Noniin, äsken tuossa säädin sservot kohilleen ja ajelin pikkusen. Nyt on säädöt aika lähellä oikeeta, paikaltaan lähtee välittömästi kun painaa kaasun pohjaan. Ei vielä ota ihan korkeimpia kierroksia, sehän on seosruuvin säätämisestä kiinni. Huomenna testailen lisää.
Hienoa!
Joo se on yläruuvista kiinni jos ei oikein kierrä eli kiristelet pikkuhiljaa niinkuin neuvoin.
Kokeiles vielä niin että ajat koneen lämpöseks ja pysähdyt, annat auton käydä puolminuuttia tyyhjäkäyntiä (katso kellosta aika)
ja sitt nykäset kaasun pohjaan. Joko nyt meinaa sammua?
Jos ei puolen minuutin seisoskelun jälkeen yski kovasti kun heittää kaasun pohjaan on alaseos liian laihalla, eli kännä luistissa olevaa ruuvia auki 1/8 kierrosta (viisarikellosta katsottuna siis 7,5 minuutin verran).
Auton siis pitäisi ajon jälkeen lähteä ripeesti apaut 15 sekunnin jälkeen mutta 30 sekunnin jälkeen pitäis jo yskiä kunnolla.