Kirjoittaja Aihe: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA  (Luettu 10579 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #30 : 17.08.09 - klo: 09.01 »
Onneksi olkoon Jerry! Pidittekö sittenkin sunnuntaina pippalot? Oli kotona sen verran kiireitä ettei kyllä olisi eilen kerennyt millään mukaan  :embarrassed:
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #31 : 17.08.09 - klo: 09.25 »
Juu onnittelut ja kiitos jerrylle täältäkin, harmi kun en saanut tuotua omia leluja paikalle minusta riippumattomien syiden johdosta.

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #32 : 17.08.09 - klo: 18.56 »
Onnittelut Jerrylle täältä Oulun suunnaltakin...
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #33 : 17.08.09 - klo: 19.04 »
Onnittelut Jerrylle täältä Oulun suunnaltakin...

Kiitos. Katsoitkos kuvia, varmasti huomasit jotain vanhempaa kalustoa. Siitä olis myyty jos en olis ollut paikalla. Onneksi olin paikalla niin ei myyty pois noita helmejä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #34 : 17.08.09 - klo: 19.26 »
Mulla olis ollut tuo -85 Assault myös valmiina ajoon, kurvailin sillä kokeeksi tuossa vähän aikaa sitten. Vinha peli. Ehkä voidaan ottaa jotku Vintage ajot vielä ennen syksyä?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #35 : 17.08.09 - klo: 19.43 »
Voi Mika, minulla on niin monta jota haluaisin niin ulkoiluttaa että oksat pois.
Nopeasti tulee ekana mieleen minun eka rc-auto tuo TAMIYA RENAULT 5 TURBO, sitten olis tuo KYOSHO PROGRESS 4WDS (4 wheel drive and steering eli myös takapyörät kääntyy) ja täytyy myöntää että tuo TAMIYA FROG olis myös varteen otettava vaihtoehto.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #36 : 17.08.09 - klo: 20.00 »
Onnea vaan jerrylle, kukas tuossa kuvassa img_3122 on jerryn kanssa? Voisin vaikka vannoa että olen nähnyt hänet työpaikallani.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #37 : 17.08.09 - klo: 20.03 »
Onnea vaan jerrylle, kukas tuossa kuvassa img_3122 on jerryn kanssa? Voisin vaikka vannoa että olen nähnyt hänet työpaikallani.

Siinä on miesten miesten VEIKKO JALAS. Ollaan tunnettu vuodesta -91 hyvin ja monet ulkomaan reissut ollaan tehty niinkuin monet kotimaan kisat myös. Veikon poika Timohan ajaa M8 lähinnä.
On ajannut rc-autoja jostain 70-80 luvun taitteista.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #38 : 17.08.09 - klo: 20.05 »
Onnea vaan jerrylle, kukas tuossa kuvassa img_3122 on jerryn kanssa? Voisin vaikka vannoa että olen nähnyt hänet työpaikallani.

Siinä on miesten miesten VEIKKO JALAS. Ollaan tunnettu vuodesta -91 hyvin ja monet ulkomaan reissut ollaan tehty niinkuin monet kotimaan kisat myös. Veikon poika Timohan ajaa M8 lähinnä.
On ajannut rc-autoja jostain 70-80 luvun taitteista.
Jerzi

Asia kunnossa täytyyp napata Veikkoa hihasta kun seuraavan kerran näen
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa JiiPee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #39 : 17.08.09 - klo: 20.33 »
Mites Jerzi kun näistä nostalgialaitteista puhutaan niin itse ajelin -87-89 Tamiya The Foxilla niin siitä ei ole mitään juttua oikeen missään vaikka kun ostin TM:n jutun perusteella sen, missä mainittiin että oikein manttelinperijä...
Ei ole vintageversioita ja tuntuu että koko vehje on unohdettu näitten aikalaistensa Frogin ja muiden Hotsottien varjoon.
Se oli tosi kova juttu silloin, sillä pysty kyykyttämään aika paljon jengii silloin. Harmi kun myin -90 pois. Olisi nyt harrastuksen herättyä uudelleen henkiin kiva laittaa jostain varaston nurkasta kasaan.
Revo ja pari pienempää nelipyörästä

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #40 : 17.08.09 - klo: 20.42 »
Mites Jerzi kun näistä nostalgialaitteista puhutaan niin itse ajelin -87-89 Tamiya The Foxilla niin siitä ei ole mitään juttua oikeen missään vaikka kun ostin TM:n jutun perusteella sen, missä mainittiin että oikein manttelinperijä...
Ei ole vintageversioita ja tuntuu että koko vehje on unohdettu näitten aikalaistensa Frogin ja muiden Hotsottien varjoon.
Se oli tosi kova juttu silloin, sillä pysty kyykyttämään aika paljon jengii silloin. Harmi kun myin -90 pois. Olisi nyt harrastuksen herättyä uudelleen henkiin kiva laittaa jostain varaston nurkasta kasaan.

Voin kertoa että minulla on kyseinen auto, uusi rakennettu ja kori maalaamatta. No ei se oikein ole kovin kuningas ole minun mielestä koska siihen samaan aikaan oli tuo team losi jrx,kyosho ultima ja tietysti sheikki asso rc-kymppi, ja niin monella eri muunos sarjoilla kuten esim MIP,ANDYS,TEKIN ja tietysti se paras kaikista se "MIGHTY" ALEC&LANE jollaisella minä ajelen.
Toki onhan foxi hieno peli mutta muovi on muovi ja yhdellä iskarilla edessä niin se ei kovin kummoisia ominaisuuksia tarjonnut.
Sori että hiukan mollasin mutta nämä ovat minun kokemukset ja mielipiteet.
1-10 arvosanan annan ihan hyvän 6 1/2 sille kokonaisuudelle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa elmeriracing

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #41 : 17.08.09 - klo: 20.52 »
onnea jerrylle täältäkin... :grin:
xray t2 pro/axial scx10 / Tamiya mini cooper m05-m03/Futaba 4PK/
http://elmeriracing.kuvat.fi/kuvat/  http://www.racingfactory.fi/ http://www.trc-team.fi

Poissa rb

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #42 : 17.08.09 - klo: 22.19 »
onneee jerrylle nya bannen

Mika R

  • Vieras
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #43 : 17.08.09 - klo: 23.16 »
Voi Mika, minulla on niin monta jota haluaisin niin ulkoiluttaa että oksat pois.
Nopeasti tulee ekana mieleen minun eka rc-auto tuo TAMIYA RENAULT 5 TURBO, sitten olis tuo KYOSHO PROGRESS 4WDS (4 wheel drive and steering eli myös takapyörät kääntyy) ja täytyy myöntää että tuo TAMIYA FROG olis myös varteen otettava vaihtoehto.
Jerzi

varmasti. tarkoitin että olisin voinut tuoda ajoon synttäreille tattikselle. mut joskus toiste.

Poissa Hedgehog

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #44 : 17.08.09 - klo: 23.49 »
Joo onnea jerzi!
Kiristä ne perk,,, pyörän mutterit ajon jälkeen.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #45 : 19.08.09 - klo: 00.02 »
Nyt olen sitten virallisesti 40v. Jaa mitenköhän sitä nyt juhlis :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: JERZIN 40VUOTIS SYNTTÄRIT TATTIKSELLA 16.8 UUSI AIKA
« Vastaus #46 : 19.08.09 - klo: 19.05 »
Juo Pepsi, syö pihvi.

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...