Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - artov

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7
61
Kyllähän sillä one-way:llä ajetaan sisällä varmaan joka radalla... Jouset nyt on niin pieni kustannuserä ettei sitä juuri kannata murehtia, mut Fk05 vakio jousilla (valk,kel) auto toimii varsin mallikkaasti lähes joka paikassa..

62
Et oo sitten kysyny mitään.. :wink:  Et tarvi rayceriin mitään, eri iskarreita, niinkuin risto sano niin osat vaikka, ennemmin akkuja tai kone..

Rayceriin ei tarvi muuta optio osaa kuin one-way.. Mutta jos tuntuu että kaikki optio osat täytyy saada, nin osta ennemmin Fk 05, jossa on kaikki tarvittava jo valmiiksi.. Hinta ero on jotain 100e luokkaa, ja pelkkä one-way rayceriin maksaa, n.40-50 e. Fk 05 on kuitenkin 2 vuotta uudempi auto.

63
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 Renkaat valittu!
« : 05.10.05 - klo: 16.47 »
Asia selvä, niissä 24r renkaissa oli ne lrp:n omat insertit, sehän voi vaikuttaa..

64
Tule käymään Oulun kerholla (kiimingin-yläasteella) Lauantaisin klo:10->, niin saat tietää kaiken tarpellisen Xray:n touring autoista..

65
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 Renkaat valittu!
« : 04.10.05 - klo: 17.00 »
Kaatuiko auto helpommin noilla lrp renkailla kuin cs-27:lla.. Ainakin Lrp Vtec 24r renkailla auto on herkempi kaatumaan, korkean profiilin vuoksi. Eihän se mikään ongelma ole mutta kunhan utelen...

66
Kilpailijoiden kanava / FTT 2006 Renkaat valittu!
« : 03.10.05 - klo: 18.55 »
On mitään tietoa siitä, että myykö kukaan muu kyseistä rengasta.. Vai Power  ainoastaan..

Renkaiden saatuvuus täytyy olla ehdottoman täydellisestä, vaikka eihän Powerin toimissa ole kyllä ollut moittimista...

67
Polttisautot / M-8 vs. TP-10
« : 02.10.05 - klo: 17.05 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"

Täs on näitä syitä siihen, miks se taso on mitä on.. tehään hommat vasen käsi taskus.


 :mrgreen:

68
Polttisautot / M-8 vs. TP-10
« : 02.10.05 - klo: 16.57 »
Suomessa ei ole kuin kourallien kuskeja jotka oikeasti ajaa kovaa kuoppasella radalla. Muut tosiaan yrittää....

69
Polttisautot / M-8 vs. TP-10
« : 02.10.05 - klo: 15.54 »
:mrgreen:

70
Polttisautot / M-8 vs. TP-10
« : 02.10.05 - klo: 15.52 »
Lainaus käyttäjältä: "AkiM"
Jos palataan topicciin, niin aloitteja tuskin haluaa/tarvii "nysvätä" puristaakseen kymppejä.

Eli toistan: M8 luokassa peruskalustolla ja järkevällä ajolla pääsee pitkälle. Rataluokissa vaaditaan virheetöntä ajoa ja esim. tuoretta rengas-sarjaa joka erään jos haluaa pärjätä.

Tämä on tilanne ainakin tällä hetkellä...


Sama pätee myös turistiin... Jos aloittaan sähköpuolenrata luokissa TSS TSP niin käytössähän ei saa olla kuin yksi tuore rengas sarja... Asiasta ei kannata  kirjoittaa mitään jos ei oikeasti tiedä yhtään mitään.. Se on totta että rataajo on tasaisempaa ja jopa näyttää kilvanajamiselta eikä mihin sattuu räiskimiseltä.

Huvittaa katsoa kun porukka M-8 luokassa laittaa moottoreihin pilleihin (lisää tehoa)yms yms s*****asti rahaa, ja sitten ollaan renkaat taivasta kohti joka toinen kierros..

Sekin on totta ettei luokassa tarvi olla minkäänlaista kalustoa kun yleinen taso on niin terveestä:) Ketään huippu nimiä väheksymättä koska niitä Suomestakin löytyy...

71
Polttisautot / M-8 vs. TP-10
« : 02.10.05 - klo: 15.11 »
Lainaus käyttäjältä: "AkiM"
Lainaus käyttäjältä: "artov"
 
Oma käsitykseni on että rataluokat ovat enemmän "nysväämistä", kun taas krossipuolella keskitytään enemmän ajamiseen ja hauskanpitoon.


nysvääminen on sama asia kun yritetään puristaa jostakin ne tarvittavat kynnenykset, mistä kilvanajossa on kyse...

Asiastahan voidaan jauhaa loputtomiin... Toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä ja jotkut miehet jopa miehistä  :wink:

72
Polttisautot / M-8 vs. TP-10
« : 02.10.05 - klo: 14.21 »
HOKE HOKE HOKE PÄSSI PÄSSI PÄSSI

Suurin ero ajolava käyttäytymiseen sekä varikola olemiseen on se että turistissa pitää oikesti yrittää ajaa radalla eikä vieressä ja pää asiassa neljällä pyörällä... Touring auto pitää/voi säätää ja sillä on merkitystä .

Ei turistilla ajamisesta tulisi mitää jos APINALAUMA täyttis ajolavan ja huutelis mitä sattuu.. koska rataluokissa yritetään ajaa kilpaa eikä hyppiä sinne tänne miten sattuu, vois tulla melko määrä muovisilppua.  Jos M-8 erä kestää 45 niin siitä 15 min ollaan katollaan ja moottori on sammuksissa yhden 10 min, ei ihme että homman voi ottaa rennosti, kun erot on vartti tunnin luokaa.  :mrgreen:

73
Kilpailijoiden kanava / Re: re
« : 28.09.05 - klo: 17.03 »
Lainaus käyttäjältä: "m.e."
ehdottomasti B:n kannalla. kuten jo on perusteltu, kaikki ajavat samalla renkaalla ja jos pitoa on kuitenkin hyvin, niin miksi ei?


Ei kauppias voi olla tuota mieltä... :mrgreen:

TS-10 luokkaan A ja muihin B... Mitä enempi pitoa sitä mukavampi ajaa... Foamit olis hyvä vaihtoehto :wink:

74
Kilpailijoiden kanava / Kysymys finaalien pistelaskusta
« : 05.09.05 - klo: 13.36 »
Tuossa on kyllä ideaa...Koko päivän työ kun helposti menee hukkaan eka mutkas:)

75
Kilpailijoiden kanava / FTT -talvi 2006 visiointia
« : 02.09.05 - klo: 20.18 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"

 Pelimies oppii radan 2-4 akussa.


Mistä täällä siitten taistellaan...

76
Kilpailijoiden kanava / FTT -talvi 2006 visiointia
« : 29.08.05 - klo: 16.39 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"

- Jos aikoo pärjätä sunnuntaina virissä, siinä kuin C-12 kuskitkin, niin on syytä aloittaa ajamaan C-12 luokkaa. Tällöin treeniä tulee roppakaupalla enemmän kuin vain la illan treeneissä (puhutaan mitä puhutaan). C-12 kuskit vaan vaihtaa illalla autoa. Rata kun on jo opittu Ja tämä taas lisää kuluja ja vaivaa.


Tuo väite on kyllä naurettava kun muistelee viime talvea.. Teidänkin tiimi monien muiden joukossa varmasti ehtii ajamaan jokaisella kisaradalla niin ulkona kuin sisälläkin min.100 akkua treeniä / kisarata... Enemmän tämä sääntö tasoittaa hieman sitä eroa niihin joilla ei ole aikaa tai rahaa panostaa kisaratojen treenaamiseen... Ja ae:llahan on hyvä matto-auto:)

77
Sähköautot / Auto hyytyy mystisesti
« : 14.08.05 - klo: 12.47 »
Tempo, noparit tekee just tuota kun ajaa liian kireällä koneellla... Auto pysähtyy noin 30 sek- 1 min ja sitten taas pääsee 2min kunnes nopari taas ylikuumentuu... m´troniksin nopareissa taitaa olla jonkunlainen ylikuumenemis suoja joka katkaisee virrat..

78
Tulokset / Sähkötouringin EM-kisat Tanskassa 28.-31.7.
« : 01.08.05 - klo: 21.26 »
Finalit ajettiin kuivalla:) Juuri silloin Teemu oli selvästi nopein...Mutta näyttihän tuo satellakin kulkevan :wink:

79
Tulokset / Sähkötouringin EM-kisat Tanskassa 28.-31.7.
« : 31.07.05 - klo: 13.48 »
Ensimmäinen finali ajettu, Rheinhard putos alussa viimeseksi, mut nousi sieltä... Toivottavasti Teemu voittaa toisenkin finalin....

Leino
Moore
Rheinhard
Myrberg
Spashett
Wilck
Pumpler
Kaerup
Grainger
Levänen

80
Tulokset / Sähkötouringin EM-kisat Tanskassa 28.-31.7.
« : 31.07.05 - klo: 01.03 »
Joo hyvin on muutamilla suomalaisilla mennyt Juho, Krisu ja Ari...mutta siellä on ollut koko ajan sadetta.. eikä kaikilla ole mennyt näköjään oman tasonsa mukaisesti. Esim Ahoniemillä... Ehkä Jilles saattaisi olla myös 70 parhaan joukossa jos olisi kuivaa:)

81
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"

Pitää miettiä lähtemistä. ku vaasasta on vähä turhankin pitkä matka... :(

Ei Kai nyt sentään

Riippuu vähä koska kisat alkaa, jouduin Ulvilan kisoihinkin (200km)
heräämään jo 5.30 ja lähtö noin 6.00 piti hakee veli ja vajhtaa auto 30km
päässä, oltiin n.9.15 paikanpäällä ja vapaat harjotukset oli alkanu 9.00!!!

Eli jos matkaa tulee n. 400km ja kisat alkais joskus 10-11 niin joutuisi
taas herätä viimestään 5.00 ja ajamaan kokomatkan puoliunessa!!!



No voi prkl! Eihän niitä kisoja voi teidän kaikkien marisioiden takapihallekkaan järjestää vai voiko!!

Miten te luulette että porukka tulee Ouluun esim. Hyvinkäältä ajamaan turistikisoja?? Tai miten täältä mennään Etelä-Suomeen... Voi SA*******

82
Kannatan ehdottomasti ideaa, ja miksei samaa sääntöä voisi käyttä myös sisällä, niin ei yhden nopean mukaan jaettasi finali paikkaa... Sisällä kuitenkin nopein on ajettava viimeisellä akulla, jos tämän tämä menee pilalle niin A paikka ainakin virin puolella taitaa mennä....Jos ei ole ahoniemi/andersson....

83
Joudutko sä muka ostamaan:)

84
Sähköautot / Asso Talk
« : 25.05.05 - klo: 21.41 »
Juho on kyllä semmonen ratti sankari, että se ajaa vaikka minkälaisella p*skalla :mrgreen:  kyseisestä autosta kyllä en tiedä mitään.... luultavasti kuitenkin kilpailu kykyinen auto :wink:

85
Joko täällä Suomessa on joku ajanu jonkun näköisen asvaltti setuppin? Oulussa kun ei ole vielä mahdollisuutta ajaa....

86
Sähköautot / oppiiko B4 ajamaan
« : 06.05.05 - klo: 14.41 »
eiköhän JQ tiedä mistä puhuu.... :wink:

T4:lla ei vain ajeta kilpaa, ainakaan Suomessa.

87
Tulokset / LRP Masters
« : 24.04.05 - klo: 22.03 »
Hieno suoritus Leväseltä!!!! Vain yks AE ja yks Xray finalis :?

88
Millä jousilla Pexi oot ajanu, kun en tuosta setupista löytäny... :wink:

89
Joo nipussa on, ajattelin lähinnä et kaikille näkyviin joku setuppi 27:lle. Mutta
Pexi tos edellä jo kirjoitti et mistä löytyy..... :wink:

90
Voisko Team kuskit laittaa jotain setuppeja kaikkien nähtäville uuteen autoon, kohtahan ne sieltä tulee...

Vesa, Pekka, Teppo ???

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 7