Itse olen lavangossa ORJA töissä  :evil: Voisin kuvitella että radalla on wodaa enemmän mitä laki sallii.
Tuli nimittäin muutama tippa tänään.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #645 : 24.07.09 - klo: 21.15 »
Voisin kuvitella että radalla on wodaa enemmän mitä laki sallii.
Tuli nimittäin muutama tippa tänään.
Jerzi

Ai perhana. Noh, täytyy se käydä kurkkaamassa, jos säät suosii. Vähiin käy ajopaikat, täytyy varmaan Gallerian katolle yrittää viimeisenä oljenkortena...

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #646 : 24.07.09 - klo: 22.46 »
Onko huomenna ralleja tiedossa? Eli kukaan menossa paikalle ja jos niin mihin aikaan?? Itte haaveilin ajoja about 14-17.

Tomi

Itse olen lavangossa ORJA töissä  :evil: Voisin kuvitella että radalla on wodaa enemmän mitä laki sallii.
Tuli nimittäin muutama tippa tänään.
Jerzi


Mitä oot tulossa tekemään?
The

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #647 : 24.07.09 - klo: 22.49 »
Onko huomenna ralleja tiedossa? Eli kukaan menossa paikalle ja jos niin mihin aikaan?? Itte haaveilin ajoja about 14-17.

Tomi

Itse olen lavangossa ORJA töissä  :evil: Voisin kuvitella että radalla on wodaa enemmän mitä laki sallii.
Tuli nimittäin muutama tippa tänään.
Jerzi


Mitä oot tulossa tekemään?

Mekkaamaan  :evil:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *Wimmu*

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #648 : 24.07.09 - klo: 22.50 »
Ai orjatyötä =)
The

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #649 : 24.07.09 - klo: 23.26 »
ihan turhaan sä röökin haitoista saarnaat. missä siellä rc-radan puolella on tupakointikieltomerkki?
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #650 : 25.07.09 - klo: 06.12 »
ihan turhaan sä röökin haitoista saarnaat. missä siellä rc-radan puolella on tupakointikieltomerkki?

Mitä helvattua, se on jopa yleisesti tiedossa että siellä ei saa tupakoida ja niistä on aina puhuttu että se on kielletty ja voisin väittää että röökaajat on ne laput jopa sieltä poistanut omin voimin.
Voit soittaa NUKElle ja kysyä että mikä on homman nimi. Kuten sanoin jo aikaisemmin niin minä en ole siitä sääntöä sinne keksinnyt ja miksi tästä edes puhutaan. Menkää muualle röökaamaan, en minä ainakaan haluaa olla passiivinen röökaaja  :evil:
Voi s*****a että selvästä asiasta pitää viellä puhua.
Jerzi

PS Toivin leuan poistoa röökajalle, on muuten hyvän näköinen naama sen operaation jälkeen :lol:

PS2 Sori unohdin myös ilmoittaa sinulle että huumeiden ja alkohoolin käyttö on myös kielletty siellä vaikka siitäkään ei ole kielto lappua sinulle sinne pystytetty.
« Viimeksi muokattu: 25.07.09 - klo: 06.36 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #651 : 25.07.09 - klo: 06.52 »
Sinne pitää laittaa kehotus lappu/kyltti jossa lukee VAIN ajaminen / mekkaus / ajovuoron jälkeinen nekkaus sallittu. He he =)  :mrgreen: :shock: :p
« Viimeksi muokattu: 25.07.09 - klo: 07.28 kirjoittanut Hedgehog »
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #652 : 25.07.09 - klo: 09.48 »
Sinne pitää laittaa kehotus lappu/kyltti jossa lukee VAIN ajaminen / mekkaus / ajovuoron jälkeinen nekkaus sallittu. He he =)  :mrgreen: :shock: :p

Hehee... jerzirccar1:stä on niin helppo provota. Ukko menee vipuun joka kerta.
Sai taas päivän naurut.   :laugh: :lol:  Kyltti... hahaaa, Rolf.

Mutta asiaan,"soittaa NUKElle ja kysyä että mikä on homman nimi", se olisi hyvä veto.
Ei pitäisi yllyttää hulluja jotka vielä tekevätkin sen. Samalla voisi kysyä miksi
NUKE on asettanut käyttäjät eriarvoiseen asemaan. Osalle käyttäjiä on jaettu avaimia
vailla minkäänlaisia velvoteita. Miksi näin ja millä perusteilla? 
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa HarriK

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #653 : 25.07.09 - klo: 18.04 »
Sinne pitää laittaa kehotus lappu/kyltti jossa lukee VAIN ajaminen / mekkaus / ajovuoron jälkeinen nekkaus sallittu. He he =)  :mrgreen: :shock: :p

Hehee... jerzirccar1:stä on niin helppo provota. Ukko menee vipuun joka kerta.
Sai taas päivän naurut.   :laugh: :lol:  Kyltti... hahaaa, Rolf.

Mutta asiaan,"soittaa NUKElle ja kysyä että mikä on homman nimi", se olisi hyvä veto.
Ei pitäisi yllyttää hulluja jotka vielä tekevätkin sen. Samalla voisi kysyä miksi
NUKE on asettanut käyttäjät eriarvoiseen asemaan. Osalle käyttäjiä on jaettu avaimia
vailla minkäänlaisia velvoteita. Miksi näin ja millä perusteilla? 


Täältä saat yhden avaimen, velvotteilla. Jos se vaan NUKElle sopii ja olet UAU:n jäsen.
Ole sitten hyvä ja avaa portit/suljet ne myös, eipähän tarvi tämän jälkeen kenenkään miettiä onko portit auki vai kiinni.
Voi olla ettei ole kohta alueelle avaimia ollenkaan, NUKE suunnittelee lukituksien uusimista.
Juuri tuon alla mainitun ilkivallan vuoksi.
Avaimia on aikoinaan jaettu ns.aktiivikävijöille, jotka ovat myös UAU:n jäseniä.
Vuosien varrella tietenkin kävijämäärät ovat kasvaneet, myös muualta kuin UAU seuralta.
Se täytyy muistaa, että rata on NUKEN.
UAU vaan yrittää pitää siitä huolta. Ei välttämättä onnistu aina hyvin, kun on tuo ilkivalta/muu välinpitämättömyys rata alueella kasvanut. Onko se sitten käyttäjämäärän lisäyksestä johtuvaa?


« Viimeksi muokattu: 25.07.09 - klo: 18.18 kirjoittanut HarriK »

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #654 : 25.07.09 - klo: 18.10 »
itse uskoisin, että tuo ilkivalta jne, on lähes mahdotonta kitkeä. Viimeksi siivottiin vähän ympäriinsä tuolla paikkoja, mutta ihan varmaan porukka käy tuolla iltaisin istumassa ja juomassa kaljaa. Tuonne kun on vielä ihan naurettavan helppoa päästä muualtakin kuin porteista.

Itse voisin mielelläni ottaa tuon porttien avauksen ja sulkemisen kontolleni, mutta työajat on viikolla niin hankalat, että se ei ole käytännössä mahdollista
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #655 : 25.07.09 - klo: 20.54 »
Sinne pitää laittaa kehotus lappu/kyltti jossa lukee VAIN ajaminen / mekkaus / ajovuoron jälkeinen nekkaus sallittu. He he =)  :mrgreen: :shock: :p

Laittakaa sinne kyltti, jossa sanotaan:

"Työn tekeminen ankarasti kielletty!".

Huomaatte yhtä äkkiä, että rikkaruohotkin on kitketty... :lol:
Flying Calacucco

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #656 : 26.07.09 - klo: 09.06 »
Sinne pitää laittaa kehotus lappu/kyltti jossa lukee VAIN ajaminen / mekkaus / ajovuoron jälkeinen nekkaus sallittu. He he =)  :mrgreen: :shock: :p

Laittakaa sinne kyltti, jossa sanotaan:

"Työn tekeminen ankarasti kielletty!".

Huomaatte yhtä äkkiä, että rikkaruohotkin on kitketty... :lol:
Siihen kylttiinn voidaan lisätä että se mikä ei ole kielletty erikseen on sallittu :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #657 : 04.08.09 - klo: 19.44 »
Jaahas nyt toivoa pysyä vtr autojen perässä jos perä ei katoa alta joka mutkassa. Tämän päivän päivitys osat TT01 pulkkaan, LPR 10.5 harjaton pannu ja "reppulinen" välityksiä ja säädettävät tukivarret jos sais sinne perään sitä pitoa.. Niin ja uusi koppa tulossa kun skyline alkaa antautumaan.
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #658 : 10.08.09 - klo: 10.56 »
Tänään joskus 16.30 aikaan meinasin kokeilla alustan uusia säätöjä...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« Vastaus #659 : 10.08.09 - klo: 11.12 »
Muistutan viellä tästä. Kaikki messiin vaan.
Jerzi

http://rc10.fi/index.php?topic=38123.0
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂