Kirjoittaja Aihe: Polttis Monsterit!  (Luettu 45076 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa topemu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #210 : 06.02.04 - klo: 09.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"

Mitenköhän on saanti Suomesta?

Tux10:llähän oli ainakin yksi Carsonin crossari,mistähän ostit osat tai auton?


Carsonin varaosien myynti takkuaa johtuen maahantuojan  Nypa Ky toiminnasta, joka on myös Tamiyan maahantuoja.  Kyllähän noita varaosia saa, mutta hinnat ovat aika korkealla kun vertaa Saksan hintoja ja niiden saanti voi olla hidasta. Tietenkin voihan sitä aina tilata varaosat suoraan Saksasta. Taitaisi saada jopa halvemmalla.

Ihan hinta vertailuksi: Forcen sylinteriputki ja mäntä maksaa Nypan kautta noin 300e ja Hollantilainen RC-firma myy samaa osaa hintaan 74,90e.

Sinänsä Carsonit ovat ihan hyviä autoja. Itse ostin Tux10:n crossarin rungon. Ei mikään kaikkein kilpailukykyisin auto, mutta ei mikään ihan huonokaan, kun ei ole tarkoitus kilpailla kovinkaan vakavasti.
>--> Chaos is order understood only a few <--<

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #211 : 06.02.04 - klo: 15.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"
Tux10:llähän oli ainakin yksi Carsonin crossari,mistähän ostit osat tai auton?


Lelu-Aleksi laitilasta, sieltä mä ostan autoni ja varaosani.
Sieltä saa Carsoniinkin varaosia.
Kyllä noi Carsonin autot on kovia vehkeitä, itse ajoin sellaisella koko viime kesän.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Polttis Monsterit!
« Vastaus #212 : 06.02.04 - klo: 17.55 »
Lainaus käyttäjältä: "topemu"

Carsonin varaosien myynti takkuaa johtuen maahantuojan  Nypa Ky toiminnasta, joka on myös Tamiyan maahantuoja.  Kyllähän noita varaosia saa, mutta hinnat ovat aika korkealla kun vertaa Saksan hintoja ja niiden saanti voi olla hidasta. Tietenkin voihan sitä aina tilata varaosat suoraan Saksasta. Taitaisi saada jopa halvemmalla.

Ihan hinta vertailuksi: Forcen sylinteriputki ja mäntä maksaa Nypan kautta noin 300e ja Hollantilainen RC-firma myy samaa osaa hintaan 74,90e.


Mikä tuo hollantilainen rc-firma on? Oisko URLia antaa?
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #213 : 06.02.04 - klo: 18.47 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"
Tux10:llähän oli ainakin yksi Carsonin crossari,mistähän ostit osat tai auton?


Lelu-Aleksi laitilasta, sieltä mä ostan autoni ja varaosani.
Sieltä saa Carsoniinkin varaosia.
Kyllä noi Carsonin autot on kovia vehkeitä, itse ajoin sellaisella koko viime kesän.

Onkohan tuo Lelu-Aleksi enään pystyssä,nettisivuja en ainakaan saanut auki....mikäs tuo osoite on,saattaa olla että koitin väärällä osoittella?

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #214 : 06.02.04 - klo: 20.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"

Onkohan tuo Lelu-Aleksi enään pystyssä,nettisivuja en ainakaan saanut auki....mikäs tuo osoite on,saattaa olla että koitin väärällä osoittella?


No on se pystyssä, autoja ja varaosia nopeesti.
Netti sivu on aika turha etsiä, soittaa numero tiedusteluun ja kysyy Lelu-Aleksi laitilan numeron ja soittaa sinne. Kyllä saa ainakin Kyoshon, Thunder Tigerin ja Carsonin autoja ja varaosia. Taitaa saada varaosia jopa T2M:mään.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa topemu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #215 : 09.02.04 - klo: 10.35 »
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"
Lainaus käyttäjältä: "topemu"

Carsonin varaosien myynti takkuaa johtuen maahantuojan  Nypa Ky toiminnasta, joka on myös Tamiyan maahantuoja.  Kyllähän noita varaosia saa, mutta hinnat ovat aika korkealla kun vertaa Saksan hintoja ja niiden saanti voi olla hidasta. Tietenkin voihan sitä aina tilata varaosat suoraan Saksasta. Taitaisi saada jopa halvemmalla.

Ihan hinta vertailuksi: Forcen sylinteriputki ja mäntä maksaa Nypan kautta noin 300e ja Hollantilainen RC-firma myy samaa osaa hintaan 74,90e.


Mikä tuo hollantilainen rc-firma on? Oisko URLia antaa?


Löytyy tuolta: RC Car International
>--> Chaos is order understood only a few <--<

Poissa JariG

  • Tulokas
    • Profiili
RCX Shop
« Vastaus #216 : 13.02.04 - klo: 20.16 »
Onko kellään kokemuksia RCX Shopista (Hong Kongissa) tilaamisesta? Voiko luottaa ja miten tavara hyvin tavara tulee sieltä Suomeen asti. Monster GT on ainakin aika kutkuttavan hintainen siellä (EUR 374!!!):
http://www.rcxshop.com/default.php?manufacturers_id=10

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #217 : 14.02.04 - klo: 10.46 »
Nyt olis tarkoitus käydä hakemassa monsteri auto, mad force tai savage. Jos kyseisten autojen omistajat ja niistä tietävät voisivat laittaa molemmista hyviä ja huonoja puolia, kumpi kannattaa ostaa ja miksi. Olisin kiitollinen avusta joka helpottaisi ostopäätöstäni.
- Tamiya solar car -

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #218 : 14.02.04 - klo: 10.48 »
Itse ottaisin savagen. On MELKO varmasti parempi ja kestävämpi ja halvemmat varaosat. Eikös hobbylinna pidä tai rupea pitämään savageen ihan varastossa niitä varaosia ?
Taas kehissä.. ;)

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #219 : 14.02.04 - klo: 10.52 »
Varaosa saatavuus on kyllä erittäin tärkeätä, ja se että niitä sattuisi löytymään suoraan hyllystä on aivan loistavaa. Harmittaa ton landmaxin kanssa aina olla ajamatta viikko pari kun mitään osia ei saa suoraan.
- Tamiya solar car -

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #220 : 14.02.04 - klo: 10.56 »
Vielä semmoinen kysymys monstereista että mitä moottorit tykkäävät hitaasta metsässä möyrimisestä? Koneen jäähdytys on aika minimaalinen kun vauhtia ei ole juuri ollenkaan. Pitäiskö joku tuuletin rakentaa vai toimiiko silti vaikka ajo on hidasta?
- Tamiya solar car -

Mika R

  • Vieras
Polttis Monsterit!
« Vastaus #221 : 14.02.04 - klo: 11.42 »
Joo, toi on hyvä pointti. Tuuletin olis varmaan hyvä.
Hei WRC onkos sulla websiteä, olis kiva nähdä noi sun LandMaxit!
Missäpäin sä vaikutat?

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #222 : 14.02.04 - klo: 11.47 »
Espoossa asun ja tattarisuolla vantaalla käyn ajelemassa, nettisivut on tekeillä mutta ei vielä vähään aikaan tule kun vasta sivujen tekoa opettelen.
- Tamiya solar car -

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #223 : 14.02.04 - klo: 19.39 »
Sattuisiko joltain löytymään madforcen räjäytyskuva?

Olisin kiitollinen jos joku jaksaisi sen skannata ja lähettää minulle

pasi.viitalahde@kolumbus.fi
- Tamiya solar car -

Poissa EERO

  • Tulokas
    • Profiili
duratrax nitro quake monsteri
« Vastaus #224 : 14.02.04 - klo: 20.30 »
entä duratrax nitro quake onko hyvä?

Poissa no eero

  • Jäsen
    • Profiili
.
« Vastaus #225 : 14.02.04 - klo: 23.32 »
. :lol:
"Mutta vauhti on se mikä polttiksen tiellä pitää" tai ainakin melkein xD

Mika R

  • Vieras
Polttis Monsterit!
« Vastaus #226 : 15.02.04 - klo: 11.34 »
Lainaus käyttäjältä: "WRC206"
Espoossa asun ja tattarisuolla vantaalla käyn ajelemassa, nettisivut on tekeillä mutta ei vielä vähään aikaan tule kun vasta sivujen tekoa opettelen.


LOISTAVAA! Meitä on nimittäin keke ja minä tässä Iso-Omena Haukilahti akselilla ja ruvetaan ajaa offroadia HPI autoilla heti kun säät sallii (Tonilla MT2 ja mulla Super Nitro Rally). Sähän tuut ilman muuta ajaa meidän kanssa tolla LandMaxilla eiks niin ?!

Tattarillahan mekin sitten kesällä ajetaan Super Nitroilla kun rata on kunnossa, johon kyllä voi mennä tovi.

Poissa EERO

  • Tulokas
    • Profiili
usa
« Vastaus #227 : 15.02.04 - klo: 18.28 »
usassa duratrax nitro quake o saanu paremmat arvostelut ko savage ja t-maxx ja maksa 200€kuu vähemmän!

Poissa no eero

  • Jäsen
    • Profiili
kuka
« Vastaus #228 : 15.02.04 - klo: 20.46 »
kuka EERO mä olen aito aikee no eero
"Mutta vauhti on se mikä polttiksen tiellä pitää" tai ainakin melkein xD

Poissa EERO

  • Tulokas
    • Profiili
joo
« Vastaus #229 : 15.02.04 - klo: 20.47 »
mähän se eero olen! nii mä katoin sen jostai netistä e muista sivua. mä koitan hakee  :|

Mika R

  • Vieras
Polttis Monsterit!
« Vastaus #230 : 15.02.04 - klo: 22.04 »
Niin on käynyt mullakin mielessä että sama jätkä ja kirjottelee itselleen viestejä. Laita bannit molemmille

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #231 : 16.02.04 - klo: 14.26 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "WRC206"
Espoossa asun ja tattarisuolla vantaalla käyn ajelemassa, nettisivut on tekeillä mutta ei vielä vähään aikaan tule kun vasta sivujen tekoa opettelen.


LOISTAVAA! Meitä on nimittäin keke ja minä tässä Iso-Omena Haukilahti akselilla ja ruvetaan ajaa offroadia HPI autoilla heti kun säät sallii (Tonilla MT2 ja mulla Super Nitro Rally). Sähän tuut ilman muuta ajaa meidän kanssa tolla LandMaxilla eiks niin ?!

Tattarillahan mekin sitten kesällä ajetaan Super Nitroilla kun rata on kunnossa, johon kyllä voi mennä tovi.


Mulla ei taida Landmax oikein sopia offroad ajoon kun siinä on 2-portainen vaihteisto, mutta aina ajelu kiinnostaa joten eipä ole iso projekti vaihtaa takas alkuperäinen diffi ja sit kulkee myös hiekalla :P Missäpäin ajattelitte ajella?
Itse asun viherlaaksossa
- Tamiya solar car -

Mika R

  • Vieras
Polttis Monsterit!
« Vastaus #232 : 16.02.04 - klo: 15.44 »
Ahaa, ok! No eipä hätää, oma auto pitää kasata ekaks kun tulee ja ajaa sisään ym. Kekellä tosin uusi MT2 oli jos testattavana viikonloppuna. Paikka taitaa olla vielä hakusessakin, ehkä pitäs odottaa lumien lähtöön?
No ei mitään hätää, palataan aihepiiriin lähempänä kevättä, laitan sulle YV:tä sit. Hienoa joka tapauksessa.
t.Mika

Mika R

  • Vieras
Polttis Monsterit!
« Vastaus #233 : 16.02.04 - klo: 21.33 »
Jottei mentäs kokonaan aiheesta sivuun niin tässä vois olla oiva kone monstereihin joissa on .15 kone

kts. http://www.beatyourtruck.com/prodreview-EPIC18.html

Tilasin tämän itselleni Super Nitro rallyyn saapa nähdä.. kirjottelen lisää kun ekat savut on otettu ulos.

Vaikka T-Maxxit ei tunnu enää olevan muodissa Savagen jälkeen niin tässä olis Maxxien omistajillekin uutta puhtia, puhumattakaan Mega Forcesta ym. Hinta ei nimittäin ole paha tällä taalan kurssilla. Alphaan tätä on turha haaveilla, siinä menee alustalevy jengalle, Superiinkin vähän arveluttaa, no onneks vakiopakari tasoittaa menoa..

Poissa Gorexx

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #234 : 16.02.04 - klo: 22.25 »
Aika hyvin ilmoittavat tehoa, 1.8 hv/39000 rpm.

Orionin Wasp .18 taitaa jäädä muutaman  kymmenyksen (0.3 hv). Hinta Orionilla on muuten erittäin halpa. $89.99 Towerissa.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #235 : 16.02.04 - klo: 22.57 »
Etköhän Gorexx hommaa siihen maxiisi .18 koneen ?  :wink:
Näytti videolla kulkevan pirusti. Mitä nyt vakioon vertaa...
Tuli himo yhtäkkiä t-maxiin takas  :mrgreen:  Kaverilla olisi sopivasti myynnissä...
Taas kehissä.. ;)

Poissa Gorexx

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #236 : 17.02.04 - klo: 07.23 »
Eiköhän  tuo koneen uusiminen ole kohta edessä. Ja pienempään en ainakaan vaihda. ;)
Koneeksi tulee varmaankin joku .18, tai mahdollisesti "midblock" .21, joka mahtuu alkuperäisen TRX:n tilalle.

Mika R

  • Vieras
Polttis Monsterit!
« Vastaus #237 : 17.02.04 - klo: 08.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Gorexx"
Aika hyvin ilmoittavat tehoa, 1.8 hv/39000 rpm.

Orionin Wasp .18 taitaa jäädä muutaman  kymmenyksen (0.3 hv). Hinta Orionilla on muuten erittäin halpa. $89.99 Towerissa.


Aivan. Olisitko kiinnostunut WASPista, mulla on kohta käsissä uusi boxissa mutta normaaliakselilla joten sun pitäs itse lyhentää sitä kuten kaveri tossa EPICin sivulla. Saat Towerin hintaan + verot. Ilmota jos kiinnostaa http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXFDJ3&P=7
Toi rotary carb vissiin kuitenkin sopii Maxxiin? Kuten EPICissä.

Poissa Gorexx

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #238 : 17.02.04 - klo: 20.00 »
Kyllä tuo kiinnostaa, mutta tällä hetkellä budjetti ei anna mahdollisuutta tuota hankkia. Katsotaan hieman myöhemmin, jos se sinulla vielä on.
Tällä hetkellä Maxxissa on slide valve, mutta kyllä siihen rotarynkin helposti saa. Eikä tuo akselin lyhentäminenkään ongelma ole.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis Monsterit!
« Vastaus #239 : 17.02.04 - klo: 20.57 »
Sit rupee maxin rattaat paukkumaan pikkuhiljaa  :wink:
Taas kehissä.. ;)