12
« : 22.05.08 - klo: 17.57 »
Moro!
Veikkaanpa että äänet tulee spurrista, eli vetorattaasta. Kiviä ja hiekkaa pinjonin(motissa kii oleva pikkuratas) ja spurrin välissä -> spurrista pari hammasta rikki, muttei haittaa menoo jos vaan vetoa on :)
itellä on 1/10 krossari ja koneen alla on reikä pohjassa, muuten on umpinainen pohja. mitään reunoja ei pohjalevyssä ole, että ne kivet mitkä tulee koppaan pääsee myös helposti pois. ei pahemmin ole ollut niistä ongelmaa.
Atalan pakettia katselin itsekin joskus mutten oikein löytänyt siitä mitään speksejä ja tuli Novak 6.5R ja GTB säädin hommattua. Tehon lisääntyessä kannattaa ottaa huomioon, että voimansiirto tulee olemaan kovilla ja aika ajoin jotain vakiokamaa menee rikki. Lazerista en tiedä että mitä on syönyt mutta veikkaan ettei valtavia tehoja kestä sekään. Oma auto, BJ4 worlds on laitettu voimansiirron osalta siihen kuntoon, että tuo novakin jo suht tehokas kone ei saa mitn ihmeempiä rikki.
Tuo atalan paketti voisi olla juurikin passeli alkuunsa. Välttämättä ei hajota kaikkea pinjonin ja hexien välillä :)
Välitykset taitaa olla kaiken a ja o tässä hommassa, liian pitkillä väleillä polttaa koneen tai noparin, joten kannattaa välityksiä etsiessään testailla koneen ja noparin lämpötiloja tai hakea infrapuna mittari biltemasta tms.
Tuossa omia ajatuksia, fiksummat varmaan korjaa jos jotain puutaheinää tuli kirjotettua ;)