Kyllä tuo Durangon pohja on vastaavanmallinen kuin Asson, eli tosi kapea etutornin kohdalta ja näin ollen heikoin kohta juuri siinä. Itsellä kesti hyvin koko talven tuo orggispohja, mutta ehkä ne pahimmat pommit jäi kokeilematta. Maxxi tais Joensuun kisassa ländätä takahyndässä suoraan siihen puiseen "kyttyrään", jolloin pohja halkes saman tien.
Kannattaa muuten huomioidan uutta autoa kasatessa seuraavat tyyppiviat, joita ei tietääkseni ole korjattu vieläkään kitteihin. Maxxi voisi nämä samalla lisätä sinne Durangon erilliseen "vinkkithreadiin":
1. Jos ajaa kuuladiffillä, niin mukana tulevat diffiin ulostulot on liian lyhyet jolloin vetari yltää juuri ja juuri ulostulon huulille. Durangolta löytyy pidemmät ulostulot, joilla homma toimii. Aika moni ajaa optiona saatavana olevalla ratasdiffillä, jossa ei ole tätä ongelmaa.
2. Mukana tuleville muovihexeillä kun vetää eturenkaiden mutterit kunnolla kiinni, niin laakerit kirraa ja ei pyöri kunnolla. Ongelma korjaantuu helpoiten aluhexeillä tai pistämällä holkit laakerien väliin.
Molempiin tyyppivikoihin saa korvaavat osat Durangon supportista, kun asiallisesti pyytää.
Muistutuksena vielä tuo Joensuun kyttyrähyndä:
http://youtu.be/ERwf1kd-8E0