Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 149178 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #210 : 11.07.05 - klo: 00.17 »
Onko tuo moottori miten vaikea säätää? Tännekkin tulee ehkä kohta LST.

Poissa Flawa

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mteamtech.com/forum
Team Losi LST
« Vastaus #211 : 11.07.05 - klo: 00.45 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Onko tuo moottori miten vaikea säätää? Tännekkin tulee ehkä kohta LST.


Itsellän ainakin ensimmäisellä ajokerralla puolen tunnin ajon aikana muutamat kerrat säätelin ja sen jälkeen en ole koskenut, kun kulkee jo "liian" lujaa, eli ei ole tarvinnut yrittää saada enää piikimmälle.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #212 : 11.07.05 - klo: 07.37 »
Lainaus käyttäjältä: "Flawa"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Onko tuo moottori miten vaikea säätää? Tännekkin tulee ehkä kohta LST.


Itsellän ainakin ensimmäisellä ajokerralla puolen tunnin ajon aikana muutamat kerrat säätelin ja sen jälkeen en ole koskenut, kun kulkee jo "liian" lujaa, eli ei ole tarvinnut yrittää saada enää piikimmälle.

Mun oma vaati ehkä pari kolme iltapäivää (opettelua ja) säätöä eikä oo
kauheen tarkka säädöistään, on toki huomattavasti vaikeempi kuin
mun yksneulanen .12 koneinen XXX-NT :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #213 : 11.07.05 - klo: 11.07 »
Millä polttoaineella olette ajaneet?

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #214 : 11.07.05 - klo: 15.26 »
Sidewinder 25%...

Moottorin säätöjen kanssa ei ole ollut ongelmia, hyvin helppo säätää ja pitää säätönsä hyvin, eli ei tarvitse olla kokoajan säätämässä. LST on taatusti parhampia monstereita, joten sitä uskaltaa suositella. Huomaat varmasti itsekin tätä topicia lukiessasi, että vikoja on ollut omistajilla kohtuu vähän, kun vertaat muihin. Ei tämäkään ikuinen peli ole, mutta melko ongelmaton.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #215 : 11.07.05 - klo: 17.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Millä polttoaineella olette ajaneet?

En muista merkkiä, mut Sabelta ostin sitä 16% Race Fuelia
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Flawa

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mteamtech.com/forum
Team Losi LST
« Vastaus #216 : 11.07.05 - klo: 18.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Millä polttoaineella olette ajaneet?


15% CoolPoweria vielä, odotellaan, että loppuu, niin siirtynen 25% SideWinderiin...

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #217 : 11.07.05 - klo: 18.44 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Millä polttoaineella olette ajaneet?

En muista merkkiä, mut Sabelta ostin sitä 16% Race Fuelia


Byronin polttoainetta vai? Hyödyttääkö maksaa 20% tai 25% aineesta vai ostanko vain 16 prossasta?

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #218 : 11.07.05 - klo: 19.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Byronin polttoainetta vai? Hyödyttääkö maksaa 20% tai 25% aineesta vai ostanko vain 16 prossasta?

Joo tais se Byronia olla. Mulla kulkee ainaki niin per*****sti
sillä 16%lla ja säästäähän se konettakin :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #219 : 11.07.05 - klo: 21.21 »
Ei varmaan kannata, hintaero on sen verran suuri. Minä nyt satun saamaan tuota litkua 30,-/gallona, joten siinä pysyn vielä toistaiseksi. Tuo ero nitroissa tuntuu kyllä hieman kierrosajoissa, mutta ero ei ole merkittävä. Enemmän se vaikuttaa moottorin käynnin vakauteen, isompi nitromäärä auttaa käynnissäpysymiseen.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #220 : 12.07.05 - klo: 19.56 »
Minkä kokoiset  renkaat tuossa on?

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #221 : 12.07.05 - klo: 21.36 »
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #222 : 12.07.05 - klo: 22.03 »
Mitä jäykkyyttä vakio iskariöljyt mahtaa olla?

En muista että olis ikinä tullu vastaan, vaikka paljo tietoa oon Loseista ahminu.

Entä kuinkas paljo sitä öljyä menikään? Oliko se vähä reilu pullo per 2 iskaria
vai vähä reilu pullo per 4 iskaria?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #223 : 12.07.05 - klo: 22.12 »
RC Car Action testasi viisi kovinta monsteria. Mukana oli HPI Savage 25, Tamiya TNX, Team Associated Monster GT, Traxxas REvo ja Team Losi LST.

Monia kun kiinnostaa kuinka kovaa autot kulkee. Nopein oli Revo, n. 64 km/h. Tamiya ja Losi seuraavina, n. 63 km/h. Sitten rynnii Savage, n. 58 km/h ja viimeisenä Asso n. 51 km/h...

Ensimmäinen arvostelukohde oli huollettavuus. Savage sai siitä 5, Asso 9, Revo 8, TNX 7 ja Losi 8 pistettä.

Sähköt arvosteltiin myös. Savage 7, Asso 7, Revo 9, TNX 7 ja LST 9 pistettä.

Nopeus ja kiihtyvyys: Savage 8 huiput hyvät mutta vähän laiska kiihtymään, Asso 7 hidas eikä erityisen nopea kiihtymään, Revo 9 komeat huiput, mutta ei aivan parheiden tasolla kiihtyvyys, TNX 9 Kiihtyy hyvin ja kulkee kovaa, ja LST 10 pistettä, hieno moottorin ja vaihteiston yhdistelmä.


Mutkaan sisäänmeno: Savage 7, Asso 8, Revo 8, TNX 9 ja LST 10 pistettä.

Nopeus mutkassa: Savage 8, Asso 8, Revo 9, TNX 9 ja LST 10 pistettä.

Veto päällä kääntyvyys: Savage 8, Asso9, Revo 9, TNX 8 ja LST 8 pistettä.

Jarrutus: Savage 7, Pysähtyminen hidasta. Asso 7 suuret pyörivät massat, pysähtyy hitaasti, Revo 9 Jarruissa ei ongelmia, mutta eivät ole kovin tehokkaat, TNX 9 Hienot jarrut, eikä merkkejä jarrutehon katoamisesta. Ja LST 10 pistettä, pyörähtää katolleen, ellei ole varovainen.

Töyssyjen hallinta: Savage 6, Asso 8, Revo 10, TNX 7 ja LST 8 pistettä.

Hyppääminen: Savage 9, Asso 8, Revo 7, TNX 8 ja LST 9 pistettä.

Mäen nousu: Savage 8, Asso 8, Revo 9, TNX 7 ja LST 10 pistettä.


Yhteispisteet:

1. Team Losi LST, 92 pistettä
2. Traxxas Revo, 87 pistettä
3. Tamiya TNX 80 pistettä
4. Team Associated Monster GT 79 pistettä
5. HPI Savage 25 73 pistettä.

Huomio kiinnittyy kahden parhaan selkeä ero muihin ja siihen, että Savage jäi reilusti peränpitäjäksi. Aika on tainnut mennä siitä ohi...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #224 : 12.07.05 - klo: 22.37 »
JES REVO HÄVIS PARHAALLE!!! :twisted:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #225 : 12.07.05 - klo: 22.48 »
Yllätyin vähän tuosta Savagen tuloksesta. Tekniikka kehittyy...

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #226 : 12.07.05 - klo: 23.41 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Mitä jäykkyyttä vakio iskariöljyt mahtaa olla?

En muista että olis ikinä tullu vastaan, vaikka paljo tietoa oon Loseista ahminu.

Entä kuinkas paljo sitä öljyä menikään? Oliko se vähä reilu pullo per 2 iskaria
vai vähä reilu pullo per 4 iskaria?

Niin olisko jollain tähän jotain viisasta sanottavaa?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #227 : 12.07.05 - klo: 23.52 »
Vakio öljy  iskareissa on WT30.

Menekki pulloina riippuu tietty pullojen koosta  :D  Kyllä sitä öljyä saa varata ihan jonkin verran, jotta sitä riittää myös myöhempiin kokeiluihin.

Ajattelitteko noissa Losin pisteissä tasaisuutta? Ei yhtään arvosanaa alle 8 ja kymmpejäkin useita. Mutkat, jarrutus, kiihdytys ja triali on Losin heiniä. Nuo pari loppupään kasiakin on helppo säädöillä ja renkaiden vaihdolla poistaa. Mutta tuohon huollettavuuteen ei paljoa voi vaikuttaa, tosin eipä se kasikaan huono arvosana ole, sitä alkaa muuttua vain niin vaativaksi...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #228 : 13.07.05 - klo: 00.34 »
Eiköhän tyydytä pikku parannuksiin ku kuitenki parhailla ajetaan  :lol:

Onko sull aBrutales vielä alkuperäset iskariöljyt? Meinaatko vaihtaa?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #229 : 13.07.05 - klo: 06.05 »
Aikalailla odotetut tulokset. Mistähän liikkeistä tuota lehteä voisi ostaa?
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Team Losi LST
« Vastaus #230 : 13.07.05 - klo: 15.23 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Aikalailla odotetut tulokset. Mistähän liikkeistä tuota lehteä voisi ostaa?

Off topic siirretty tänne 5 "suosituinta" monsteria RC Car Action -lehdessä
Sama juttu, mistä.  :wink:
Sitten vielä mielenkiintoinen sivu jossa LST on kokenut "sydämmenvaihdon" (Varoitus ei sovi "paatuneille" nitron ja rissan kyllästämille polttismiehille, aiheuttaa sydämmen ahdistusta ja rytmihäiriöitä). LST Rock Crawler
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #231 : 13.07.05 - klo: 15.43 »
höpö höpö..ja huomenna lisää.. :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #232 : 13.07.05 - klo: 15.53 »
Jaa, mistäkö saa ostaa... Kysyä voi lehtipisteistä. Tiivistelmän voi lukea losin kotisivuilta...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #233 : 13.07.05 - klo: 15.54 »
Akateemisesta saa lehteä  :D  Mut aika kallis

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #234 : 13.07.05 - klo: 17.57 »
Tampereen akateemisessa ei ollut kyseistä lehteä.

Kyseessähän on erikoisnumero "Radio Control Monster Trucks 2005
from the publishers of Radio Control Car Action magazine".

Jos normaali rc car action lehti maksaa ~6-7€/nro liikkeessä niin se ei ole minusta kallis.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #235 : 13.07.05 - klo: 21.21 »
Tässä Videon pätkä Ulvilan Monsterikisoista, jossa viimesenä esiintyy
mun LST. Tunnistaa hyvin kun melki muut on savageja :mrgreen:
http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=60847
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #236 : 15.07.05 - klo: 21.23 »
Mites, onko kukaan harkinnut tämmöisiä renkaita trial-käyttöön. Voisivat olla hyvät jos ei ole kovin jyrkkiä nousuja tai kallistuksia.

http://www.hobbypeople.net/gallery/629913.asp
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #237 : 15.07.05 - klo: 21.56 »
Noi renkaat on tarkoitettu lähinnä mutaan tai suolle, niin kuin myös esikuvansa 1/1 offiautoissa, eivät varmaankaan ole parhaimmillaan trialissa mut kokeillahan saa =)

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #238 : 15.07.05 - klo: 22.34 »
No, kyllä boggerit toimii 1:1 autoissa erinomaisesti myös mudan ja suon ulkopuolellakin. Minullakin on tuolla tallilla yksi setrti sellaisia odottavassa vanteita. Mikä noissa on sellaista, etteikö toimisi muuallakin kuin kurassa?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #239 : 15.07.05 - klo: 23.08 »
Trial ajossa mielestäni tarvitaan renkaassa pehmeyttä ja pientä joustavaa kuvioo, että saadaan mahdollisimman suuri pito aikaiseksi, mut voin olla täysin väärässäkin.