84
« : 01.06.06 - klo: 21.46 »
joo on kokemusta jokusen verran täs muutama oma havainto
kun ensimmäistä kertaa käynnistää auton on ensin löystettävä tulppaa jonkin verran ja esi lämmitettävä moottoria kuuma ilma puhaltimella muuten ei veto käynnistin kestä( korjaus sarja on olemassa ) toinen iso pointti on puristus suhde moottorissa,jostai syystä ei nipponin poijaat oo saanu sitä kohilleen itse jouduin laittamaan 0.40 shimmiä kannen väliin ennen kun rupes kone toimimaan ja lämmöt pysymään kurissä(n.120c kun ennen shimmausta pienen käytön jälkeen 190-210 eikä säätäminen onnostunu) sen jälkeen on peli toiminu kun junanvessa!!!
diffien avaus ja kunnon diffi öljyt sisään.alun perin ei ole kun pienen pieni rasva nokare. itse laitoin eteen ja taakse 7000 öljyt(talvel menee hienost ovi eel!!! sit viel hommasin infernon iskarit,tuet,puskurin,ja keski diffin jarru nippeleineen, saa tehtyä crossarin halutessaan.
vaikka melkein helpommalla saa crossarin muutettua ralli peliks mut se 2vaihdetta kyll kulkeeeeeee. muuten auto on mielestäin kohtuu hyvä,enemmälti tarkoitettu asvaltti hommiin mut etenee hyvällä sora pohjallakin itse ajanu enemmän jäällä ja lumella(pikku vinkkinä vielä kannattaa joka tapauksessa käyttää crossarin koria alla suojaa sonnalta ja silleen.ai niin ite oon ajanu 25%fluidil toimii paremmin ku 16%(lämmöt) joka tapauksessa hankinta päätöksen joudut tekemää itse toivottavasti oli jotain apuja tästä
tos muutama plussa ja miinus (omasta kokemuksesta)
-veto startin käyttö kannattaa unohtaa heti! hommaa startti boxi
-puristukset
-aavistuksen hidas ohjaus servo
-aavistuksen heikot vanteet(käyttäjässä vikaa:) )
-diffien voitelu(rasva ja niukasti)
+sairaan kliffa peli jaella
+helppo muuttaa halutessaan crossariks
+2vaihdetta ja vaihteen vaihdon säädön
helpous