Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - artov

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 7
31
Tulokset / Vs: C-12 EM Ruotsi, Eskilstuna
« : 31.03.07 - klo: 13.12 »
Andy on v-editionilla 4.s

32
Tulokset / Blue Carpet Race - Lopputulokset ja jälkipelit
« : 18.12.06 - klo: 18.59 »
Joo oli kiva ajaa kisaa pitkästä aikaa. Oli rento meininki ja kova pito. Muuten oli aika tasaista, mutta Basti meni menojaan. Ainoa miinus oli että oli pakko ajaa spoolil :cry:

33
Sähköautot / Haran kori Japanin mestaruus kisoissa
« : 29.11.06 - klo: 16.55 »
pick upia

34
Sähköautot / LiPo akut autokäytössä.
« : 24.11.06 - klo: 20.02 »
jostakin traktorin akusta voi saada, pitäs varmaan kuitenkin pitää massikkaa käynnissä :mrgreen:

35
Kilpailijoiden kanava / EFRA-säännöt 2007
« : 05.11.06 - klo: 14.30 »
Toi oli kyl oma mielipide... Eikai assolla voi kovin kauan mennä pohjalevyn tekemiseen, uusi autokin valmistu 8:ssa vuodessa :mrgreen:

36
Kilpailijoiden kanava / EFRA-säännöt 2007
« : 05.11.06 - klo: 13.38 »
Jos säännöt vaihtuu vuoden vaihtessa, niin vois hommata taas turistin...

37
Joo 5:stä on jo pakko onnistuu yhdessä

38
Oon vasta alkanu taas ajamaan niin ehdotan vaihtoehto b.tä en pääse kuitenkaan kun ehkä yhden ae:n maaliin :mrgreen:

39
Kilpailijoiden kanava / Ajotavat, tiimipeli
« : 07.02.06 - klo: 16.38 »
Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Mielestäni viriluokassa voisi ottaa ihan selvän rangaistuskäytännön. Jos ajaa päälle, saa automaattisesti stop-and-go rangaistuksen paitsi, jos edellä ajava on SELVÄSTI aiheuttanut kolarin. Eipä olisi sen jälkeen paljonkaan kellään sanomista. Kyllä viriluokan kuljettajalla pitää olla jo sen verran ajotaitoa, että suurimman osan kolaritilanteista pystyy välttään. Tämä systeemi tekisi myös tuomarin työstä helpomman.

Stanussa voisi sitten olla hieman lempeämpi ja tuomita vain tahalliset kolarit. Vaikka kaikista kolareista ei tulisikaan rangaistusta, pitäisin hyvänä, että tuomarit pitäisivät vielä puhuttelun kolaroineille kuljettajille erän jälkeen.


Eikö tämä ole ollut se käytäntö tähänkin mennessä... Tuomarin vain täytyy uskaltaa sanoa auton numero kuuluttajalle tai kilpailun tuomarille.

40
Kilpailijoiden kanava / Ajotavat, tiimipeli
« : 04.02.06 - klo: 19.44 »
Nyt kun itsellä on ajohommat jäänyt aika vähälle viime aikoina, niin en  ota tähän kantaa, mutta voi olla ettei kukaan uskalla kommentoida aihetta. Kuitenkin on kyse aika kovista syytöksistä :?:

Sakke on yksi Suomen kaikkien aikojen parhaista kuskeista eikä yhden kisan takia ole varmaankaan syytä järjestää mitään torikokousta. Palautettahan voi toki antaa....

41
Tulokset / LOPPUTULOKSET - FTT I 2006 Kuusankoski
« : 03.02.06 - klo: 16.34 »
Jollain ei tannu olla paras päivä lauantaina :mrgreen:  Tais vähän jännittää...

42
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Uudet vakioiskarit on kilsan paremmat ku entiset. Eikai tamiyalla kukaan aja, eikö ne tee leluja ;)


Joo, vähän niinkuin Nikko :?:

43
Sähköautot / Asso Talk
« : 15.01.06 - klo: 14.38 »
asso laatua  :mrgreen:

44
Sähköautot / SMC IB 3600 / 4200 akut
« : 11.01.06 - klo: 17.04 »
IB 3600 kennoisa alkuun oli varmasti kestävys ongelmia, mutta keennoja on kehitetty ja niistä on tullut uusi versio nyt talvella jossa ei pitäisi ongelma olla niin suuri.

Esim. USA:ssa ajetaan nykyään kaikkissa kisoissa lähes kaikki kuskit ib:n pattereilla.

45
Sähköautot / Purkulaite
« : 16.12.05 - klo: 18.01 »
Toiseeen reunaan ja toinen keskelle.

46
Itse ainakin olen Ollin kanssa pitkälti samaa mieltä..

Jos välttämättä haluaa säästellä virtaa ja herkistellä kaasun kanssa niin C-12 tarjoaa taloudellisen ajoharjoittelun vaivattomasti. Pidettäis turisti nyt semmoisena, että saa ajaa alusta loppuun, niiin lujaa kuin haluaa miettimättä sähkönloppumista.

Ainakin treeneissä on ollut mukava ajaa kun vehkeet liikkuu aivan pässinä eikä ajoaika ole ongelma. Eikä ainakaan mulla vielä ole esiintyny ankkureiden poksahtamisia..(8t 6-8 mm ennakko). On selvä että tehojen kasvaessa myös ankkureita menee helpommin.

On ihan sama vaikka ajoaika olisi 3 tai 12 min niin sähkö tai kone saadaan ajettua loppuun erän aikana...

47
Kyllähän tuo ihan hyvältä näyttää, ihan pätevän näköisiä ratkaisuita.. Ainakin painopiste on sika alhaalla.

En kyllä itse jaksa uskoa että tämän vuoden puolella Dänille ilmestyy, mut eihän se ole uskon asia.

48
Sehän on Tamiya  :mrgreen:

49
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"
Lainaus käyttäjältä: "artov"
Eipä taida olla kaupoissa vielä vähään aikaan..


No ei varmasti, on hiukan turhan optimisinen tuo "December 2005"  :mrgreen:


Joo, kun ei ole vielä tiimikuskeillakaan, ainakaan Suomessa :wink:

Oiskohan joku maalis-huhtikuu 2006 lähempänä totuutta. :cry:

50
Eipä taida olla kaupoissa vielä vähään aikaan..

51
Onko tämä asia pysynyt ennallaan, vaikka moottorisääntö jonkun verran muuttunut, taas oli jotain juttua että leimat pitäsi olla?

52
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Tässä on Xrayn tiimin "virallinen" setuppi (Martin Hudyltä):
http://www.teamxray.com/xforum/xform/index.php?act=view&ID=761&setup=t1fk05


Meidän baanalla ei noilla jousilla kyllä tarvi ajaa metriäkään :mrgreen:

53
Sähköautot / Onko Traxxas niin hyvä kuin väitetään?
« : 05.11.05 - klo: 18.59 »
Liian nopea ohjaus :mrgreen:

54
Sähköautot / One-way vs. diffi edessä?
« : 31.10.05 - klo: 18.42 »
Ainakin Xray:ssä minun kokemuksen mukaan, spooli jarruttaa mutkaan enemmän niin kuin sanoit. Auto lähtee hyvin kääntymään mutkaan sisälle, mutta mutkan sisällä auto ei enään käänny niin hyvin kuin OW ja puskee sitten vielä mutkasta ulos..vrt. OW. Diffillä en oo koskaan ajanu eikä sillä tarvi ajaa, ainakaan jos meinaa johonkin ehtiä :mrgreen:

Mattoradalla kun ajetaan niin spoolia ei ainakaan Xray:ssä tarvi kuin semmoisella baanalla jossa jarrutetaan joka mutkaa 100km/h 180:een mutkaan :wink:

55
Sähköautot / One-way vs. diffi edessä?
« : 31.10.05 - klo: 17.20 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Minulla on TC4:ssä spooli edessä, mutta joudun siirtymään mattokaudeksi joko diffiin tai OneWayhin. Minulla ei voimansiirto kestä matolla tuolla spoolilla. Menee vetareita, hexi tappeja ja kardaanikin meni banaaniksi... Asfaltilla toimi ihan hienosti.


Kyllä Xray:issä kestää ajaa spoolillakin :mrgreen:  Ei mee mitään osia.

56
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 Renkaat valittu!
« : 29.10.05 - klo: 22.49 »
Ekat akulliset tuli ajettua tänään noilla uusilla renkailla ja pari juttua jäi mieleen..

Uusi rengas ainakaan minun testaamisella ja meidän baanalla ei ollut yhtään nopeampi kuin CS-27. Setupit oli juuri samat, eikä radan pidossa ollut muutoksia.. Voi olla etten vaan päässyt kovempaa :mrgreen:

Rengas oli "pehmeä" ja helppo ajaa, pidossa en huomannut minkäänlaista eroa vs CS. Auto kaatui mollista hieman herkemmin kuin CS JB:n (medium) inserteillä. "johtuuko korkeammasta profiilistä? No eihän niihin ole pakko ajaa :wink:

Renkaan pito ominaisuudet ei muutuneet mihinkään 6-7:lla akulla, minkä ehti ajaa..  Rengas ei kulunut juuri yhtään.. Eikä renkaan ajettavuudessa tapahdu 5 min aikana muutosta..

Varmasti aivan kelpo rengas ensivuoden kisarenkaaksi, ei valittamista...

57
Tämmöne setuppi tomii Oulussa ainakin sika hyvin CS 27 renkailla, tuskin paljon muuttuu kun vaihetaan LRP:n kumeihin.

http://www.teamxray.com/xforum/xform/index.php?act=view&ID=706&setup=t1fk05

Tuota takaulosjoustoa kannattaa ainakin kokeilla...

58
Sähköautot / Akun kasaus
« : 27.10.05 - klo: 09.25 »
Itse tinaan ainakin milä tinalla sattuu.. Eikä oo ollu ongelmia.

Ihan tavallinen tina kyllä käy.

59
Sähköautot / kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 15.10.05 - klo: 20.28 »
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Mutta minkä teet jos ajettavuutta ei ole tai vauhti ei riitä 8-lankaisten vauhtiin..

Silloin olet ostanut huonon harjattoman moottorin ja varsinkin säätimen, tai et ole osannut / confannut säädintäsi........
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Mutta pihasuditteluun ehdottomasti hiiletön ratkaisu. Kunhan kattoo, että kaasu ei pätki kiihdytettäessä.  :lol:

Se yleensä korjaantuu kunnon akulla, tehokkaimmissa harjattomissa on jo pakko käyttää LiPo akkuja (Jottei pätki).
Yleensä "jengi" ostaa järjettömän tehokkaita harjattomia ja sitten ihmetellään ettei "halpispötköakulla" moottori / säädin toimi niinkuin pitäisi.
Harjattomien säätimet ovat teknisesti jo tietokoneita, toisin kuin harjallisten säätimet ja kun jännite laskee tarpeeksi alas tapahtuu "bootti", aivan sama kun painaisit tietokoneelta reset nappulaa kesken nettisurfailun...

Joo, jarkko varmaan tarkoitti, ettei tarvi vielä kisahommissa harjattomia vielä käyttää(saa nähdä), eikä siellä käytetä Lipo-akkuja... :wink:

Kerholla on kyllä jo näkynyt sitä tämän hetken novakin tehokkainta pakettia vastaa 8t?. , eikä se kyllä huonolta näyttänyt, itse en kyllä ole ajanut...

60
Itselle kyllä sopii 1h 10min, erävälit siinä ehtii kyllä kaikki huoltamaan, eikä tuu sitten aika pitkäksi.. Ehtii niitä munia kaivaa kotonakin :wink:

Jos ajaa yht. 1200km niin olishan se mukava ajaa vaikka ainakin se 9 akkua (2 treeneiä, 4ae, 2/3 finalia)...

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 7