Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jokuajaja

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 7
1
Tyttö kenet olin tuntenut jo pitkään. Viimeaikoina tultiin juttuun tosi hyvin ja oli kummankinpuolista flirttiä selvästi havaittavissa. Sitten viikonloppuna repäsin ja kerroin tunteistani lievästi humaltuneena.

 Noh, tietenkin hän oli varattu, ja nyt ei voi kuulemma "olla mun kanssa enää samalla tavalla."

Nyt ei olla puhuttu päivään, eikä anteeksipyynnötkään auta, en sitten tiedä miksi hän otti sen niin oudosti. Jokatapauksessa masennus päällä, ku ensin ystävystyt ihmisen kanssa, josta oot joskus monta vuotta sitten vieroutunut, ja sitten meet pilaamaan asian noin tyhmällä tavalla...

Toivottavasti otan itse ainakin opikseni tästä, ja ehkä asiat kääntyy vielä jotenkin parhain päin vaikka se huonolta näyttääkin.




2
omasta mielestä paljon parempi kuin suomi24, kun tänne täytyy tehdä käyttäjä että pääsee kirjottelemaan.

Karsii trollaajia aika hyvin pois. Suomikaksnelosesta olen itsekkin kysynyt joskus alkuaikoina apua nitrokoneen kanssa ja vastaukset luokkaa "tunge banaani pakoputkeen" ja "sylinteri on kieroutunut"

3
Vinkki: Pixmania.fi  :wink:

Säästöä tulee abauttia viiskymppiä. RAM- muistiksi riittää 4 gigaakin, ja vaihtaa Ivy Bridgen Sandy Bridgeen, niin siitäkin saa säästöä.

4
Kotelo on todennäköisesti käyttökelpoinen, mikäli se silmää miellyttää eikä ole sysiruma.

Itellä laitettiin saksasta pelikone tilaukseen, sisältää mm. HD7850, i5 2500K, Z77 emo

5
9 luokka loppuu. Lähes kaikki mahtavat kaverit jää paljon vähemmälle, ja uuteen koululaitokseen junnuks vieraitten ihmisten sekaan. Kaikki muutos on terveestä, s*****an epävarma olo.

6
Varmaan kannattaa kokonaan uus systeemi rakentaa, ainoat käyttökelpoiset osat ovat käyttis (poislukien XP) ja kovalevy.

Emolevy on todennäköisesti joku halvahko Intelin 775 socketin lauta, johon ei saa enää juurikaan mitään prossuja.
 Kun vaihtaa kaiken kerralla, niin eipähän tule sitten surku puseroon, kun joku komponentti estää muiden kunnollisen toiminnan.

Toki voit käyttää vanhaa koteloa, jos siihen menee jokin yleismallin emolevy (ATX, micro ATX)


7
Mitenkäs saan resetattua BIOS:in, kun ei buuttaa ja antaa kolme pitkää piippausta=ram muistissa häikkää.

On koitettu sitä emolevyn jumpperia, ja patterin irrotusta hetkellisesti, eikä auta. Ram muistitkin on irrotettu ilman vaikutusta.

Bios pitäisi resetoida koska laitoin ram säädöt persiilleen

8
Vapaa keskustelu / Vs: AIRSOFT
« : 26.05.12 - klo: 14.08 »
M4... Tervetuloa joukkoon  :wink:

Sanoisin valmistajaksi KWA, G&G tai G&P, koska heillä on lisenssi-asiat parhaimmassa kunnossa.

9
Vapaa keskustelu / Vs: AIRSOFT
« : 24.05.12 - klo: 17.20 »
Mikäpä minä olen sanomaan mikä on ja mikä ei. Oma mieli ja pelityylihän sen ratkasee.

Jos nyt suurimmaksi osaksi pelaatte tiheässä korvessa, niin ei se pulttilukko ehkä ole paras ratkaisu.

10
Vapaa keskustelu / Vs: AIRSOFT
« : 22.05.12 - klo: 17.12 »
Jos ostaa pienellä budjetilla, niin oikeastaanpa paras tapa on ostaa tunnetun valmistajan ase käytettynä (köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa). Suomen paras airsoftiin keskittynyt sivusto on juoksuhauta.net

11
Vapaa keskustelu / Vs: AIRSOFT
« : 21.05.12 - klo: 16.34 »
hei

mikä ois sellanen hyvä kohtut tehokas ja tarkka kiväri ja kohtuu hintanen

Ite suosittelen joko Warriorin l96:tä, tai Jing Gingin Bar 10 kivääriä. Molemmat ovat noin M140 tasoisia kiinakivääreitä, ja hinta on noin 150€ luokkaa.

12
Vetäset puhallustuulettimen kotelon yläosaan( kuuma ilma kohoaa ylös), mieluusti taaksepäin niin ei ole tiellä. Pohjaan pari vaikka suodatettua reikää ihan ilman tuulettimia niin saa vedettyä ilmaa jostain sisäänkin.

Mitenkäs, jos teen pelikonetta i3 prossun ympärille. Minkä noista hankin, ja mikä noista ylikellottuisi pienimällä vaivalla Z77 emolevyssä? Ihme kun ei ole i3 prossusta tehty esim. 2100K versiota, olisi kunnon myyntitykki.

Edit: P77->Z77

13
Vapaa keskustelu / Vs: AIRSOFT
« : 05.05.12 - klo: 14.43 »
Sorruit sitten itsekkin kaupitteluun...?  :police:

Itsellänikin ollu MP5. Oikeastaan mulla on ollu ne kaikki, paitsi A3. Kaverilta ostin raadon, ja sit olikin osat sillei, et 5 minuutissa sait muutettua SD5->A4. Oli muutes kivaa :D

Sitten tuli Jing Gongin bar10, johon laitettiin M150 virit. Olihan se ihan kiva, ja voin sanoa, että sillä ku saa pudotettua vihun, niin se on paljon hienompi tunne kuin ampua jollakin sarja-aseella. Ei vaan oikein sopinu meidän peliympäristöön, kun oli niin paljon kasvillisuutta, että hyviä paikkoja tuli harvoin.

Nyt on sitten toi M4, ja sen kanssa täytyy elää. :/

14
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 22.04.12 - klo: 23.32 »
Alkuperäisellä, os:n 8, firepower F6, ja jollain medium tulpalla. Kaikilla sama lopputulos.

Nyt toimii hyvin alkuperäisellä tulpalla, mutta alaneula käännetty tappiinsa asti auki, kun ohjekirjan mukaan oikean säädön pitäisi löytyä, kun ruuvin kanta on noin puoli milliä lohkon sisässä.

15
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
« : 22.04.12 - klo: 22.23 »
Tämän kanssa tuskailtu pari viimepäivää, nyt alkaa tosin oireilu jo helpottamaan. Välillä oli mahotonta, kun ei konetta saanu millään käymään oikein päin.

bet your nitro engine can't do this!

Tuo vika ilmeni aina, kun yläneula oli liikaa auki, ja konetta nyvittiin kylmänä käyntiin. Se, miksi yksisuuntalaakeri ei auttanut ollenkaan, pysyi mysteerinä  :huh:

Lopussa voitte kuulla, kuinka koneen käymissuunta vaihtuu ikäänkuin "lennosta."

16
Yleinen keskustelu / Vs: KYSY RC-TOHTORI HOKELTA
« : 22.04.12 - klo: 22.18 »
Foorumeilta voi kysellä, tai itse koittamalla!

17
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« : 21.04.12 - klo: 19.22 »
aprilia rx -04

18
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« : 21.04.12 - klo: 15.51 »
oma mopo huoltamolla  :cry: männänrengas poikki, ja se pala lähti sitten vaeltamaan ympäri mottia, ja nyt on kone jumissa :D Ite en rupia mäntää vaihtamaan, kun ei ole kokemusta eikä tiloja töiden tekemiseen.
 Harmittaa nii muaan kerpeleesti kun nyt alkais säätkin olemaan sopivat.

19
Polttisautot / Vs: O.S. 21tm
« : 21.04.12 - klo: 15.19 »
Onko ollut isokin tauko ajossa? Jos on ollut, ja ei ole after run öljyt olleet sisässä, niin voishan sen toki purkaa ja puhistaa samantien.

 Onko hehkussa varmasti virtaa? Kaasarista kannattaa katsoa, että on tarpeeksi kaasarin kurkku auki...

Toisaalta jos motti ei edes lupaa niin voisi kuvitella että polttoaineensyötössä on joku ongelma. Tarkistappa varmuuden vuoksi kaikki letkut, ettei niissä ole pieniä reikiä tai jotain. Myös lohkon ja kaasarin kiinnitys kannattaa katsoa. Jos sieltä välistä vetää lisää ilmaa, niin sehän vaikuttaa ratkaisevasti tyhjäkäyntiin. 

20
Tämä ajaa hyvin saman asian näppäimistössä:


NEROKASTA  :laugh::grin: Lisää terveisiä ylläpidolle: "laugh" ja "grin" smailit ovat lähes identtisiä. Onko tässä mitään järkeä :D

21
Pakko ne töhryt oli jollain peittää  :embarrassed:

22
Tämmöinen yksinkertainen parannusehdotus tuli mieleen. Sivun alaosaan voisi laittaa "takaisin ylös" painikkeen, joka nimensä mukaisesti veisi takaisin sivun yläosaan.

23
Sisuskaluja ja jäähdytystä vaille valmis, kustannukset tähän mennessä 6€. Kelpais varmaan teillekkin   :wink:

24
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 17.04.12 - klo: 22.14 »
Itse olen hakenut biltemasta niitten omaan malliin, menevät kyoshon kaasariin juuri sopivasti, ja ovat vielä HD mallisia. Ja parasta on hinta; alle 3€ koko suodatinelementti!

25
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« : 17.04.12 - klo: 22.12 »
Käsittelykokeen pääset läpi, jos osaat taluttaa U-käännöksen, ilman että kaadat mopoa  :grin:. Skootterilla vai mopolla?

26
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« : 15.04.12 - klo: 18.47 »
Hyvin se menee, muistat vaan, että oikealta tulevalla on etuajo-oikeus, ja että ne kuvatehtävien liikennemerkit on piiloitettu puskien sekaan  :wink:

27
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« : 14.04.12 - klo: 15.13 »
Kai sitä koittaa voi...?  :wink:

28
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 14.04.12 - klo: 15.11 »
Oho, sori!

Huomasin tuossa juuri saman itsekkin. Ollut mopon kaasarin säädöt jääneet päähän, niin mennyt paikat sekaisin.
 Eli siis säätöruuveja on kolme. Yksi niistä säätää polttoaineen määrää (yläneula), toinen niistä säätää polttoaineen ja ilman seosta (alaneula), ja kolmas säätää tyhjäkäyntikierrokset. Menikö nyt oikein?

 Mutta ongelmana on se, että minkään säätäminen ei vaikuta juurikaan mihinkään.

Olen kyllä käyttänyt konetta ilman putsaria (en tietenkään ajanut niin), ja on tarkistettu että kaasarin kurkku on kokoajan tarpeeksi auki.

29
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« : 14.04.12 - klo: 00.30 »
Mahtaako vihjailla, että saa netistä täysversion kun pistää vaan hakuun että "angry birs space apk." Jos ei, niin en tiedä mitä tuolla meinaa.

30
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 14.04.12 - klo: 00.28 »
Voipihan tämä olla vastoin joitain sääntöjä, mutta kysymyksen ohitettiin ovelasti. Repost pelastaa:

Pitkästä aikaa taas täällä!

Noin kolmen työtunnin jälkeen kyoshon .21 koneen kanssa oli kova into saada ensisavut pihalle. Noh, kone autoon kiinni ja starttia.

 Auto lähti helposti käyntiin, mutta säätöihin oli mahdotonta saada. Hieman sai käyntiä parannettua kun ilmaruuvin käänsi AIVAN tappiinsa asti auki, joka on jotenkin luonnotonta.

 Olen juuri vaihtanut tulpan uuteen, mutta vaihdoin O.S 8 tulpan normaalipituiseen tulppaan, jonka lämpöarvo on sama (medium). O.S:n tulpalla kone toimi moitteetta, joskin laiskaskosti pienempien puristuksien vuoksi.

Kone oireilee seuraavasti: Käynnistäessä toimii parin sekunnin ajan hyvin, pysyy tyhjäkäynnillä ja muuta kivaa. Mutta parin sekunnin sisällä hemmetti repeää, ja motti ottaa kierroksia niin julmetusti. Vähänkin jos jarrulla yrittää toppuutella, niin sammuu. Ilmaruuvin säädöllä ei ole mitään vaikutusta, paitsi jos vetää melkein kiinni, niin kaasuvastaavuus katoaa, eikä lähde ollenkaan käyntiin. Itse epäilisin, että vetää ilmaa jostain välistä, mutta kaasarin liitoskohdassa on alkuperäistä paksumpi O-rengas, sekä paksua rasvaa.

 Myös tämä pari kuukautta sitten jossain topicissa mietitty koneen väärinpäin pyöriminen rupesi vaivaamaan. Syyksi epäilen huono yksisuuntalaakeria, koska sen suunnalta kuuluu outoa rahinaa. Kone starttaa oikeinpäin, käy noin sekuntin, jonka jälkeen kuuluu terävä napsahdus, ja pyörintäsuunta vaihtuu. Erittäin mielenkiintoista 

Oli taas pää kipeä nitrohöyryistä tunnin säätämisen jälkeen, ja kössinkerpele lensi nurkkaan... Riippuu täysin teistä, milloin se otetaan takaisin käyttöön!

Ja äskettäin mainitusta takaperinpyörimis-ilmiöstä saa HOKE taas tulla taistelemaan kanssani. 

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 7