Kirjoittaja Aihe: Mistä saa ohutta Lexania?  (Luettu 1449 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa petrimet

  • Tulokas
    • Profiili
Mistä saa ohutta Lexania?
« : 25.12.04 - klo: 21.41 »
Tarvitsen Lexan levyn, jonka paksuus saisi olla enintään 0,4 mm, mutta kokoa pitäisi olla 1000 mm * 250 mm tai enemmän.

Kaikista vihjeistä kiitollinen, myös ulkomaiset myyjät kiinnostavat

Hyvää Joulun jatkoa kaikille!
Petrimet----/)-----/)---
                      (\

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä saa ohutta Lexania?
« Vastaus #1 : 25.12.04 - klo: 21.43 »
Lexanista en tiedä, mutta muutappa allekirjoitukses sääntöjen mukaiseksi!
...Tai kohta sen joku mode tekee kuitenkin

EDIT: Lainaus säännöistä:
Allekirjoituksen pituus on maksimissaan 150 merkkiä. Allekirjoituksessa saa käyttää linkkejä, mutta kuvien käyttö ja tekstin korostus on kielletty. Allekirjoitus saa olla korkeintaan kahdella rivillä. Ylläpidolla ja moderaattoreilla on oikeus muokata taikka poistaa allekirjoitus mikäli se ei täytä näitä ehtoja.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä saa ohutta Lexania?
« Vastaus #2 : 25.12.04 - klo: 22.46 »
Itse olen astunut ETOLAN mailmaan sieltä olen hakennut mitä olen tarvinnut lexanista.
Jerzi

Poissa petrimet

  • Tulokas
    • Profiili
Mistä saa ohutta Lexania?
« Vastaus #3 : 26.12.04 - klo: 00.29 »
Anteeksi kaupunkilaisuuteni!

En vain itse topikkia avatessani huomannut juurikaan muita rajoituksia kuin tuon 150 merkkiä, mutta olet aivan oikeassa. Tarkemmin katsottuna tuossa ylhäällähän on oikein linkki foorumin sääntöihin täytyypä seuraavaksi lukea ne läpi.

Mitä Etolaan tulee, sieltä ei saa nykyisin Lexania tai polykarbonaattia kuin 1 mm paksuudesta alkaen aikaisemmin on ollut myös 0,75 mm
Petrimet----/)-----/)---
                      (\

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Mistä saa ohutta Lexania?
« Vastaus #4 : 27.12.04 - klo: 11.54 »
Terve: tarkennetaan tuota lexan nimitystä sen verran että kyseessä on yleisemmin PC (Polycarbonaatti) jonka kaupallinen nimitys on lexan.
Itse juuri kävin hakemassa eräästä muovialan yrityksestä PC levyä taka spoilereiden tekemiseen (tuuliohjain), Muistakaa aina ensin kysyä ns: 2 laatua.