Onhan se yleisesti ottaen niin, että kysyntä luo tarjonnan, mutta homma toimii myös toisin päin. Eli jos/kun liike ottaa riskiä ja pitää tavaraa saatavilla, sitä myös tilataan sieltä. Yksittäisen kuluttajan näkökulmasta on aika hankalaa ajatella, että tämä minun yksittäinen tilaus kenties auttaa tuota liikettä palvelemaan minua paremmin esim. vuoden päästä. Sieltä tilataan, mistä tavaraa saa, missä hinta on oikea ja palvelu pelaa.
Niin kuin tästäkin ketjusta on helposti pääteltävissä, ei suomalaisten kauppojen kaikessa tarvitse olla halvimpia. Monelle on tärkeintä se, että yhteydenpito toimii, vastataan kun kysytään, toimitukset tulee nopeasti ja takuuasiat hoidetaan asiaankuuluvasti. Yleisesti ottaen kuuluu aika paljon turhaa nillitystä moneltakin suunnalta siitä, että Suomesta ei voi myydä enää mitään, kun hinnat on niin korkeita ja (ulkoimaiset) nettikaupat vie kaikki asiakkaat. Taannoin muuan käytettyjen autojen kauppias lupasi "räjäyttää koko netin", kun oma bisnes kusi nilkoille. Pitäs aina muistaa ne asiakkaan tarpeet ja pystyä antamaan sitä palvelua, mistä asiakkaat ovat valmiita maksamaan.