Eli nimikettä rtr ei voisi käyttää jos on radion säädöt vinksallaan. :|
Ilmeisesti pitäisi tankkikin olla täynnä, akut ladattuna etc.
Koneen säädöt ja muut säätötoimenpiteet ovat käyttäjän omalla vastuulla, eikä niitä voi olettaa autossa olevan valmiina.
Erään toisen merkin RTR-auto oli pakasta vedettynä sisäänajoa ja sen jälkeisiä seossäätöjä lukuunottamatta täysin ajokunnossa ja hyvin toimiva. Pilkkua lisää viilaten, ei siinäkään tietty hehkua/akkuja/nitroa ollu valmiina vaan ne piti hommata ihan itse. HoBaossa ei tullut mukana tulppaakaan. Ei sillä että tulppa olisi jotenkin hankala hommata, mutta yllätyin siitäkin.
Jos oletetaan että RTR = "Ready To Race", niin mihin kisaan voi lähteä autolla, joka ei ole ajokuntoinen? Mutta, HoBaon laatikossa lukikin "Ready To Rip" kuten jo mainitsin. Sillä kuitattiin noi pari puutetta.
Ja jos niistä tehdasäädöistä rupesit kirimään, niin kai autolle suoritit asianmukaisen sisäänajon jne? Hieman viestistä jää sellainen kuva että ei ole tyhjäkäyntejä röpötelty... (Kun sisäänajosäätöönkin olisi todennäköisesti neuloja tehtaan jäljiltä pitänyt pyöritellä.)
Käyttelin 3 tankillista pyörät ilmassa tehdassäädöillä ja niillä säädöillä kone ei kiertäny juuri lainkaan vaan röpötti rankasti kun antoi vähänkin hanaa ja koko tienoo oli sinistä savua täynnä. Tyhjäkäynnillä se ei pysyny sillonkaan ku kaasutrimmin avulla. Tyhjäkäyntiongelmaan oli kyllä syynä se, että kuten mainitsin, kaasuläppä oli kiinni ilman trimmiä (säätöruuvi liikaa auki).
Oppia ikä kaikki. Ja huumoria peliin, niin pipo ei kiristä :D