Onkos tänä vuonna kilpailijanumerot käytössä?
Onkos tänä vuonna kilpailijanumerot käytössä?
Oletkos Oskari saanut vastauksen tähän kysymykseen??
Jerzi
Onkos tänä vuonna kilpailijanumerot käytössä?
Oletkos Oskari saanut vastauksen tähän kysymykseen??
Jerzi
En ole.
Moi kaikki,
Tiedotan tässä, että Turun WJ-kisassa tullaan ajamaan Schumin Honeycomb renkaalla.
Huomatkaa, että se "tavallinen" vaaleansininen Schumin insertti kuulemma toimii paremmin kuin jossain
valmiiksiliimatuissa Honeycombeissa oleva closed cell insertti.
Kisakutsu tulee lähipäivinä.
t. Kai
Moi kaikki,
Tiedotan tässä, että Turun WJ-kisassa tullaan ajamaan Schumin Honeycomb renkaalla.
Huomatkaa, että se "tavallinen" vaaleansininen Schumin insertti kuulemma toimii paremmin kuin jossain
valmiiksiliimatuissa Honeycombeissa oleva closed cell insertti.
Kisakutsu tulee lähipäivinä.
t. Kai
Sanoisinko että melkoisen tyhmä päätös.
Kaikki tietää että kuluneet minipinnit toimii liukkaalla betonilla, jolloin nämä kolme seuraavaa kisaa olisi voinut ajaa yhdellä tai kahdella minipin sarjalla.
Voin lyödä vetoa että osallistujakato on varma kun yhteen kisaan pitäisi kokonaan taas eri renkaat ostaa.
Itse olin jo ajatellut loput tämän vuoden WJ kisat ajaa, vaan renkaiden takia jos ne eivät ole minipinnit Turun kisassa tulen kisan jättämään väliin.
T:Heikki Sorri
Sanoisinko että melkoisen tyhmä päätös.
Kaikki tietää että kuluneet minipinnit toimii liukkaalla betonilla, jolloin nämä kolme seuraavaa kisaa olisi voinut ajaa yhdellä tai kahdella minipin sarjalla.
Voin lyödä vetoa että osallistujakato on varma kun yhteen kisaan pitäisi kokonaan taas eri renkaat ostaa.
Itse olin jo ajatellut loput tämän vuoden WJ kisat ajaa, vaan renkaiden takia jos ne eivät ole minipinnit Turun kisassa tulen kisan jättämään väliin.
T:Heikki Sorri
Mistä hegetus tietää, että Turku on ainoa honeycomp kisa?
Päätöksen tyhmyyteen en osaa sanoa mitään. Se varmaan riippuu mistä näkökulmasta katsoo asiaa.
Tässä pari tosiasiaa, jotka puoltavat Turussa Honeycombin käyttöä.
Aamulla voit laittaa uudet Honeycomb renkaat alle ja ajaa niillä koko päivän. Noin yhdellä akullisella ajaa renkaan sisään.
Honeycomb renkaita ei tarvitse erikseen kuluttaa ennen kuin ne ovat hyvät. Pito on tasainen koko päivän.
Renkaassa on pinta-alaa hyvin paljon, joten rengas kestää hyvin.
Uusia Minipinnejä pitää erikseen kuluttaa jonkin verran ennen kuin niissä on hyvä pito. Näin ainakin Turun radalla.
Turussa Honeycombeja on testattu koko viime talvi ja viime syksy. Eri tasoiset kuljettajat ovat käyttäneet niitä ja todenneet ne hyviksi. Viime talvena ja syksynä Honeycomb kesti nelkussa noin 2500 - 2800 kierrosta ja on yleisesti nopeampi kuin Minipin.
Tuupissakin kulutuskestävyys on parempi kuin Minipinnissä.
Nyt tosiasia loppui ja alkaa spekulointi.
Voisin veikata, että yhdellä kierroksella Honeycombeja voi ajaa molemmat kisapäivät alusta loppuun
olettaen, että vanteet sopii.
En osaa sanoa miten Honeycomb toimii muilla radoilla, koska minulla ei ole siitä asiasta kokemuksia.
En myöskään nähnyt tarvetta kysyä seurakavereiltani miten ko. rengas toimii jossakin muulla radalla.
t. Kai
Täältä myös pari tosiasiaa.
Eli HC vaatii akullisen sisäänajoa, jos kisapaikalle tulee la aamuna missä välissä voi sen akullisen ajaa? akullinen on aika pitkä aika. akusta riippuen 30-60min eli noin 100-200kierrosta
Käytettyjä valmiiksi sisäänajettuja minipinnejä löytyy aika monelta kisakuskilta.
sillä että renkaat kestää 2500-2800 kierrosta ei ole kisa käytössä merkitystä.
Kisoissa ajetaan 5min eriä joihin voi lisätä 1-2min lämmittelyä eli harjoitukset 2xnoin6min alkuerät 4xnoin6min finaalit 3xnoin6min yhteensä noin54min Kierroksia tulee (vedän hatusta) radalla lämmittelyineen
noin 22 eli yhtenä päivänä 9x22=198 Eli päivän päätteeksi renkaat sisäänajettu.....