Ja haitarikumin voi tietysti sitten vielä laittaa kiinni päistä (tai ainakin toisesta, useimmiten paksummasta) pienellä nipparilla, ellei tule jonkun linkistön osan tielle. Ruuvilukitetta ei todellakaan mihinkään kumi/muovi -tiivistämiseen.
Ei löytynyt netistä mitään fiksua "how to seal a carb" -artikkelia pikaisella googletuksella, mutta kun kaasarin purkaa, niin haitarikumille on molemmissa päissä se ura, niin itse laittelin sinne silikoonia ja pudotin haitarikumin uraansa ja sitten pyyhkäisin paperilla ylitursunneet. (Sisäpuolelle ei saisi kauheasti tursuta, tukkii koko laitteen vielä.)
Käsittelin kaikki o-renkaat Asson greenslimellä, sekä tiivistin pääneula/fuilinippa-kompleksin, venturin, kaasari-lohko -sauman, kaasarin kiristysruuvin molemmat päät ja tietysti hanhenkaula-kaasari -sauman.
Tässä ainoa kuvamateriaali aiheesta mitä löysin / tiesin:
VP Kiittää. :D Homman voi toki tehdä hieman siistimminkin, mutta noin niinku hahmotukseksi.