91
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 09.01.16 - klo: 01.06 »
Kannattaa tosiaan lukea kaikki sivut läpi Oikea asenne myös.. pisteet siitä
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Voisitko olla vastaamatta ja pilaamatta aiheita tuollaisella hölynpölyllä ja roskalla ? Jää muiden kirjoitukset nopeasti kauas kun tällaisia surkeita kirjoituksia tehdään. Annetaan nyt muidenkin DIY tyyppien rauhassa kertoa tekemisistään. Kiitos.Eli äsken ajatus oli että ties kuinka mones "sadas" kehotus/opastus auttaa...mutta nyt toivotaan että osaavat ilmankin..?
..no, toivotaan, toivotaan...
Arska: on kaksi vaihtoehtoa: olla kommentoimatta tai kommentoida, aina tulee tukku vastauksia kyseiseltä henkilöltä.. siispä jätetään nuo sepustukset omaan arvoonsa, jos jollakin olisi vaikka hyötyä niistä, minulla ainoastaan "viihdearvoa"
Mitä tulee noihin Bigbearin osiin, kyllä ansiokasta laatua, epäilen kyllä että "kaupan hilikuitua" on tuossa työstetty, aika tiivistä kamaa näyttää olevan. Kyllähän noita jamppoja on, jotka osaavat työstää omia osia, on aina ollut. Sitten kun se yhdistyy loistavaan ajotaitoon, seurauksena on tukku mestaruuksia. siitäkin on aikojen saatossa näyttöä...
Ja ihan vain tiedoksi niin tämä kaveri juuri suositteli hunajakennoistarunkoa. Buaaa😂😂😂
Jos edes vähän osaat rc auton saloja niin ymmärtäisit itsekkn mikäs olis lopputulos😂😂😂
Mutta joku perämetsän harrastaja voisi innostua mutta jos bigbear sen tekee niin sitten ihmettelen vahvasti.
Hunajakenno😂😂😂
Jerzi
Vau... ylläpitokin "pakitti" juuri tekstinsä nopeasti pois.. (n.5 min. sitten, se koski tätä yhtä jannua kuten yleensä, tai niitä paria)Ajatus oli opastaa netti etikettien saloihin mutta toivotaan, että osaavat ilman opastustakin
Mun mielestä noille parille "sankarille" joilla ei oikein normaali foorumi käyttäytyminen juuri koskaan onnistu, voisi jakaa banaania paljon rohkeammin, sekun on sitä samaa pas*aa lähes aina kun tänne kirjoittavat, joskus harvoin se rajoittuu vaan siihen omakehuun...
Ystävällisin terveisin: Minä
Ja sori tämä OT.
Nih... Siellähän se vastaus oli jo mutta katsoiko kukaan?Aavistuksen turhautunut kommentti, ettei kukaan katsonut linkkiä ?
Tuskin. Vasta kun linkki tuli toiseen kertaan.
Sieltä myös näette kun selailette miten tosiaan wt lukemista puhuminen on todella turhaa ellei öljyn valmistajaa mainita.
Harmi että listaa ei ole päivitetty ikuisuuksiin.
Tiedän että ainakin kahden valmistajan kohdalla on muutoksia tapahtunut... Mutta suunnan tuo lista edes antaa joten huomataan tosiaan miksi 45 öljy on tässäkin kohdassa sopiva öljy vain tuurilla.
Seuraava foorumin seuraaja vilkaisee topikkia, katsoo että jahas... 45 on siis hänenkin autoon hyvä. Menee ja hommaa eri valmistajan öljyn joka sattuu olemaan cst asteikolla 150cst jäykempää tai löysempää. Ei toimi. Ja kun sattuu tulemaan tämän sitten tänne kommentoimaan niin saadaan aikaseks perinteinen "kyl mul oli hyvä, mul ei..." väittely ja kukaan ei taaskaan oppinut yhtään mitään
Itellä on kyseinen menopeli jo lähes kokonaan alumiinia Oikeastaan mikä ensimmäisenä tulee mieleen niin alumiinistä vaihdelaatikkoa suosittelen. Ja lipot hommaat sitten niin on mukavampi ajella. Vetarit olen itse pitänyt muovisina, vaihtaa sitä mukaa kun väljyyttään hajoavat. Itellä kesti eka vetari setti lähes vuoden ja sitten hajosivat peräkkäisinä päivinä Mutta tosiaan aika hyvänä sulakkeet mielestäni siellä.Kuinka matalalla se maavara on sulla temppa.kk kun kaverin 4x4 3S lipoilla katkaisee ne muoviset ihan hetkessä ? Toki hieman eri layout kuin tässä 2wd:ssä mutta tulee tässäkin se kulma niihin vetareihin aika suureksi.
Olisko lähellekkään passeli jos takapotku speden vakio iskareihin hommaisin noin 45wt oilia?Kuullostaa ihan sopivalta Vakio jouset on toki aika letkut että jos ei toimi tuolla oililla niin niitä kandee hieman katsoa.. Kauheasti stydimpää en sinne laittais..
Mä oon lueskellut et stampeden vakio akulla pääsee 60kmh. Mietin vaan että paljon kulkee 7.2v akulla? Entä kyosho ultima rb6? Ostan sen lipo setillä jos ostan koko autoa. Oikeassa olet miksi vetäytyisin? Järki kädessä aamulla😃Ehkä se Stampede saattaa suoraan laatikosta mennä parilla ekalla kerralla, parilla ekalla kaasutuksella totakin vauhtia jollain tasaisella isolla asfalttikentällä mutta kun ne Nimh:t menettää tehonsa alta aika yksikön niin ei se sit ekan 5-10min ajon jälkeen enää niin kovaa mene. Saatika kun olet vaikka pari viikkoa ajellut paljon ja akkuja ladannut monia kertoja. Kyllä TRX lupaa 64km/h sen menevän sillä Nimh:llä kun hammastusta muuttaa. Siksi täällä porukka ehdottaa Lipo akkuja ettei tule heti pettymys auton suorituskykyyn. Vakio 4x4 VXL menee kyllä 3S akulla yli 70km/h. Se on GPS:llä mitattu. MUTTA tässä haluan tuoda pienen varoituksen sanan. Tossa vauhdissa tuollainen iso renkainen monsteri ei ihan hyvin hallussa enää ole. Tästä syystä jos sillä haluaa kovaa ajaa niin jollain kentällä ensin missä ei ole mitään muita ihmisiä eikä autoja jne.. parkissa. Se on sit ikävää kun jotain käy.