0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kiitoksia!Osaatko sanoa mitään mallista K45?
OK!Itse ollut vesillä vasta kerran,orrkis ptkuri oli p*skana kun paatti tuli.Olin onneksi tilannut ton Grimracerin 40x52/3 malli ja sillä ekat ajot.Lähtee suht nihkeesti plaaniin,jospa teroitus auttais?
Jo lähti!!Siinä on vaan toi tasapainotus+teroitushomma,joka niin pelottaa...
Lainaus käyttäjältä: muovimies - 13.07.09 - klo: 19.21OK!Itse ollut vesillä vasta kerran,orrkis ptkuri oli p*skana kun paatti tuli.Olin onneksi tilannut ton Grimracerin 40x52/3 malli ja sillä ekat ajot.Lähtee suht nihkeesti plaaniin,jospa teroitus auttais?hieman saattaa auttaa, mutta hommaa x642 ja lähtee! http://www.youtube.com/watch?v=jaVeWKUT_Lg&feature=channel_page
Uutta päivää taas kaikille!Ootteko saaneet Superveen orkkis esc:n pelittämään 27mhz radioilla?Koitin äsken turata laillisia radioita kiinni mutta potkuri ei suostu inahtamaankaan..Peräsin kyllä kääntyy iloisesti mut esc vaan piipittelee..
Tilailin muuten just Englannista Octuran x642:sen!Hinta teroitettuna ja tasapainoitettuna 24GBP eli n.28E.Ei nyt niin paha.
Toisen ajoreissun saldo:molemmista akuista(3200mah nimh)suli päällyste!!Olisko lipot kuitaskin poikaa??What say you?