Kirjoittaja Aihe: Onko kokemuksia ansmanin autoista?  (Luettu 3087 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa longjohn

  • Jäsen
    • Profiili
Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« : 17.01.09 - klo: 21.48 »
Olen ostamassa ensimmäistä autoa ja olen vähän katellut tota ansmanin master smacker:iä. Onko ihan lelu? saako miten hyvin varaosia? näyttäisi ainakin voimansiirto olevan hyvin suojattu, luulis ettei ihan heti ekalla kerralla mene rattaat sököksi kun käy vähän soran puolella. Vai minkälaista sähkö buggyä (hintaluokassa 200-300€) suosittelette ensi autoksi parikymppiselle kaverille?
Traxxas Nitro Rustler 2.5

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #1 : 17.01.09 - klo: 22.08 »
Suosittelisin ostamaan Truggya, jos et aja "radalla". Monsteri on yks vaihtoehto kans, mutta ei niin hyvä hallittava.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa mirtsu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #2 : 17.01.09 - klo: 22.24 »
Joo jos ostat Ansmannin auton älä aja lumella...!! Kokemuksia on.. :embarrassed: :cool: :wink:

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #3 : 17.01.09 - klo: 23.06 »
Joo jos ostat Ansmannin auton älä aja lumella...!! Kokemuksia on.. :embarrassed: :cool: :wink:

Höpöhöpö. Se on suojaamisesta kiinni. Eikä moottoria edes vaikuta suojata. RTR-settien koneet on muutenkin mitä on, varsinki näissä edullisimmissa laitteissa. Hajoaa ne muutenkin, kuin lumella ajaessa. Itseasiassa lumi ja vesi on sinänsä moottorin kannalta paljon harmittomimpia, kuin vaikkapa noparin kannalta. Lennokkipuolen porukka jopa ajaa koneita ongelmitta sisään vesilasissakin. Tai noh ainakin on aikanaan ajanut, harjattomathan sillä puolen jo vahvisti jyrää ja harva lennokkiharrastaja sisäänajoa tarvivaa harjallista enää ostaakaan.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa longjohn

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #4 : 17.01.09 - klo: 23.25 »
Minkäslainen ois toi hpi:n brama 10b?
Traxxas Nitro Rustler 2.5

Poissa RealTaste

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #5 : 17.01.09 - klo: 23.27 »
100% muovia. ei saa suomesta? ja näyttääkin melko lelulta.. mutta riippuu mihin käyttöön tulee.. jos omalla takapihalla ajelee niin varmaan ajaa asiansa  :cheesy:
Kyosho Inferno 7.5Kyosho mini-z monsterTraxxas rustler (mamba sidewinder 5700)

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #6 : 19.01.09 - klo: 02.00 »
Mä en itse kyllä Ansmania ostas. Kerhossa yhdellä nuoremmalla on sellainen, ja ei se minua ainakaan vakuuta. Aika muovisen näköinen ja vakio motti ei ainakaan autoa päätähuimaavasti liikuta. Tämä on tietysti vain minun mielipide. Mutta tuossa jotain vaihtoehtoja, joissa on laatua ja kestävyyttä. Eli Trucki tai Buggy jos ulkona ajat

Truggy http://67.199.85.166/main/productdetails.php?text=7022&category=2000.offel T4

Buggy http://67.199.85.166/main/productdetails.php?text=9035&category=2000.offel B4
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Hep-pU

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #7 : 19.01.09 - klo: 11.04 »
Itse tilasin Englannista royal flashin (RTR ~100£ + postikulut 24-30£) jotta pojat pääsee opetteleen tuollaisen käsittelyä. Tietenkin auto on ollut vasta vähän aikaa, mutta kohtuullisen hyvin on toiminut. Vastaanottimen suojauksen vaati vedeltä.

Ongelmaksi on tullut pihalla ajettaessa lumi, joka pakkautuu ohjauksen akselistoon / servon ympäristöön siten, että auto ei käänny kunnolla vasemmalle kun on jonkin aikaa ajanut.

Nopeus ei tosiaankaan päätä huomaa, mutta 4 ja 5 v. pojille on ihan riittävä (ja kyllä nyt aluksi itsellekin).
You may think I'm crazy, but I think that everyone else are too ordinary

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #8 : 19.01.09 - klo: 19.38 »
Juu ittellä ei kokemuksia kyllä, mutten kyllä ostaisi  :roll: kaverilla smacker ja tossa yhellä toisella hemmolla se royal flash, alustojen toiminta onnetonta ja muovilaatu jotenkin heppoisen oloista. Jos jatketaan vielä niin varaosien saanti taitaa olla aika heikkoa..Panosta johonkin kunnolliseen kerralla niin ei ala ketuttaa  :mrgreen: Ja jos buggyä havittelet niin asson b4:sen kannalla olisin ittekkin ehottomasti  :mrgreen:
Capricorn Reedy Futaba

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #9 : 19.01.09 - klo: 19.56 »
Alustaa nyt saa aina paremmaksi, jopa näistä. Ja tuon muovilaadun heppoisuudesta olen kyllä eri mieltä. Ok. ei se ole esim. Assoon verrattavissa, mutta autojen hintaluokka huomioiden ihan kelvollist. Paljonkin huonompaa se voisi olla.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #10 : 19.01.09 - klo: 19.56 »
Joo kyllä se B4 on hyvä peli ja ei ole rtr paketti kovin kallis.Kerholle ostettiin yksi kipale ja katotaan saako tulokkat sen maaliskuussa romuksi(tuskin)... :grin:
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa Hep-pU

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #11 : 21.01.09 - klo: 21.41 »
Joo jos ostat Ansmannin auton älä aja lumella...!! Kokemuksia on.. :embarrassed: :cool: :wink:

Ihan pakko laittaa yksi kuva ... ei ole lumi ainakaan minun autoa haitannut ...(vielä)...

You may think I'm crazy, but I think that everyone else are too ordinary

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #12 : 21.01.09 - klo: 21.56 »
B4 sen verran että ehdottomasti ostaa Factory Teamin, kaikki tarvittava viriosa mukana, mutta kannattaa ostaa muovinen alusta/amme, koska monien kokemusten mukaan hiilari on vaan niin levoton ajaa, ei kuulemma toimi
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Wiper

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Onko kokemuksia ansmanin autoista?
« Vastaus #13 : 08.10.09 - klo: 20.09 »
No niin, vanhasta Tamiyan Blazing Starista hajosi etuiskaritolppa ja koska auto on vuodelta kivi & kausi, en edes jaksa lähteä etsimään varaosaa... yritän tosin itse tehdä 2mm metallilevystä uuden, mutta...

Eli onko Master Smackeristä mihinkään? Kestääkö se mitään vrt. Tamiya? Tamiya on saanut sen verran kovaa kyytiä koiralta, että kestoa kaivataan. Tuo Smackerin ARR kiinnostaisi ihan hinnan takia (80e saksasta). Toisaalta, olishan tuo Tamiyan Durga myös kiva, mutta maksaa kolminkertaisesti. Tarkoitus ei siis ole ostaa mitään kilpakäyttövehjettä vaan koiran leluksi, eli kestävää :grin:.